April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Spannend fem!

Voorweeën zijn hier tot nu toe niet terug gekomen na het douchen. Nu lekker op de bank Obese kijken. Net even de borstkolf uitgeprobeerd. Hij doet het perfect! Heel fijn :)

Morgen weer lekker zwemmen ga ik maar vanuit en 's ochtends nog even thee drinken met een vriendin hier in de buurt...

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Is alweer afgezwakt. Goh wat baal ik hiervan zeg. Dacht dat het nu toch echt zover was.
    Sorry voor de onnodige onrust

3. rsky

rsky Niet meer actief

geeft niks... zijn we voor! ;) vind t rot voor je...

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Aaaaaah meis!! Rot is dat!! Ik had dat dus vorige week zondag, maar net toen ik na drie uur regelmatige weeën de vk wou bellen zwakte het af. Pfff balen zeg!!!! :(

Misschien dat het vannacht weer aansteekt!!! Er gebeurt in elk geval iets, hopelijk zorgt het in elk geval alvast voor wat ontsluiting!

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzanne: Wat fijn dat hessel zo goed doorslaapt snachts! En moet je hessel overdag vaker wakker houden ivm inbakeren of houd die zichzelf wakker. Hier is dochtertje ook steeds vaker wakker overdags en ken het dus helemaal dat gevoel van minder tijd hebben voor jezelf. Mja..

Fem: Jeetje, toen ik las dat je meer behoefte had om alleen te zijn dacht ik echt dat het ging beginnen. Jammer dat het is afgezakt. Maar zal wel niet meer zolang op zich laten wachten.

Zon: Hier in uiteindelijk heel laat in de middag de zon doorgebroken. Hebben uiteindelijk heerlijk kunnen BBqen.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb alles gelezen, reageer later uitgebreid.

@femm, jammer dat het weer afgezwakt is. Vind het fijn dat je ons op de hoogte houdt.

@voetbal, balen, al dacht ik al langer dat PSV geen kampioen meer zou worden. Maar ben helaas echt anti Ajax (sorry)

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Goeiemorgen allemaal!! Hier zit beeb nog steeds binnen!! Vannacht wel weer voorweeën, maar nu is het rustig. En ik ga er dus nog steeds vanuit dat de bevalling sowieso niet overdag begint, omdat de vk dat gezegd heeft, omdat Dave hier dan rondloopt. Al maak ik me daar helemaal niet druk over, want we hebben zijn opvang goed geregeld. Dus vandaag wordt m in elk geval niet! ;)

Zometeen maar even naar een vriendin hier vlakbij voor een kopje thee en vanavond weer lekker zwemmen!!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.
    Chantal, jammer dat er nog niks gaande is. Geniet van je dag!

Ik reageer later vandaag nog op berichten van gister. Dadelijk eerst de huisarts bellen. Alexander heeft vannacht weer zo'n pijn gehad en zelf kan ik echt bijna niet meer op of neet. Verrek van de pijn. Ben blij wanneer ik straks Alexander beneden heb gekregen.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ach meisje toch. Dat is echt rot voor je. Waar heb jij last van dan?
    Goed dat je naar de dokter gaat met Alexander. Krampjes oke maar zo'n pijn elke keer is niet normaal hoor. succes meid. Denk aan je

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goedemorgen allemaal.

Ben weer een beetje bijgekomen van gisteren. Vannacht nergens meer last van gehad. Alles was rustig. Maar wat voelde en nog steeds trouwens met rot daarover zeg.
    Ik dacht echt, nu gaat het gebeuren, had Lars nog extra lang geknuffeld. Gezegd tegen hem dat hij grote broer zou worden en dat hij niet moest schrikken als we er morgenochtend niet zouden zijn.En hij liet ons ook niet meer los, was niet van plan om lekker te gaan slapen.
    Maar niks aan de hand dus weer.
    Vandaag maar rustig aan doen en maar weer eens shoppen. Lars heeft te weinig lange broeken heb ik besloten. Tenminste wel dikke winterbroeken maar nog geen dunnere zomerbroeken.

11. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Fem,
    Beetje wandelen en kopen :) zal je goed doen! Wat zaten wij allemaal mee te leven zeg. Hopelijk was het een generale repetitie voor de rest die snel komen gaat. Ik voel soms ook iets onderin beetje menstruatie achtig maar durf niets te hopen. Geen idee ook wat ik moet verwachten natuurlijk. Er wordt nog zo vrolijk gedanst bij mij binnen dat ik denk dat t nog wel ff duurt....
    @mmavandave: ik moet idd nog wel gaan liggen als mijn vliezen breken... Jij dealt al lang met voorweeen zeg, best pittig lijkt me?

Ik was gister helemaal kapot: zon scheen hier waanzinnig en ik lag op bed, toch niet meer naar buiten gegaan. Mijn buik zit me echt in de weg en de kilo's beginnen nu aardig aan te tikken. Maak me een beetje zorgen of het er nog ooit af gaat want zit aan de 18 kilo nu.... Had gehoopt dat ze er voor deze 'mijlpaal' wel zou zijn :).... Enne.... Dat wordt dan ook zo'n groot kind naar buiten duwen denk ik steeds, of zou ze nog zo mooi petite kunnen zijn? Wat denken jullie?

Fijne maandag en thx: zo bleef ik via dit forum nog op de hoogte van het voetbal hihi

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Larsje is geboren met 40w2d en woog 3180. dus nog best klein. Termijn hoeft niks te zeggen over gewicht

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Alles was goed met de kleine alle klachten (harde buiken ect) horen erbij ik mag zo nodig een slaappil hebben maar liever niet natuurlijk. Morgen ochtend urine inleveren bij de dok voor extra co
    Bewegingen in de gaten houden. Voor 40 weken kunnen ze niks doen dan heeft strippen ook geen zin maar ze dacht dat de kleine een deze dagen wel kan komen maar je weet maar nooit. Bij twijfel altijd bellen.

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Maartje hoop dat de huisarts een wondermiddeltje heeft voor Alexander!

Chantal hier ook nog geen beebje! Er zijn volgens mij maar weinig mensen die overdag bevallen het is bijna altijd snachts of sochtends heel vroeg.

Femme ben benieuwd wanneer het doorzet naar echte weeën bij je!

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @femm, je hoeft je nergens schuldig over te voelen. Hopelijk zorgt het shoppen voor een welkome afleiding.

@chanti, snap
    Dat je erdoor zit. En maak je over de kilo's geen drukte. Ik was ruim 25 kilo aangekomen en ze vliegen er nu weer af. Veel vocht en daarnaast zorgt de borstvoeding ervoor dat ik extra calorieën verbrand.

@ego, kon meteen naar de ha komen. Alexander heeft echt flinke krampen en hier behoorlijk veel last van. Zij zag en hoorde dit ook. Zijn darmen gingen toen ze luisterde ook echt tekeer. Veel kan ze niet betekenen alleen de bekende middeltjes. Ze had een hoop begrip want kwam net zelf terug van zwangerschapsverlof. Mijn rug nam ze ook zeer serieus. Zeker nu ik pas 3 wkn terug ben bevallen en een slechte rug heb. Heb spierverslappers gekregen en moet echt naar mijn lichaam luisteren. Wanneer mogelijk hulp inschakelen. Wanneer ik over 2 weken nog last heb moet ik terugkomen (zal wel meevallen). Ik ben maar naar mijn ouders gegaan. Vandaag is er steeds wel iemand thuis. Zo kunnen ze mij helpen.

16. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Maartje, vervelend dat je zelf ook nog van alles erbij krijgt!! En idd, goed dat je toch naar de dokter gaat!!!!

@ego, Toch wat teveel van het goede. Doordat ik nu beneden slaap en de trap niet meer op en af hoef, en de baby is ingedaald heb ik iets minder last van mn bekken. Maar naar mn vriendin fietsen, op de heenweg gestopt bij kruidvat voor luiers, op de terugweg om boodschappen te doen bij Jumbo, dus Dave meerdere keren in/uit de fietstoel, lopen in de winkel enz.... Dat was toch iets teveel van het goede!! Last van mn rug en bekken en moe!!!!

Maar, het was wel even heerlijk om iets te doen en uit huis weg te zijn!! Alleen jammer dat mn buik echt mega pijn ging doen aan de bovenkant met fietsen. En twee keer stoppen voor een boodschapje was dus niet slim, maar verder heerlijk even gekletst met mn vriendin en was pas om half 1 weer thuis!!

Ml voelde zich vanochtend niet lekker, hij was heel erg misselijk. Dus ik dacht al, oh nee gaan we weer! Maar valt mee, hij is nog op zn werk en voelt zich weer goed en heeft zelfs al taart gegeten. Waarschijnlijk vanwege de slechte nacht omdat Dave vannacht paar keer wakker was en misschien toch ook wat stress.

Ik ga even broodje eten met Dave, dan kan hij op bed en kan ik even stofzuigen en op de bank liggen!!

17. rsky

rsky Niet meer actief

goedemorgen dames...

@schmidt, goed om te horen dat de ha je serieus neemt... Hoop toch dat de middeltjes gaan helpen...
    Wat betreft je rug.. en die warmte pleisters? misschien helpt dat.. zijn best prijzig maar werken goed (weet niet hoe of wat bij jou)

@flientje.. Fijn dat alles goed was bij de vk met jou en kleine... die harde buiken enz, (stomme klachten) die heb ik ook... doen ze niks aan... (jammer genoeg)

@ego... VL is thuis.. de hele week...
    Met een zere hand.. kan dus niet schakelen, dus niet rijden en dus niet werken... Hoop dat die wel een beetje gezellig is en niet de hele week loopt te mokken dat die niks kan... :p

18. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Gewicht, ik schommel tussen net geen tien en ruim elf. Ligt ook aan of ik veel vocht vasthoudt, of wat ik de dag ervoor heb gegeten (patat enzo zorgt weer voor extra vocht). Gemiddeld zit ik nu op 10,5 erbij. Dave was bij zijn geboorte met 39+6, 4150gram.

@Voorweeën. Ja het is soms best pittig. Wat fem nu had heb ik al een paar keer gehad. Maar ik denk steeds, eerst zien en dan geloven. Als het echt aanhoudt en heviger wordt ga ik wel een keer bellen. Vorige week stond ik dus na 3uur op het punt, maar werden ze weer zwakker. Maar ik denk dus ook niet zo snel meer, het is begonnen. Ik zeg het ook niet tegen ml als ik er last van heb, want die zit anders elke keer in de hoogste boom :p Gisteravond/vannacht en gistermiddag had ik het ook weer, maar beide keren ook weer weggezakt. Ben benieuwd wanneer het uiteindelijk echt doorzet. De dag dat Dave kwam komt nu wel aardig dichtbij ;)

@Eef, nou het komt niet vaak voor dat het overdag begint. Maar het kan natuurlijk wel. Maar het schijnt dat de kans dat het overdag begint helemaal klein wordt als je al een kleine hebt lopen. Dus ga ik er niet vanuit :p

@Ego, gister trouwens de Tens even uitgeprobeerd en de lage spanning ingesteld voor tussen de weeën, heel apart gevoel :p

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Eef, fijn dat alles goed was. Natuurlijk te hopen dat alles snel doorzet.

@Chantal, vervelend, je doet al snel teveel.

@Roos, fijn vat vl thuis is, en hij heeft maar gezellig te doen. Jij bent degene die mag klagen. O, we hadden nog warmtepleisters liggen. Deze had ik gister al 1 opgedaan en vandaag weer. Helaas kigt bij mij de oorzaak waarschijnlijk bij mijn tussenwervels. Het kan dus wel iets verlichten maar niet alles.

20. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Roos, Hoe doe je dat nou dan als je naar het ziekenhuis moet als je gaat bevallen en vl mag niet rijden?? Of wil je thuis bevallen? En idd, hij heeft maar gezellig te doen ;)

@Eef, fijn dat alles goed was! Wel beetje flauw van dat strippen ;) Volgens mij klopt dat niet helemaal, want ik wordt ook voor 40 weken gestript. Of dacht ze dat het bij jou specifiek niks zou doen?

@Maartje, Jammer dat ze verder niks kunnen doen voor Alexander. En jij rustig aan he!!

Idd, het is al snel teveel. Wel balen, want ik fiets graag en zeker met dit weer. Vind de auto pakken altijd zo'n gedoe. Maar een stukje fietsen lukt gewoon eigenlijk echt niet meer, omdat mn buik dan gewoon pijn gaat doen.

Het is hier eindelijk ook heeeeerlijk weer!!! :D

Deel Deze Pagina