April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, het was voor jou dus een lekker druk dagje voor jou. En nu lekker knuffelen met je mannetje. Heerlijk. Toen ik net je bericht las zat ik ook te knuffelen. Helaas moest er ook gedouched worden.

@regeldag, dacht al regeldagen te hebben gehad, maar niet dus. Ik kan Alexander bijna geen seconde alleen laten. Hij blijft maar komen. Hen denk maar 1x 2 uurtjes voor mezelf gehad en daarna een x een uurtje. Hij was net in diepe slaap gevallen. Dacht snel te douche, maar dat pikte Alexander niet. Ml kon hem maar amper rustig houden. Nu ligt ie na een mega snelle douche weer te drinken. Hopelijk gaat dit niet heel de nacht door.

2. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Haha Maartje wat toevallig, nu ik jouw bericht lees zijn wij net klaar met douchen en is Ferron lekker aan de fles. Wel lastig zeg zo met Alexander. Hoop inderdaad niet voor jullie dat de nacht ook zo verder gaat.

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Haay!

Rianne, ohhh wat stom van die wond zeg. Ja het is altijd een beetje dubbel he. Je wilt dat mensen het leren, maar met sommige dingen wil je gewoon dat een prof het doet zodat jij niet met een lelijk litteken komt te zitten :(. Echt ontzettend balen, hopelijk valt de schade mee.
    Fijn dat alles goed was bij de gyn, maar ik had wel verwacht dat ze in ieder geval ook nog even naar de knip zouden kijken. Naja, je hebt nergens echt last van toch? Dus het zal wel goed zijn.
    Volgens mij slagen mannen makkelijker bij outlets omdat hun kleding nog net wat minder modegevoelig is dan die van ons. Ik hoop wel de volgende keer ook voor uk te kunnen scoren :D.
    Goede gastvrouw was je dus vandaag met zo veel bezoek en gezelligheid :).
    Btw, wel herkenbaar dat je bang bent dat de buren last hebben van de kleine, dat heb ik ook. Zo goed geisoleerd zijn appartementen uit 1921 niet ;), maar vooralsnog hebben de buren aangegeven hem nog niet gehoord te hebben.. Fieuw!!

Maartje, poeh dat duurt nog even, maar hopelijk belt er iemand af en mag je eerder langskomen. Hihi ja heel mooi die poepfestijnen :), net weer een plasfeest. We partyen wat af :D. Ik heb 4 hoezen, maar soms heb ik het gevoel er wat meer nodig te hebben :D.
    Poeh, ja die regeldagen zijn wat he. Ik voel me redelijk leeggezogen en ik dacht dat we uk nu bijna in zijn bedje konden leggen, maar niets is minder waar. Na drie enorme drinksessies leek meneer high van zijn laatste melkshot, maar na een kleine 20/25 min (zodat de melk niet omhoog blijft komen) en wij klaar om hem in zijn bedje te liggen lijkt meneer weer een totale opleving te krijgen en begint hij alweer rond te happen en sjaggo te knorren... Dus daar ga ik weer ;). Hoeveel melk kan er in die ventjes he ;):).

Duo, wat balen van Romina dr slechte dagje :(, hopelijk verloopt je avond beter. Leuk dat je de Pacco gaat halen, die zijn echt lekker stevig. Ze zal er vast baat bij hebben.

Chantal, wat fijn dat het de gyn wel gelukt is en anders heb je vrijdag een backupplan! Super!

Slaap lekker lieve meiden!

X

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Poeh Rianne, hihi, toen hij eergisteren tot 5x toe wilde drinken en ik niet direct door had dat dit het begin was van de regeldagen dacht ik ook echt... 'mijn arme borsten, waarom doe ik dit ook alweer?' Hihi, maar nu weet ik waarom hij zo veel wil drinken en is het niet meer erg (tenzij het komende nacht ook continu wel, dan bedenk ik me misschien nog even ;))

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi wencke, heerlijk dat we met hetzelfde zitten. Hij blijft maar drinken. Denk je idd hèhè hij logt te slapen, komt ie weer. Vanochtend op de weegschaal gestaan en wil nog 7,5 kilo kwijt. Dat gaat zo wel lukken, want tijd om te eten of drinken krijg je zelf bijna niet. Net ook. Baf in slaap. Ik hem in bed gelegd, krijsen. Even verstand op 0. Verplicht ruim 20 min krijsen voor hij weer aandacht krijgt. Dan kruip ik zelf ook in bed en desnoods hem bij me.

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi, ja inderdaad, die kleine mannetjes van ons lijken wel regelrechte melkaddicts ;).

Succes meissie, hihi laten we hopen op voor ons beide een goede nacht ;).

X

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij ook succes. Het is al rustiger vanuit het bedje, maar voor hoedanig...
    Good luck!!!
    Je moet maar borstvoeding willen geven ;).

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vraag je trouwens af waar zo'n menneke alle melk laat.

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goedemorgen meiden

De eerste nacht is best goed gegaan. Lars is op tijd naar bed gegaan en sliep heel de nacht door. Olaf kwam netjes om de drie uur en het laatste flesje ging helemaal op. Hij is nu wel wat onrustig. Piept veel maar slaapt nu.
    Met mij gaat het ook best goed. Slapen is nog best moeilijk. Lichamelijk heb ik alleen last van de hechting, af en toe flinke nawee en beurse onderkant.
    Ml is nog steeds doodmoe maar weert zich kranig. Hij zorgt voor Lars voornamelijk.
    Lars vindt de baby niet echt heel gek. Hij vindt het wel interessant volgens mij. Hij is alleen boos op mij. Wil geen kusje geven en begint te huilen als hij alleen is met mij. Komt goed.

Sorry voor enorm ego bericht,

Chantal moet steeds aan je denken. Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat en dat het eens doorzet. Je doet het super, je bent sterk en ik ben nu al onder de indruk van je geduld. Kop op meis, je kunt dit.

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @fem, Fijn dat het zo goed gaat!!! Hoe vind Lars het??

Het heeft hier nog niet doorgezet vannacht, het kan vandaag overdag nog, het moet binnen 24uur na het strippen doorzetten. Anders heeft het niet geholpen. Als het vandaag overdag niet begint, dan wordt ik morgen nogmaals gestript door de vk. Hopelijk werkt het dan, want ook al ben ik blij dat ik in elk geval vrijdag wordt ingeleid anders, toch zou ik liever niet ingeleid worden natuurlijk.

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, fijn dat het einde in zicht komt. Hoe sneller hoe beter ;).

@femm, fijn dat het allemaal goed gaat. Geniet van de eerste dagen. Ik heb deze zelf in een roes, maar als zeer prettig ervaren. Fijn dat Lars er ook goed op reageerd.

@wencke, hopelijk is het vannacht bij jullie beter gegaan.

@ego, het leed wat borstvoeding heet. Ik snap dat veel mensen al snel afhaken. Ik verlang stiekem toch wel naar meer regelmaat en structuur, maar ik geef zeker nog niet op. Gisteravond ging het uiteindelijk goed. Van 11 tot 2 heb ik kunnen slapen. Vervolgens kwam hij tot 3x toe na een uur. Gelukkig zat er daarna weer een x 2u tussen. Het is dat mijn vader jarig is, anders had ik denk heel de dag (wanneer het kon) te slapen. Zo eerst nog naar het bv café. Ik word soms zo onzeker van de bv.

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Maartje, poeh wat jammer dat hij nog zo vaak kwam na zo'n goede start. Gefeliciteerd met je papa trouwens! Hoop dat ze nog tips hebben bij het bv cafe, of dat je in ieder geval je ei kwijt kan.
    Zelf ben ik gisteren van kwart over acht/half 9 tot kwart over elf met hem bezig geweest..... Oke, daar zit wel 2x verschonen bij en de pauzes voor zijn boertjes + het genoodzaakt zijn om n half uur te wachten met neerleggen, maar toch..
    Gelukkig was de nacht wederom goed, maar ben op het moment ook aan het voeden en volgens mij gaat het weer een lange worden.. De regeldagen mogen nu wel weer ten einde komen vind ik ;).
    Btw, hier plakt hij het volgens mij 50/50 aan zijn gewicht en de rest vliegt de luier weer in. Poeh wat verschoon ik momenteel veel :).

Fem, wat fijn dat de eerste nacht goed is gegaan en wat betreft Lars, dat hoor je wel vaker toch? De momenten dat Olaf lekker rustig slaapt gewoon je rust pakken en lekker bijkomen :).

Chantal, de 24uur zijn inderdaad nog niet voorbij. Hou ons op de hoogte ;)!

Rianne, wat lief nog dat je naar mijn nicht vroeg :). Je bent altijd zo attent :)! De operatie was uiteindelijk afgelopen maandag en het is erg goed gegaan. Zowel de chirurg als de plastisch chirurg zijn erg tevreden. Tegenwoordig proberen ze direct rekening te houden met de reconstructie, dus is er al een soort ballon ingebracht waarmee ze de huid gaan oprekken door steeds wat vocht toe te voegen, om daar uiteindelijk de daadwerkelijk "prothesevloeistof" ook in te kunnen spuiten. Ze heeft gelukkig kleine borsten, dus dit was een ideale manier om ze vrij snel weer "normaal" te hebben.

Ego, nou hier dus een lekkere nacht, maar meneer blijft vooralsnog melkverslaafd :). Zoals Maartje ook al zegt, ik snap steeds beter waarom er zo veel mensen afhaken met borstvoeding, maar hier gaat dat voorlopig ook nog niet gebeuren. Ik ben blij dat ik me goed heb voorbereid dat het pittig kon zijn, want anders kom je echt wel van een koude kermis thuis.
    Echter is kunstvoeding misschien wel net zo zwaar, maar dat kan ik niet beoordelen. Hihi, het spaart in ieder geval wel je tepels ;).

Fijne middag lieverds

13. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipje: Heeft Ferron nog goed geslapen vannacht want hij had gisteren een slaapdag toch?

Schmidt: Vervelend dat alexander zo vaak komt. Kan me voorstellen dat je naar meer regelmaat verlangt. Zo kun je ook niet echt de deur uit he. Vind het knap van je dat je nog niet opgeeft! BV Cafe? Hmm deel je daar ervaringen ofzo?

Mamavandave: Wat fijn dat de gyn je heeft kunnen strippen. Jeeej! Nu hopen dat het snel doorzet.

Fem: Wat fijn dat je een goede 1e nacht hebt gehad. Sterkte met je herstel.

Suzanne: Een goede nacht, kijk eens aan, ook wel eens lekker he :). Respect hoor, als ik al jullie BV verhalen hoor. Ow ow ow.
    Doorzettingsvermogen vereist! Stiekem denk ik wel eens na 3 uur: Jeetje moet ik alweer een flesje maken, maar als ik jullie verhalen hoor. Dat is pas werken!
    Ook fijn dat de operatie van je nicht goed is verlopen. Scheelt een hoop stress! Dan zijn kleine borsten een voordeel he...

Nou goed, jullie weten dat mijn vriend en ik allebei niet werken, dus dit is fijn voor mij omdat mijn vriend vaak snachts voor Romina zorgt en ik overdag zodat hij wat bij kan slapen. Elke avond is het een karwei om de kleine in bed te krijgen en heeft hij zeer moeilijke nachten, terwijl ik vrijwel vaak overal doorheen slaap. Ik vind het fijn dat die dit allemaal moet, besef ook heel goed dat andere moeders wel elke nachten opzitten.
    Maar omdat die dus overdag veel slaapt komt er niets van het huis terrecht. Romina gaat al richting de 2 maanden en nog steeds is haar kamer niet af. Moet nog behangen worden en al! Dus ik stond vanmorgen in de badkamer te klagen na het douchen (in mezelf te praten). Kom ik de badkamer uit zie ik dat die wakker is en alles gehoord heeft! Nu zegt die dat die vandaag niet gaat slapen en de babykamer gaat doen, maar ik voel me best schuldig nu... (oeps).

14. rsky

rsky Niet meer actief

Goedemiddag girls...

@fem allereerst.. Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van de nieuwe prins! en wat een leuke naam! :) lekker genieten hoor... (al hoef ik dat natuurlijk niet te zeggen) ;) wat betreft lars.. lekker dat die gewoon is gaan slapen en boos op jou.. ja.. Komt helemaal goed..!! doe lekker rustig aan, neem je rust!

@mvdave... Fingers crossed!!

@bv/fv... Ik heb respect voor de dames die bv geven, als ik het zo hoor ben ik heel blij met mijn keuze voor fv hihi... Maar ik maak een diepe buiging voor jullie hoor!

@ego...
    Hier een heerlijk lief mannetje wat lekker slaapt na zijn badje en flesje... Helemaal zen haha...
    Hij heeft de afgelopen 2 nachten wel na zijn laatste voeding dat die denkt zo mama.. jij wou slapen? nou ik niet!! eerste nacht 2 uur lang wakker/huilen/piepen... vanacht 1 uurtje en daarna 4.5 uur doorgeslapen.. dus in totaal al 5.5 uur pauze tussen de flessen, en het is dat ik hem dan moet wakker maken ervoor, anders had die gewoon lekker nog wel ff doorgeslapen denk ik...
    Hier dus niks te klagen...
    Hij heeft de afgelopen 2 dagen ook al wel zijn huil 2 uurtje ;) beginnend rond etenstijd (18) en rond 20 weer rustig... wel ff wennen hoor! dat huilen gaat nog door merg en been.. Ook wel beetje krampjes, met als gevolg een lekkere poepluier.. waar we nog steeds bij juichen (moet niet gekker worden :p) haha

meiden, ik ga ff lekker iets doen.. Voel me topfit.. mooi weer, lekker ff in de zon zitten... fijne dag!

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Duo, Hessel slaapt eigenlijk altijd goed door (vanaf de 4e nacht al 7uur :D), alleen vanwege de regeldagen vertrouwde ik het nu niet ;). Ach en wat betreft je "gemopper" en vriendlief. Hij snapt het vast wel. Het zijn ook lastige weken met zo'n kleintje. Manlief en ik zijn door de kleine enerzijds nog gekker op elkaar en de band is nog sterker, maar ook ik kan af en toe blaffen door vermoeidheid terwijl ik dat echt niet meen hoor. Dat snappen ze heus wel.

Roos, hihi hier ook luid applaus bij poepluiers :), al komen die bv wel beduidend meer voor. Vooral toen hij laatst 3 dagen niet geweest was kon de hele straat ons horen juichen toen hij eindelijk weer zijn behoefte had gedaan ;).
    Geniet van het mooie weer! Ik ga zo ook even lekker op het balkon zitten :D.

X

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Btw, trouwens lief van jullie complimenten wat betreft de borstvoeding. Echter heeft het ook zo zijn voordelen hoor, dus misschien dat we nu een beetje zielig klinken, maar dat valt reuze mee :).
    En voeden met alleen de fles is ook echt niet easypeasy, dus haal jullie werk vooral niet naar beneden ;).

X

17. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee lieve meiden

Maartje so die heeft trek! Denk dat de melk er aan de achterkant gewoon in een rap tempo er weer uit komt!
    Bv valt zwaar maar persoonlijk vind ik het tot nu toe een heerlijk gevoel als ik zie hoe goed ze drinkt!
    Gefeliciteerd met je pa!

Wencke hier is het ook net een "fabriek" elke x een spuitluier haha
    En kv spaart indd je tepels maar het is voor een goed doel! Fijn dat de operatie van je nicht goed is gegaan!

Femme fijn dat het zo goed gaat met Olaf! Achh hoop dat Lars zijn "boosheid" Snel over gaat! Misschien héeft hij een beetje moeite met het wennen aan de nieuwe situatie!

Chantal ik duim hard voor je dat de kleine nu is komt! Het mooi weer dus ze kan makkelijk uit d'r warm water bad komen! Gelukkig duurt het nu hopelijk niet meer zo lang!

Duo kan ml zo slecht slapen snachts omdat hij de nachten doet?
    Klagen mag toch zou het ook wel vervelend gevonden hebben als het nog niet af was.

Roos wat heerlijk dat de kleine zen is! Wat een pauzes zitten er tussen! Geniet van het mooie weer!

Hier gaat alles zijn gangetje. Kleine meid slaapt snachts goed door laat er elke keer 5 uur tussen zitten! Vannacht wel even in de rats gezeten ze had een onder tempje gelukkig blijft ml dan rustig (normaal is hij gespannen van zo iets) na een uurtje had madam weer een super nette temp! Bv gaat super, heb ook wel een onwijze productie het loopt gewoon over d'r gezicht zoveel produceer ik! Ze zit bijna op haar geboorte gewicht en haar navelstomp is er af! Nog even en ze kan heerlijk mee een rondje lopen! Kan ik d'r eindelijk buiten showen in de kinderwagen!
    Vanochtend Naomi voor het eers in bad gedaan! Zo leuk om te zien hoe ze er van geniet! Ik geniet elke seconde van de kleine!
    Kan me geen leven meer voor stellen zonder haar ❤
    Nou meiden ik ga de geboorte kaartjes vouwen en even heerlijk in de tuin zitten! Kan wel een zonnig kleurtje op me gezicht gebruiken!

Kusz

Chantal en chanti denk aan jullie!

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Wat een prachtig weertje hè heerlijk, alleen de wind zou nog wat minder mogen hihi (we moeten toch wat te klagen hebben :p)

Wencke, inderdaad wil ik graag dat mensen het leren, zij zijn tenslotte weer de toekomst maar liever niet ten koste van mijn lijf haha! Ik had inderdaad ook wel verwacht dat hij de knip nog wilde zien. Hij vroeg er niet eens naar haha. Maar heb inderdaad geen last of iets. En vl klaagt ook niet haha, die zei zelfs al ja ik had tijdens het hechten even gevraagd of het een tandje strakker kon whaha grapjas! Wat betreft die mannen en kleding inderdaad, wij willen ook zelf meer met de mode mee dan dat mannen dat graag willen haha. Als we gaan shoppen voor vl zijn we ook zo klaar. Vind het wel knap hoor dat je de BV zo goed volhoudt! Als ik dat lees ben ik toch blij dat ik voor FV heb gekozen, ik had het niet zo lang volgehouden zou er veelste onzeker door worden hihi :) Wel lastig van die regeldagen zo met Hessel, hopelijk gaan ze gauw voorbij :)
    Wat fijn dat de operatie goed is gegaan, enorm spannend natuurlijk. En wat kunnen ze toch veel tegenwoordig he. Mooi dat ze daar gelijk al rekening mee houden, lijkt me zo heftig als vrouw om je borsten te moeten missen. Hoe ziet het verdere proces eruit? Moet ze nog chemo o.i.d. of is dat afwachten?
    En wat een heerlijke nachten hebben jullie toch, lekker hoor! Dan trek je zelf ook lekker bij :)

Maartje, dat is wel een groot voordeel van de bv dat je snel kilo's kwijt ben! Daar ben ik dan weer jaloers op haha ;) Hopelijk zijn Alexander zijn regeldagen ook weer snel voorbij, snap dat het heel vermoeiend is. Ook van jou superknap dat je de bv gewoon doorzet! :)
    Gefeliciteerd met je paps, eten jullie weer gezellig daar? Hoe was het bij het bv café?

Fem, wat fijn dat de eerste nacht goed ging! Heerlijk ook dat Lars gewoon doorsliep en lekker dat Olaf keurig om de 3 uur komt! Leuk ook dat Lars het zo makkelijk oppakt :) Worden vast dikke maatjes ;) Hopelijk trekt ie ook weer gauw naar jou toe :) Geniet maar lekker en probeer goed te slapen :)

Chantal, wat jammer dat het nog niet doorgezet heeft. Hopelijk nu wel want het is wel stil bij je? Of je bent gewoon lekker nog met Dave aan het genieten van het mooie weer ;) Stiekem hoopte ik ook geen bericht meer van je te lezen vandaag maar helaas. Maar meis het einde is nu sowieso echt in zicht. Zet 'm op!

Duo, Ferron heeft goed geslapen gelukkig! Hij had om 21 uur zijn laatste fles en lag om 22:00 in dromenland pas om 2:30 kwam hij weer voor een fles! En daarna weer verder geslapen in zijn eigen bedje en om 6:30 weer een fles. Niks te mopperen dus :) Haha en oepsie van je opmerking hihi! Maar het was wel meteen duidelijk haha. Lijkt me ook vervelend inderdaad dat haar kamertje nog niet klaar is. Hopelijk zit er nu schot in. Wel fijn dat hij s nachts zoveel opzich neemt! Hier ben ik inderdaad de pineut want vl werkt gewoon en heeft lichamelijk wel zwaar werk dus heeft zijn rust wel nodig. Echter als ik er doorheen zit neemt hij het wel op zich :) Ben heel benieuwd naar het resultaat van het kamertje! Btw, de inbakerzak bevalt nu beter maar is wel echt voor kleine kindjes. Hij ligt er strak in en na de was moet ik hem even uitrekken hihi :)

Roos, bofkont! Wat heerlijk dat jullie mannetje het zo goed doet! Fijn dat je ook achter je keuze staat :) Sneu he als ze zo huilen, ontroostbaar wat voel je je dan machteloos! Haha geweldig van die poepluiers! En heb je nog lekker wat kunnen doen vandaag of viel het toch tegen?

Eef, jouw moppie ook al zo keurig in de nacht! Wat knap zeg. Goed dat ze weer snel op temperatuur was. Ik was in het begin ook helemaal gefocust op die temp en de kraamhulp hielp me er een beetje in relaxen. Fijn dat ml dat bij jou kon doen :) Goede hulp dus ;) Fijn dat de bv ook goed gaat! Oh heerlijk als je kan gaan showen! Leuk! :D Gelukt met de geboortekaartjes en een lekker kleurtje opgedaan? Geniet lekker!

@ego, hier een goede nacht gehad! Gisteravond had ik hem om 21:45 op bed gelegd en om 22:00 was hij in diepe slaap! Pas om 2:30 kwam hij weer en ik denk zelfs dat het mijn eigen schuld was haha! Om 2 uur schrok ik namelijk wakker omdat ik wel had verwacht dat hij eerder zou komen. Ipv dat ik op de babyfoon op het knopje van beeld drukte drukte ik op muziekje haha! Dus heel leuk ging het muziekje af in zijn kamer, niet heel handig! Maar heb zijn fles gegeven en binnen het uur sliep hij weer! Om 5:30 begon hij wat te mopperen en hebben we hem nog even lekker bij ons gelegd waar hij zo weer verder tukte :). Om 6:30 weer lekker zijn fles en vandaag laat hij steeds +/- 4 uur tussen zijn flessen. Hij krijgt namelijk 100 ml melk en eigenlijk is dat teveel voor zijn gewicht als hij 7 flessen zou krijgen dus we zijn gaan proberen of hij naar 6 flessen kan. Gister lukte dat en vandaag dus ook denk ik :) Vanmorgen ben ik even een speen gaan ruilen want meneertje wil echt die kleine baby speen niet meer haha :p
    Verder lekker rustig aan gedaan :)
    Wel vervelend hij blijft die *** spruw maar houden :( De 4e kuur is nu bijna op en het lijkt weer erger te worden, word er zo onzeker van!
    Daktarin gel mag hij nog niet dat is pas vanaf 4 maanden, dus mocht iemand de gouden tip tegen komen ik hoor hem graag! Gelukkig lijkt hij er weinig last van te hebben want zijn flessen drinkt hij wel gewoon leeg. We wachten het weekend nog even af en anders ga ik maandag gewoon weer naar de ha er moet toch iets aan te doen zijn. Ik kook/was me suf!

Nou meiden geniet van jullie avond!

19. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik ben er nog hoor, maar manlief is vandaag vrij, zoals altijd en heb de hele dag wat gelezen enzo. Ben erg moe vandaag, geen idee waar dat nou weer vandaan komt. Heb trouwens al wel de hele dag heel veel slijmverlies met oud bloed en zo nu en dan wat minder oud bloed. Het kan nog van het strippen zijn, maar dan vind ik wel dat ik erg veel slijm verlies van het strippen, het is ondertussen ook alweer meer dan 24uur geleden...

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, is in ieder geval een goed teken.

@ego, ben even te moe om op iedereen te reageren. Wat heb ik vandaag een heerlijke relaxte dag gehad. Ondanks dat Alexander weer veel gedronken heeft en krampjes heeft gehad heb ik heerlijk in de zon kunnen zitten. Ik heb een sterke huid, maar ben nog nooit zo rood geweest. Hier ga ik nog last van krijgen. Oma heeft Alexander veel geknuffeld en getroost. Mijn broer en hoogzwangere schoonzus zijn als verassing op ons paps verjaardag gekomen (ik wist hiervan). Erg leuk. Ml was ook lekker op tijd klaar met werken. We hebben gezellig Indische rijsttafel gegeten. Eenmaal thuis zat er 1 tot aan de nek onder de poep, dus dat was weer een baddersessie. Stop ik de stop er niet goed in. Heel de vloer blank. Zo nog even Alexander platknuffelen nadat ik alles opgeruimd heb en dan lekker te bed. Oja bv café was kort maar krachtig. Zl bleef nl maar drinken dus was vrij laat (hier zijn moeders en een lactatiedeskundige aanwezig). We waren met 3 moeders waaronder 1 van het zwemmen. Erg leuk. Na het gesprek daar heb ik besloten het op vraag voeden tot ruim 6 wkn te proberen en anders ga ik meer op tijd voeden, want moet ook rijd voor mezelf hebben. Komt allemaal goed. Fv heeft ook z'n nadelen ;).

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina