Goeie morgen dames! Hier een goede nacht gehad! Geslapen als een os! Chantal, wat aardig van ml klote dat hij zich rot voelt maar hij mag ook zich zelf een beetje verplaatsen in jou! Succes vandaag bij het strippen! Femme nou zou indd veel schelen als zijn voetje uit je lever gaat voelt niet bepaald fijn! Xxx
Idd hij gaat zich overstrekken. @eef, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. @rianne, balen van je werk en snap je punt betreft je uren. Laat je idd goed voorlichten. Kun je geen ouderschapsverlof opnemen, waardoor je uren blijven staan? Suc6 in het ziekenhuis en met sz.
Eef wat heerlijk van je nacht! Daar kun je mooi weer even op teren. Maartje, zou het geen verborgen reflux kunnen zijn? Nadat jij zei als je hem plat legt gaat ie zo huilen en het overstrekken en vaak de hik. Herkauwt hij zijn voeding? (Tenminste zo ziet dat eruit)? Ik zou er allicht eens naar vragen. Verborgen reflux is namelijk zonder spugen maar heel vervelend voor babies. Succes meis!
Ze zegt ook, lekker vertroetelen. Bij je nemen. Tussen jullie inleggen op een aankleedkussen. Lekker in bad etc. Was gewoon fijn om iemand hierover te spreken. Ga zo ook nog even een bakkie in het borstvoedingscafe doen. Misschien hoor ik daar nog iets wat ik kan gebruiken. Vanmiddag komen mijn ouders en dan gaan we mijn draagzak uitproberen en anders halen we een draagdoek.
@Maartje, Misschien dat het helpt om hem 's nachts op zn zij te laten slapen? Dan kan ie zn beentjes wat optrekken als ie kramp heeft. Op je rug lig je natuurlijk ook maar helemaal gestrekt. Er zijn speciale kussens voor, Delta Diffusion | Veiligheid | Baby-Dump
Weet je al welk merk draagzak je hebt maartje?? Ben beetje bang namelijk dat je een soort van babybjorn hebt En zeker met jouw rugklachten is dat niet zo'n goede keus. Ik ben benieuwd hoe het bevalt!! Dames, ik reageer straks uitgebreid, zo naar de vk... Ben wel weer beetje zenuwachtig!!
Mamavandave: Zeker spannend zo strippoging. Ik zal voor je duimen dat het zn vruchten af zal werpen. Fijn dat ml zich weer goed genoeg voelt om te werken. Kipje: Jeeeej wat goed van Ferron! Zeker een trotse moeder... Dus jij bakert je kleine in. Wij hier ook met een gewone laken, maar ga toch ook een speciale inbakerdoek aanschaffen. Wellicht blijven dan dr handjes tenminste in de deken. Ik ben inderdaad gestopt met BV omdat ik het zo'n gedoe vond om elke 3 uur te moeten kolven (bloos). Maar moet eerlijk zeggen, nu baal ik wel dat ik gestopt ben maarja. Was het trouwens lastig om Ferron weg te brengen? Roos: Aaaah meid, inderdaad tellen haha. Snap dat je er klaar mee bent, maar is bijna zover. Oeff ik kan makkelijk praten he. Sterkte met de laatste loodjes. Hoe was je controle? Fem: Fijn dat alles goed was bij je controle. 1 cm ontsluiting. Hopelijk gaat de kleine snel komen. As zaterdag zou mooi zijn. Ik duim voor je. Flieentje: Geen last meer van de ongesteldheidskrampen? Schmidt: Wat een gaaf kado klinkt dat! Hmmm goed dat je hebt aangegeven dat je een kleintje bij je had gister. Maar niet zo slim he . Zo ik heb het idee dat Romina eindelijk een beetje doorheeft wat dag en nacht is. Ze slaapt de afgelopen 2 nachten als een roos en is overdag wat meer wakker. Heel fijn . Hopelijk juich ik niet te vroeg en blijft het zo! Vandaag ook even met dr naar de HA geweest want de bultjes verspreiden nu ook naar nekje/borst. HA kon helaas niks doen, goed vet blijven houden was de oplossing. Pukkeltjes gaan met 6 tot 8 weken ongeveer weg, dus moeten nog even volhouden .
Ik reageer straks even uitgebreid, we zijn net terug en moeten even eten, zodat Dave naar bed kan. Maar laat even weten hoe het bij de vk was. Ze kon er weer niet bij mn baarmoeder ligt te diep... Weer niet gestript dus. Alles was verder goed, voor volgende week dinsdag een nieuwe afspraak en dan gaan we inleiden bespreken. Ze zei het rommelt wel en moment dat Dave kwam komt ook dichterbij, dus er gebeurt we iets, maar of het deze week nog spontaan komt, kun je natuurlijk niks over zeggen.
@duo, fijn dat jullie 1 goede nachten hebben gehad. Wel balen van die bultjes. Hopelijk verdwijnen ze straks idd vanzelf. @chantal, balen dat ze er weer niet bij kon.
jammer mvdave... daar had je natuurlijk niet op gerekend... hopen dat het deze week vanzelf komt, @duo... wat rot van die bultjes.. 6-8 weken is indd nog ff geduld hebben... Heeft ze er veel last van? @kip.. Wat een rotsituatie op je werk... afwachten dus, en wat de andere al zeiden, laat je eerst goed informeren hoor!! niet zomaar laten afschepen met wat voor hun makkelijk is nu... @ego.. Vk geweest.. ze had een leerling/stagiair.. arme kind kon niks voelen, buikkie was veelste hard haha, ze heeft ook van binnen ff gevoelt... En baarmoedermond is wel af aan het verzachten, hij is er nog niet helemaal maar dus nog geen ontsluiting.. Maar ze zegt, die harde buiken doen dus wel iets, als is het nog niet het nodige Volgende week dinsdag mogen we weer terug komen... Geduld geduld geduld.. Heb nu alleen na ze gevoeld heb wel onwijs pijn aan me rug en onderkant buik.. Normaal natuurlijk maar ze zei ook, misschien wat ik nu gedaan heb, brengt het iets op gang...
Roos: Fijn dat ze iig even wilden voelen hoe het zit van binnen. Bij jou dus ook al zacht. Jeej, Hopelijk gaat het nu snel. Had ik gisteren ook. Na het inwendig onderzoek pijn in mijn onderbuik en rug. Dacht ook yes, maar het is nu weer zo rustig. Ben wel een soort van zen geworden. Heel rustig en echt wachten tot het begint. We zijn ook helemaal ingesteld op dit weekend. Gaat eigenlijk nergens over. Chantal: Jammer dat het weer niet gelukt is. Hoop dat mijn handje je nog een beetje geholpen heeft. Duo: fijn om te horen hoe het met romina gaat. En nu al doorslapen? Wow dat is snel. Geniet ervan. En balen van die bultjes. Tja vet houden is dan inderdaad het enige wat je kan doen.
Schoonloeder is weer weg. Heeft heel de ochtend gespeeld met LArs zodat ik even op de bank kon liggen. Ze hebben samen met de lego gespeeld en zijn naar de eendjes gelopen. Lief hoor dat ze er was maar echt helpen doet ze niet. Kan nog steeds overal voor zorgen. ach ja ze bedoelt het goed. Ga nu even lekker op de bank ploffen en tvseries kijken. Hopelijk slaapt Lars een flink aantal uur. Heb ik even tijd voor mezelf
artje. Oh ja, dat is volgens mij idd een niet-ergonomische drager. Nou ja, misschien bevalt ie jullie wel heel goed, maar niet het beste voor jouw rug en beebs heupen. Ben benieuwd wat je er zelf van vond!! En een super leuk cadeau, ben benieuwd naar de foto! @Fem, Bedankt voor je handje Hopelijk doet die 1cm al iets, maar dat heb ik dus ook al een week en beeb is er nog niet Jammer van je sm Wel fijn dat ze Lars even bezig hield, maar jammer dat ze dan niet ook even wat meer helpt. Dave was hier al snel weer wakker, maar ml is vrij vandaag zoals elke woensdag, dus gelukkig hoef ik niet de hele tijd hem bezig te houden. @Rianne, Fijn dat Ferron het zo goed doet!! Hoe was het zo eerste keer zonder hem? @Duo, Haha schaam je! Gestopt omdat het zon gedoe was! Nee hoor, is jouw keuze! Maar als je er spijt van hebt, kun je proberen of je het nog weer op gang kunt brengen. Dat is namelijk mogelijk! Die kennis is een beetje weg gezakt, maar als je googled dan kun je er wel wat over vinden. Fijn dat Romina zo goed slaapt zeg, dat zal wel heel prettig zijn!! @Roos, Haha wil geen spelbreker zijn . Maar hier heeft het niks gedaan het voelen vorige week. Idd wel harde buiken enzo, maar verder niks . En ik had zelfs al 1 cm ontsluiting. Het zegt dus allemaal niks Mijn vk zei vorige keer en nu ook weer heel optimistisch, misschien dat het toch iets in gang zet! Maar helaas, nog niks Wij mogen ook dinsdag weer! @Ego, Pff ben wel een beetje flauw hoor. Had zo gehoopt dat ze er nu wel bij kon!! En er gebeurt van alles, heb nog steeds dus ruim 1cm ontsluiting, verweekt, baarmoedermond was alweer korter dan vorige keer Maar het doet verder niks. Ik mocht wel bellen als ik weer zo erg voorweeën had, dan ging ze nog een keer proberen te strippen, maar ook met voorweeën is het relatief rustig. Heb ze wel, maar niet echt lang achter elkaar, zoals laatst drie uur lang. Heb wel mega brandend maagzuur nu! De hele dag al, heel vervelend! Net nog maar even naar de bieb geweest voor nieuwe boeken. Als ik dan nog een week moet wachten, moet ik echt weer wat te lezen hebben, want de computer en tv heb ik nu wel gezien. Had trouwens nog een leuke opmerking van sm zondag! We hadden het over dat ik ingeleid zou worden als ik niet bevallen ben volgende week vrijdag. Zeg ik, dan kan het zomaar 27 april worden. Zegt ze; Nee hoor, dat wil ik niet, zolang kan ik niet wachten!! Nou ja zeg, wat heeft zij daar nou weer over te zeggen! Heb er niks van gezegd, maar dacht achteraf wel, wat een stomme opmerking. En wordt trouwens echt gek van iedereen die me steeds maar appt en weet ik het of de baby er al is! Zelfs mn broertje van 19 . Heb zin om te zeggen, Nee ze is er nog niet en jullie hoeven niet steeds te bellen, als ze er is hoor je het vanzelf!! En dan belt mn sm weer, zit ze tegen ml te zeuren dat ze nu echt nergens meer heen gaat hoor, want straks ga ik bevallen! Zo zenuwachtig als ze is, niet te geloven Terwijl ze helemaal niets hoeft te doen verder ofzo, we bellen toch pas als de baby er is! Dus ze kan rustig gewoon haar dingen doen Maar nee, ze gaat dus echt nu de hele dag binnen bij de telefoon zitten wachten En dan heb ik nog zon buurvrouw die elke dag de konijnen groente komt brengen (schat van een mens hoor!!) en dan voor het raam komt staan om te vragen of alles nog goed gaat Haha zucht! Bij Dave had ik daar helemaal geen last van dat iedereen steeds zo aan het vragen was enzo Sorry, moest even mn hart luchten. Het is echt niet leuk om steeds geconfronteerd te worden met het feit dat ze er nog niet is. Bovendien ben ik vrijdag uitgerekend, dus ik ben nog niet eens over tijd!!
@roos, toch maar even positief bekijken. De natuur heeft al wat voorwerk gedaan. Al hoop je natuurlijk op meer. @chantal, lijkt me idd frustrerend wanneer men er steeds naar vraagt. Zeker nu het strippen weer niet gelukt is. @femm, hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Sm zal het idd goed bedoelt hebben. @draagdoek, heb nu wel een ander gehaald van babylonia. Ben er al een boodschap mee wezen doen. Kreeg allemaal leuke reacties. En meneertje lag heerlijk te genieten en te kreunen. @ego, dacht even te kunnen slapen. Komt meneertje 1,5 uur eerder omdat ie in slaap gevallen was.
@schmidt.. Ik bekijk het ook positief... Zonder dat ik er eigenlijk heel veel last van heb gehad, werken de harde buiken wel en zorgen ze er toch voor dat het al zacht is... dus ik straal al me positiviteit uit naar beneden haha, misschien werkt het... @appen/bellen/lastig gevallen worden... Hier nog redelijk rustig.. vriendinnetje met kleintje belde me toevallig wel vanmiddag van joh hoe is t maar die wou ook gewoon ff wat afspreken dus hier nog weinig last van...
@roos, overigens kan het ook andersom zijn he! Het kan ook zomaar beginnen terwijl er nog niks is te voelen door de vk. Toen met Dave zat ook alles nog dicht toen ik begon... @maartje, Jeeej! dat is een rekbare doek dacht ik toch?