April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, fijn dat de rust bij jullie wedergekeerd is. Heerlijk dat ml een weekje vrij neemt (helaas zit het weer niet mee). Succes met breien, ben benieuwd naar het resultaat. Zelf ben ik biet zo creatief.

@ego, de krampjes duren voort. Ml komt pas heel laat thuis en zit voor mijn eigen rust bij mijn ouders. Net in bad creëerde meneer een heus bubbelbad, helaas ook met heerlijke derrie erbij. Alexander kun u momenteel niet wegleggen. Zo zielig.

2. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Sorry meiden even ego, heb weinig tijd om te reageren.
    Na een super goede nacht zijn we vandaag op bruiloft geweest. Ferron heeft het super gedaan! Tijdens beide plechtigheden helemaal niet gehuild of gemopperd, we zijn nu natuurlijk apetrots! Morgen hebben we reddingbootdag van de KNRM dus zijn we weer de hort op. Misschien dat ik dan nog even ergens tijd kan vinden :)

Fijne avond en hoop een goede nacht voor iedereen!

Chantal.. en en en???

3. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Goedemorgen dames!!!

Gister is onze dochter Sofie geboren, na een super snelle bevalling van 3uurtjes om 12.06!! Uitgebreid verhaal volgt later als ik even achter de laptop zit. We mochten gister alweer naar huis. Heb een super nacht gehad en op zich een droombevalling. Ik laat het jullie snel allemaal weten, ik zal nu de baby wakker maken voor de voeding!

4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    En even een foto

Bijgevoegde bestanden:

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Chantal gefeliciteerd met Sofie! Fijn dat het allemaal zo snel en goed gegaan is. Ben zo blij voor je.

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chantal, joepie daar is ze! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sofie, mooie naam en wat een mooi meisje! Geniet lekker met zn vieren!!

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Yeeeeehhh eindelijk is ze er!!!
    Gefeliciteerd meis!!! Mooie naam!!!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar is ze dan eindelijk geweldig! Wat een popje. Super gefeliciteerd!!!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ego, hij heeft vanacht 4u achter elkaar geslapen. De ronde eerder kwam ie al na 2,5u. Wilde dit rekken, waarbij meneertje in slaap viel. Toen hebben we ook de 4u gehaald. Alleen toen kon ik niet slapen.

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, trouwens super dat het gister zo'n leuke dag was en dat het zo goed is gegaan. Heel veel plezier vandaag!

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Volgens mij heeft onze kleine man het licht gezien.
    Hij dronk wel maar zijn flesjes gingen elke keer maar voor de helft leeg. En hij moest op een gegeven moment echt gaan drinken anders moest hij naar het ziekenhuis omdat hij de 10% grens naderde.
    Gelukkig heeft meneer besloten om gisterenavond en vannacht om de 2 uur te komen en al zijn flesjes leeg te drinken. Hij kwam gelijk 100 gram aan.

Met mij gaat het heel goed, ik heb alleen nog wat last van mijn rug en 1 hechting.
    Maar voor de rest gaat het eigenlijk erg goed. Moet wel oppassen dat ik niet te veel ga doen.
    Ml heeft niet altijd in de gaten dat ik nog maar een paar dagen geleden ben bevallen. Dus die snapt niet dat ik af en toe rust nodig heb

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Chantal, van harte gefeliciteerd met de kleine meid! Wat een leuke naam ook :).

Heerlijk dat de bevalling zo voorspoedig verliep, is al dat irritante voorwerk tenminste niet voor niets geweest :).

Gaat het nu ook al direct beter met je bekken? Nou geniet van de kleine meid en jullie heerlijke gezinnetje!

De rest reageer ik later even op. Veel visite vandaag en moet ook nog even naar de winkels :). Gelukkig is mijn mama weer een nachtje hier geweest, dus die kan heerlijk oppassen nu manlief en ik even de winkelstraat in willen voor de laatste dingetjes :D.

Geniet van het heerlijke (maar frisse) weer :D.

Dikke kus allemaal!

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @femm, fijn dat het zo goed gaat en dat Olaf de fles ontdekt heeft ;). Denk verder goed aan jezelf. Dus niet teveel. Op dag 4 deed ik nog niks.

@wencke, veel plezier met alle visite en het buiten zijn.

@ego, sorry maar moet even klagen. Ben er zo beu om heel de dag alleen te zijn. Ik zit heel veel bij mijn ouders, maar mis ml. Morgen is hij een dagje thuis. Ik ben bang dat hij de komende tijd alleen op zondag thuis zal zijn. Ik weet het is voor een goed doel en het is seizoenswerk, maar het leuk vinden is iets anders.

14. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Chantal, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sofie! Fijn dat de bevalling zo vlot is verlopen en dat alles goed gaat met jullie!

Wencke, geniet van jullie vrije week samen!

Hier weinig verandering, Daan is veel wakker en soms wat moeilijk in slaap te krijgen. Hij vindt het volgens mij allemaal maar reuze interessant wat er om hem heen gebeurt!
    Ik ga zometeen naar een high tea, vriendinnetje is jarig. En ml gaat vanavond met vrienden uit eten, dus we lossen elkaar af, hihi.

Fijn weekend!

15. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden,

Eindelijk weer een bericht van mij.
    Naast mij ligt onze fantastische dochter Skye, ze is zooooo schattig en ik ben hoteldebotel verliefd!

Mijn bevallingsverhaal is minder mooi helaas... Ik had donderdag de 19 verlies van vruchtwater en dacht dat alles ging beginnen zoals jullie weten. Dit zette niet door en ik moest binnen 24 u naar het zh voor opname ivm infectie gevaar. Vrijdag dus geggaan. Had wel weeen gehad maar na meerdere onderzoeken bleek dat ik geen vw meer verloor en het lekje waarsch dicht was gegaan.
    Op terug naar huis.
    Op maandag werd ik verwacht voor monitoring. 2 cm ontsluiting na het hele weekend weeen.... De vroedvrouw vroeg of ze me e,ven moest strippen. Ja hoor tuurlijk!!!!

Thuis gekomen begon het meteen. Heftige weeen maar ik kon nog wel dingendoen en heb de hele middag staan koken??? We hebben toen lekker gegeten en daarna werd de poort geopend. Godsakkedeju wat een heftige weeen had ik! Ze duurde soms 8 minuten, vaak 6 a 7 en ik kreeg steeds 5 min tussendoor om uit te rusten. Ik kon het aan maar was echt in trance. Dit volgehouden tot middernacht en toen de vroedvrouw gebeld. 4cm ontsluiting....ook braken mijn vliezen. Dat ging niet snel... De vroedvrouw sloeg achterover hoe snel de weeen kwamen en hoe lang ze duurden. Ik kon ook alleen maar lopen en hard kreunen. Om 5u weer gecheked door de vv, ze was maar bij ons gebleven want wist ook niet waar dot heen ging. Nog steeds 4 cm!!!!

Op dat moment zakte de moed mij in de schoenen. Heb het nog even geprobeerd maar wilde toch een ruggeprik, dus op naar het ziekenhuis. De rit from hell! Ik moest in de auto en kon eigenlijk echt niet zitten, daar aangekomen duurde het nog een tijdje voor ik echt de ruggeprik had en zodra deze was geinstalleerd zijn er wee opwekkerstoegediend. We zijn tot de hoogst mogelijke dosis gegaan, maar om 18 u had ik nog maar 6 cm.

Ik heb zelf de mogelijkheid van een keizersnede opgebracht, eigenlijk net voordat de artsen daar het wilden doen. Mijn bekken werd onderzocht en het leek toch echt te klein. Skye had ook echt al een puntig hoofd van het proberen en dat deed het hem voor mij. Keizersnede its was...

Er kwamen nog wat speodgevallen tussendoor en om 21u lag ik klaar op tafel. Nauwelijks 10 min later voelde ik hoe ze haar uit me tilde. Wat een bizarre ervaring, he wencke? Alles was super met haar.
    Ik was in de wolken en viel meteen in slaap zodra ze me gingen hechten. Ik heb ook teveel bloed verloren en was daarom waarsch zo dizzy

Ik lig nu nog in het zh en iedereen is erg lief voor me. Ik ben die dame met die bevalling from hell :), nu een beetje aan het tobben met de borstvoeding en slapen s'nachts. Ik heb veel pijn en erg emotioneel oftewel gewoon helemaal de bodem geraakt maar heb vandaag weer gedouched, staand als een oud geriatrisch dametje maar voel me de heel goed niet meer door de zusta gewassen te hoeven worden. Hopelijk mogen we maandag naar huis. De dokter heeft beloofd dat het snel beter zal gaan. Ik zal wel echt hulp moeten hebben thuis want kan nu nog nieteens zelf in en uit bed brrrr

Dusssss, ik was tafeltje 13 in ons zwangerschapsgroepje denk ik?
    Maar als ik naar dat koppie hier naast me kijk doe ik het morgen weer, wat een bizar gevoel is dat zeg! Ik ben heel blij dat door dit alles onze docht niet te veel geleden heeft!

Ben heel benieuwd hoe het met De rest gaat? Heb nog niet echt terug kunnen lezen.

Ik zal een fotootje plaatsen, skijken of het lukt.

16. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fem! Gefeliciteerd met je zoon!

17. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavandave: Jeeeej gefeliciteerd met jullie mooie dochter Sofie. Mooie naam, past ook erg goed bij Dave. Hoe reageert Dave op Sofie. Ben benieuwd naar je verhaal!

Schmidt: Aaaah slaapt meneer 4 uur door, kun jij niet slapen. Zit je ook niet mee he! Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vind soms om heel de dag alleen te zijn. Mooie dingen kun je dan ook niet echt delen met ml he.. Hou maar idd in gedachte dat het voor een goed doel is. Maar lijkt me erg zwaar.

Moon: Veel plezier vandaag bij de verjaardag. Lekker wat tijd voor jezelf! Is volgens mij mooi weer, dus geniet ervan! En het is ook allemaal heel nieuw voor daan, hier heeft romy dat ook hoor. Is toch nieuwsgierig!

Suzanne: Wat fijn dat die vermoeide regeldagen voorbij zijn zeg! Op naar wat meer rust. Wat leuk dat je een dekentje gaat breien, welke kleur gaat het worden? Oeh ml lekker een weekje vrij, lekker hoor, gaan jullie wat leuks doen? Hopelijk word het nog beter weer! Veel plezier met de visite vandaag.

Kipje: Echt super dat Ferron zich zo groot heeft gehouden tijdens de ceremonie! Mag je zeker trots op zijn. :)
    Veel plezier vandaag op de boot! Zonnetje schijnt!

Fem: Oei dat was dus even spannend, maar gfelukkig heeft Olaf al zijn flesjes leeggedronken. Goed zeg:)
    En zeker niet teveel doen he! Rustig aan meid... Slaapt Olaf goed?

Chanti: Wow wat een verhaal zeg! Vind het erg knap van je!! Gefeliciteerd met jullie dochter Skye. Mooie naam ook! Je ligt al wel lang in het ziekenhuis. Trek je het daar nog? Je moet zeker rustig aan doen en hulp vragen want een Ks is niet niets! Ben benieuwd naar de foto van jullie mooie meid.!

Ik ben toch zo ontzettend blij/trots vandaag! Heb Romina gister van 6 tot 9 wakker gehouden met het idee dat ze dan misschien beter zou slapen vannacht. Half 9 heeft vl met haar gedouched voor het eerst, ze vond het volgens mij wel erg fijn :). En daarna haar voeding gegeven. Half 10 was ze meteen knock out en werd pas weer wakker om 3uur!
    Daarna is ze wel een poosje wakker gebleven, na haar voeding is ze weer om 6 uur in slaap gevallen. En toen weer geslapen van 6 tot 9 en uiteindelijk nog een x 3 uur tot 12 uur! Toen uiteindelijk maar naar beneden gegaan en heeft ze in de box liggen spelen en heb ik een beetje kunnen schoonmaken :).

Een super goede nacht dus!!

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chanti, wow wat een verhaal. Maar van harte gefeliciteerd met jullie dochter Skye! Leuke naam! Fijn dat met Skye alles goed gaat. Maar snap dat het voor jou heel heftig was, stoer hoor! Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis en genieten met elkaar! Inderdaad goed om hulp vragen het is niet niks! Dikke knuf

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, heerlijk die eigenwijze mannetjes. Veel plezier vanmiddag (al is deze inmiddels alweer bijna voorbij).

@chanti, jeetje wat een bevallingsverhaal. Ik word al moe van alleen al het lezen. Wat heb hij moeten afzien, maar wat een topprestatie heb jij geleverd. Hopelijk mag je maandag naar huis. Doe rustigaan.

@duo, heerlijk zo'n nacht. Trots mag je zeker zijn.

@ego, ik meertje toen straks zijn bed ingefietst...huilen, door de krampjes is hij steeds niet in zijn hum. Nadat ik gegeten had heb ik hem even een flinke knuffel gegeven en terug gelegd in zijn bed. Hij kwam pas na 3,5uu (sinds begin vorige voeding). Heb zelf dus ook lekker even kunnen slapen. Heerlijk. Zo kijken of de tegenoverbuurtjes even willen oppassen, zodat ik boodschappen kan doen. Moet teveel halen om met Alexander te doen.

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Chanti wat een heftig verhaal zeg!! Ik begon je al te missen en nu weet ik dus waarom. Gelullig maar dat met Skye alles oke is. En met jou nu ook. Van harte gefeliciteerd hoor.

Deel Deze Pagina