Ik meld mij even voordat jullie weer denken dat ik aan het bevallen ben Hele slechte nacht gehad, bijna de hele nacht hartstikke misselijk geweest. Vanochtend heeft ml Dave naar de gastouder gebracht en ben ik weer gaan slapen, ik ben nu net wakker. Ben niet echt meer misselijk, maar heb nog wel heel erg rommelende darmen, er komt alleen niks! Het blijft bij rommelen en that's it. Vannacht ook, niet spugen, geen diarree... Zo misschien nog maar even slapen, heb ook steeds beetje pijn aan de zijkanten van mn buik, niet iets wee-achtige ofzo, meer mn darmen denk ik. Ga nu even een droge cracker eten en kijken of ik daar nog misselijk van wordt en daarna misschien even douchen...
Good morning everyone! Ik heb alles gelezen maar ben nog te moe en suf om te reageren dat doe ik als ik wat wakkerder ben. Heerlijk geslapen vannacht beetje te vast denk ik ben nu niet vooruit te branden. Erg moe van me vaders verjaardag gister was erg gezellig. Roos mooie ring :-D Ga nu eerst even ontbijten/brunchen tot straks!!!
Ach lieverd toch... Hoop dat het gewoon te maken heeft met de zwangerschap. Het kindje heeft veel ruimte nodig en drukt alles in de verdrukking. Ook je maag en je darmen. Je bent al extra gevoelig daarvoor, dus misschien daarom meer last? Bij mij is het ook heel de tijd zo. Rommelend, misselijk en ik ben niet ziek ofzo. Laatste loodjes? Hoop dat je je straks wat beter voelt.
Zou het een teken zijn Net een paar droge kaakjes op en een bakje thee gaat nu wel redelijk heb het alleen weer zuur...
Haha nou dat zeggen sommige wel. Heb vanochtend cracker gehad en water en nu net toch honger, dus twee broodjes. Nu niet misselijk, maar idd wel beetje zuur en idee dat ik moet boeren. Bij Dave heb ik dit helemaal niet gehad, dus geen idee of het echt een teken is voor de bevalling...
Niet iedereen ziek worden hè. Dames beterschap. Ik reageer na mijn middagdutje uitgebreider. 1 opmerking, vraagje. Bij het kruidvat kun je met pas ook pampers 1 + 1 gratis krijgen, alleen is onze kleine man al wat zwaarder. Denk inmiddels ruim 4,5 kilo. Heeft het wel zin om nog zoveel luiers aan te schaffen? Vind het zonde als hij ze niet meer past (al kan ik ze altijd nog schenken aan mijn neef ).
Dat is ook een optie. Mag 6 pakken max halen. Toch interessant. Zelfs goedkoper als de kruidvatluiers.
Ach gossie, hij heeft weer zo'n last van krampjes en kreeg er de huk overheen. Die combi zorgde ervoor dat hij ook nog eens moest spugen.
Ach gossie. Misschien helpt een warme kruik tegen de krampjes? Of even lekker in een warm badje? Is het echt kramp of misschien verborgen reflux? Ruikt hij zuur uit zijn mondje?
@luiers: Hier alleen ervaring met Pampers en KV, vind ze allebei prima, maar Pampers lijkt net iets meer op te kunnen nemen. Kan ook wel aan de maat liggen, want van KV gebruik ik nog maat 0 en van Pampers maat 1. Bij de KV trouwens nu een actie die je kan activeren op de site als je een voordeelpas hebt: 1+1 gratis op Pampers New Born, je mag max. 6 pakken halen als ik het goed heb gelezen. Scheelt toch weer, want zo'n 8 luiers heb je per dag wel nodig! @Fem: Ben benieuwd of je wordt aangenomen, spannend hoor! @Maartje: Fijn dat de geboorte van Alexander de relatie een beetje open heeft gezet, hier trouwens hetzelfde verhaal met mijn ouders: Die kwamen we tegen in het ZH (mijn opa lag daar, is inmiddels ook overleden) en zo ontstond een gesprek. Ze hebben Daan heel even gezien en gisteren belde mijn moeder hoe het ging. Heb duidelijk aangegeven dat we het héél rustig aan doen, ml wil ze sowieso niet over de vloer hebben hier door alles wat er is voorgevallen in het verleden, maar op den duur ga ik wel een keertje hun kant op om Daan te laten zien. We zien wel waar het schip strandt, het contact is er in ieder geval een beetje en ik kan aangeven wat ik wel/niet wil... Sterkte vandaag, wat jij vandaag hebt had ik gisteren... @kindje slaapt: Hier 3 nachten op de kamer gehad, wat een DRAMA vond ik dat zeg... Hoorde echt elk zuchtje, werd er doodmoe van. Nu 2 nachten op zijn eigen kamer in de kinderwagenbak, babyfoon voor de zekerheid naast mijn bed en dat geeft mij in ieder geval veel meer rust... Ik hoor hem nu ook wel, maar niet álles... @Wencke: Knuffel meis, het lag vast aan de dag, want ik was gisteren ook een WRAK! Kon om alles huilen, vreselijk! @roos: Wow, mooie ring hoor! En gefeliciteerd! @ego: Ik neig er steeds meer naartoe om te blijven kolven en als ik op den duur niet genoeg meer kolf aan te vullen met kunstvoeding... Niet ideaal, maar alleen het idee van het aanleggen bezorgt me alweer stress... En dat geklooi met een tepelhoedje is ook niet alles, want daarna is meneer nog steeds hongerig en duurt alles nog veel langer... Vannacht redelijk kunnen slapen, Daan kwam om 0.30 en 4.30, en daartussen ging hij vrij makkelijk weer slapen dus dat was wel fijn! Voel me een stuk beter dan gisteren in ieder geval! Voeden jullie op schema of op verzoek? Hier beetje mengeling, als ik denk dat hij te vroeg komt probeer ik het een beetje te rekken met troosten en knuffelen, dat werkt best goed. Jeugdvpk is net geweest, hij is nu 3040 gram, maandag was hij 2880 (wel andere weegschaal, maar toch!). Meneer krijgt dus genoeg gekolfde melk binnen!
Daar ben ik weer. Nu op de laptop en ligt Alexander lekker rustig te slapen. Ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren . @Moon, fijn dat de kleine genoeg binnen krijgt. Wat ik persoonlijk vreemd vind is dat jij met een tepelhoedje moet voeden. Dit werkt idd bij kloven, maar hier werd dit zoveel mogelijk afgeraden, omdat dit de kleine heel veel energie kost. Voor het laatste punt lijkt mij bij jou van belang. Al ben ik natuulijk geen deskundige. Ik snap dat je niet echt durft. Hopelijk komt er snel een goede oplossing . Vervelend dat jullie gisteren zo'n trubbelige dag hebben gehad met de kleine. Heerlijk is dat en het breekt je behoorlijk op. @Femm, thanks voor de tips. Ik leg vaak mijn hand op zijn buikje, dit werkt ook voor een deel. Ik kan zo niet beoordelen of hij zuur uit zijn mondje ruikt, maar darmkramjes hoort er nauutlijk ook wel een beetje bij. Je staat alleen zo machteloos. @Femm en Chantal, zou wel leuk zijn als er meerdere op 1 dag bevallen. Ik hoop het zo voor jullie en natuutlijk ook voor de andere zwangeren die nu tegen de laatste loodjes aanlopen. Zo nu ga ik een pagina verder terug om te reageren
@Roos, wauw, maar heb even iets gemist, is hij ook op zijn knieën gegeaan? Echt een super mooie ring. Veel plezier vandaag en ik hoop dat jij je morgen ook wat jarig kunt voelen. Of dat je het allemooiste kado krijgt wat je jezelf maar kunt wensen . @Rianne, heerlijk zo'n eigenwijs mannetje, die zelf bepaald waar hij slaapt. EN o wat is het moeilijk om streng te zijn en hem in zijn eigen bed te leggen en te laten huilen/krijsen. Het liefste zou ik dat persoonlijk op een gegeven moment wel doen, maar dan reageren de hormonen ook flink mee. @Femm, ook jij mag klagen. Iedereen heeft hier zijn eigen klachten en voor iedereen zijn de klachten even erg. Het is gewoon niet fijn om beperkt te worden in je kunnen. Dus gewoon klagen hoor . En er is niks zo vervelend als last hebben van je rug. Hmmm nog 1 pagina niet gehad.....poeh, als je even niet oplet .
Hmmm had op deze pagina al een beetje gereageerd. Ik hoop dat de zieke dames onder ons zich weer wat fitter zijn gaan voelen. @Ego, wat een dag, wat een dag. Vannacht was het feest, toen straks was het feest. Hij is op een gegeven moment tegen mij aan in diepe slaap gevallen en toen heb ik hem op bedje gelegd. Ik hoopte toen ook wat te kunnen slapen. Nog geen uur later kwam hij weer. Net gevoed en nu is hij als een bok in slaap gevallen, maar ik zal toch iets moeten doen hier in huis. Ik moet nog een was aanzetten en wil even de keuken opruimen. Vanavond krijgen we weer kraamvisite. Het hoofd natuurlijk niet allemaal aan kant te zijn, maar vind een opgeruimde keuken toch wel fijn. Verder heb ik gewoon lekker pizza's gehaald. Ik ga nu echt niet moeilijk doen op zo'n dag. Toen ik vanochtend boodschappen wilde doen, begon het natuurlijk net flink te regenen. Heb Alexander toen even hier tegenover neergezet. Hier heb ik naderhand nog even een bakkie gedaan. Was wel lekker om er even kort uit te zijn. Ik ga maar weer eens doen, want aal Alexander te horen kan dit moment van rust 1 uur duren maar ook 3 uur duren . Hopelijk slaapt hij vanacht weer wat beter.
Goedemorgen dames! Jeetje wat is het rustig geweest hier... Heb bijna niks gemist of heb ik soms wel het een en ander gemist... Misschien zijn jullie wel stiekem aan het bevallen en blijf ik hier straks alleen over Hier dus nog niks haha, gister wel de hele dag pijn aan me onder rug en onderbuik.. Maar niks noppes nada nog Even voor de duidelijkheid haha, vl is niet op zijn knieën gegaan.. al had het met deze ring best gemogen! haha... (niet dat ik het wil of verwacht hoor) @zieke dames... Niet allemaal ziek worden hoor! of t was indd een teken en jullie zijn nu bezig of hebben al een kleine spruit vast... Dat is natuurlijk super... @moon, wat fijn dat nu die op zijn eigen kamertje ligt met babyfoon jij zoveel meer rust heb... Ik kan me goed voorstellen met zo'n kleintje naast je dat je alles hoort.. en dus continu wakker ligt... en wat betreft de voeding.. Lekker doen waar jij je goed bij voelt en waarvan jij denkt dat het goed is voor de kleine... Jij bent de mama en weet het dus het beste! @schmidt, zielig... krampjes hik en spugen... is ook niet niks voor die kleintjes he... @fem... Zondag iedereen bevallen, ik vind het een prima idee... polonaise hihi.. Moest er wel ff om lachen.. Mis soms echt een vind ik leuk knop hier.. voor onder sommige reacties @ego... Hier dus al weer vroeg wakker, 05.00.. Vl ging eruit en dacht ik kruip nog even tegen de jarige jetje aan... Super lief natuurlijk maar met als resultaat dat ik niet meer kon slapen.. Dus staat hier vanaf 5 uur de wasmachine al aan en ga ik zo maar aan de taart beginnen, is dat maar weer gebeurd... je moet wat... Gisteravond zijn mijn ouders, oma en schoonvader geweest.. Was wel even gezellig.. Oma heeft de kinderwagen even kunnen bewonderen die ze ons cadeau heeft gedaan... en kamertje bekeken en was verliefd.. kan niet wachten tot ze "omamaatje" kan worden hihi... nou dames... laat wat van jullie horen... want sinds gister half 5 geen reactie kan natuurlijk niet!!!! liefs