April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee lieverds!

Wat een hoop om bij te lezen!

Femme super spannend! Hoop dat het vandaag door zet en dat je straks eindelijk de kleine in je armen hebt!
    Succes meis ik denk aan je!

Rianne wat super dat ferron al door slaapt! Zal vast heerlijk zijn!
    Nou indd sombere kleuren! Het is lente dus hoe meer kleur hoe beter :) achhhh super leuk zal vast onwijs gaaf staan een spijkerbroekje! Wil wel een foto zien hor als hij hem aan heeft!
    Succes bij de Gyno!

Chantal nou meid iedereen gaat je voor! Hoop dat de kleine snel komt zodat jullie ook lekker van d'r kunnen gaan genieten!

Maartje zou ik ook doen! Tijd een beetje rekken, Alex kan dat nu makkelijk aan denk ik! En lukt het niet dan merk je dat vanzelf!
    So nou hij groeit dan indd hard als jullie al een ander badje moeten aanschaffen!
    Hoop dat hij snel op knapt! Met dit mooie weer verkouden worden is niks!

Wencke leuk dat jullie uit eten geweest zijn met de kleine! Wat een sportieve man heb je! Pff 110km wat een end! Fijn dat de ontlasting beter gaat! Zo zielig om te zien al die krampjes!
    Wat een hoop heb je toch in een keer over de vloer gekregen! Ach soms kan je het beter maar gehad hebben al dat bezoek!

Roos wat een lekker mannetje is het! Geniet er lekker van meis! Geef hem maar een dikke knuffel van me!

Chanti hoop dat de kleine snel komt meis! Ik duim voor je meis!

Duo ik zou het nog niet kunnen hor de kleine achter laten! Wil d'r het liefst 24uur per dag bij me houden! Maar kan me ook voorstellen dat je het lekker vind aangezien het huishouden niet op zich laat wachten!

Ego. Sinds gister voel ik me stukken beter! Pijn van het inknipping en alles is een stuk minder! Bewegen gaat ook veel beter! Voel me gelijk een ander mens!
    Naomi had een terug slag qua gewicht en we moesten bij voeden! Vanochtend weer gewogen en ze is 50gr aangekomen! nog 140gr te gaan en ze zit weer op haar geboorte gewicht!
    Gister is de vk voor de hielprikje geweest en we hoeven niet meer bij te voeden. Door de stuwing is het aanleggen een stuk lastiger en word ze erg boos en onrustig ervan!
    Ik voed haar nu met een tepelhoedje en dat gaat prima! Ik heb echt over productie aan mm! Soms kan ze het gewoon niet voor drinken en loopt het d'r neusje weer uit!
    Zaterdag hebben we de eerste kraamviste gehad was erg leuk en vermoeiend. We krijgen nu alleen vanavond visite dus dat is wel lekker.
    Kleine is net lekker in bad geweest en slaapt nu als een roosje!
    Voeden snachts gaat met het tepelhoedje ook veel beter, ze komt netjes om de 3 uur :)
    Vanmiddag even lekker in het zonnetje zitten maar eerst even een power napje doen! Volgens mij heb ik van alles door elkaar getypt want er zit niet echt een volgorde in.... Hopelijk begrijpen jullie wat ik typ ;-p
    Gister avond hebben we heerlijk sushi gehaald wat heb ik dat gemist zeg!!!! Van de week maar weer halen!

Slapen http://i.imgur.com/PWpjDoT.jpg
    Slapen http://i.imgur.com/McAjAM6.jpg
    Badderen http://i.imgur.com/DdPOdiK.jpg

Xxxxx

2. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Maartje, de extra pijn valt 100% mee. Dat wist ik dus niet, hoe dat dan met krampjes is, maar als het in de gebruiksaanwijzing staat, dan zal het idd kunnen. Maar snap wel dat je het geen fijn idee vind met de krampjes.

@Fem, heel slim, het kan best zijn dat je het onbewust tegen houd omdat Lars er is. Nu kun je je lekker volledig concentreren!

@ego, Onverwachts visite gehad, heb iemand leren kennen op zwangerschapszwemmen die dus ook zwanger is en die woont toevallig in dezelfde wijk. We zouden nog even bakje thee doen als ik nog niet bevallen was en vorige week was er niet van gekomen, dus appte ze vanochtend. Ze is net weg, heeft hier even broodje gegeten. En vanavond gaan we weer samen gezellig zwemmen :p wel fijn, want maandag en dinsdag zijn altijd de ergste dagen, omdat ik alleen met Dave ben en niks kan verder. Morgen vk, dus morgen heb ik ook wat te doen.

Helaas wou Dave net niet slapen. Ook omdat ie weer eens besloten had te poepen ipv te gaan slapen, maar ook omdat er visite was die hij niet kent, dan heeft ie dat vaker. Zometeen nog maar even weer proberen.

3. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

Het is gewoon een emotionele rollercoaster voor ons allemaal, dat begrijp ik heel goed hoor! Dank voor al jullie excuses maar ik was gewoon zelf heel emo die nacht en dagen erna dus ook sorry voor mijn overgevoeligheid. Nu zou ik inleiden al niet meer zo erg vinden.
    Verder net ananas gekocht, man gaat met mij vrijen of hij wil of niet en nek massages schijnen te helpen dus we gaan er weer tegen aan :)
    @schmidt; wauw die ballon ja, daar had ik nooit van gehoord en hier is idd de enige optie oxitocine via infuus.

Fem ik ben zooooo benieuwd of het nu doorzet voor je en mamavandave: kun je niet een beetje aandringen? Ik neem aan dat jouw heupen aanleiding genoeg moeten zijn voor inleiden? Of wil je missch zelf nog even wachten? Toitoitioi in ieder geval

Update: ik net gestript door enthousiaste vroedvrouw bij de monitoring. Ze voeg: zal ik even.... En ikke: ja hooooor :)
    Nu wel wat actie in mn buik maar niets heftigs.
    Ze zei ook dat mijn cervix er echt helemaal klaar voor is maar t kindje gewoon simpelweg te hoog zit en er misschien met een beetje inleiden (??) wat beweging in kan komen. Dus dat ga ik over n paar dagen eens bekijken als dit niets helpt.

Succes iedereen
    Zonnige groetjes

4. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flieentje
    Wat een prachtig meisje zeg!!!!!

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Heel even kort, want de kleine man heeft het hier nu even zwaar. Hij schreeuwt het afgelopen uur weer van de pijn van de krampjes. Zo sneu :(!

Fem, you go girl!! Ik duim voor je!!! En die kleine rekt het gewoon tot vanavond 00.01 zodat hij precies op de uitgerekende datum ter wereld komt ;).

Chanti, succes meis! Ook voor jou draaien de duimpjes, wat fantastisch als het strippen zijn werk doet. Ik was stiekem de afgelopen dagen al steeds op je berichtje aan het wachten omdat ik echt dacht dat de kleine er al zou zijn. Wat baalde ik voor je toen ik je berichtje las daarstraks.

Eef, het blijft een schoonheid, die lippen ook! Pas maar op moeders, dat wordt een mannenverslindster ;). Fijn ook dat je minder pijn hebt :D.

Maartje, balen dat je leidinggevende niet kon komen vandaag, maar wat heerlijk dat je nu alsnog de mogelijkheid hebt om minder te gaan werken!! Ik weet hoe zeer je daar naar uitkeek!
    En die arme Alexander :(, knuffel hem maar flink plat!

Rianne, superleuk dat jullie toch nog naar bataviastad zijn geweest, maar jammer dat er zo weinig voor jou te vinden was. Ik scoor op de een of andere manier nooit wat als ik naar de outlet in Roermond ga, terwijl ze daar ook superveel leuke en mooie spullen hebben. Wat ik leuk vind is eigenlijk altijd stervens duur, ondanks dat het outletprijzen zijn. Voor Manlief daarentegen scoren we altijd wel dingen, al zijn het maar de standaard slimfit overhemden van Hugo Boss en Joop. Niet eerlijk!!! Hihi, maar het is niet anders.
    Wij proberen uk inderdaad in zijn bedje te leggen als hij nog wakker is, maar tekens vertoont van vermoeidheid. Op deze manier leren ze zelf in slaap vallen (althans zo staat het in de boekjes ;)).

Chantal, Kop op chick! En fijn dat die andere zwangere dame gezellig op bezoek kwam, fijne afleiding! Veel plezier met zwemmen vanavond.

Nou, ik ga mijn ukje weer stevig knuffelen. Ik baal wel dat hij het nu weer uitschreeuwt :(, zo zielig! Daarna maar eens gaan orierenteren waar we in juni op vakantie gaan, Hessel zijn eerste buitenland avontuur :D.

X

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, zo zielig hè wanneer ze O'n pijn hebben. Knuffel jij Hessel ook maar plat.

@chanti, hopelijk zorgt het strippen dat het wil doorzetten. Ik duin voor je.

@eef, fijn dat het zo goed gaat. En nu al 3 uurtjes doorslapen! Heerlijk! Geniet ervan. Wanneer ik dit bericht heb afgetyped ga ik even de foto's bewonderen.

@femm, ik hoop zo dat je nu bezig bent. Dat alles al doorgezet heeft of aan het doorzetten is, zodat je volgens wens op een natuurlijke manier kunt bevallen. 1 voordeel al mochten ze je toch een zetje moeten geven. Je lichaam heeft zelf het startsein al Partners

Hmmm Gaat hier iets helemaal fout. Heb een mega lange tekst op de tel. Getyped. Ben ik de helft kwijt en ego staat bovenaan (hoe slecht). Ik type dit bericht toch even af en het verloren deel volgt zo.

@ego, voor de eerste x heb ik Alexander vanmiddag op bed gelegd en ben ik meteen naar beneden gegaan om in de zon te dutten. Hij heeft op de minuut na 20 min. (staat ook in het boekje) gehuild. Toen is hij (helaas maar voor een uurtje) in slaap gevallen. Heb hem na wakker worden toch maar meteen gevoed (volgens het boekje :p). Vervolgens ben ik met hem een spaarrekening bij de INGgaan openen (had eigenlijk een foto moeten maken ;)). Toen ik daar aankwam was het mega druk. Komt er meteen een medewerker naar me toe met de vraag waarvoor ik kom, vervolgens werd ik netjes naar een kamertje gebracht, kreeg ik een drankje aangeboden en werd er meteen een medewerker gehaald. Vervolgens ging ik de klossen terug naar thuiszorg brengen. De vrouw die mij hielp, o die is al wat ouder toch??? Uhmmm, nee, morgen pas 4 wkn. Ze wist haast niet hoe zij zich moest herstellen. Toen zei ze maar, flinke baby's kunnen wel wat hebben (doelend op afvallen enzo). Nou nee, hij was flink afgevallen in het begin. Ze wist echt niet meer wat ze moest zeggen. Nu ben ik bij mijn ouders. Ml heeft netjes doorgegeven (jaja, hij heeft iets geleerd van zaterdag) dat het een latertje wordt, dus dan eet ik maar hier mee.

@chantal, gezellig zo'n onverwachts bezoek. Lekker wat afleiding net als het zwemmen vanavond. Heerlijk om zonde tijd een beetje te doden. Zeker omdat je vandaag heel de dag alleen bent.

@wencke, jij met je korte berichten :p. Jij hebt dezelfde afwijking als mij ;). Zielig dat Hessel ook zo'n last heeft. Knuffel jij hem ook maar helemaal plat. Ze zijn dan zo zielig. Het is verschrikkelijk om je kind zoveel pijn te zien hebben zonder dat je er iets aan kunt doen.

@eef, fijn dat het zo goed gaat. En al 3 uur in de nacht achter elkaar doorslapen?? Lucy you. Echt mega fijn. Ik kijk zo nog even naar de foto's. Heb ik nog niet gedaan *schaam*

@chanti, hopelijk helpt het strippen toch dusdanig dat het doorzet. Zet hem op, je kunt het, die laatste loodjes

@femm, ik hoop zo dat je nu al bezig bent met puffen, anders hoop ik echt voor je dat het nog voor middernacht doorzet. Wanneer dit niet het geval mocht zijn hoop ik dat je vrede kunt hebben met de gedachten dat je eigen lichaam het eerste zetje heeft gegeven. Meid, je kunt het.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk sommige berichten dubbel getyped hihi

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @eef, wat een mooierd zeg!

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Maartje, hihihi ja echt kort lukt niet he ;). En inderdaad, direct voeden volgens het boekje ;).

Wat leuk dat je een spaarrekening hebt geopend! Of is hij niet voor Alexander? Dat moeten wij ook nog steeds fixen. We twijfelen nog over een normale spaarrekening of zo'n deposito. Mijn vader opent ook een spaarrekening voor de kleine man, dus misschien hem maar eens hier over bellen. Het kan maar beter even geregeld zijn.

Hihi, hilarisch die vrouw :). Mooi als mensen dta soort opmerkingen maken en zich daarna proberen te herstellen :). Ik baal ook nog steeds als een stekker dat ik vergeten ben tegen iemand te zeggen die vroeg 'Hoe lang ben je nou zwanger?', om te reageren met 'Hoezo?? Waar heb je het over, zwanger??'. Hahah, dat leek me zo mooi, helemaal toen ik echt al een toeter had :D.

Volgens mij is het hier nu een combi tussen regeldagen en krampjes. Gisteravond heb ik meneer wel 4x opnieuw aangelegd en dan heb ik het niet over de kleine boermomentjes tussendoor. Eerst de ene borst, toen verschonen en toen de andere borst. Hij dronk supergoed, kreeg meer dan genoeg binnen, maar toch zag je na borst twee dat hij vrij snel weer begon te happen en te zoeken. Dus toch maar weer aangelegd en daarna weer precies hetzelfde! Ik heb zeker een uur gevoed als niet langer (de tussenpauzes voor boertjes, verschonen en rustmomentjes niet meegeteld) en vandaag lijkt hij weer onverzadigbaar.

Echter heeft hij wel heerlijk geslapen 4,5uur en vervolgens weer ruim 3,5uur. Maar vandaag weer hetzelfde liedje met hoeveel hij wil drinken. Denk dat de krampjes ook verergerd worden door die hoeveelheid melk die meneer wil opslokken.

Het grappige was dat manlief en ik gisteravond (voor zijn enorme dirnkavontuur) nog tegen elkaar zeiden dat hij echt gegroeid was :), ook typerend natuurlijk voor zijn drinkgedrag :).

Hij ligt nu naast me in bed lekker om zich heen te kijken. Vooralsnog weer even zonder de krampjes (fiew!).

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Over het vele aanleggen. Mij werd geadviseerd dy wanneer hij vaak achter elkaar komt maar 1 borst aan te bieden. Dit heeft 2 redenen. Zo komt hij ook aan de vette melk en zo kan 1 borst zich afstemmen op de vraag.

Verder heb ik net nog gegoogled omdat mijn borsten vandaag zo pijnlijk zijn. Hoer stond dat een mogelijke oorzaak (ook van de krampjes) overproductie van melk is. Morgen bij het cb maar opperen en woensdag bij het borstvoedingscafe.

Spaarrekening. Bij ING heb je een rekening die pas op zijn 18de vrij komt en wij kunnen er zelfs voor kiezen dat geld nog ven bij ons zelf apart te zetten. Ook vroeg hij of ik ook een gewone rekening voor hem wilde openen. Heb gezegd dat ik het leuker vind om fitte doen wanneer hij zich bewust is van geld. Het krijgen van zakgeld of met verjaardagen.

11. rsky

rsky Niet meer actief

@fem.. meid, super! hoop voor je dat het doorzet en je lekker bezig ben nu! Gun het je van harte!

@flientje... wat een mooierd! lekker van genieten indd..

@kip.. shoppen, wat raar indd die donkere kleuren.. dacht dat ze alles juist licht wilde hebben voor de zomer!?!?
    En spijkerbroekjes zijn zo lief!! hier ook een dun ieletje wat dat betreft dus ben heel benieuwd hoe die gaat passen... voorlopig nog maar ff niet... ;)

@wencke... Lekker dat je zo uiteten ben geweest... klinkt als een heerlijk avondje, en indd onverwacht bezoek, kan heel leuk zijn... ;) indd jou geval zeker waar!!

@mvdave.. Je wilt het vast niet meer horen, maar kop op.. het is nog mooi weer, probeer er een beetje van te genieten... probeer t een beetje los te laten, wie weet komt het dan ineens ;)

@ego...
    Hier vandaag de vk geweest voor hielprik.. Dacht dat het een ramp zou worden (voor mama dan) maar het viel me 100% mee... Kay heeft geen moment gehuild alleen een piepje toen ze moest drukken in zijn voetje voor het bloed... Verder gaat alles super goed.. Slaapt goed, poept en plast goed, drinkt goed... Huilt bijna niet, behalve met verschonen en aan/uitkleden maar dan is er altijd nog het speentje en is die gelijk weer stil.. Het is zo'n schatje.. Hij is zo lief en zo mooi... PFFF!!! liefde op het eerste gezicht bestaat!

ik ga weer is even een flesje in mekaar flansen, en zelf eten, vanavond weer een avondje bezoek!

fijne avond meiden... xx

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roos, fijn dat het allemaal zo goed gaat. En ik ben er ook achter. Liefde op het eerste gezicht bestaat echt!

13. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Roos, dat kan ik idd niet meer horen... ;) Ik kan niet meer genieten. Ik kan bijna niks meer, kan niet meer met mn zoontje spelen... En daar wordt ik constant mee geconfronteerd en aan herinnert, want mn zoontje is de hele dag bij me. Als dat niet zo was, zou het al een hoop schelen en zou ik het niet erg vinden, die laatste paar dagen. Maar het is gewoon op. Ik wil weer normaal bewegen en boven alles mn zoontje weer alles kunnen geven, zeker nu hij zo verkouden is.... Ik voel me zo waardeloos, omdat ik het idee heb dat ik hem zo tekort doe nu, dat ie zoveel tekort schiet deze laatste weken.... Ik wou nog een kind, hij niet en toch is hij nu de dupe.

@Maartje, wij hebben precies hetzelfde. Idd ook een spaarrekening bij ING die vast staat tot zn 18de en waar wij elke maand 25euro op storten en wat ie tussendoor krijgt en verjaardagsgeld. Wij denken er precies hetzelfde over, een eigen betaalrekening doen we pas als ie zakgeld gaat krijgen en de waarde van geld leert kennen. Tot die tijd heeft ie een mooie ouderwetse spaarpot waar ie zo nu en dan wat in gooit en wat ik zo nu en dan tel en op zn rekening zet (wij gebruiken dat geld voor collectes enzo, beetje gezamenlijke spaarpot).

Overigens gaat het hard hoor. Het tikt behoorlijk aan, Dave heeft ondertussen in twee jaar al 1000euro gespaard!!!

14. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Wat betreft het aanleggen, dat deed ik inmiddels al (na een eerdere tip van jou ;)). Eerst 1 borst leegdrinken (meerdere keer stoppauzes) en dan verschonen + voor het toetje de andere kant. Maar nu is het helemaal leegdrinken, lijkt hij verzadigd, maar dan naar 5 min lijkt hij weer zo hongerig als voor de hele drinksessie ;).

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het toetje die ik voortaan ook aan dezelfde borst, voor de vette melk.

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi, dat doe ik alleen als hij echt al knock out is. Maar normaal gaat dat dus prima. Poeh, nu zijn mijn borsten een partij schraal :).

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ken het. Ik heb een adres van een Ostheopaat hier in de buurt gekregen. Ga morgen toch maar eens bellen. Een collega heeft hier hele goede ervaring mee.

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Vannacht om 01;19 uur is onze zoon Olaf geboren. Nadat de weeën om 1800 uur begonnen. Om 21.30 uur zijn we naar het kraamhotel gegaan. Om 01:00 wilde ik pijnstilling maar dat was al niet meer nodig. In 4 persweeen was hij er al. Moeder en zoon maken het goed

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Wat een koning om op zijn uitgerekende datum ter wereld te komen :)!! Mooi dat het goed gaat :), superleuke naam ook! Flink genieten nu met zn 4tjes!

Kus

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Femme wat super!!!!! Gefeliciteerd meis!!!! Xxxx

Deel Deze Pagina