April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames. Even op Eef reageren en een ego berichtje. Later na nog een dut reageer ik uitgebreider.

@eef, wow, wat snel allemaal. Goed dat jullie zelf zo allert zijn geweest. Zie zelf veel herkenning met mijn bevalling. Ik heb naderhand ook zo'n last gehad van het grove geweld. Dit is nu even niet bepaald prettig. Doe rustig aan. Vervelend dat ze toch een knip hebben moeten zetten. Geniet van jullie kleine meid.

@ego, onze nacht is heel goed begonnen. Na een hele lange voeding on 21.00u (ong. een uur) kwam hij pas om 01.15u. Hierna had hij weer mega pijn waardoor jij lekker even bij mij heeft gelegen. We vallen dan samen in slaap. Hierna kwam hij netjes na 3 u. Helaas nu weer na 2 uur, maar hij heeft in de tussentijd veel krampjes gehad, maar heeft wel in zijn eigen bed gelegen. Gisteravond ben ik met mijn vader de ledikant wezen halen. Zag er super goed uit en dat voor 20,-. Ondertussen heeft trotse oma opgepast. Ze is heel erg geschrokken hoeveel pijn Alexander heeft van de krampjes. Zelf heeft ze 3 kinderen groot gebracht. Ook met krampjes, maar dit.... Heb ook gezegd dat ik dinsdag het cb afwacht en anders woensdag weer bij de ha zit. En misschien wordt het zelfs een osteopaat, maar liever niet.

Nu ga ik nog even dutten. Alexander mag even lekker langs mijn hoofdkussen liggen op de aankleedkussen. Wat moet hij veel pijn verdragen en vind het knap hoe hij dit doet. Huilen doet hij pas wanneer de pijn duidelijk heel extreem is.zijn windjes klinken trouwens harder als die van mij en ml bij elkaar. Kun je nagaan wat een grof geweld het is.

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Schmidt kan het misschien lactose intolerantie zijn. Of koemelkallergie? Dan hebben ze ook zo'n pijn en rommelende darmen. Osteopaat is zeker niet verkeerd. Bij Lars was het een wereld van verschil al na 1 behandeling

3. rsky

rsky Niet meer actief

goedemorgen dames!

een kort.. ben vannacht na een voorspoedige bevalling bevallen van ons zoontje kay! reageer later uitgebreid met verhaal.... ;) Liefs

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Roos: wat een goed nieuws. En een leuke naam. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kay. Ik hoor graag je verhaal. En het was dus geen valse start.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !!! Geniet van jullie Kay ;).

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Gefeliciteerd babe!! Met al die tekens en dan opeens die verdachte stilte was ik al meerdere keren aan het checken of je het al had bevestigd wat we allemaal dachten :D!

Gefeliciteerd meis!! Superleuk! Ik ben ontzettend beniewd naar foto's + je verhaal! Flink gaan genieten lieve schat, die kleintjes zijn zo magisch :D!

X

7. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flieentje: Jeetje wat een snelle bevalling! Maar geen tijd voor de ruggenprik meer dus. Vervelend dat die VK altijd zo laat komen dan he! Succes met de nasleep.

Suzanne: Vervelend dat je nog zoveel last hebt van je wond. Kleine Hessel is nu toch al 3 weken. Ik geloof dat ik met 2 weken een stukje naar buiten ging. Maar ben toen wel even naar de stad geweest en geloof ik wel uurtje weggeweest. En met 3 weken had ik bijna helemaal geen last meer van me wond. Dus nee, dat jij nog zoveel last hebt, heb ik gelukkig niet gehad.

Chanti: Hoezo opzien tegen een inleiding? Heb geen tips om het alsnog te laten beginnen spontaan haha.

Mamavandave: Vandaag is je uitgerekende datum. Het zou nog kunnen.... Ik hoop het voor je!

Schmidt: Ik hoop echt dat er snel iets gedaan kan worden voor Alexander. Ik duim! Mooi ledikantje voor 20euro. Niet verkeerd.

Roos: Van harte gefeliciteerd met Kay. Leuke naam ook! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Was al benieuwd.

Romina heeft vannacht weer even in haar eigen bedje geslapen. Uiteindelijk na een huilpartij in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Ze moet toch gaan leren in dr eigen bedje te slapen.

8. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipje: Zit te denken om ook die bakerdoek aan te schaffen. Bevalt die?
    Heb je de small of large?

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, snap dat het zwaar is. Denk nu maar lekker aan jezelf. Heb ook 8 voedingen op een dag. Ben erg blij dat ik daarnaast niet meer hoef te kolven.

10. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Roos gefeliciteerd meis! Ben heel benieuwd naar jou ervaring :) super mooie naam kay! Geniet ervan meis!

Wencke vervelend dat je er last van hebt! Hopelijk word het snel beter!

Chantal 40 weken en nog geen beebje! Ze vind het te koud buiten! Hoopt dat ze snel komt!

Femme ook bij jou nog niks! Hopelijk zet de kleine beeb alles snel in gang!

Duo lijkt me zo moeilijk omdat aan te leren! Beter wend ze er snel aan!

Maartje, vervelend dat hij zon last van krampjes heeft! Geeft hem een dikke kus van me!

Vanuit me bedstee even een kort updatetje
    Eerste nacht thuis was erg zwaar. Naomi huilde erg veel, ze heeft veel last van krampjes, heeft wat gespuugd zit haar allemaal een beetje dwars van binnen.
    Ze heeft voorkeur met borstvoeding geven wilt alleen maar links. Vannacht heeft ze 3 voedingen overgeslagen door alle pijntjes, zo onwijs zielig! Ml zat er vannacht helemaal doorheen! Hij had tranen in zijn ogen wist niet meer wat hij moest doen. Het meeste komt namelijk op hem neer omdat ik zo veel pijn heb van onderen... Ik ben wel onwijs trots op hem! Vanochtend heeft hij gelukkig tot 10uur geslapen.

Vk is vanochtend geweest.
    Naomi is iets te veel afgevallen. We gaan nu extra bv bij voeden door te kolven zodat ze niet nog meer afvalt. Ze is vergeleken met gister ook ietsjes geeliger.

Met de pijn vd bevalling gaat het gelukkig wat beter. Kan me iets meer bewegen. Betrap me zelf erop da ik te veel doe! Ik wil ook overal mee helpen en doen... Gelukkig word ik door me lieve kraamvriendin goed terug gefloten! En ml fluit me ook aardig terug!

Lieverds ik ga voeden en slapen ben kapot!

Denk aan jullie allemaal ❤❤❤❤❤❤

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goh, ik heb gister wel veel gelezen, maar heel weinig gereageerd. Leuk al dat geklets, maat lastig om altijd op iedereen te reageren hihi.

@draagdoek. Heb Alwxander toen straks weer in de doek gedaan. Hij ligt zo te genieten. Moet nog wel handigheid krijgen in het juist aanleggen van de doek. Zit nu net iets te los. Straks voeden en dan even lekker nog wat proberen te slapen.

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @eef, denk goed aan jezelf. Alexander heeft in het begin ook veel last gehad van spugen en te misselijk zijn om te drinken. Bij hem hebben ze toen in het ziekenhuis nog het maagje uitgespoeld en er zat wel degelijk (niet veel) dwars. Hij had dan ook in het vruchtwater gepoept. Het voeden, kolven en bijvoeden is even zwaar, maar het is o zo fijn als het aanslaat. Succes ermee en denk nu vooral aan jezelf. En voor ml zal het idd ook niet makkelijk zijn.

13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Aaaaah gemenerd!!! :D Zomaar stiekem bevallen! Gefeliciteerd en een leuke naam!!! :D

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, wilde nog op jou reageren ;). 40 wkn vandaag. 1 pluspunt, het kan niet anders dat de bevalling nu heel dichtbij komt. Het einde is in zicht!

15. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Eef, Nou, ik heb het opgegeven ondertussen hoor. Ik heb het vanaf het begin al gezegd, ik blijf alleen over, ook al ben ik niet als laatste uitgerekend ;) Nou ja, dat blijkt wel, fem en ik zijn over, maar fem heeft toch wel nog steeds veel voorwerk en hier is zelfs dat helemaal weg. Dus ik heb maar opgegeven dat ze uit zichzelf gaat komen. Dinsdag gaan ze nog 1 keer kijken of ik gestript kan worden en anders hopelijk voor volgende week zaterdag inleiden.

Natuurlijk hoop ik nog steeds dat ze toch nog zelf besluit te komen, inleiden heeft echt niet mijn voorkeur. Maar ik kan ondertussen echt bijna niks meer en bovendien wil ik ECHT niet dat ze op dezelfde dag jarig zijn. Dus leid me dan maar in, ook al heb ik dat liever niet.... Ik zou het zelfs niet erg meer vinden nu als ze op de 27e komt. Ik ben er toch al aan gewend dat er 1 jarig is op een feestdag. Liever nog op die feestdag, dan op dezelfde dag als Dave... En 30 april komt nu toch wel snel dichtbij.... :(

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Roos, wauw, van harte gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoontje Kay! Wat een stoere naam, hopelijk maken jullie het beide goed en we zijn heel benieuwd naar de update ;)

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Chantal dikke knuffel. Ik snap je helemaal!!
    Het voorwerk valt hier ook reuze mee. Verlies wat slijm, maar is geen prop ofzoiets. Pijn is ook weg, harde buiken weg, rugpijn weg. Kortom ook ik heb er een hard hoofd in dat ik nog dit weekend ga bevallen. Eerder volgend weekend.
    Vanmorgen paste Vl. Op Lars. Vanmiddag ben ik alleen met hem. Best fijn dat hij er is maar hij denkt nog steeds dat ik alles kan. Ach ja hij doet zijn best.
    Maandag komen mijn ouders oppassen. Woensdag extra dag kdv. Dan hoop ik dat baby er is/komt. En anders laat ik me donderdag toch strippen! Ook al heb ik gezegd dat ik alles zo natuurlijk mogelijk wil.

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net toch nog even de ha gebeld. Vanmiddag kan ik toch nog even langskomen. Net had ie zichzelf helemaal ondergepoept en tijdens het drinken bleef hij kripperen van de pijn en winden te laten en te poepen.

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goed dat je de huisarts gebeld hebt. Hoop dat hij iets voor je kan doen. Succes en dikke knuffel

20. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Ik reageer even van achter naar voor, wat zijn jullie hard gegaan zeg! Pff 1 dagje niet zo actief geweest en we zijn 8 paginas verder haha!

Eef, stiekemerd hihi ;). Zo snel gegaan ook! Fijn dat jullie het allebei wel goed maken :). Wat balen dat Naomi iets te veel afvalt. Hopelijk gaat ze nu goed groeien. En laat het zonnetje maar komen dan kan ze goed daglicht oppakken tegen het geel zien :) Geniet lekker! Denk wel goed om jezelf he meis. Ook ml moet goed om zichzelf denken het is niet niks hè :)

Chantal, 40 weken vandaag.. word steeds spannender. Hoop hard met je mee dat ze uit zichzelf nog besluit te komen.
    Inderdaad de 30e komt nu ook wel dichtbij, wie weet kunnen ze dinsdag toch nog strippen.

Maartje, wat leuk dat Alexander het zo fijn vindt in de draagdoek. Lijkt me een heel lief gezicht :)
    Fijn dat je nog naar de HA kan, wat sneu zeg voor Alexander.

Duo, eerlijk gezegd valt ie me een beetje tegen. Ik heb de small en hij zit na 1x wassen al erg strak bij Ferron. En dan moet ie kunnen tot 6,4 kg terwijl Ferron nu ruim 3,5 is. Misschien dat ik toch op zoek ga naar een puckababy. Maar misschien is het ook nog wennen hoor. Ik kijk het nog even aan :) Wat goed dat Romina toch nog in der eigen bedje heeft geslapen. Lastig dat ze eigenlijk niet wil, goed dat je toch doorzet :)

Chanti, wat jammer dat het niet is doorgezet. Zat heel hard met je mee te hopen gister. Hoop dat de weeën toch nog snel komen meis :) Evengoed succes ook al word het misschien inleiden :)

Zo even naar boven er ligt er 1 te huilen.. hij heeft niet veel zin om te slapen geloof ik.

Deel Deze Pagina