Mopperkonijn: jeetje als ik dat zo lees snap ik niet waar mij buik blijft ben 9 weken en kan nog gewoon mijn gewone broeken aan vraag me af of ze het bij de vk het nu wel goed hadden dan nou ja bij iedereen is het natuurlijk anders hoop ik dan maar anders is er bij mij iets niet goed.
@mopperkonijn ik heb dat altijd bij hennes! nooit in 1 keer de goede maat en wat je zegt ineens een grote maat dat je gaat twijfelen of er wel het goede kaartje inzit. Ik koop nu eigenlijk nooit meer bij de hennes! Sowieso is het met mijn 1.81m altijd te kort dus schiet niet op. Dan liever wat meer uitgeven maar dan zit het wel goed. Ik heb zelf nog geen zwangerschapskleding gekocht. Al word het steeds lastiger die buik te verstoppen hihi! Heeft iedereen verder een goed weekend? wij hadden gister een kraamfeest zo gek om dan voortestellen dat je zelf straks ook zo pukkie hebt! hier helaas geen mooi weer, wie weet komt t nog. Fijne zondag!!
@ann jouw buik komt straks vast ook in 1 keer hihi!! mijn collega had haar gewone broeken tot 20 weken aan! en met 37 weken had ze een buikje van ongeveer 24 weken. Toch ligt daar nu een heerlijk klein mannetje in huis. Elke buik is weer anders
kipje87 pff das weer fijn om te lezen i.d.d bij iedereen is het weer anders. Wij zitten ook aan een kraamfeest te denken (als alles natuurlijk goed mag gaan) vind het niks om weken achter elkaar bijna iedere dag visite te hebben alles in 1 keer net zo makkelijk vooral als je er ook al twee hebt die dan gewoon naar school moeten worden gebracht en op gehaald moeten worden. Maar goed zo ver durf ik echt nog niet te denken, eerst maar is afwachten.
hallo allemaal ,een goedemorgen is het hier niet echt hele nacht een gillende hoofdpijn gehad 2x douchen niks hielp meer heb nu al 6 dagen hoofdpijn heb dus paracetamol ingenomen voor het eerst , nu is het gezakt maar niet weg @spannenderijden morgen de echo zeker spannend ik ben dinsdag aan de beurt Mopperkonijn als je al eerder zwaner bent geweest dan gaat het allemaal ook sneller je baarmoeder word nooit meer zo klein als voor de zwangerschap . een heleboel vrouwen hebben daar last van ik pas me normale broeken ook al niet meer en je ziet al een buikje ben het gewend van de andere keren Maar snap wel dat je nu denkt huh zoveel maten verschil , denk dat het ook aan de soort broek is en model zo ie zo vallen broeken verschillend vind ik . snap dat je er sacho van word leggings al geprobeerd ? of vind je die dingen niks hier draag ik nu leggings mijn broeken gaan ook niet meer . @kipje met mijn hoofd valt het tegen maar je komt vast weer goed gister wel bezoek gehad was wel gezellig . een kraambezoek is altijd wel erg leuk zeker als je zelf zwanger bent . ik ga maar eens een ontbijtje naar binnen werken . fijne dag allemaal
@ andora, ik heb ook een week lang iedere nacht en dag enorme allesoverheersende hoofdpijn gehad. Ik denk van de hormonen ofzo. Ik heb wel gewoon paracetamol ingenomen. Minder dan 6 per dag, maar anders functioneerde ik echt helemaal niet. Hoop dat de paracetamol zijn werk een beetje doet.
@ femmelepem ik ben niet de enige dus , ja had ik het nu maar eerder gedaan pffffff nu last van me allergie fijn een jeuk neus en jeuk ogen en niezen kan der ook nog wel bij hihihihih lijk wel een wandelend probleem geval zo lol
Oke dames... K zit er nu toch wel een beetje mee aangezien ik echt geen verstand er van heb haha...Misschien kunnen jullie me helpen... Ik heb 23-8 een echo gehad, met alleen een vruchtzakje en dooierzak.. De vrouw zei: ik denk niet 6 weken maar eerder 5... Oke prima dat kan.. NU had ik afgelopen Donderdag een echo bij een andere dokter en op de echo (foto staat eerder) was er wel een kindje en een hartslag.. Maar deze dokter zei ik denk dat je nog geen 7 weken ben.. Misschien eerder 5 weken en een paar dagen.. Maar zei hij erbij, dan is het wel vreemd dat er al een hartje klopt... Nu had ik in eerste instantie zoiets YIHOOEEEE het hartje klopt dus geen miskraam na mijn bloeding maarrrrr Nu ik heb er langer over denk klopt er iets niet.. Als ik op internet kijk en bereken staat er dit: Je kindje is vermoedelijk verwekt tussen maandag 6 augustus 2012 en zondag 12 augustus 2012. maar hoe kan ik dan op 12 aug een positieve test hebben? en 13 aug een positieve test van cb met zwanger 2-3 weken... en dan moet je bij de cb nog 2 weken erbij optellen... dan kan het toch nooit zijn dat ik pas 5 weken ben? of 5 weken en paar dagen? of snap ik t nu echt niet meer?? liefs
hai lieve roos ja das moeilijk ik denk eerder dan 1 van de 2 een meet fout heeft gemaakt en dat komt veel voor als de ligging van je uk net anders ligt is het al moeilijk meten . 1 mm kan al zo een paar dagen schelen..... meis ik zou me niet al te veel zorgen maken grote kans dat met de volgende meting je precies weer goed zit of zelf verder enne niet ieder vruchtje groeit even snel ik voel je ongerustheid echt ik heb het zelf ook moet nog voor de 1ste echo dinsdag .......
roos100 zie mijn verhaal eerst 6,5 week een week later bijna 9 weken. Ze kunnen i.d.d makkelijk een rekenfout hebben gemaakt dat is ook het nadeel van een te vroege echo.
ik ben al zwanger geweest het dan gaat het sneller dat het dan weer zo veel sneller ging dat wist is dus niet hihi. mijn eerste zwangerschap had ik mijn eerste zwangerschapsbroek aan op 10 weken daarvoor gewoon mijn broeken en toen ik knopen begon los te laten en zo ben ik overgestapt naar zwangerschapskleding dus niet nu denken er is wat mis met mij? helemaal niet hoor
Spannendetijden... alvast succes morgen bij de echo.. en natuurlijk veel plezier!!! Andora... ik moet dinsdag ook voor de echo, hoe laat moet jij? Ik 's middags om half 3!!!! Roos... het zou idd zomaar kunnen dat ze een rekenfout gemaakt hebben toch.. zo vroeg nog in de zwangerschap. Pas rond 12 weken kunnen ze pas echt een duidelijke berekening maken. Wanneer moet je weer?? Gisteravond een super leuk feestje van mijn ouders gehad. Was iets later geworden als ik dacht.. ik lag half 1 pas in bed. Moest er 6 uur vanochtend weer uit.. gaap!!! Maar heb de dag overleeft. Nu net thuis, al lekker gedoucht en kan nu nog even languit op de bank tot de kids thuis komen van hun vader weekend!!!
@ralin ik moet om 14.20 bijna evenlaat als jouw wat toevallig een lange dag gehad lees ik geniet ze van je paar vrije uurtjes nog
dat klopt inderdaad heb ik ook gehad ik wist precies de dag van bevruchting toen ik dus voor e 8 weken kwam zei ze dat het net 6,5 was. dat kon niet toen was wel al duidelijk mijn baarmoeder groter dus maakte ze er van 8 weken baarmoeder 6,5 week vrucht en ik me zorgen maken , elke dag en elke dag meer tot ik 12 weken kwam bijna overtuig dat mijn baarmoeder de grote had van een voetbal en de uk niet meer was gegroeid. en ik zei het kan niet 6,5 zijn maar 8 want weet mijn bevruchting sloeg ze allemaal in de wind tot ik dus met 12 weken kwam en ze zei je betn 14weken zwanger en de vrucht en baarmoeder is nu even groot. je baarmoeder was groter omdat.............. foutje bedankt het was er niet één
ralin en andora: veeeeel succes en plezier dinsdag!!! spannend hor!!!! ik ben ook mega zenuwachtig voor morgen!!! dat gaat niet over denk ik! roos: een rekenfoutje is heeeel makkelijk gemaakt als t kindje nog zooo klein is en je zwangerschap nog zooo pril! ik krijg morgen pas een termijn bepaling en zelfs die is op de gok en ben dan bijna 8wk! ik zou me niet te druk maken meid!
goedemorgen Spannendetijden heel veel suc6 vandaag !! hier verder niks te melden kids zo naar school en gewoon dagje begint weer
kipje : thanx!!!!! anodra: jij ook ,..thanx!!!!! erg lief dat jullie aan me denken! vandaag weer schooldag voor de kids idd!!! zal wel weer wennen zijn!!! ego: straks ist eindelijk zover! ben er weer beroerd van! ik kan zooo slecht tegen zenuwen!! athans,..mn darmen kunnen er zo slecht tegen pfffff ondanks dat ik WEET dat alles goed is, ben ik toch zoooo zenuwachtig! maar ga er zeker van genieten! kan niet wachten ! en hoop op een nieuwe mooie foto!
Vandaag de eerste echo en intake. Hopelijk is ales goed. Kijken er naar uit! Vanacht slecht geslapen moet nu al iedere nacht er uit om te plassen en heb last van hele gekke dromen. Was voorheen nooit zo herkent iemand dit? De andere dames ook heel veel succes met de echo!
Spannendetijden.. nogmaals have fun!!!!!! Scrc.... succes vandaag bij de intake en echo... en veel plezier natuurlijk!! Ik moet er nu 's nachts ook een kker uit om te plassen heel irritant.. maar ja als het dan maar bij 1 keer blijft. Sinds de laatste 2 nachten heb ik ook hele rare dromen... echt nachtmerries gewoon!!! En het blijft me de hele dag bij!! Echt verschrikkelijk!! Als dat zo de hele zwangerschap door gaat dan word ik gek want die dromen zijn niet normaal meer.. echt super eng.. nog nooit gehad!! Niet zo erg in ieder geval..