Whaha het was gister idd rustig!! Hier ook nog niks hoor!! Heb echt heerlijk geslapen vannacht en werd echt met mega honger wakker. Voel me dus weer stukken beter!!! Blijkbaar had ik gewoon even rust en bijslapen nodig. Verder helemaal niks, gisteravond een heeeeeel druk kind in mn buik, wat absoluut niet prettig voelde en aardig harde buiken opleverde, maar verder niks! Ondertussen heb ik het maar opgegeven dat ik spontaan ga bevallen voor woensdag Woensdag weer een strippoging. Dus hopelijk kan het dan wel en ga ik dan bevallen vorige keer beviel ook iedereen voor mij aan, dat gevoel had ik toen tenminste.... Ben benieuwd of ik nu weer als 1 van de laatste achter blijf.
hmm ook niks haha... spontaan wil het bij ons niet he... nog niet iig... Ik las op t forum ergens van een meisje een berichtje dat haar vliezen spontaan gebroken waren met 38 weken en 1 dag... Was gewoon een beetje jaloers haha Wie weet bij ons morgen, met het zonnetje.. blij dat je je weer beter voelt!
Roos, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hier een poging tot nog een dutje doen al heeft meneertje weer flinke krampen.
@Maartje, vervelend, heb je nog tips gekregen om iets tegen de krampjes te doen? @Roos, gefeliciteerd!! Nee, wij lijken nog niet echt spontaan te gaan bevallen... Ik ben ook wel beetje jaloers op meiden die tussen 38 en 39 weken spontaan bevallen Ik ben nu 39+1 en nog geen tekenen van een aanstaande bevalling. Juist het tegenovergestelde, terwijl ik hiervoor nog zoveel last van voorweeën had enzo, zo rustig is het nu...
@mvdave, thanks We zullen geduld moeten hebben,... Pfff en kan die zin niet meer horen... zelfde als succes met de laatste loodjes... Als iemand dat nog 1x zegt draai ik zijn nek om haha... weet dat ze t lief bedoelen....
Roos gefeliciteerd met je verjaardag Chantal: Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Hoop dat het toch nog doorzet voor woensdag. Maar ja je weet het nooit zeker he. Kindjes hebben allemaal hun eigen willetje Moon: meis wat klinkt je ontzettend sterk. Het is niet niks wat je meemaakt. Het klinkt alsof je ontzettend kan genieten van kleine daan. Schmidt: Hoe heeft Alex geslapen vannacht? Is het nog laat geworden met de kraamvisite? En die krampjes!! Vervelend hoor. Ego: Vannacht redelijk goed geslapen. Wel vroeg wakker, maar dat kwam door een ander wakker mannetje. Box net opgezet. ik vind dat zo'n onding. Voor mij hoeft dat helemaal niet, maar ml wilde het perse. Nou ja voruit dan maar weer. Straks naar de stad. Even laatste inkopen bij de Hema doen en morgen viert ml zijn verjaardag! Heel kleinschalig. Alleen zijn en mijn ouders komen, want ml wilt perse psv-ajax zien. Hoop dat ik dan moet bevallen. hihihi
bij lars was ik met 40w2d bevallen. eigenlijk een hele mooie termijn. Maar ik heb het nu wel een beetje gehad. Elke keer als ik naar de wc ga, denk ik ohh dat is veel water wat er uit komt. Zullen dat mijn vliezen zijn? Maar nee hoor. Krampen genoeg, maar ook niks zet door. Harde buiken? Check. Doen niks. Ik gok dat het weer zo rond de 40 weken zullen zijn. En dan ben ik dus officieel laatste hier volgens mij.
Thanks!! haha ml.. Ik ken t helemaal.. die van mij zei ook al, schat t liefs toch niet morgen (grapje natuurlijk) want half 3 hebben we feyenoord en half 5 ajax... hihi ik zei dus ook al, morgen is een mooie dag!
@femm, je haalt de woorden uit mijn mond...suc6...... Nee even zinder gekkigheid. Vervelend Femm, dat je er zo klaar mee bent. Morgen de verjaardag dus van ml waarop Ajax gaat verliezen 😉.... Dy hard PSV hiero. Nee, eerst zien dan geloven. @chantal, fijn dat het weer stukken beter met je gaat. Ook bij jou kan de bevalling spontaan doorzetten. Dit weekend toch? @roos, snap je frustraties heel goed. Maarum, fijn dat het gister gezellig was. Hopelijk kun jij je vandaag toch een beetje jarig voelen. @ego, heb geen tips gehad. Alleen van mijn moeder en tante om venkelthee te gaan drinken. Ml is deze nu halen. Het was vannacht weer 1.30u. Het breekt me op, maar het is niet anders. Net was Alexander klaar wakker en dan bruis ik ineens weer van de energie. Heb net niet meer kunnen slapen. Dadelijk met ml een hoop luiers halen. En denk dat ik vandaag Slexander veel in de kinderwagen leg. Even in slaap wandelen waarna ik i.p.v. Op bed maar beneden op de bank kruip om te slapen. Ml is heel de middag weg dus het is rustig in huis. @luiertip. Mijn tante woont in de buurt van dr Duitse grens. Zij zo, al mocht je een x in Duitsland komen (gaan wij toch weleens naartoe) dan moet je naar de DM gaan (soort kruidvat, Etos) luiers zijn daar veel goedkoper. Kan zelfs oplopen tot 8 euro per pak,
@Roos, Haha jij gaat dus morgen bevallen!! Ml is er juist wel klaar voor. Mijn man is bierbrouwer, en de drie weken voor en twee weken na de 40 weken houdt hij dan vrij van brouwen, omdat hij daar niet bij weg kan. En dat zou wat lullig zijn als ik dan aan het bevallen ben en hij kan niet komen Maar daardoor doet ie nu allemaal saaie rotklusjes waar hij normaal niet aan toe komt. Aan de ene kant ook wel weer fijn, gebeurt dat ook weer eens, maar aan de andere kant is ie er nu ook wel klaar mee... Idd, ik kan het ook niet meer aanhoren!! "En? Gebeurt er al wat?", "ben je al bezig?", "Is het al begonnen?". Nou nee... en dan volgt idd standaard, ach nog even geduld! AAAARGH!!! Bij Dave had ik er helemaal niet zo'n last van dat iedereen maar aan het vragen was of er al iets was begonnen. En ben nog niet eens 40 weken, hoe moet dat volgende week dan wel niet, dan belt en appt iedereen me echt horendol omdat het er nog steeds niet is volgens mij.... @Fem, Vind de box ook een rotding. Hij kan hier pas in de kamer als het kraambed eruit is, dus dat scheelt weer. Met Dave hebben we 'm er met 9mnd uit gedaan, omdat hij er niet in wou liggen. Maar denk wel dat ik het nu fijn vind om de baby even veilig weg te kunnen leggen. Dave zal haar niet express wat aan doen, maar een ongeluk zit in een klein hoekje... @Maartje. Houding en warmte kunnen ook erg helpen bij krampjes. Op zn buik op je arm, met zn hoofdje in je handpalm en beentje langs je arm, met de beentjes helemaal opgetrokken tegen zn buikje, fietsen met zn beentjes (wel voorzichtig natuurlijk )... Mijn kinderarts zei toen met Dave, jij gaat ook niet plat gestrekt liggen als je buikpijn hebt, dan trek je je benen ook op! En warmte kan helpen... warm kruikje, warm douchen, in badje... Het zijn maar ideeën
Graag gedaan hoor, ik weet er alles van als ze onrustig zijn. Verbaast me niks, dat ie dat fijn vind Heb je een draagdoek? Kan ook fijn zijn, dan heb je zelf je handen vrij en kun je wat dingen doen en Alexander ligt toch lekker tegen je aan en is rustig. Heb je net even wat meer bewegingsvrijheid.... Al kun je dan natuurlijk alsnog niet even bijslapen
ik zie vl het nog voor mekaar krijgen dat ik indd lig te puffen op de verloskamer en hij zijn kaartje van thuis mee neemt om naast mij voetbal te kijken haha, diehard feyenoord fan... Moet je net mij hebben haha, "diehard" ajax fan hihi je snapt... er liggen als een aantal pakjes van feyenerd in de kast... mvdave... Vl is vrachtwagen chauffeur dus is de 2/3 weken voor en evt 2 na dus alleen maar van de kleine ritjes.. waarbij die zo terug is op het dc... Vind die niet leuk en is er indd al helemaal klaar mee maarja... Kan het niet riskeren dat die straks 3 uur weg is en nog terug moet... dus ook hij moet nog ff geduld hebben haha
@Chantal, wij hebben geen draagdoek alleen zo'n draagzak. @Roos, dat zal er thuis dan op gaan tijdens het voetballen. Zeker nu alles zo dicht bij elkaar ligt. Mijn broer en zijn vriendin hebben dat met Feyenoord en PSV. Zij wonen in Rotterdam en mijn broer werkt daar op een school. 2 jaar terug (volgens mij) had PSV met 10-0 van Feyenoord gewonnen. Dit had hij toen heel groot op het bord opgehangen . Nee, ik heb hier verder niks van PSV in huis. Heb wel gezegd, dat wanneer ze kampioen mochten worden (geloof hier eerlijk gezegd niet in) dan komt er een psv rompertje . @Ego, kom ik net bij het kruidvat hebben ze alleen nog maatje 1 van de newborn luiers. En ik wilde 2 van 1 en 4 van 2 halen en de bon kan ik maar 1x inleveren. Maandag komen ze weer binnen. Weer een paar dagen minder de tijd om luiers maatje 1 te gebruiken van de vooraad pampers die wij dadelijk hebben . En helaas heb ik dan geen helpende handjes . Dat wordt toch de tegenoverbuurtjes weer even lief aankijken, want 1 kinderwagen en 6 pakken luiers gaat niet lukken .
@schmidt, als je echt iets wil en nodig heb hebben ze het nooit he haha, beetje jammer... Indd lief kijken, kom je een eind mee Dat was indd een mooie wedstrijd toen, ik mocht die dag er niks over zeggen tegen vl, het liefst helemaal niks haha...
@Voetbal, Heb ik echt helemaal niks mee he.... kan me echt gestolen worden Paar jaar geleden met het EK? of WK? was het op mijn verjaardag, 14 juli, moest NL spelen. Wij waren brak van het feestje met vrienden de dag ervoor, en de familie zat hier gezellig voor de TV voetbal te kijken. Terwijl wij dus maar wat achter de laptop hingen met ons brakke hoofd @Roos, Jaaa dat is idd ook een beroep waarbij je even aan moet passen ivm de bevalling! Ik heb wel het geluk dat ml hier in de buurt werkt, die werkt 10min hier vandaan. Ze moeten nog maar even geduld hebben, die mannen!! @Maartje, Ik heb er toen eerst 1 geleend van het cb, maar je kunt ze ook via internet lenen, bijvoorbeeld via: Draagdoek Lenen. Je kunt altijd eens kijken of het wat is? Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je de mijne even uit mogen proberen Draagzakken vind ik echt het werk van de duivel, die zouden echt verboden moeten worden.... Tenminste, die zoals van babybjorn, er zijn ook ergonomische draagzakken, zoals mijn hop tye. Draagzakken zijn heel slecht voor jouw schouders/rug en de ontwikkeling van de heupen van de baby. Het is ook niet voor niks dat je die niet zoveel ziet/alleen met hele kleine baby's. Ik heb Dave er 1 keer in gehad om even te proberen of het pastte, heb m eruit gehaald, ding aan de kant gegooid en heel snel een draagdoek gekocht. Ik zet m niet eens op marktplaats, omdat ik andere mensen het niet aan wil doen Maar goed, dat is mijn mening na wat onderzoek...