hier gelukkig niet misselijk pas na het eten en bij vreemde geuren ....... wel hoofdpijn dag 4 inmiddels :S lag al vroeg te slapen maar is nog niet weg ....... dinsdag de echo .....spannend en eng bang dat niet goed zit denk dat de meeste dat wel herkennen ..... ga zo maar boodschappen doen we krijgen bezoek vandaag
Goedemorgen andora, Zo zijn wij samen vandaag 7wkn zwanger! Toch alweer een heel eind. Ik heb gisteren bijna nergens last van gehad. Soms word ik daar ook wel bang van. Denk ik zit het goed. Gek hè, maar je verwacht dat je steeds wat voelt. Hoe is het met jou?? Fijne dag x
Hai engeltj ja hier net zo ..... word je heel onzeker van vind ik . verder gaat het wel hoor last van mijn hoofd eigenlijk en loop de hele dag te gapen , Heel herkenbaar hoe je je voelt jij ook een fijne dag liefs xx
Goedemorgen allemaal!! @andora ik was eigenlijk wel benieuwd of de shake werkte! Ik heb geen vast tijdstip dat ik misselijk ben. Het overvalt me iedere keer. vandaag maar weer hopen op een goede dag! fijne zaterdag!!
He kipje, Ja helpt echt! Als je s'morgens gelijk neemt heb je nergens meer last van. Ik doe het namelijk ook! Liefs x
Kipje ik gebruik geen shake smorgens wel vaak yoghurt net terug van boodschappen wat was ik misselijk en draaierig in de supermarkt heel herkenbaar dit voor mij word altijd misselijk in de supermarkt heel raar weet het hahaha . nu lekker thuis en ff rustig aan doen oja doe ook mee aan MvM en die flessen stinken ook zeg bah bah maar hir dus vooral misselijk tijdens en na het eten gaat de rest nog wat leuks doen ??
Goedemorgen lieve dames! Hoe is het hier? hoop een niet-misselijke dag voor iedereen... IK heb me werkdag er al weer opzitten... En ik was vanmorgen ineens misselijk... Maar nu weet ik niet of t kwam van die tictac op me lege maag of van de morningsickness.... t is nu iniedergeval weg en ben alleen nog maar honds en honds moe! bah bah bah.. Kan zittend in slaap vallen.. Blij voor de lady's met de mooie echo's...Prachtig gezicht he.. Hier even ons boontje spammen Liefs x
Roos100 je vies he brrrrrrr nou ja is voor het goede doel en wat een mooie echo dat moe zijn is nogal wat hier ook moe maar slapen pfffffff heb zo,n watte gevoel ook wie heeft er ook last van allergie en wat doen jullie om dit te verminderen ??
Hallooooo.. gisteravond iets te laat op bed gegaan.. oeps! Moet er soms zo om denken want ik ben een echt avond mens.. moest er vanochtend weer vroeg uit om te werken, bah echt niks aan. Maar als ik er dan 1 keer uit ben gaat het wel weer. Half 11 weer thuis en toen nog even gaan slapen tot kwart over 1, heerlijk!!! Vanavond feestje van mijn ouders en morgen weer vroeg op om te werken dus heb even in het vooruit geslapen, haha! Roos... super mooie echo!! Geniet ervan!! Gezellig weekend allemaal!!!!!!!!!!
ik ben eigenlijk heel de dag ook wel misselijk. zit veel aan de goedemorgen drank dat scheeld wel iets. En ook echt onwijs moe. zouden vanavond vrienden langs komen die heb k maar afgebeld want ben om half 10 echt helemaal gebroken.
Even een vraagje, ik gebruikte foliumzuur gewoon goedkope van kruidvat merk nu had ik gelezen dat je ook vitamine d moet slikken nu heb ik vandaag gravitamon gekocht zijn jullie daar mee bekend?
Ik zou voor gravitamon gaan! Daar zit alles in voor jou en de baby! Zo kom je niks te kort. Gebruik zelf orthica, had eerst centrum voor mama. Die jij dan hebt is ook een hele goede!! Liefs
gebruik hier gewoon de zwangerschap vit van kruidvat vorige keer ook gedaan en met de Bv ook is prima spul en niet duur
Thanks meis! komt goed.. jou afspraak is snel toch bij vk.. Hoop dat ze daar ook gelijk gaat kijken! En wat betreft de vitamine's... Ik gebruik mama vitaal van etos.. daar zit ook alles in wat je nodig heb... liefs
roos: wat een plaatje mooi hor!!! flessen mvm: hier raden ze ook aan om elke dag een nieuwe fles te gebruiken voor de geur! ik heb er niet veel last van maar de ene keer als ik de fles open denk ik ulg gatver en de andere keer ruik ik amper wat! vitamine en mineralen : ik slikte voor mn zwangerschap en de eerste 6wk davitamon vitamine B compleet. maar ze zijn nu op en eigenlijk zie ik er niet echt veel meerwaarde van dus heb (nog) geen nieuwe gehaald. wel slik ik braaf elke dag mama compleet van davitamon. van die rode capsules. daar schijnt alles in te zitten en ik drink/eet voelde fruit en groente! ego: ik heb weinig nieuws eigenlijk. ben best weer zenuwachtig voor morgen! had verwacht dat ik alleen de eerste echo eng zou vinden maar nee hor,..niets is minder waar al maak ik me absoluut geen zorgen! ben alleen benieuwd hoe de kleine is gegroeid, of we het beter kunnen zien, hoe t hartje nu slaat/klinkt en hoever we nu echt zijn.
als je een overval hebt van misselijkheid zoals ik dus ik heb een banaan in mijn tas zitten, als ik misselijk voel aankomen eet ik die en kan ik weer door. en het kan mijn niet schelen waar ik dat ding eet hoor. al is het in de supermarkt kan mij ook niet schelen. en als ik vergeet print ik bon plak op hand en de banaan is al voor de kassa op kan mij ook niet schelen dat je misselijk word dat zo nu en dan is je buik is niet goed gevuld de vrucht neemt eerst wat nodig heeft en dan kom jij zorg voor een verbrandingsmotortje en zorg dus dat je iets gezond steeds bij je hebt voor het geval dat ik heb geen ochtendmisselijkheid, nog niet gelukkig en hoop ter ganse dat die weg blijft want dit zijn de ergste hb eigen nog maar weinig kwalen groeiende bak gassende darmen moe rare angstdromen tepels auw bandenpijn soms van die steken auwieeeeeeeee afscheiding maar niet veel plassen iets meer maar niet overvloedig net als mijn vorige zwangerschap liep ik daar gewoon allemaal doorheen alles die buik nu heb gister dus bij de hennes een zwangerschapbroek gekocht maar jezus werd gek van dat gepas de ene broek past 38 niet en moest ik 40 en zelfs 44 de andere broek was dan wel weer 38 de andere broek weer 40 en toen vond ik een leuk rokje en daar moest ik weerm aat 42 en geloof mij de meeste hebben mijn buikfoto's gezien ik ben slank en niet volslank ik heb maat 36 boven en 36/38 beneden maar hennes maakt daar echt een potje van zo onzeker word je ervan...... en dan ga je naar moeder&co hup maatje 38 met gemak en alle broeken die ik pastte. ik wil niet iemand aanvallen die dan wel volslank zijn... maar het paste gewoon even niet in mijn hoofd hoe kan het nu om binnen twee wekeen van maatje 38 naar 40/42/44 tegaan! ik ken al mijn skinnybroeken niet meer aan maar das vrij logish met zoi'n buikje maar ik krijg ze bij mijn buik niet dicht en bij mijn boven benene glijd de broek nog steeds goed en dat ik bij de hennes stond, stond ik al aan de broek te trekken eens ze voor bij mijn knieen waren en ging ze niet over mijn heupen en dan bekijk je de broek en naar mijn idee moest dit passen. dan een maat groter nog niet! whaaaaa:x chagerijnig word je daar van! haha