April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Of ik moet ongesteld worden of ik heb een heeeeellllleeeee lange wee. Het is geen harde buik, maar het doet behoorlijk pijn aan de onderkant.

Roos: spannend!!!! Slijmprop dus ook al aan het verliezen. Het kan echt de real deal zijn, helemaal omdat het nu om de 5-10 minuten komt. Ik hoop het voor je.

2. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha ja, kleding krijgen is idd leuk. Maar ben het ondertussen wel gewend. Wij krijgen al vanaf de geboorte zakken vol van de neef van ml. Zij hebben een zoontje die iets ouder is en bovendien nogal groot was en snel groeit. En zij krijgen zelf ook weer kleding. Ik heb nog bijna nooit echt iets moeten kopen. Als ik iets koop, is het omdat ik het echt leuk vind. Maar nu had Dave echt shirts nodig in een grotere maat, dus maar even alles weer doorgespit en alle mt 92 eruit gehaald. Wat wij niet meer gebruiken gaat weer naar de broer van mn beste vriendin, die heeft weer een jonger zoontje. En de kleren van hun oudste dochter gaan weer naar mn vriendin en dan naar mij. Whaha levendige ruilhandel hier.

3. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @roos en fem, pff spannend!!!! Laten jullie me echt alleen achter?? ;)

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Chantal ik blijf echt nog wel over samen met jou. Ik heb alleen maar menstruatiekramp die heftig is. Ik heb geen weeën geen slijmverlies geen tekenen van bevalling.
    Ik heb er een heel hard hoofd in dat ik vandaag ga bevallen.
    Sterker nog ik ben bloedsjagerijnig. En ik heb het echt helemaal gehad.

5. rsky

rsky Niet meer actief

Ooh fem... You never know.... :)

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Moet jij niet eens onderhand de verloskundige bellen ;);)

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Haha same here!!! Vandaag maar weer lekker hele dag kramp onderin mn buik, maar niks regelmatigs of wee-achtigs..... Volgens mij komt het vooral door beweging van de beeb. Zit nu I didn't know i was pregnant te kijken... Ik wil ook bevallen!!! :x

8. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Roos, hier was het ook hasta la vista slijmprop en hallo Hessel ;). Spannend!!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Erg he, zelfs ik heb zin om te bevallen. Ik ben heel de zwangerschap doodsbang geweest voor het bevallen. Helemaal met de geschiedenis die ik heb. En nu denk ik alleen maar shit, geen vruchtwaterverlies, bah nog geen weeen, hmmm voel me nog best oke, bagger, ik kan nog veel te veel doen.
    Ik wil hop naar het ziekenhuis, lekker in die weeen duiken, even heel veel pijn lijden, en dan naar huis met kind in mijn armen en niet meer in mijn buik.
    Zelfs die slapeloze nachten lijken me nu weer hemel op aarde. Kan niet wachten om Lars voor te stellen aan zijn kleine broertje.
    Moet trouwens oppassen, want Lars zegt nu al de naam van de baby te pas en te onpas. Al spreekt hij het nog niet duidelijk uit.

Vanmorgen stond hij ineens in zijn slaapzak bij de deur van zijn slaapkamer te roepen. Terwijl hij nooit zijn bed uitkomt. Echt nooit.
    En weet je wat hij riep: Eindhoven!! (van papa geleerd)

10. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipje: Oh die met klittenband lijkt me ook erg fijn. Hahaha ja echt fijn dat ze zo goed slaapt ineens. Maar is nog wel een karwei om haar in dr eigen bedje te krijgen. Misschien slaapt ze daarom zo goed nu. Omdat ze pukkeltjes heeft en verkouden is vind me vriend dr zielig en mag ze bij hem in bed slapen. Dus we zullen zien hoe het straks gaat als ze weer beter is hahaha.
    80 CC is ook netjes :). Slaapt Ferron alleen tussen half 12 en 14:00 zo lang? Hier valt Romina best wel vaak meteen weer in slaap na dr voeding.

Roos: Ik denk dat het gaat beginnen hoor. Idd moet jij niet de VK bellen? ;).

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee lieverds,

Een after bevallings update. (Bericht wat ik erop gezet had dat ik heerlijk geslapen had die nacht klopt niet helemaal :) )

Gister nacht heb ik erg onrustig tot niet geslapen. Om 5 uur sochtends kreeg ik lichte weeen die regelmatig terug kwamen ook had ik vruchtwater verlies. Om 6 uur werd ml wakker en toen hebben we de vk gebeld die kwam om 11 uur langs.
    Ze hebben alle Co gedaan en zouden rond 3 uur smiddags weer terug komen om te kijken. Nadat ze weg Waren sloegen de lichte weeen om naar echte weeen die om de 2 min kwamen en langer dan een minuut aan hielden. Ik heb ze gebeld en ze kwamen eerder langs. Ik had toen 2 cm ontsluiting. Afgesproken dat ze rond half 6 savonds zouden komen dat we dan naar het zh zouden gaan omdat ik een ruggenprik wilde.
    Weer nadat hun weg waren werden me weeen zo onwijs heftig dat ik lag te kronkelen in bed en alles. Ml wilde per direct naar het zh omdat ik het niet meer uit hield van de pijn. Weer de vk gebeld was inmiddels al 4uur. Vk kwam tussen 4 en half 5. Ik had toen 5cm ontsluiting. We gingen eindelijk naar het zh!!!
    In het zh aangekomen 20min verder weer me ontsluiting gemeten had toen 9 cm!! Ik kreeg ook onwijze pers weeen. Was toen half 6. Ik mocht persen en toen kwam ze 18.07 te wereld!

Ik ben ingeknipt omdat het te snel ging voor mij en de kleine. Omdat het allemaal te snel ging heb ik nu wel onwijs veel pijn van onder. Voel me een oud hulp behoevend vrouwtje.

Als ik me beter voel dan reageer ik op jullie.

Xxxxx

12. rsky

rsky Niet meer actief

Oké ff alles op een rijtje... Al vanaf gisteren krampen.. Start rug naar onderbuik... En t is echt pijnlijk nu.. Maar ene keer 5 min andere x 2 min dan weer 10 min... (app gedownload) nog steeds bellen of wachten? Oja en tussendoor natuurlijk die slijmprop

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wow Eef, wat is dat snel gegaan dan!! Goed hoor. Hoe kijk je er zelf op terug? Klinkt mij als een prima bevalling. Balen dat je toch ingeknipt bent en dat je je n heel oud en hulpbehoevend voelt, maar je hebt geen pijnstilling hoeven te gebruiken en alles op eigen kracht gedaan. Knap hoor!

Ennu niet meer liegen tegen ons he? hahaha

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @fem, ik heb dus echt precies hetzelfde!!! Laat het nu maar gewoon beginnen!!! Even ernstig pijn lijden (nou ja, hopelijk dragelijk met de tens :p) en dan lekker met mn meisje naar huis en de kraamweken enzo...

Haha die Lars!! Dave slaapt al sinds oktober niet meer met een slaapzak. In september is ie naar een meegroeibed gegaan en daar kwam ie 's ochtends gewoon met slaapzak en al uit. Dus die heb ik redelijk snel maar achterwege gelaten. Hij komt ons sindsdien elke ochtend wakker maken, staat ie naast ons bed. Zooooo lief en verheug me er echt op om straks dan nog even lekker in bed te liggen met zn drietjes en als papa er is viertjes!! Idd kan ik ook niet wachten tot Dave de baby kan leren kennen!!

@eef, Wauw, wat een snelle bevalling!! Viel het je uiteindelijk mee/tegen?? Afgezien van het je een oud vrouwtje voelen, dat hoort er toch ook een beetje bij ;)

15. rsky

rsky Niet meer actief

Wow, flientje! super hoor... Klinkt allemaal goed.. en indd, hoe kijk je er zelf op terug? lekker genieten meid!

@ff ego...

Alles op een rijtje.. "weeen"worden nu wat pijnlijker.. maar nog steeds niet echt regelmatig... natuurlijk sinds gisteravond al bezig en komen de ene keer na 5 min dan 2 dan 10.. dan 7... maar ooooh! ze komen.. en na verlies slijmprop nog steeds slijmerige bloederig verlies... (bah!!)

bellen of afwachten?

16. rsky

rsky Niet meer actief

ooh, en ik heb ook zo'n rare pijnlijke plek onder me navel???

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Chantal, balen meissie van je slechte nacht :(, hopelijk is hij er snel van af.. En nog 1 dag en dan hup eruit dame, over tijd doen we niet aan ;).

Duo, wat een prachtige nacht! Superfijn zeg! Hoe gaat het eigenlijk verder met je? Heb je nog veel last van de wond? Ik heb het idee dat het deze week een beetje is gestagneerd bij me. Ik probeer bijna elke dag even een rondje te doen, maar telkens ben ik na 10/15 min lopen doodop. Eergisteren heb ik 20 min gelopen en daarvan had ik superveel last gisteren en vandaag krijg ik helemaal n klap. Heb jij dat ook gehad? Ik had toch wel gehoopt dat ik nu alweer een stuk langer buiten kon rondlopen.

Rianne, hij heeft vooral veel oprispingen en vaak de hik net na het drinken. Als we hem direct neerleggen krijgen we inderdaad het gevoel dat het omhoog komt en hij het weer weg moet slikken, maar het komt er eigenlijk nooit echt uit. Soms wordt hij er ook wild van (bijv overstrekken), maar dat is incidenteel. Hij gaat er dus ook niet van huilen (heel soms wel), maar het is niet plezierig voor hem.
    Echter kan die Infacol dus ook maagzuur veroorzaken en dan kan er ook spul naar boven komen, vandaar mijn twijfel.
    Ik heb gisteren nieuwe Infacol gehaald na het te hebben overlegd in de apotheek, maar nu twijfel ik of ik het niet terug moet brengen en niet toch even Cinababy moet proberen.
    We krijgen nu in principe wel 7uur slaap per nacht en uk en ik slapen daarna nog verder als papa de deur uit is, maar ik baal wel dat waar het eerst 1 lange dut was en een korte dat nu verdwenen is. Het lijkt me voor Hessel zelf (voor ons ook, maar dat is bijzaak) ook het fijnste om langere slaapjes te hebben. Helemaal na jou verhaal dat hij veel langer sliep toen je gestopt was.
    Zat er maar een soort indicatiestrip bij een baby waarop precies stond wat hij/zij nodig heeft :D en wat het beste bij het ukje werkt.
    Die inbakerdoek ziet er trouwens heerlijk uit! Vanavond ga ik die twee van mij maar eens uitpakken (beide gekregen dus geen flauw idee welke ik heb), ben benieuwd.
    En fijn van de oefeningen, maar toch had ik gehoopt dat je er direct vanaf zou zijn. Die baby'tjes veroorzaken zo nogal wat, maar ohhh wat zijn ze het waard he :). Zo lief en klein. Ik voel me net een japanner, want ik heb continu mijn camera in de aanslag en heb volgens mij al 1000 dezelfde foto's :D.
    En wat leuk dat spijkerbroekje van Stoer, lucky you! Ik vind dat ze echt leuk en mooi spul hebben, maar wel erg prijzig. Gelukkig (voor mijn eigen rekening) wordt uk giga verwend door vrienden en familie dus heeft hij er toch al wat units van in zijn kastje.

Chantal, superhandig die ruilhandel!! Ik ben zelf wel van het kopen, te veel kopen :), maar vind het ook superleuk om veel te krijgen. Mijn schoonzus haar kereltje is dus bijna 11 maanden en daar komt geen kindje meer, dus krijgen we mooi al zijn spullen. Niet alles is mijn smaak, maar genoeg ook wel. Echt superleuk!
    En wat betreft logeerpartijtjes. Het was hier wel de bedoeling dat hij af en toe zou gaan logeren bij de opa's en oma's, mooi wat papa en mama tijd. Al zouden we vaak dan ook daar slapen, alleen de zorg volledig aan hen overlaten (we hebben bij beide kanten nog veel vrienden in de buurt wonen en kunnen dat dan mooi combineren). Dat zal ook wel gaan gebeuren, maar nu is het toch echt ff heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn met mijn kleine uk en te genieten met z'n 3tjes. Met al die visite moet ik hem al genoeg delen ;). En dat laatste is prima, maar ik kan er ook zo van genieten als hij op papa's borst ligt en ik er tegenaan en we gewoon even door niemand gestoord worden.

Fem, dikke knuffel meissie! Poeh, ik snap dat je er tegenaan hikt hoor. En die kleintjes en dingen eruit flappen, woops! Hopelijk floept het er niet opeens herkenbaar uit als er anderen bij zijn. Wel superschattig en hihi ook dat hij Eindhoven kan zeggen. Hier gaat het allemaal nog even duren voor er wat gezegd gaat worden, maar oohhh wat lijkt die ontwikkeling me leuk en bijzonder :D.

Eef, boef dat je bent! Een beetje lopen jokken tegen ons :)! Maar het klinkt allemaal best goed (al is de pijn natuurlijk K) en zo'n knip is balen, maar dan heelt het wel beter toch dan wanneer je zelf uitscheurt (of is dat alweer een achterhaalde conclusie?).
    Sterkte met het oude omaatjes gevoel, als het je een klein beetje mag troosten, zo liep ik gisteren hier ook in de buurt rond dus je bent niet alleen ;).

Ego, uk ligt lekker op mijn borst te slapen. Heerlijk! Het is hier echt prachtig weer, maar het waait zo hard dat ik niet met ukje op het balkon kan gaan zitten.
    Vandaag helaas ook veel pijn in mijn buik (bij de buikspieren), maar ach een keer een mindere dag was natuurlijk ook te verwachten. Ik heb toch genoeg vermaak aan kleine Hessel :D.

X

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Roos, pijnlijke plek herken ik zelf niet.

Heb je zo'n app op je telefoon? Contraction timer? Ik vind die echt superhandig!

Hier werd het echt spannend toen ze zo tussen de 4 a 6 minuten kwamen en toen ze op n gegeven moment stelselmatig om de 4 min kwamen heb ik het ziekenhuis gebeld. Ik zat echter natuurlijk met een keizersnede, waardoor ik al veel eerder die kant op moest. Echter had ik toen dus ook al 3 cm ontsluiting.
    Ik heb dus zelf gewacht toch het stelselmatig was, maar bij mij ging het wel heel rap hoor. Om kwart voor 12 kwamen ze nog om de 8 min, maar vanaf 12.05 kwamen ze al om de 4 minuten... (hihi mijn schema staat nog in de contractiontimer).

Succes babe!!

X

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    owja en we hadden afgesproken dat ik al bij 10 min zou bellen, maar omdat het zo snel ging en ik de dag er voor ook al voorweeen van 8 min had gehad, dacht ik, het loopt wel los ;).

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Roos bellen!!! Gewoon alvast bellen dan weet je ook hoe het ervoor staat en wat je eventueel nog kan verwachten

Deel Deze Pagina