Omg, nou voor de dames die voor de flesvoeding gaan en die nog gasten krijgen die verlegen zitten om welk cadeau ze moeten geven, heb ik wat voor jullie gevonden ! Beaba Bib' Expresso? Bestel nu bij wehkamp.nl Een Nespresso voor babymelk! Eh en Roos, dus ook mijn verhaal blijkt dat je beter kan bellen he .
Nou zoals ik al verwacht had, pijn is zo goed als weg. Krampen zijn er ook niet bijgekomen. Oftewel, geen baby op 18 april voor mij. Misschien ben ik nu te veel aan het zeuren hoor. Ik heb er gewoon echt genoeg van. Ik wil mijn lichaam terug en ik wil weer spelen met Lars. Ik wil weer kunnen hardlopen en slapen wanneer ik dat wil. Oke vanaf nu ga ik weer positief doen. Nog maar even van genieten dat ik zwanger ben want voor ons is dit de laatste.
Ik vond zelf de bevalling erg snel kon niet per weeë soort aanpassen. Volgens ml was ik ook van de wereld door de hevige pijn aanvallen op elkaar. Het mooiste moment vond ik dat ze bij me werd gelegd. Ik beval niet snel nog een keer Zal straks een fotootje posten van ons blondje http://i.imgur.com/jOCvrz5.jpg net een paar uurtjes oud
@Wencke, Nou, dat is dus het voordeel, het bespaart heel veel geld en de kleren die we krijgen zijn echt bijna hetzelfde als wat ik zelf zou kopen. Alleen mt56 heb ik alles zelf gekocht en een paar dingen mt62. En idd, over tijd doen we niet aan! Hoop dat het snel beter gaat met de kraampjes en je de infacol kan laten staan! Wat betreft dat logeren... Ben ik echt een muts denk ik. Ik kan gewoon niet zonder mn mannetje, heb m het liefst bij me. Natuurlijk doen we wel eens wat, vorig jaar nog een dag pinkpop, dus toen heeft ie twee nachten gelogeerd omdat we daar twee nachten zijn gebleven (dag ervoor heen, dag erna terug). Maar dat komt niet vaak voor. We zijn een tijd geleden nog wel uit eten geweest, maar dan komt de gastouder hier oppassen. Ik slaap juist heel slecht als Dave er niet is en wil m dan het liefst 's ochtends om zeven uur ophalen....
Ik ben het volmondig met je eens. Hele dag al krampen, maar verder niks. Hier ook geen baby op 18 april dus. En ik wil idd ook dat allemaal weer kunnen!!! En ook hier de laatste, maar ik heb wel genoeg genoten vind ik eigenlijk....
Eef wat een beauty! Echt een mooi kindje ! En Fem, ik snap de frustratie wel hoor, althans ik kan me indenken hoe dat moet zijn. Met de enorme kans op weer HG en zwangerschapscholestase vrees ik nu al voor een volgende zwangerschap en hoe ik dat dan met Hesseltje moet combineren, maar dat is voorlopig van latere zorg. And again, dikke knuffel voor jou meis! Hihi, ja hilarisch he die unit, vind het wel er cool uitzien .
Chantal, hihihi het is ook maar afwachten hoe dat hier gaat. Misschien ben ik ook echt wel in 1 klap veranderd van een feestbeest naar een "huismus" (tenzij ik het met de kleine kan combineren), maar de toekomst zal het leren . X
Lieverds, Weeen zetten niet door, ben gechecked en ook nauwelijks ontsluiting. Nog tips voor speed up? Ik wil niet ingeleid worden over 12u! Thx
Hallo lieverds, Beetje stil van mijn kant, lees wel alles mee maar ik heb het zo druk met Daan! Hij zit op 8 voedingen per dag en dan tussendoor moet ik zo'n 5-6 keer kolven. Hij groeit goed, dus dat motiveert me om door te gaan met fulltime kolven, maar het kost wel extra tijd natuurlijk! Het is een heerlijk ventje, ben zo blij, maar wel moe...hihi
Tips? Heb ik niet anders zo ik al zelf liggen te bevallen denk ik. Maar het belangrijkste is wel dat je moet proberen om te ontspannen. Als jij je niet ontspant dan zet het heel erg moeilijk door. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En ik wil je heel veel succes toewensen. Hoop met je mee dat je niet ingeleid wordt.
@femm, ik hoop zo voor je dat het toch doorzet. Of dat de ontsluiting dusdanig is dat je net als mij alleen een infuus krijgt wat het opwekt. @ego, reageer even niet uitgebreid. Zit namelijk bij mijn ouders. Vanmiddag lekker geslapen. Verder heb ik via marktplaats een ledikant (hadden we nog niet) voor 20,- opgesnort. Ga hem zo met mijn vader halen. Hopelijk is hij net zo mooi als op de foto.
Whahaha dat was precies wat ik net dacht!! Als ik DE tip had om het door te laten zetten, dan had ik die zelf al wel toegepast Idd ontspannen. Verder helaas afwachten, hoop voor je dat het toch doorzet voor morgen!!!!
Ik dacht nog even kijken of er nieuws is, maar helaas. Hopelijk liggen Roos en anderen nu te puffen, en hebben we morgen weer 1 of meerdere beebjes in ons midden.
Hier helaas weer vroeg wakker maar wel een heerlijke nacht gehad! Ook nieuwsgierig naar roos en chanti. Hoop dat het doorgezet heeft en er twee prachtige april baby's bijgekomen zijn. Lees trouwens mee in het bevaltopic van jaaaaaren terug en daar staan veel nuttige ontspantips in. Misschien idee voor de nog bevallers onder ons. Volgens mij alleen Chantal en ik nog.