April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Nou kan weer verder reageren hihi.

Maartje, ik hoor inderdaad ook veel goede verhalen over de osteopaat, wellicht een idee inderdaad :) Niet verkeerd een ledikant voor 20,- daar kun je geen miskoop aan hebben.

Fem, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Dan is het niet zo heel erg om vroeg wakker te zijn. Jammer dat al je krampjes etc ook weer afzwakken. Zou dat toch met de temperatuur te maken hebben die gaat ook weer naar beneden hihi :p Maar het kan altijd nog zomaar beginnen en dan heb je snel je mannetje bij je! Hahah en wat een actie van Lars, hilarisch!! Oee inderdaad oppassen dus met de naam, maar hopelijk mag Lars hem gauw uitschreeuwen ;)

Monica, geeft toch niets. Druk genoeg met zon kleintje! Zeker als je 8 voedingen moet doen en dan nog tussendoor kolven. Fijn dat Daan het zo goed doet en zo goed groeit!

Zo lieverds volgens mij ben ik aardig geupdate nu!

@ego, gisteravond de foto's opgehaald van de zwangerschapsshoot. Toch wel even gek hoor gezien ons mannetje al 5,5 week is hihi. Vergeet je toch snel zeg wat voor buik je had haha. Gistermiddag even naar het winkelcentrum. Heb zelf 2 shirtjes maar wilde eigenlijk een broek. Denk dat ik toch maar online ga bestellen. Kwam uiteraard voor Ferron met meer thuis haha. We waren niet zo lang want wilde voor zijn fles weer thuis zijn. Verder weer een goede nacht gehad en vanmorgen zijn we om een koppie naar een vriendin geweest. Straks komt er weer kraamvisite.
    Nu ga ik gauw een fles maken, hongerrrr!! ;)

Fijne dag meiden x

Eef, wat een moppie! Heerlijk en zo tevreden. Een schatje zeg!! Onze mannen kunnen straks knokken om der hihi ;)

Wencke, wat een uitvinding haha! Een heuse gadget haha! Was je mooi aan het speuren geweest? Hoe is het nu met het infacol gebruik? Ohh en die indicatiestrip dat zou heel handig zijn ja! Maar helaas, ze worden allemaal zonder gebruiksaanwijzing geleverd haha! Ohh dat Japanner gevoel herken ik wel, de camera moet altijd in de buurt zijn haha. Leuk he al die kleertjes. Je wordt er inderdaad koopziek van. Gister ging ik voor mezelf even shoppen en met wat kom ik thuis. Inderdaad voor Ferron haha. Heerlijk dat Hessel zo verwend word, heel goed voor je portemonnee inderdaad :D Vervelend zeg dat je zon pijn had aan je buik :( Het is ook niet niets natuurlijk zo'n ks. Mijn collega heeft er nog wel eens last van en haar uk is onderhand 9 maanden (sorry wil je niet ontmoedigen :)) Hoe gaat het vandaag? En Hessel is inderdaad heel goed vermaak, lekkerding ;)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even ego hoor: Heb sinds ongeveer 1 uur knallende hoofdpijn. Kijk er zelfs een beetje scheel van. Ook al heel de dag het gevoel dat ik enorme blauwe plekken op mijn schaambot heb. Dat gevoel heb ik al een aantal weken maar het is nu heftiger dan ooit.
    Hopelijk zijn het allemaal tekenen. Ben erg lusteloos. Kan me nergens toe zetten, verveel me snel. Maar ook geen zin om iets te doen. Hoop dat Lars ook nog effe uurtje slaapt.
    Sorry voor mijn enorme depressieve egoberichtjes hoor

3. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @fem, geeft niet hoor!! Hoop voor je dat het wat wil zeggen!!!

Ik heb vandaag echt een enorme baaldag. Ik vind jullie allemaal schatten, en ben echt heel blij voor jullie, dat jullie je beebs al hebben, maar vandaag heb ik er even moeite mee om te relativeren en op al die verhalen over de baby's enzo te reageren.... Ik lees wel alles en denk aan jullie, maar ik baal gewoon zo dat ze er nog niet is. En ik heb helemaal totaal geen voorwerk meer, het is hier stiller dan stil, zelfs geen lage rugpijn meer.... dus zie ik het ook niet meer gebeuren. Wat inleiden betekent en daar baal ik ontzettend van... Want na twee mislukte strippogingen zie ik dat ook niet meer lukken dinsdag. Waarom komt ze nou niet gewoon, net als Dave deed... Zit er vandaag even helemaal doorheen...

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ach lieverd toch! Dikke knuffel hoor. Ik duim en hoop met je mee dat ze gewoon morgen komt. Stilte voor de storm.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, snap het helemaal ;)

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, je komt nu zelf gewoon echt op de laatste plaats. Als ik al ga shoppen dan zal het voor Alexander zijn ;). Lijkt me trouwens idd heel apart om zo die foto's te zien van je zwangerschapsshoot. Het lijkt idd een eeuwigheid geleden die dikke buik.

@femm, vervelend zo'n hoofdpijn. Hopelijk is deze inmiddels gezakt.

@ego, ha, ja wat kan ik doen? Ja, ik ben geen ha. Hij toch luisteren (hebben hier steeds een andere ha). Ja, darmpjes pruttelen goed. Alexander begon zich al te overstrekken. Vervolgens hij voelen. Een pijn dat Alexander had. Ging door merg en been. Ja, kan echt niks doen. Wanneer is het voor jouw acceptabel. Ja, duh...*zucht*. Al met al zijn we weer thuis en had ik beter wat kunnen slapen...

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lekker dan!! Ik weet dat je niet meer kan doen dan hier genoegen mee te nemen. Maar eigenlijk is het toch te zot voor woorden dat ze je maar naar huis toe sturen en zeggen succes, het hoort erbij. Want ik ben van mening dat krampen er welliswaar bij horen, maar niet in zo'n mate als Alexander er last van heeft.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is gewoon niet normaal. Was ook goed overstuur. Ml, we rijden gewoon naar het ziekenhuis. Maar ja, daar ben je ook niet welkom. Er valt biets anders te doen dan accepteren.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik zou maandag weer bellen en eisen om verder onderzoek. Ik weet het, ik heb makkelijk praten want ik zit niet in die situatie. Ik snap dat je overstuur bent. En als ik ook maar iets voor je kon doen, dan deed ik het ook. succes meid. Ik denk aan je

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks Femm. Helaas ben ik zelf niet zo doorzetter en ml kan niet mee. Ik laat het allemaal even bezinken. Hopelijk heeft ml dut weekend meer tijd voor het gezin, zodat ik even wat rust kan pakken en weer helder kan denken.

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik hoop het ook voor je! Probeer lekker uit te rusten voor zover mogelijk. Dikke knuffel

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi girls,

Chanti, sorry babe, geen tips vanuit hier. Meneer stond hier blijkbaar te trappelen om vroeger te komen. Maar als ik het goed begrijp werd je vandaag ingeleid? Dus ben je nu misschien wel bezig/al mama ;).

Monica, ohh meissie, dat is ook erg zwaar! Wel super dat je doorzet :D. En we hebben allemaal minder tijd om te reageren, dus voel je daar vooral niet schuldig om :).

Maartje, wow voor 20e! Dat is een goede deal :)! Maar ach die arme Alexander, zo sneu :(. Ik ben echt blij dat Hessel slechts op sommige momenten het zo erg heeft en het niet de hele tijd hoeft uit te schreeuwen van de pijn. Ik vind die incidentele momentjes al erg genoeg. Die arme kleine mannen :(.
    Darmkrampjes bij babys - Mama Apps

Duo, wow! Kon je met 2 weken al een uur rondlopen dus.. Daar wordt ik dan wel een beetje verdrietig van voor mezelf. Ik kan wel een uur weg zijn, maar niet al die tijd rondlopend :(. Stiekem vraag ik me af of naar buiten gaan met 9 dagen ook niet wat te snel was. Ach, vandaag weer een goede dag, dus uiteindelijk kom ik er wel :).
    Ahh sneu dat ze zo moest huilen, maar je hebt gelijk. Ze zullen het moeten leren. Hessel heeft afgelopen nacht voor het eerst amper in zijn eigen wiegje gelegen. Dat is eigenlijk vanaf dag 1 goed gegaan. Ben wel benieuwd naar de overgang van wiegje bij ons, naar wiegje/ledikant op zijn eigen kamer :).

Eef, fijn dat er enige progressie zit in de pijn, al zal het nog wel even duren voor je weer helemaal de oude bent. Knuffel! En zooo zielig he die krampjes! Kan me voorstellen dat het echt een pittige nacht is geweest.
    De borstvoeding is sowieso ook niet altijd even leuk in het begin. Het is allemaal zo wennen, de productie die inderdaad op gang moet komen, etc. maar uiteindelijk geeft het wel echt voldoening :) en is het heel bijzonder.

Owww ik moet even eten, ik reageer zo verder en dan kan ik nog wat dingen bijschrijven bij iedereen :). Maartje, die app staan tips in, wie weet heb je er wat aan (al zal je vast alles al uitgezocht hebben).

X

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, eten is ook heel belangrijk ;). Thanks voor de app. Idd veel bekende punten. Maar dat te gretig drinken...daar doe je volgens mij niet veel aan.

14. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chantal, een baaldag is heel logisch, je wilt gewoon je meisje in je armen hebben! En wie weet inderdaad stilte voor de storm :) Dikke knuffel meid!

Fem, hoe is het met je hoofdpijn? Wat vervelend zeg daar kun je je heel naar van voelen. Had Lars nog lekker geslapen?

Maartje, grr wat vervelend van je HA, zo sneu :( Lastig wat je er mee moet he.. Je voelt je ook zo machteloos. Geef je hem er eigenlijk al wat voor of helemaal niets? Ik hoop dat je van het weekend je rust kunt pakken zodat je er weer tegenaan kunt.

@ego, hier een mannetje die het vandaag niet nodig vond om te slapen haha. Mooi om zich heen te kijken en druk te zijn, klaar wakker. Nu ligt hij in de box te slapen, nog niet in diepe slaap want hoor hem afentoe pruttelen hihi. Vanmiddag weer gezellig gezeten, wederom een Hema bon gekregen (kan er mee kwartetten haha) maar altijd ideaal! Vanavond gaat vl op verjaardag bij een vriend. We mochten Ferron ook wel meenemen van hem haha! Nou maar niet dacht ik zo :)
    Oh zal even foto plaatsen van de shoot :) (toch wel blij dat we dat nog net op tijd hebben gedaan)

Fijne avond lieve meiden!

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wow mooie foto hoor. En prachtige buik!!

Hoofdpijn is gelukkig gezakt. Lig nu ok de bank met hele drukke baby in mijn buik en constant harde buiken. Verwacht er niks van, dit gaat al weken zo namelijk

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ben ik weer :).

Nee dat klopt, wat ik op dit moment doe:
    1. zelf timen met te drinken geven in plaats van hem het aan te laten geven, waardoor hij toch beduidend vaker drinkt, maar ook rustiger.
    2. wat melk met de hand afkolven (jep, het koeeffect ;)), waardoor het niet rechtstreeks zijn mondje inspuit en hij niet zo gulzig hoeft te drinken.
    3. vaker loskoppelen en laten boeren (zo ver dat lukt)
    4. heel hard klappen en juichen als hij boertjes/scheetjes laat, hihihi wie weet helpt dat ;).
    5. en verder heel veel knuffelen, met zijn beentjes fietsen, over zijn buikje wrijven en verder heel dicht tegen me aan houden

Ow en ik ben overgestapt op Cinababy sinds vanochtend, maar het lijkt vooralsnog minder effectief dan Infacol. Waar hij met Infacol eerst minder poepte (maar wel gewoon dagelijks), was het vanochtend al 1,5 dag geleden (plus geen natte poepjes) en dat was de druppel om over te stappen. Nu heeft hij nog steeds niet gepoept, dus is het al 2 dagen geleden. Ik ga zo dus een enorme fruitbak in de blender gooien inclusief weetabix in de hoop dat het voor hem helpt via mijn borstvoeding.
    Wel echt sneu voor Alexander en jammer dat de huisarts zo nonchalant reageert :(. Hopelijk gaat er toch nog iets helpen :(.

Chantal, last but not least mocht je inderdaad de laatste zijn. Dan is jouw ukje gewoon de Benjamin van het stel :). Proberen de positieve punten eruit te halen meissie, al snap ik dat het frustrerend is. Voor mij is het ook makkelijk praten met mijn 38.2 weken, als ik nu nog niet bevallen was (41,3) zou ik wel anders piepen.

Rianne, ohhh wat balen van de inbakerdoek, hij zag er zo heerlijk uit. Ik heb even in de kast gekeken en wij hebben een puckababy piep, maar of hij dus aan te raden is weet ik nog niet. Die andere zag ik zo snel niet.
    En ik kan me voorstellen dat het raar is om nu die foto's te zien. Wij hebben een slideshow van Hessel voor bezoek en die start met mijn dikke buik en dat vind ik ook elke keer weer gek om te zien :). Ga je foto's op zijn kamertje hangen?
    Ik ben nu dus gestopt met de Infacol, omdat zijn ontlasting me nu te lang weg bleef. We hebben ook Nutriton in huis gehaald en bij twee voedingen gebruikt, maar omdat zijn ontlasting daar ook op kan reageren heb ik besloten daar toch weer even mee te stoppen en het nu alleen met Cinababy te gaan proberen.
    Vandaag was hij erg jengelig en had hij veel last van de krampjes, maar met 2 dagen geen ontlasting kan ik me dat ook wel voorstellen. Vooralsnog dus nog niet mogelijk om te oordelen of de Cinababy ook hier iets doet of niet, hopelijk snel een volle luier zodat we meer weten.
    En 9 maanden.. hopelijk valt het hier mee, maar ik had wel al gehoord dat je vooral in de gure weerperiodes je ook nog veel last kan hebben enzo. Ach ja, Hessel is het me allemaal waard :D.
    En wat een schitterende foto!!!Supermooi!!! Ben er wel een beetje jaloers op hoor :).

Fem, fijn dat je hoofdpijn weggezakt is :).

Ego, hier dus een zielig mannetje, al heeft hij ook goede momentjes gehad. Mijn zus was de hele middag hier en we hebben ook lekker met hem geknuffeld en zijn "eerste" pakje aangedaan. Dit is een van de twee pakjes die mijn zus voor hem zou breien, alleen dus net niet af was omdat meneer te vroeg kwam :). Hebben wat foto's gemaakt op zijn schapenvachtje, dus zal er ook een toevoegen.

Fijne avond lieverds!!

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ow, de andere inbakerdoek is een Pacco ;).

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Fem, fijn dat je hoofdpijn is afgezwakt. En je wordt dus weer lekker in elkaar geschopt hihi ;) Goed inderdaad dat je er niets van verwacht, dan kan het altijd meevallen :)

Wencke, toch de cinababy dus :) Cinababy is natuurlijk homeopatisch en heeft waarschijnlijk wat langer de tijd nodig om te gaan werken. Vervelend dat hij al 2 dagen niet gepoept heeft. Bij fv kan dat wel maar bij bv is het altijd dagelijks in principe toch? Goed dat je ook via je eigen eten probeert, al loop je straks misschien zelf leeg haha ;) Sneu dat hij er zon last van had :( Lekker veel knuffelen inderdaad :) Over die weersveranderingen klopt wel hihi, ik heb een litteken op me rug die gaat jeuken als het gaat vriezen! Je herstel gaat straks gewoon heel snel ;). Ik ga dan inderdaad ook voor de puckababy piep kijken :) Via marktplaats misschien voor een leuk prijsje, vind zelf €40,- te duur dan gebruik ik net zo lief een doek :) We gaan inderdaad wat foto's op zijn kamertje hangen :)
    En wauw!! Wat een lekkerding die Hessel!! Super moppie. Gaaf zijn pak zeg, wat enorm knap van je zus! Complimenteer haar maar ;)

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, wow wat een mooie foto.

@wencke, ook echt hele mooie foto's. Met Hessel en zijn darmpjes loopt het dus ook niet echt soepel. Ik merkte met infacol ook al snel dat het ervoor zorgde dat hij minder ontlasting kreeg.

Ik heb even geen energie om echt uitgebreid te reageren. Val om.

20. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt: Wat stom dat je steeds een andere HA hebt en dat ze niks kunnen doen voor je! Belachelijk.

Kipje: Hmmm dat is raar van die inbakerdoek. Beter voor een andere gaan dus. Tnx haha. Mooie buikfoto trouwens!

Suzanne: Heb je de pacco doek al gebruikt? Wat vind je ervan? Zie nl dat het 4 tot 7 kilo is, maar Romina was vorige week 3700 gram. Zou dat passen? Vast wel he?
    Mooie fotos van Hessel.

Welterusten dames!

Deel Deze Pagina