Goedemiddag meiden, Rianne, en? Nog naar Bataviastad geweest? Of heeft vriendief "gewonnen". Wat een perfecte dag om er even lekker op uit te trekken en over de Houtribdijk te touren . Wat hebben jullie ook een goede nacht achter de rug, heerlijk! En ik snap het heel goed dat hij eerst nog even wilde knuffelen voor hij zijn eigen bedje weer in ging . Maartje, ohhh wat zielig voor Alexander, ik snap wel dat hij overstuur was met die poepluier . En ik hoop dat hij niet verkouden wordt, dat is ook zo sneu met die kleintjes . Maar luid applaus voor die 4uur! Heerlijk!! Fem, wat een wederom frustrerend avondje voor jou . Ik snap het dilemma wel dat je het lastig vind om een datum te kiezen, omdat je liever wilt dat hij zichzelf meldt. Toen Hessel zich eerder meldde was ik ook erg blij, want meneer was er blijkbaar klaar voor in plaats van dat wij hem uit zijn heerlijke warme plekje kwamen wegrukken terwijl hij normaal tot week 42 was blijven zitten. Chantal, hihi dat zou wel een supersnelle bevalling zijn inderdaad . Leuk dat jullie naar de kinderboerderij gingen, hadden ze ook lammetjes? Die zie je nu overal, zooo cute . Duo, was het gezellig gisteravond? En ideaal om er nu dan even gebruik van te maken om het huis op te frissen . Ik merk ook dat het lastig is om alles netjes te houden. Manlief doet erg veel, dus het grote werk wordt wel gedaan gelukkig. Echter kreeg ik net visite en kon ik kiezen tussen even uitgebreid douchen of de slaapkamer fatsoeneren en toen ik heb ik toch echt lekker voor mezelf gekozen . Zo de slaapkamer maar doen . Uit eten, jaaa het was echt zo relaxt met hem. Ik weet natuurlijk dat als hij lekker gegeten heeft en zijn luier verschoont is dat hij uren zoet ligt te slapen, maar het blijft toch een gok. We hadden wel vooraf gevraagd of het een probleem was dat we een baby mee wilde nemen en het is maar 5 a 10 min lopen, dus als meneer het op ene brullen had gezet was ik gewoon eerder naar huis gegaan. Na een uitgebreid voor-, hoofd- en nagerecht konden we zelfs nog koffie na nemen, omdat hij nog lekker in dromenland was. Ego, vanmiddag een goede vriendin + aanhang op visite gehad en heerlijk bijgekletst. Manlief was gaan wielrennen en heeft weer ruim 110km in de benen zitten. Goh wat voel ik me dan een luilak... Ach, ik heb ook een baby in mijn tummy laten groeien en dat is ook topsport, toch??... Met ukje gaat het verder erg goed. Hij heeft nog wel wat krampjes, maar vooralsnog vallen die erg mee. Je ziet hem alleen wat kronkelen, maar het uitschreeuwen van de pijn blijft uit. De ontlasting is ook gewoon weer helemaal in orde (joepie!), dus we blijven voorlopig de Cinababy gebruiken. Verder let ik ook goed op dat ik zo goed mogelijk eet voor hem (genoeg groente, fruit en volkorenproducten). Dat doe ik normaal ook wel, maar ben er toch nog net wat bewuster mee bezig. Fem en Chantal, kop op chickies! Ik denk aan jullie! Dikke kus
De kinderboerderij was erg leuk. Het was hier vandaag tot een uur of vier echt stralend mooi weer. Blauwe lucht, zonnetje. Nu is het wat bewolkt. Ze hadden idd lammetjes en jonge geitjes, heel leuk. Dave heeft zich uitstekend vermaakt, er zit ook een hele speeltuin bij, dus ml heeft lekker met hem in de speeltuin rondgelopen. Nog even een kopje koffie en thee met stukje appeltaart gehad. Dave was bekaf en lag in de auto te slapen, helaas wou ie daarna thuis niet meer slapen Met mn bekken viel mee en wonderbaarlijk genoeg kostte het me niet zoveel moeite als normaal om daar rond te lopen. Maar morgen zal ik het wel voelen denk ik. De rest van de middag lekker in de tuin in de zon gezeten en ben zelfs beetje verbrand op mn onderarmen. @Wencke, wat super dat de ontlasting nu helemaal goed gaat!! En ook heerlijk dat jullie zo lekker uit eten kunnen met Hessel!!! Ik durfde dat toch nooit aan En nu alleen in kindvriendelijke restaurants waar ie los kan lopen @Maartje, wat heerlijk dat jullie zo lekker hebben gewandeld. Gebruik je nu echt een draagdoek, of de draagzak?? Zo te horen bevalt het wel!! Ze kunnen trouwens wel even in de maxi cosi slapen hoor. Als wij naar mn ouders gaan zat ie ook 1,5 uur in de auto erin. En ik liet hem ook altijd een uurtje erin liggen als ik met mn vriendin en de baby's ging zwemmen.
@schmidt: Zo lekker gewandeld. Was inderdaad wel lekker weer vandaag. Al heb ik er niks van gezien haha. Zozo, de kleine kwam na 4 uur. Goed zeg! Buitenlucht doen vaak wonderen voor die baby;s he. Zodra ik Romina in de kinderwagen leg en naar buiten ga is zij ook stil. Suzanne: Nou ik vond het erg tegenvallen. Merkte gisteren toch wel dat het uitgaan niet echt meer voor mij is. Ben er beetje overheen gegroeid denk ik hhaha. En was snel moe, moet ook beetje rustig aan doen toch nog met me wond, maar dat ging erg goed. Maar nee, volgende x blijf ik lekker thuis. Fijn dat door de cinababy de ontlasting weer goed is. Mamavandave: Zo jij hebt een lekker dagje gehad! Lekker van de zon genoten.. Heerlijk! Niet meer zo sjaggie nu? Zon doet vaak wel wonderen he haha. Erg leuk ook die jonge diertjes. Nou ik ben dus niet buiten geweest ondanks het mooie weer. Beetje jammer, maar het huis moest echt gedaan worden! Heb wel veel kunnen doen, dus is nu weer lekker fris. Nu zo me mooie, lieve dochter ophalen . Heb dr gemist!
@Wencke, een zwangerschap, de bevalling + herstel met alles wat de eerste weken erbij komt kijken beoefen je inderdaad topsport . En wat eten betreft, ik vind het nu ook erg belangrijk om elke dag gezond te eten. Wanneer ik een dagje geen groente op heb dan voel ik mij schuldig. Fijn dat het goed gaat met de krampjes. hopelijk blijft het zo. @Chantal, fijn dat het zo goed bevallen is om er even tussenuit te trekken. Gezellig naar de kinderboerderij. Jullie hadden tenminste heel de dag zon, deze was hier helaas vrij snel verdwenen, maar de temperatuur was goed. Hopelijk vallen de lichamelijke klachten morgen mee. @Duo, een schoon huis is ook wel heel wat waard. Hier jeuken mijn handen ook, maar kom er gewoonweg niet aan toe. Gelukkig heeft ml gister nog het één en ander gedaan. Wat hier werkt om Alexander stil te krijgen (meestal) is hem in de kinderwagen leggen. @Ego, Alexander werd toen straks weer te vroeg vanwege de krampjes. Heb het weten te rekken naar ruim 3 uur, hij viel namelijk lekker samen met mij in slaap op de bank. Na de voeding was hij erg onrustig. Darmpjes, notteren, vanalles. Gelukkig is hij uiteindelijk in slaap gevallen en ligt hij nu lekker in de kinderwagen te slapen. Ben van plan om hem vanavond voor de eerste keer in te bakeren. Misschien lukt het dan in de nacht om vaker de 3 uur vol te maken (stiekem hoop ik natuurlijk op langer). Morgenmiddag komt mijn leidinggevende van het werk op bezoek. Verder ga ik morgen mijn verzoek van ouderschapsverlof indienen. We hebben besloten dat ik toch een dagje minder ga werken . @Badderen, wij moeten eerdaags al aan een ander badje, want die kleine van ons is nu al bijna te groot. Wanneer hij ligt te genieten maakt hij weleens zo'n beweging met zijn voetjes waardoor hij meteen tegen de kant aanzit met zijn hoofdje. Ben benieuwd hoe lang hij dinsdag is bij het cb, net als zijn gewicht (flink aangekomen). Denk eerdaags wat kleine kledingstukken 62 uitzoeken.
Hey meiden, Wat een heerlijke zondag he! Maartje, wat heerlijk zo'n boswandeling! En wat super dat Alexander een uur later kwam lekker zeg. Inderdaad kunnen ze heerlijk liggen he in de maxi cosi, lekker compact hihi . Wat betreft dat badje, dat hebben wij ook met Ferron. Als hij een beetje afzet ligt hij met zijn hoofd tegen de achterkant. Zit er eigenlijk verschil in de afmetingen van badjes? Jeetje maat 62 hihi! Ik begin nu met kleine maatjes 56 haha, qua lengte heeft hij het nodig maar qua breedte is ie zo smal! Ben heel benieuwd hoe veel Alexander weer gegroeit is Wat lekker zeg dat je toch een dagje minder gaat werken! Goed besluit Hopelijk werkt het inbakeren vannacht goed, succes Fem, jeetje je blijft voor de gek gehouden worden. Dat piekeren is ook begrijpelijk Hoop dat je er wel uit kan komen voor je zelf wat je wilt. Heerlijk dat jullie ook zijn gaan wandelen, lekker voor het hele gezin. En Lars uitgeteld? Duo, haha erg hè dat haar Als hij een meisje was geweest kon ie al een staartje in hihi Op de echo konden ze al zien dat hij een matje in zijn nek had nou dat matje gaat er de volgende keer af bij de kapper. Hij wordt nu net zo'n new kids jongetje haha Heb je het er nog even van genomen dat Romina bij opa en oma was? Waren jullie wezen stappen in de stad? Chantal, wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij waren geweest. Dave vond het vast geweldig! Fijn dat het goed ging met je bekken, voor zover dat goed kan gaan natuurlijk hihi Maar wel lekker even je gedachtes kunnen verzetten en nog lekker genoten met je gezinnetje Haha en zelfs een beetje verband, oei oei Wencke, klinkt als een gezellige dag En wat goed van ml!! Pff! Inderdaad jij hebt ook een topsport geleverd Fijn dat het met Hessel goed gaat en weinig last van de krampjes! Goed dat zijn ontlasting ook weer normaal is. Bij Ferron is het nog steeds apart, de ene keer heel dun en dan weer harde keutels, lastig hoor. Volgende keer maar even vragen bij CB Chanti, inmiddels ben je wel bevallen neem ik aan! Ben zo benieuwd!!! @ego, we zijn toch naar Batavia Stad geweest hihi. Helaas niks zelf kunnen vinden, waren veel donkere kleuren kreeg een beetje een wintersgevoel en wil juist weer lekker fris. Voor Ferron wel geslaagd bij Lief! Heb eindelijk een spijkerbroekje voor hem, die wilde ik zo graag! Maar doordat hij zo smal is passen de meeste niet en nu eindelijk, helemaal blij mee!! Ook nog een supergaaf vest een rood broekje een shirtje en een zwemluierbroekje Ach alles voor de kleine he hihi. Daarna zijn we bij mijn moeder gaan eten, mijn schoonzus komt uit Brabant dus die is hier niet altijd en die wilde Ferron wel weer graag zien haha Nou meiden een goede nacht gewenst alvast! xx
Hi! Chantal, op een gegeven moment zullen we ook naar de kindvriendelijke restaurantjes moeten gaan . Volgens mij is het voor geen enkel kind leuk om uren in een chique restaurant te zitten, maar ik hoop wel dat we niet nog 12 jaar hoeven te wachten waarop we weer wat luxer kunnen eten . Een mooie mix tussen pannenkoekenhuizen, happy meals maar af en toe ook iets meer dan een simpele daghap in een bistro zou wel heel mooi zijn . Wat ontzettend fijn dat je relatief weinig last hebt. Geniet er van zo lang het duurt! En leuk die kleine geitjes en lammetjes ! Duo, kan me voorstellen dat je dr gemist hebt. Wel superfijn dat je huis weer spik en span is . Hihi en het stapbeest in je is dus (in ieder geval voor nu even) gedoofd . Het is ook best pittig lijkt me. Ik zou nu wel naar de kroeg gaan, maar alleen als ik zeker weet dat ik op n kruk kan zitten. Maartje, ik duim voor een goede nacht! Wie weet met maar 1 pitstop . Ohhh dat gun ik je van harte. En wow wat groeit jullie schatje hard zeg! Hessel zit nog in maat 50, maar ik merk wel dat hij begint te groeien. Dus over n week of twee zal hij wel in 56 beginnen te passen. Puckababy/Pacco, we hebben ze net even uitgeprobeerd. Hij heeft er dus niet echt lang ingezeten. Ik denk dat het een beetje aan de doelstelling ligt waarvoor je hem wilt gebruiken. In de Puckababy heeft hij nog wel echt de ruimte om te bewegen, maar het geeft wel een gevoel van geborgenheid denk ik, omdat die ruimte toch wel beperkt is. De Pacco is echt strak inbakeren, waarbij de uk als een boontje wordt ingepakt en de armpjes dicht bij zich moet houden. Ik zou dus specifiek even kijken waar je m voor wil. Is het puur voor wat geborgenheid, dan zou ik voor de puckababy gaan, maar als je echt een sterke inbakerdoek wilt vanwege een erg bewegelijk kindje, dan zou ik eerder de pacco kiezen. Bij de Pacco worden de armpjes namelijk ook vastgezet. Ego, net spontaan nog meer kraamvisite gehad. Familie die toevallig in de buurt was en graag ukje kwamen bewonderen. Supergezellig, maar nu wel erg moe. We hebben uiteindelijk allebei een halve pizza gegeten en een enorme bak met groente. Nu lekker een filmpje aan, uk gaat zijn bedje in en op naar een goede nacht . Trusten meiden! X
@rianne, je hebt dus toch je zin gekregen ? beters!!! Fijn dat jullie zo geslaagd zijn voor Ferron. Helaas nog niet voor jezelf. Leuk dat jullie daarna bij de familie zijn geweest. @wencke, altijd leuk spontaan bezoek. Hopelijk hebben jullie ook een goede nacht @ego, normaal douche Ik in de ochtend, maar dan sta ik niet lekker. Het is ook steeds dat Alexander dan om wat voor reden ook gaat huilen. Denk mama plagen. Ben ik net uitgebreid gaan douche. En ja hoor, huilen. Ml was hem zoet aan het houden. Hij was iets eerder om te drinken, dus ik hem aanleggen, is hij 3 min. later al klaar. Krijgt krampen en valt in slaap. Daar zit ik dan. Laat hem maar even slapen. Dan dadelijk mast verder drinken en verschonen.
Dag dames, Ik ben er nog, nee geen baby en ik ben doodop. Niet ingeleid want vliezen waren minimaal open en ook weer dicht gegaan....? Nu al dus sinds donderdagavond bezig. Ik vond het jammer dat er een beetje vreemd gereageerd werd op mijn vraag of iemand nog tips had. Ik was echt n beetje in paniek voor dat inleiden op de 1 of andere manier... Was de hele nacht bezig en sindsdien nog steeds. Weeen zetten net niet genoeg door, beebje ligt nog te hoog en morgen weer naar ziekenhuis. Ben echt al op en bevalling moet nog beginnen... Joost weet wanneer... Succes iedereen, fijn om te lezen dat het goed of beter gaat met jullie beebjes. Arme Alexander hopelijk ook snel in zijn hum Doegie
@chanti, vervelend om te horen dat er geen schot in zit. Snap dat je kapot bent en er doorheen zit. Wat betreffende tips. Heb ik hier de vorige keer niet op gereageerd of heb ik eroverheen gelezen? Ik zou ingeleid worden. Hier was ik erg blij om. Het enige wat ik mezelf voorhield is, die kleine moet er toch uit en ik kan alles het beste op mij af laten komen. Achteraf is het heel anders gelopen. Ze hebben me wel een handje geholpen, maar er was al voorwerk gedaan. Vreemd dat ze no niks hebben kunnen doen, want ze hebben zoveel manieren om alles op gang te brengen. Of begrijp ik je nou verkeerd? Het enige wat ik kan zegen is, heel erg veel sterkte en dring aan op duidelijkheid en geef aan dat je er helemaal door zit. @ego, inbakeren gaat toch niet gebeuren. Ik begon en Alexander raakte bij de eerste aanraking al in paniek.
@ego, het zit Alexander echt niet mee. Hij is goed verkouden geworden. Hij kwam eerst netjes na 3u later 3,5u...maar meer omdat ik hem na allerlei geluiden (hij was wel wakker) aangelegd heb. Hij heeft toen maar kort gedronken. Daarna is hij weer na wat krampjes en flink gesnotter als een blok in slaap gevallen. Nu ligt ie weer te drinken. En in zijn bedje gewoon niet huilen hè, terwijl je merkt dat hij flink last heeft. Vind het zo knap van hem. Na deze drinksessie ga ik hem denk platknuffelen.
@fem: wat spannend! Succes, ik ben heel blij voor je!!!! @schmidt: dank, ik ga idd om meer duidelijkheid vragen. Geen idee wat andere manieren zijn om t op gang te helpen? Of bedoel je strippen etc? Ze zit erg hoog daarom breken ze de vliezen niet... En inleiden leidt meestalntot epidural hier, gaat niet altijd heel stapsgewijs en hangt van de dienstdoend arts af of ze het rustig doen of niet, tsja.... Toch n ander land I guess
@ canti, bij mij zouden ze eerst een ballonkatheter inbrengen. Andere optie waren tabletten. Ik bleek al teveel ontsluiting te hebben, maar ze konden mijn vliezen niet breken. Uiteindelijk hebben ze de draadje door mijn vliezen geprikt die aan het hoofdje vastgemaakt werd (hiermee konden ze nog beter zijn hartslag monitoren). De vliezen zouden hierdoor uiteindelijk ook breken. Dat was bij mij in no time gebeurd (dat is niet vanzelfsprekend). Vervolgens hebben ze mij aan een infuus gelegd met een middeltje die de weeen opwekt. Maar wat je al zegt, het is een ander land met zijn eigen gebruiken.
We zijn al heel de nacht wakker. Kon natuurlijk niet meer slapen. De weeen komen maar moeilijk op gang. Vk is langs geweest maar ze zijn nog lang niet heftig genoeg. Nu moet ik thuis blijven afwachten of het sterker wordt. Dat idee heb ik wel. Hoop dat het door gaat zetten. Chanti: die opmerking over de tips. Ik bedoelde het niet verkeerd. Maar als ik tips zou hebben dan had ik ze echt wel verteld tegen je. Op dat moment zat ik er zo doorheen dat ik wilde dat ik mijn vliezen zouden breken en dat ik tips had van andere. Maar er zijn gewoon geen middelen om weeen op te wekken. Behalve dan natuurlijk via medicijnen. En ik bedoelde het alleen maar goed. niets verkeerd iig. Chantal: Het spijt me echt, ik had zo gehoopt voor je dat je voor me zou zijn. Vooral omdat jij er veel meer last van hebt dan ik. Jij loopt al zolang met al die klachten rond. Ik gun het je zo erg. Snap ook goed dat je hiervan baalt. Knuffel lieverd Rest reageer ik wel later op. Heb niet echt mijn hoofd erbij. MAar dat snappen jullie wel toch?
goedemorgen meiden, Fem, joepie!!! Goed nieuws meid! Spannend, zet 'm op en ik hoop dat je gauw krachtige weeën krijgt! You go girl! Chanti, oh wat jammer dat de beeb er nog steeds niet is Ik was zo benieuwd hihi. Wat betreffende die tips, ik heb geen tips omdat ik met 35+5 beviel en dat was uiteraard niet de bedoeling hihi Had hem liever nog wat langer binnen gehouden hihi. Oh wat raar zeg van dat inleiden in België, ze hebben daar vast meer haast, dan snap ik opzich wel dat je niet op een inleiding zit te wachten. Ik hoop dat het snel doorzet meid want wat je al aangaf je ben nu al doodop! Dikke knuf! Maartje, arme Alexander ook nog eens verkouden geworden En krampjes hij treft het niet. Ferron is hier trouwens ook al een tijdje verkouden wij gebruiken zoutoplossing van Otrivin op aanraden van de kinderarts, die zei houd het maar goed vochtig En wat stoer zeg dat ie dan gewoon niet huilt, dapper ventje! Knuffel hem inderdaad maar lekker plat Wencke, wat gezellig dat er nog visite kwam, snap wel dat je helemaal kapot was. Een goede nacht gehad? Lekker zeg, simpel pizza eten en daarna film kijken helemaal top! @ego, moet zometeen naar de gynaecoloog op nacontrole. Er zijn alweer 6 weken voorbij, echt hard gegaan! Officieel is alles van binnen nu hersteld zeggen ze dus nu kan ik beginnen met de buikspieroefeningen haha! Ferron heeft wel weer een goede nacht gehad, al bedacht hij om 0:00 dat hij klaar was met slapen! Nou daar dachten papa en mama anders Leggen jullie eigenlijk jullie kindjes wakker in bed of als ze slapen? Ferron vindt het wel lastig om zelf in slaap te vallen. Ach we blijven gewoon proberen Fijne dag meiden! En Fem jouw volgende berichtje is met baby oké?
@Femm, hoop zo dat de weeen snel krachtiger worden. @rianne, Fijn van die goede nachten. Hopelijk word je door de gyn Goedgekeurd. Ik zit met mijn afspraak al op de 5 wkn zag ik. Heel apart, maar komt mij goed uit. Dan kan ik een week later een paar daagjes naar zee met Alexander (wanneer het nou weer is). En nu mag je idd weer buikspieroefeningen doen. De tijd vliegt echt. Trouwens, zielig hè die verkouden kleintjes. Maar goed, ze bouwen ook antistoffen op. @slapen leggen, het liefste leg ik hem wakker te bed wanneer ik merk dat hij moe wordt. Dit lukt lang niet altijd, zeker niet op de momenten van de krampjes. En soms valt ie vrij plots in slaap. Wanneer ik hem wakker in bed legt begint hij wel eens te huilen. Ik laat h dan ook even huilen, dit lukt meestal niet wanneer ml thuis is want pakt hem er dan weleens uit . @ego, na wat slechte drinksessies drinkt hij nu weer goed. Voor zijn verkoudheid wacht ik morgen het cb af. Verder belde mijn leidinggevende dat hij vandaag niet langs kan komen. Geen vervoer.
@Fem, Natuurlijk baal ik... Ik ben op Chanti na nu echt de laatst overgebleven, terwijl veel van jullie na mij uitgerekend waren en natuurlijk is dat k*t... Maar ik gun het je natuurlijk van harte! Hoop voor je dat de weeën snel sterker worden. Maar het is idd niet wat ik had gehoopt. En met mijn klachten zeker niet ideaal. En dan komt Dave zn verjaardag ook nog eens maar dichterbij... Maar ik kan er niet teveel bij stil staan/verdrietig over zijn, want ik heb hier nog een mannetje rondlopen die zn moeder nodig heeft, want hij is verschrikkelijk verkouden geworden.... Zit in de lucht denk ik, als Alexander ook al verkouden is!! Ik had ook al keelpijn gisteravond en vanochtend. Kan er ook nog wel bij... En dan hoorde ik ook nog van mn beste vriendin dat ze woensdag geen oppas heeft, terwijl ik dinsdag wordt gestript en ze er dan misschien dus niet bij kan zijn... @Maartje, Wat ik me nog afvroeg, is inbakeren wel de oplossing voor Alexander? Het lukte nu dan ook niet, maar als je inbakert kan hij geen kant op lijkt me en ligt ie juist helemaal gestrekt, wat niet fijn is bij krampjes... @Wakker in bed, Ik legde Dave in het begin alleen slapend weg, maar hij bleek dan juist heel onrustig te worden. Hij werd direct weer wakker. Wij zijn dus na 6 weken begonnen met hem wakker weg leggen. Hij huilde dan eventjes, max 5min en sliep vervolgens uren. Voordeel was dat ie overdag ook veranderde van een huilbaby die nooit lachte in een tevreden, blij kind. @Chanti, Hier hetzelfde als Fem, ik zit er ook doorheen en ben ondertussen een halve week overtijd, niet fijn met mijn klachten. Dus als ik een tip had gehad om te bevallen, had ik daar zelf natuurlijk allang gebruik van gemaakt! Ik bedoelde er ook niks kwaads mee, maar we willen allemaal heel graag bevallen. Dus als 1 van ons de tip had gehad, hadden we die zeker gedeeld en zelf allemaal gebruikt... Maar die zijn er helaas gewoon niet, wat Fem ook al zegt, alleen medicijnen. Weet ik uit ervaring bij de eerste helaas... Ik hoop dat het snel goed door zet voor je!!!!
@chant, oeh vervelend vooruitzicht dat die vriendin juist geen oppas voor woensdag heeft. Hoe gast het verder met de pijn, nog extra klachten aan de dag van gister overgehouden? Verkoudheid hangt inderdaad in de lucht. Is het weer ook naar. Vervelend dat dave nu ook verkouden is en jij last van je keel hebt. Over het inbakeren. De krampjes is ook de reden waarom ik het niet wilde. In het boek staat juist dat het kan helpen, zodat ie rustiger slaapt. Maar ik denk niet dat ik het nog eens probeer na gister.
Met pijn in mijn hart heb ik Lars meegegeven aan mijn schoonouders. Ik kan niet ontspannen met hem in de buurt. De weeën vallen weg, heel af en toe voel ik wat. Vruchtwaterverlies is er wel veel. Krijg tot vannacht de kans om het zelf te doen, daarna moet ik naar het zkh en wordt ik alsnog ingeleid. Hoop van niet!!