thanks babe, lief van je. Snap er ook geen drol van. Als ik in mijn tepel knijp spuit het er zeker tot 20 cm hoogte uit als n fontein.. Moeten al naar het noodnummer bellen, maar dat is al tot 3x toe niet bereikbaar. Heel handig. Hij heeft iig geen temp verhoging, dus daar ben ik wel heel blij om. Liever een bizarre regeldag, dan iets anders raars. Rare baby's
En jij ook veel sterkte, dat krijsen is zo kl*te Niets mis met dat die twee drinkingbuddy's willen zijn, maar dat doen ze maar in hun eigen tijd en niet in de tijd van hun mama's
Hihi, ik weet niet wat het is. Wel toevallig dat ze het allebei hebben. Het cb zeieteen, dit is niet goed. Dus ja tijd voor actie. Nee, wij moeten ook nog tijd vor onszelf hebben. Ik ga kijken of ik er 1 kan troosten en anders leg ik hem terug. Nog 15 min.
Poeh, nog 6 min nu voor je. Manlief is thuis, had hem huilend opgebeld daarstraks of hij naar huis kon komen. Dus heb heel even een moment voor mezelf. Ik ga hem nog 1x voeden en dan weer het noodnummer bellen.. Ik had eerder ook het CB moeten bellen, maar wist ik veel. Hihi, krijg je met die newborn mommies. Ben ook zo geneigd er een fles kunstvoeding in te gooien, zodat mijn tepels de dag nog overleven.. Zucht, maar dat nu manlief er is heb ik weer wat meer moed gelukkig .
hier ligt ie nu te drinken. Fijn dat ml thuis is. Even tijd voor jezelf. En ga anders ook rekken. Hij mag van mij pas weer om 21.00u komen en dan mag hij tot 0.00u clusteren van mij. Hopelijk word je snel wijzer. En het is niet vreemd dat je de wegen nog niet weet te bewandelen. Ik heb de meeste al bewandeld voor de krampjes.
Aaaaah Schmidt en suzanne. Sterkte ermee! Is niet gemakkelijk die regeldagen. Kop op he! Morgen weer een nieuwe dag. Zal uiteindelijk beter moeten gaan zou je denken he.. Mamavandave: Go go go Zet em op! Zal vast snel beginnen uit zichzelf denk ik.
Zo even van me afschrijven hoor. Sinds dat ik bevallen ben zit ik niet echt lekker in me vel. Zoals jullie weten ben ik tijdens mijn zwangerschap ruim 35 kilo aangekomen. De eerste week nadat ik bevallen ben is er ook weer 18 kilo afgegaan. Ben daar erg blij mee maar hou al 5 weken steeds het gewicht over van 83 kilo. Ik weet dat er 9 maanden voor staat om op het oude gewicht te komen, maar Wil zoo graag weer me lichaam terug. Mag niet klagen want ben pas net bevallen en heb een super mooie dochter, maar kan het niet helpen. Ik maak veel fotos van me dochter maar zelf wil ik niet op de foto omdat ik het niet aan kan zien. (bloos). Heb besloten om te beginnen met lijnen. Ik hoop dat er snel verandering in komt. Sorry voor dit geklaag hoor.
@duo, alleen maar goed dat je het van je afschrijft. Had vandaag een zomerjurkje aan en schrok ook van mijn lijn. Ben nu net als jou 18 kilo kwijt. Wil zelf nog 7,5. Hoop snel meer energie te hebben om meer te bewegen. Lijnen zoek ik nu niet. Jij moet doen wat goed voelt. Jij geeft toch geen bv? Want dan mag je niet lijnen volgens een streng dieet.
@ego, de 2de ronde van 3 uur ging goed. Na dr voeding voel hij als een blok in slaap. Toen ml thuis kwam zijn we met de wandelwagentje naar de Turk gegaan voor steppegras. Ik kon eenmaal thuis zelf douche. Nu valt ie ook steeds om, maar ben heel benieuwd naar komende nacht. Wordt het vervelend dan gaat hij voor het eerst naar zijn eigen kamertje.
Duo, arme meid, ik snap dat het frustrerend is hoor meissie. Ik mag nu dan het gewicht kwijt zijn, maar ik ben zelf "gezegend" met de mogelijkheid om binnen no time veel aan te komen zonder het zelf door te hebben en zodra ik het doorheb is het al te laat en moet het roer echt om.. Probeer gewoon gezond te leven en niet te lijnen, dan gaat het vaak ook vlot en dat is het gezondst. Dikke knuffel! Maartje, wat fijn dat het goed ging net en dat je zelf ook nog even kon douchen . Heel veel succes voor de komende nacht meissie! Hoop dat het een goede nacht wordt, maar zo niet is het wel heel spannend dat hij naar zijn eigen kamertje gaat . Chantal, succes met de laatste loodjes! Je bent nu bezig en anders morgen! Toi toi toi. Ego, hier daarstraks een aparte wending.. Ik wilde hem voor de laatste keer aanleggen dus neem het krijsende ukje over van manlief. Ik zing zijn favoriete liedje waar hij altijd rustig van wordt (al leek hij vandaag me aan te kijken alsof ik gek was als ik het zong) en hij wordt me een partij kalm... We hebben hem in zijn bedje gelegd zonder die laatste voeding waar hij wel weer begon te krijsen en na zo'n 25 min hem er dan toch maar weer uitgehaald om deze alsnog te geven.. Wordt hij weer direct stil (zonder dat ik hem heb aangelegd) en valt in slaap in mijn armen tot n half uur terug... Die kleine heeft ons helemaal tuk geloof ik . X
Even snel Chantal heel veel succes wensen. Olaf heeft net zijn flesje naar binnen gewerkt. Hij heeft wat moeite met drinken. Flesjes gaan vaak maar voor de helft op. Gelukkig is deze en die van vannacht helemaal opgegaan. Hij is nog zo moe dat hij ook echt de kracht er niet voor heeft. Bv was echt een probleem geweest zei de kv. Verder gaat het goed. Vandaag is Vl. Werken dus ben ik voor het eerst alleen met Olaf Lars en de kv. Ben benieuwd. Rest ik reageer later op jullie. Nog erg druk zo. Denk wel aan jullie hoor en lees ook mee
@wencke, hmm dan voel je je idd beetgenomen. Wat een mannetje. Hoe is de rest van de avond/nacht gegaan? Hopelijk is Hessel vandaag een stuk rustiger. @chantal, ben heel benieuwd hoe het bij jou is. Is die kleine meid er al, of lig je nu te puffen (dan kun je natuurlijk niet antwoorden, of moeten ze vandaag een extra zetje geven? @femm, vervelend dat het eten zo moeizaam verloopt. Gelukkig gaat het verder allemaal goed. Het zal vandaag vast helemaal goed komen alleen met de kv. @ego, ben mega trots op Alexander. Hij mocht gisteravond cluster drinken, maar dat wilde hij niet. Hij heeft in zijn bedje lekker om zich heen liggen kijken zodat z'n mama eerder kon slapen dan verwacht. Er heeft steeds 3u en 15 min. Tussen gezeten. 1x kwam hij 45 min. eerder. Heb hem toen bij me genomen (kon ml doorslapen) en heb ik mijn pink gegeven. Uiteindelijk viel hij weer in slaap. Net heeft er zelfs bijna 4u tussen gezeten. Hij heeft dus gewoon lekker bij ons op de kamer geslapen. Nu eens kijken wat vandaag brengen gaat (naast regen)
Hi, Fem, spannend jullie eerste dag met z'n 3tjes (oke met de kv 4). Vervelend dat kleine Olaf nog moeite heeft met het drinken, maar dat komt vast snel goed. Toen hier het drinken niet goed ging kreeg hij gewoon voeding bij met pipetjes en kleine cupjes in het begin, dus uiteindelijk vinden ze wel een manier als hij nog minder zou gaan drinken. Maartje, ohh dat klinkt als een goede nacht! Zou het ergste voorbij zijn? Fijn dat hij toch nog bij jullie op de kamer kon slapen, al is het ook een groot avontuur om voor het eerst naar zijn eigen kamertje te gaan . Uk ligt hier ook nog lekker naast me en ik geniet er nog steeds enorm van. Ego, na zijn dranksessie van gisteravond is meneer in slaap gevallen en heeft hij 5uur geslapen.... na een luiercheck plus de voeding (normale sessie) heeft hij weer bijna 3,5u geslapen. Vandaag zal moeten uitwijzen of de regeldaagjes nou echt voorbij zijn (waar het wel op lijkt), of dat hij zo oververmoeid was . Meneer heeft net gedronken en ligt nu naast me om zich heen te kijken. Hij heeft wat last van krampjes en is daardoor nog wakker, maar hij zeurt vooralsnog niet om eten. (We zijn overigens toch terug naar de Infacol gegaan, daar hij steeds harder begon te krijsen bij het gebruik met cinababy. Zo zielig! We geven nu 2 a 3x per dag nog de Infacol en op deze wijze blijft de ontlasting normaal. Hij heeft nu nog wel wat krampjes, maar wel echt een stuk minder dan zonder iets of met de cinababy) Chantal, mocht het nog niet begonnen zijn, dan heellll veel succes met het inleiden vandaag! Nu is de kleine er echt bijna! X
@wencke, fijn dat het daar ook goed gaat. Nu die stomme krampjes nog. Houdt ze lekker wakker. Geniet maar lekker van jullie mannetje. @ego, rond dit tijdstip is het de laatste dagen erg onrustig geweest. Nu is het ook weer een onrustig moment. Normaal kreeg hij nu ook na 2 uur al te drinken (hij drinkt in de ochtend altijd even slecht, omdat hij dan in slaap valt. Wss omdat hij de uren ervoor niet echt lekker slaapt vanwege de krampjes. Het is nu dus weer rekken. Was even een boodschap wezen doen en toen zag ik hem door die stomme krampjes wakker worden. Eenmaal thuis was het weer krijsen. Hij is hier nu net 5 min. rustig door zijn speen (welke hij zelde accepteert). En ligt op mama's arm . Onee weer een krampje...nog 50 min. volhouden...
Hey meiden, Dankjullie wel voor jullie steun . Ik ga ook niet heel streng lijnen. Gewoon wat gezonder inderdaad. Meer crackers, mager beleg, minder frisdrank en vooral minder suasjes. Dan moet ik vast wel een end komen denk. Ben vandaag wat positiever gestemd gelukkig. Komt vast omdat ik met Vl vandaag naar de babydump ben geweest en allemaal mooie speelgoed gekocht heb voor Romy. Ligt nu in de box op dr nieuwe speelkleed en geweldig dat ze al die figuurtjes vind. Is lekker tegenaan aan het slaan. Normaal was ze al gaan huilen. Goede aankoop . Nu nog batterijen kopen en dan heeft ze ook nog eens geluid.! Ook een super luxe schommelstoeltje gekocht maar die moet eerst even schoongemaakt worden. Was een showmodel. En als laatste een tiny love muziekmobiel maar die is ook nog niet aangeweest. Denk dat ik die aan de ledikant ga hangen, misschien valt ze dan beter in slaap vannacht. Lets hope so! Reactie op andere volgt hieronder.
Schmidt. Wow jij ook al 18 kilo kwijt. Hield je ook zoveel vocht vast dan? Goed zeg! Nog 7 te gaan. Laatste kilo's gaan het moeilijkst, maar met een gezonde leefstijl gaat vast goedkomen. Jij geeft BV dus veel zondigen zul je niet. Wat goed dat alexander zo goed geslapen heeft vannacht! Wat is cluster? Wel knap van je dat je hem anders in zn eigen kamer zou leggen. Lijkt me wel lastig al zo vroeg... Mijn vriend wil de kleine ook in dr eigen kamer hebben zodra haar kamer af is, maar eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zo zitten (bloos). De gedachte dat ze alleen in een kamer ligt, vind ik zoo sneu haha. Word nog wat... Fem: Hoezo had BV een probleem geweest zei de vk? Hoe is jullie 1e dag gegaan? Ben zeer benieuwd Suzanne: Aaaah Hessel heeft goed geslapen. Fijn! Zelf ook beetje bijgeslapen? Zijn de regeldagen voorbij of heeft die vandaag weer de hele dag lopen lurpen? Ik hoop voor je dat de regeldagen voorbij zijn.
Wat is het rustig hier vandaag. En ben toch wel benieuwd of die kleine meid van Chantal er eindelijk is. @duo, fijn dat je weer wat beter in je vel zit. Wat shoppen een vrouw goed kan doen. Clusteren is dat ze vaak achter elkaar willen drinken om een bodem te leggen om langer te kunnen slapen. @eigen kamertje, ik heb gezegd dat hij na de 6 wkn naar zijn eigen kamer gaat. Tot die tijd wil ik hem toch bij me hebben. Zeker met die krampjes. Wanneer blijkt dat hij tegen die tijd nog zoveel last heeft blijft ie gewoon bij ons hoor. Afgelopen nacht zou dan zijn geweest vanwege het rekken met drinken. Ik weet wel zeker dat ik straks beter slaap wanneer hij van de kamer is, want nu hoor ik hem soms een uur van te voren al wakker worden. @ego, na mijn laatste bericht is het met Alexander bergafwaarts gegaan. Hiermee bedoel ik de krampjes. Hij heeft heel de middag liggen kreunen en persen. Hij voelde ook erg warm aan, dus wilde hem temperaturen, met als resultaat een mooi kunstwerk tegen de muur. Het spuit er wel vaker uit, maar zo hard en zoveel. Net zat hij ook weer tot zijn nek onder. Hij gaatdadelijk lekker in bad. Ook is vandaag mijn leidinggevende geweest. Was gezellig.
Hoi meiden, Duo, wat leuk al die speeldingen voor Romy! Super zeg . Hopelijk helpt de muziekmobiel bij het in slaap komen. Gaat dat nog steeds zo slecht? En ik wil de kleine voorlopig ook nog niet bij me weg hoor, ik ben echt verslaafd aan die kleine man. Zo heerlijk om hem bij me te hebben 's nachts (ook al is dat in zijn eigen wiegje ). Maartje, ja ik denk dat ik ook beter slaap als hij op zijn eigen kamertje slaapt, omdat ik inderdaad wakker wordt van hem 's ochtends van zijn wakker wordt geluidjes. Meneer ligt dan nog heerlijk in dromenland maar kan wel al kirren etc. Wat ontzettend sneu voor die kleine man , hopelijk belt de ostheopaat op maandag terug dat hij die dag toch een gaatje heeft. Dat arme kleine hummeltje verdient al die stomme krampjes niet . En lekker straks met hem badderen . Ego, de regeldagen zijn hier officieel voorbij , joepie!! Verder echt een goede dag gehad ook. Alleen vanochtend even krampjes. Verder ben ik vanmiddag begonnen aan het breien van een dekentje voor de kleine man (meest simpele steekjes en ik hoop dat ik er geen laat vallen, want dan ben ik de pineut, hihi). Verder heeft manlief weer een week vrij genomen, joepie! Dus ik heb er helemaal zin in deze week. Maartje, heel veel sterkte nog, hopelijk vallen de krampjes vanavond mee! Dikke kus