Kan het niet nog wat verdikt zijn van de bevalling? Je baarmoeder kan niet zover gezakt zijn dat hij naar buiten komt. Hij hangt aan allemaal banden vast. een verzakte baarmoeder is meestal 1 of 2 cm verzakt. En dat is al erg veel. Wat voor bobbel is het? Is het hard of zacht? Hoe groot? Heb je het kunnen zien in een spiegel bijvoorbeeld? Doet het pijn? Als je het niet vertrouwd bellen naar de huisartsenpost. Als je nog langer kunt wachten dan kan je maandag de huisarts bellen.
Pfff weer een belabberde nacht achter de rug. Ben vrij snel in slaap gevallen. Maar werd wakker om half 3. Toen naar het toilet. Toen ik terug kwam merkte ik dat ik de baby al een tijd niet meer gevoeld had. Ik ben gaan duwen en porren en vervelen. Kreeg het er echt benauwd van. En ook geen enkele reactie. Moest ik weer naar de wc. Dit keer voor grote boodschap. Daarna weer lopen porren en duwen. Geen reactie. Uiteindelijk voelde ik een voetje heen en weer schuiven, maar heel voorzichtig. Dus ik dacht nog, lieverd geef me een rotschop, dan ben ik blij. En gelukkig hoor, daarna werd ik behoorlijk in elkaar geschopt. Dus jullie snappen dat ik daarna wel een potje gejankt heb. ML was ook doodsbang. voor het eerst deze zwangerschap. En toen konden we natuurlijk niet meer slapen. uiteindelijk wel weer in slaap gevallen maar ons monstertje wilde om half acht er echt weer uit. Nou ja dan maar eruit en rustig aan doen. Kan toch niet veel doen met mijn zere voet
@Maartje, Sorry, ik heb geen idee. Volgens mij kun je het beste de huisarts even vragen. Verloskundigen weten vooral alles rondom zwanger en bevalling, maar ik weet niet of dit met de bevalling te maken heeft... @Fem, Wat balen van je nacht!! Ik heb dat zo nu en dan ook, dat ik ineens denk, heb ik de baby eigenlijk nog wel gevoeld? Dan probeer ik ook even te porren. Gelukkig is deze baby wat liever voor me, die beweegt bijna direct als ik tegen dr voet ofzo aan duw. Maar Dave heeft dat wat jij nu had ook al eens gehad, toen zijn we zelfs naar het ziekenhuis geweest, omdat hij ook niet reageerde als de vk porde. Gelukkig begon beeb weer lekker te bewegen!! Lekker rustig aan vandaag en vanmiddag even een middagdutje?? Eeeennn.... hier nog steeds niks! Zo erg als dat het rommelde voor woensdag, zo rustig is het nu. Alleen wat pijn in mn onderrug vannacht en vanochtend vroeg. Maar verder niks... Ook eigenlijk nauwelijks tot geen voorweeën meer.... En ook nog geen zonnetje, maar grijs en regen!!! Niet leuk!!
@femm, snap dat je dan een schrikt. Gelukkig is het allemaal gewoon goed. Je bent dan inderdaad wel klaarwakker. @ego, het voelt na een nachtje liggen weer anders aan. Zullen misschien inderdaad mijn banden zijn. Bm kon ik me ook al niet voorstellen. Ik hou het wel in de gaten. Gisteravond kon ik lekker op tijd naar mijn bedje toe (vergeleken met andere avonden). Hij was beneden in slaap gevallen, en heeft in de kinderwagen liggen slapen terwijl ml beneden was. Wildenhem eigenlijk in bad doen, maar hij was eindelijk rustig. Helaas vond meneer 2 uurtjes vannacht ertussen wel ok, maar veder was het rustig. @darmkrampjes/overbezorgde moeder, ik vraag me weleens af wat nog normaal is. Heel de dag door heeft Alexander regelmatig krampen. Hij kreunt, loopt rood aan en overstrekt zich dan. Vind het soms moeilijk on aan te zien.
Hii l❤vley girl Femme je hebt flink geshopt! Jeetje zwaar gekneusd meid! En dan ook nog is zon klote nacht! Maartje heerlijk gevoel he da je je ringen om kan! Ik mag ze nooit om vanwege me werk sinds ik met verlof ben heb ik ze om. Als ik jou was zou ik gewoon Indd even bellen! Ego in tijden weer is heerlijk geslapen, minimaal kast gehad van harde buiken. Was om half 10 nog moe kon nog wel door slapen. Wat een mooi weertje he! Ze hebben een loopje met ons genomen dat het mooi weer zou worden! Hier is niet een blauwe lucht te zien Zo even de klossen onder ons bed zetten.
@maartje. Als je het niet vertrouwt met de krampjes, gewoon naar de huisarts gaan!!!! Ik kan helaas niet zeggen wat normaal is, ik weet dat het ene kindje er veel meer last van heeft dan de ander. Gebruik je al infacol? Maar het kan nooit kwaad om even de huisarts te bellen, al is het maar ter geruststelling!!
hey meiden, Romy is vandaag alweer 1 maand!! Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten. Wat een energie en tijd kan zo'n kleine in beslag nemen he! Hier gaat het wel goed. Morgen naar het CB. Ben benieuwd hoe ze gegroeid is. En ook meteen een goede kans om te overleggen over dat ze maar 1x in de 3 dagen poept. Schmidt: Aaah wat zielig dat alexander zoveel last heeft van krampjes. Gebruik je infalcon? En lees ook veel dat Dr. Brown flessen goed werken tegen krampjes. Mamavandave: Hmmm de weeen weer afgezakt. Dat is balen! Het mag nu zeker wel komen?? Fem: Oei kan me voorstellen dat het je niet lekker zat. Heb dat ook wel paar x gehad. Is inderdaad beangstigend. Gelukkig voelde je hem daarna goed en ben je gerustgesteld. Het weer: ***** pfff. Ze hebben ons inderdaad beetgenomen! Wat een grijze lucht.. Ben benieuwd of het nog wat gaat worden vandaag. Gister allemaal vlees voor de BBQ gekocht voor 50 euro en mensen uitgenodigd. Grrr. Baal ontzettend.
@Duo, Een maand alweer!!! Wat gaat dat snel! Haha ja, van mij mag ze wel komen. Maar op de een of andere manier denk ik dat het overdag sowieso niet gaat beginnen. Dus als er 's nachts niks gebeurd is, heb ik het alweer opgegeven
@eef, fijn dat je goed geslapen hebt, dat doet een mens goed. @Duo, jeetje wat vliegt de tijd en vermoeiend is het zeker. Het is dat ik online ga op mijn mobiel, anders zou ik hier veel minder Ijn. @het weer, later op de dag breekt het van het zuiden uit open. In Eindhoven helaas nog geen zon..maar wie weet. @krampjes, het is dat ik de husartsenpost alleen in spoedgevallen bel. Nog een nachtje slapen dus. Ik gebruik op venkelthee na nog niks. Morgen kunnen we weer stappen ondernemen, maar het is soms heel moeilijk om hem te zien vergaan van de pijn. Hij stopt dan ook met drinken. Net is hij in bad geweest en dat geeft hem goed gedaan.
Hoi meiden, In alle drukte hier kom ik amper toe aan reageren, jullie zijn ook zo snel lieverds! Ik heb nu nog een klein half uurtje, dus ik ga mijn best doen . Vandaag was de dag van de bevallingspolonaise toch?? Ik duim hard voor jullie schatten. Roos, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een fantastische ring!! Wow zeg! Heb je nog een leuke dag gehad gisteren? Wat was jij trouwens vroeg er uit, hihi. Dan proberen de mannen lief te doen, maar dat pakt soms uit in die zin dat wij niet meer slapen. Heb ik hier ook wel eens gehad . Poeh en snap wel dat het een tikkeltje eng is als vriendlief op de vrachtwagen zit! De man van mijn schoonzus is dat ook en die moest echt supersnel naar huis. Hij had het bijna gemist, maarrr dat was wel haar tweede en die ging veeelll sneller dan de eerste. Ze zei wel dat ze dankbaar was dat hij niet meer internationaal rijdt. Maartje, ohhh ja als ze bij mama liggen ruiken ze die heerlijke melk en geborgenheid he . En zo sneu die darmkrampjes . Ik haat het als Hessel ze heeft. Gelukkig valt het mee, maar ohh wat vind ik het lastig om mijn kleine schat zo veel pijn te zien hebben op die momenten. En ohhh Hessel heeft hier ook vaker de hik na het drinken. Volgens mij komt dat doordat hij niet altijd even goed boert, al blijkt dat bij borstvoeding sowieso al sneller het geval te zijn. Boert jullie kleine man wel altijd goed na het drinken? En hoera voor makkelijk eten op de drukke dagen. Wij hebben hier laatst ook gewoon chinees gehaald, maar de dag er na had hij last van krampjes dus wat over was heeft manlief maar opgepeuzeld, want dat durfde ik niet aan. Goede luiertip trouwens! Mijn pa begon er ook al over. Als ik weer in Venlo ben moet ik ook maar even die kant op, al vind ik het inderdaad ook maar lastig inschatten met die maten. We hebben nou nog 5 pakken mini's liggen en daarna zie ik wel weer verder . En dikke knuffel voor jou meid. Wat een pittige dagen zo voor jullie! Manlief die het megadruk heeft en jij fulltime de zorg van de kleine. Vind het echt knap! Nu dus inderdaad even afwachten hoe het hier zal gaan morgen. Ben erg benieuwd. Wat betreft de bobbel, geen idee lieverd. Misschien toch even bellen? Ow lees nu dat het gelukkig alweer anders aanvoelt. Ff in de gaten houden he meissie! Rianne, hihi inderdaad op zijn 30e met zijn vriendinnetje, al is natuurlijk geen vrouw goed genoeg nu hij mij als mama heeft. (Oke, even afkloppen, want dadelijk komt die toekomst echt uit en dat zou wel heel zielig zijn ) Nog pampers gescoord bij de Trekpleister? Wij hebben vier pakken gehaald . Flink balen van je hoofdpijn, is het inmiddels weg? Fijn dat je Nutrilon gehaald hebt, hopelijk helpt het. Ook fijn dat het nog te krijgen was. Hier is het zo veel uitverkocht en stond er ook daadwerkelijk weer een chinese vrouw met tig pakken die er maar 3 mee mocht nemen. Fem, vandaag is het heerlijk boven de 15 graden . En gefeliciteerd alvast met manlief! Wanneer is hij echt jarig? En hoeraaaa voor al die leuke kleertjes!! Briljant! Maar wat een narigheid met die kneuzing. Beterschap. Daar zit je echt niet op te wachten. En herkenbaar hoor, ik heb ook die momentjes gehad. Lag er wel eens uren wakker van en wat een opluchting als je m dan opeens voelt. Eef, fijn dat je laatst zo'n goede nacht hebt gemaakt , maar balen dat je vervolgens de dag er na zo ontzettend misselijk bent. Daar zit je dan zo niet op te wachten he. Ohw, nou lees ik pas dat je gisteren weer heel slecht hebt geslapen , balen! Hopelijk was de verjaardag wel leuk. Hihi en nu weer een goede nacht gehad dus , succes zo met de klossen! Monica, dikke knuffel lieve meid! Het is ook echt pittig dat borstvoeden he. Bij mij werd het tepelhoedje ook afgeraden, net als bij Maartje. Misschien toch nog een keer zonder proberen? En als het echt te zwaar is kun je inderdaad gewoon uiteindelijk overgaan op kunstvoeding. Chantal, ahhh wie weet is het voor woensdag al gepiept meis . Het begin was er immers al! En wat een nare dagen in je buik heb jij gehad, hihi wat raar dat het nu dan opeens zo stil is daar. Misschien de stilte voor de storm? Bevallen week 38/39, jaaa ik snap jullie jaloezie hoor meiden! Ik had ook nooit verwacht dat het bij mij spontaan al zou gebeuren met 38.2 en stiekem ben ik daar wel heel erg blij mee. Ik hoop namelijk nu al dat het een goed teken is, zodat ik bij mijn volgende ukje ook lekker op tijd mag bevallen. Zelf dacht ik altijd, ik ben zo ongeduldig en dat moet wel afgestraft worden met een zwangerschap van 42 weken . Voetbal, hier toch ook wel duimpjes voor PSV hoor . Verder boeit het me niet zo, maar EK's en WK's daarentegen vind ik wel fantastisch. Wij zijn afgelopen jaar nog naar Charkov gevlogen. Dat was echt helemaal fantastisch! Een groot feest en met die oranjemars mee. Briljant! DrBrownflessen, heb ik ook veel goeds over gelezen, maar met borstvoeding heb je daar weinig aan. Als ik straks ga kolven en ik merk dat hij daar last van heeft (laatst spuugde hij nadat hij 1x n flesje had gehad), dan koop ik die ook. Duo, balen van de bbq, maar het komt vast nog goed! Anders gewoon een extra jas/trui aan? En whoehoe! Romy alweer 1 maand!!! Ego, hier gaat het goed, maar ben nu alweer een half uur langer aan het typen dan gepland en mijn visite kan elk moment voor de deur staan terwijl ik ngo moet voeden. Later dus mijn eigen update! Geniet van de zondag schatten!!! En ik verwacht nog steeds ene polonaise he . Dikke kus
Nou ik ga helaas niet meedoen met de polonaise. Het is nog nooit zo rustig geweest als nu. Helaas. Het is heerlijk weer, boven de 15 graden, zon schijnt maar ik denk dat baby het veel te gezellig vind in mijn buik. Ml is morgen echt jarig.
@wencke, fijn dat het goed gaat!! @fem, haha ik lag even onder de tafel van het lachen. We zijn ook wel een stel mieperds met ons geklaag hier Maar idd, ook hier is het nog nooit zo rustig geweest!! Of nou ja, beeb is wel druk, maar verder gebeurt er niks! Hier nog steeds bewolkt en net 15 graden, dus daarom komt ze vandaag gewoon niet. Ze voelt zich ook genept door het weerbericht, net als mama IK WIL OOK ZON! Als ik dan mn baby nog niet kan hebben, wil ik in elk geval zon...
Goedemiddag dames... Bedankt allemaal voor de felicitaties nog Heb een heerlijke dag gehad.. Verwend ondanks dat ik het eigenlijk helemaal niet wou vieren hihi... Gister druk druk druk... Vroeg wakker natuurlijk, wasjes en huisje op orde, taarten gemaakt en even gegeten, toen kwamen die meiden... tot 17... daarna uiteten met lief, savonds kwam er nog visite die smiddags niet kon en samen nog even de kroeg in geweest... ( is hier gelukkig 5 min lopen vandaan) dus lag om 1.30 uitgeteld in bed haha... Ik heb er denk 2 min over gedaan tot ik lekker lag en 10 sec tot ik sliep Ben er niet eens uitgeweest om te plassen... Werd om 10 uur wakker, heerlijk! voel me gewoon topfit.. dus die polonaise bevalling mag wel komen, ondanks geen zon! maarja.. je begrijpt.. hier weer lekker rustig en niks aan de hand... @fem... AUWAUWAUW!! ik was indd ook degene met de kapotte knieën... voel je je stom dan he... Kan t nog steeds niet geloven haha... @zon... wil het er niet eens over hebben niks hier... @wencke... ik maak me er niet zo druk om.. hij werkt vanuit alphen, dus uiterlijk een ritje van een half uur, 40 min + de tijd vanaf alphen naar wassenaar.. moet die redden @duo.. Wow een maand alweer! super hoor.. gaat snel zeg...
Bolletje pretvet zit in de tuin te zonnen met bolle buikje maar geen beebje die draait d'r nog een keertje lekker om!
Nee serieus, het begint hier nu gewoon weer te regenen!!! Hele dag nog geen zon gezien! bah.... ook weer voorweeën. Pijnlijke ook net en nu pijn in mn onderrug, maar niet in vlagen, gewoon constant. Sm is hier nu en voorweeën zijn weer weg. Aaaaaaargh!
So das wel balen hier schijnt de zon nog steeds! Nog eventjes meis! Woensdag word je gestript toch? Hopelijk helpt dat! X
Hier is het mooi weer. Net stonden de buren spontaan op de stoep en we hebben net een ronde door het park gewandeld. Heerlijk!!! 1 minpunt, spiertje in mijn kont zit dwars.