April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

hmm hier wel een zonnetje maar niet van harte... beetje jammer weer...

mvdave,,, jammer dat het weer niet doorzet en dus weg is...

Hier al dagen continu pijn aan me onderrug..
    en mijn huid is zo gevoelig net onder me borsten, puur omdat meneertje zo met zijn kont tegen me ribben aan zit... Vooral rechts pff

maarja.. een niet heel druk mannetje hoor hier.. erg rustig.. hoe verder ik kom hoe minder ik hem voel maar aangezien er de ene keer een bult onder me ribben zit van zijn kont en de andere keer een puntige voet uitsteekt links zit alles goed ;)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Was er zo heilig van overtuigd dat vandaag de dag zou zijn. En ik voel regelmatig krampen. Maar het zijn niet weeën en pijn doen ze ook niet echt.
    Ik heb wel de neiging om constant alleen te willen zijn.

3. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    HI Roos en mamavandave,
    hier ook 39+3 en geen enkele aankondiging: ze zit zelfs nog heel hoog.

Echo: we hebben nog een liggings echo gehad, daar zou ik jullie nog van op de hoogte brengen. Ze ligt gelukkig met haar hoofd naar beneden jippieee! maar heel hoog bijna boven mijn bekken. Veel harde buiken en ze danst er vrolijk doorheen dus ik heb helemaal niet het idee dat ze denkt aan de weg naar buiten toe. ze zit gewoon nog goed aar lijkt het. fijn dat ze daar safe&sound zit maar ik ben echt wel heel snel moe door die hoge buik: geen lucht en lekker steeds al het eten wat terug komt.

het was wel heel leuk haar weer eventjes te zien. en paasant hebben ze ook nog naar die vreemde bult in mijn zij gekeken en het is waarschijnlijk een myoon of fibroom. soort spierophoping die onder invloed van hormonen groeit. na de bevalling moeten ze het nogmaals checken om te zien of het niet aan een eierstook vastzit. kan verder geen kwaad dus ook prettig om te weten dat het geen liesbreuk oid is.

hier is het heerlijk weer en manlief en ik hebben de hele dag gepoetst: o o o o wat zijn wij nesteldrangerig zeg. ik ben heel blij dat alles klaar is nu, nu nog gauw even naar buiten.

fijne zondag nog allemaal

4. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fem: dat alleen zijn klinkt ook wel als een goed teken van het begin van een bev...... toch? ik duim voor je!

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @femm, daar begon het bij mij mee.

6. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @eef, Ja woensdag weer strippoging.

@fem, Haha ik dacht om de een of andere reden ook vandaag of dit weekend in elk geval... Nou ja, misschien komend weekend dan hopelijk ;)

@Chanti, fijn dat alles goed is en ze toch goed ligt!! Hier is beeb ook pas sinds woensdag weer ingedaald. Wel vervelend dat beeb nog zo hoog ligt, hoop dat beeb snel indaalt!!! Jij moet dus ook nog steeds gaan liggen als de vliezen breken denk ik??

Hier zowaar een zonnetje sinds een half uurtje en de lucht begint ook blauw te worden!! En de voorweeën zijn weer terug... Nou ja, eerst maar eens even eten. En nog heel even genieten van het weer :p

7. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Woeehoeeeee!! Sorry meiden alleen een korte reactie geen tijd om op iedereen te reageren :)

2-3!!!!!!!! Jeeej, zon en winst, wat een heerlijke zondag :p

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ehm kipje; je weet dat hier PSV fans zijn he

9. rsky

rsky Niet meer actief

Er zijn ook ajax fans!!!!! Yihaaaaaa!!!!

10. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hahaha, onze eigen soccer riot :)!

Chanti, wat een goed nieuwtje dat de dame toch goed ligt :D!

Ego, de visite is net weg en ukje heeft zijn buikje weer rond gegeten. Arme ding is nu wel aan de hik, maar gaat daarna lekker zijn bedje in. Even wat papa en mama tijd en ik krijg frietjes vanavond, mjam!

Verder gaat het hier dus erg goed. Hij is tegenwoordig iets vaker wakker overdag en we vinden het wel lastig om daar een balans in te vinden, waardoor we al twee keer een zeurderige baby hebben gehad. Normaliter valt hij in slaap als we hem na de voeding terug in zijn wiegje leggen, maar nu we hem af en toe wakker houden na zijn voeding (stond als volgorde in het boek 'regelmaat en inbakeren') is het lastig om in te schatten wanneer hij dan weer zijn bedje in moet. Hesseltje is het er dan niet altijd mee eens en vind de aandacht veel te leuk :).

De nachten blijven hier goed en dat is erg fijn, maar ik kijk wel uit naar meer rust overdag. Vanaf morgen ben ik alleen thuis, dat zal wel even wennen zijn. Ik kijk er echter wel naar uit om nu echt ons eigen ritme te gaan vinden.
    Gelukkig weinig visite overdag komende week en de mensen die komen zijn hier kind aan huis en hoef ik dus ook niet echt te entertainen. Alleen 's avonds wat "nieuwe" Hesselbezichtigingen :).

X

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Misschien ben ik te voorbarig. Maar ik denk dat het toch begonnen is. Al een uur regelmatige krampen. Maar pijn doet het nog niet echt. Ook geen menstruatiekramp maar meer aan de onderkant. Ik weet het effe niet meer. Ben ook super zenuwachtig ineens en ik krijg maar de helft mee.

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Ja Fem dat wist ik hihi, daarom juist :p
    Ohhhh wat spannend! Hoop echt dat het begonnen is meis, de voetbal is voorbij tenslotte ik duim met je mee! Zet m op, je kan het!

Roos, geweldig hè!!! Weer een stap dichter bij het kampioenschap!!

Wencke, jammie frietjes!! Eet smakelijk!

13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @fem, Ik hoop het voor je!! Ik had net nadat sm weg ging wel weer regelmatig pijnlijke voorweeën, maar na eten en douchen weer weg gezakt. Ben benieuwd of het nog terug komt en door zet....

Nu zo met het zonnetje ben ik ineens een stuk vrolijker en helemaal Zen :p

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Spannend femme!!!!! Misschien is het vandaag toch jou dag!
    De mijne in ieder geval niet.

Lekker patatjes wencke hebben wij net ook op!

Chanti fijn dat de beeb toch mooi naar beneden ligt! Weer een hele geruststelling!

15. rsky

rsky Niet meer actief

ooh fem spannend! hoop voor je dat het doorzet...

Ik ben alleen maar heel moe vandaag maar dat is denk meer nog van gister, al had ik een super nacht met 9 uur slaap...

@kip.. jaaa! was al heel blij met het feit dat feyenerd niet meer kan winnen haha!

hier nu in bed, met filmpje mijn 2 giga wassen opvouwen... bah!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Heb toch maar de verloskundige gebeld.... Neemt ze niet op!!!
    Maar ja, ondertussen staat het zweet me in de handen en ben ik al drie keer naar het toilet gerend.
    Krampen houden aan.
    Houd jullie op de hoogte

17. rsky

rsky Niet meer actief

Ooh jeetje wat spannend... Vk inmiddels al gesproken?

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vk denkt aan voorweeen. Maar mocht het doorzetten dan gelijk bellen. We zullen zien of het echt doorzet. Stom lichaam, waarom kan ik niet op mijn lichaam vertrouwen

19. rsky

rsky Niet meer actief

als het voor jou regelmatig is en langer aanhoud als normaal, waarom zou je dan niet bellen? ik geef je groot gelijk hoor, als bel je 500 x voor "niks"

Doet het wel pijn? of nog steeds te doen?

20. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Fem, fingers crossed dat het toch the real deal blijkt te zijn!

Deel Deze Pagina