ooh mvdave.. dat is niet leuk... hopelijk drinkt ze lekker van de kv en knapt ze er snel van op.. Succes! en het gaat vast snel weer net zo lekker als de eerste dag!
Hey meiden, Nou ik heb even tijd om te reageren, maar mijn hemel haha wat hebben jullie weer wat afgetypt Dat valt pas op als je een tijdje geen tijd hebt om te reageren Bijzonder he dat iedereen al bevallen is! Zo leuk! Bijna tijd voor een playdate hihi Bedankt voor jullie plezier wensingen maar Reddingbootdag was gister hihi ! Super geslaagd! Is in de haven en dan een open dag. Vl regelt hier vrijwel alles voor en de andere bemanningsleden krijgen dan taken haha! Ook is de brandweer aanwezig voor de kids en om in de brandweerwagen te kunnen kijken, ambu is aanwezig ook voor uitleg e.d. , een springkussen, schminken (dit deed ik altijd andere jaren dit jaar maar niet hihi) en donateurs kunnen meevaren op de boot. Er kwamen dit jaar 2 heli's langs voor demo's en een vliegtuig. Dat alles in combi met het zonnetje een perfecte dag! Nu reageer ik weer even van achter naar voor want weet niet eens meer wanneer mijn eigen laatste bericht was haha Hopelijk hebben jullie allemaal genoten van het zonnetje! Chantal, oh wat jammer zeg dat het nu minder gaat Hopelijk werkt de bijvoeding gauw en kun je weer aan de borst aanleggen. En jeetje wat een bevalling zeg! Klinkt goed Grappig he dat je van iets ongeveer uitgaat en het heel anders kan lopen Hopelijk kun jij ook een beetje bijkomen Monica, wat betreft die voeding, Ferron is vandaag 7 weken en krijgt om de 3 à 4 uur 100cc voeding en de laatste avondfles doen we 120 water + 4 schepjes. Hij zit dus de ene dag op 6 flessen en de andere dag weer op 7. Gister heeft hij trouwens maar 5 flessen gehad omdat meneer de nachtvoeding vannacht heeft overgeslagen ! Ik zou gewoon proberen en Daan geeft vanzelf wel aan wat hij op kan en of hij meer wil Ik geef fv dus weet niet hoe dat met bv zit Hoe was je high tea? Wat goed dat Daan zo gegroeid is! Joepie Knap hoor dat je nog steeds fulltime kolft! Ben benieuwd of ze bij jou wel een reden hebben gevonden waarom Daan zo vroeg kwam. Hier was er dus geen oorzaak/reden te vinden. Daan was ook nog net iets vroeger dan Ferron. Hier gaf de gyn aan dat ik de volgende keer niet meer kans heb dan een ander op weer een vroeggeboorte Toch denk ik dat ik dan rond de 35 weken wel spanning krijg. Combi van bv/kv kan wel, zie het ook op mijn werk. Maar hoe en wat precies durf ik niet te zeggen . Heb je nog contact gehad met het cb? Wencke, wat heerlijk dat jullie zo hebben uitgeslapen! En dan ontbijten in het zonnetje, helemaal goed!! Jullie hebben ook heerlijke nachten met Hessel! Haha vervelend hè al die kleertjes die zo leuk zijn haha! Heel herkenbaar! Imps & elfs heb ik overigens nog niets van. Maar er worden steeds meer kleren te klein dus wie weet hangt er straks zomaar een item in zijn kast Je hebt dus weer genoeg drukte achter de rug gehad Knap hoor dat je 3 dekentjes gaat breien! Ooit kon ik het ook maar al zo lang terug. Ben heel benieuwd naar het resultaat! Fijn om je mama weer lekker bij jullie gehad te hebben. Wat heerlijk dat ml een week vrij is Lekker genieten met zn drieën! En wat een boefje Hessel haha hij had jullie dus mooi tuk Wel fijn dat de regeldagen over zijn! Voor hemzelf ook prettiger! Duo, wat betreffende het menstrueren, ik ben alweer met de pil begonnen dus ben heel benieuwd als de strip af is of ik een ontrekkingsbloeding krijg. Was voordat ik begon nog niet ongesteld geweest. Inderdaad heel variërend bij de één heel snel ander duurt het een tijdje. Was het nog gelukt om je broek te ruilen? Lekker dat jullie een goede nacht hadden. Hoe is het met Romina haar kamertje? Klaar ? Snap best dat je gefrustreerd bent betreffende je lijf! Het liefste wil je weer meteen je eigen lichaam terug. Helaas werkt het inderdaad niet zo. Bij mij blijven er ook 3/3,5 kg hangen die ik heel graag kwijt wil maar ga er nog niet voor lijnen. Hopelijk lukt het je, knap hoor @Qday, wij blijven ook in het dorp, voor het eerst sinds 10 jaar weer haha. Normaal was het altijd Amsterdam. Inderdaad even een rondje lopen, misschien de vrijmarkt even bekijken en kijken wat vrienden gaan doen anders misschien BBQ maar we zien het dit jaar allemaal wel. Heel misschien gaan we 's avonds nog even de kroeg in, dan brengen we Ferron een paar uurtjes weg en halen we hem weer op maar zoals ik al zei we zien het wel hoe het loopt enzo Roos, wat een bofkont ben jij toch! Nu al doorslapen (JALOERS!!! hihi) Geniet er maar lekker van hoor meid . En dat zo verliefd zijn op je kind is heel herkenbaar. Wat zo'n klein mensje met je doet he. Ik kan nog steeds uren naar hem staren, (alhoewel ik hem ook wel eens achter het behang wil plakken als ie boevig doet hihi) Hoe was het rondje lopen? Met een smile van oor tot oor lopen showen? Maartje, wat fijn van jullie goede nacht. Zowel voor jullie als voor Alexander erg fijn! Lekker he als je eigen broeken weer dicht kunnen . Ik paste ze alweer een week na mijn bevalling maar toen zaten ze inderdaad nog niet lekker. Nu zakken ze alweer af en moet ik mijn riem toch echt weer om haha Leuk dat je Alexander een oranje shirt aandoet hihi Wel even fotootje spammen he? Wij hebben een oranje romper en een shirtje met To cool voor Koekhappen! met oranje rood wit blauw erin haha die hadden we gekregen Wat leuk zeg zo'n compliment!! Geloof dat jij megatrots was! Stralend liep je vast verder hahaha wat een lekkerding die Alexander met zijn luieravonturen! Hij mag zowat wel in de reclame voor pampers als grootverbruiker . Fijn dat het zo goed ging bij de buren Ohh bah wat zielig voor die kat Wat sneu! Haha geweldig dat Alexander gewoon zijn eigen bubbelbad maakt haha! Volgens mij liggen jullie regelmatig dubbel met zijn poepkunsten! Snap wel dat het niet leuk is om alleen te zijn iedere keer! dikke knuf! zo even een fles tussendoor gegeven hihi kunnen we weer verder momenteel hangt er hier ook een politie helikopter boven het dorp, sensatie! Gister al een huis in de fik. Fem, wat goed dat jullie mannetje het licht heeft gezien en nu goed drinkt! Gelukkig maar! Vervelend dat je nog last hebt van 1 hechting hopelijk gaat dat gauw beter Heel herkenbaar dat teveel willen doen. Goed om je rust denken hoor, en wat betreft vl dat was hier ook zo. Ik denk doordat ze niet beseffen wat voor aanslag het op je lijf is doordat ze het zelf niet kunnen meemaken en dus helemaal geen herkenning hebben. Olaf lekker groeien mannetje Zo volgens mij waren dat de belangrijkste dingen wel! Nu mijn ego verhaal nog haha!
Ohnneeeee!!! was ik helemaal klaar met typen is het weg. Had bij een heleboel meiden nog meer aanvullingen maar dat is dus weg Sorry lieverds!! Heb wel alles gelezen van jullie en had overal wat op geantwoord Maar ga niet opnieuw beginnen want ben al een uur bezig Sorry sorry sorry! Denk wel aan jullie en om heel wat verhalen heb ik gelachen en meegeleefd!!
Dan nu mijn ego verhaal.. Donderdag zijn de hechtingen uit mijn borst gehaald door mijn buurvrouw, zij is doktersassistente. Ze gaf meteen al aan dat het een lelijk litteken wordt. Het zag er op dat moment onrustig uit. Vrijdag werd het van kwaad tot erger. Het litteken ging weer bloeden en kwam allemaal viezigheid uit. Niet echt goed dus. Zaterdag me buuf nogmaals laten kijken en zij gaf aan dat het ontstoken is, ze gaf aan dat ik morgen naar de ha moet gaan en zal wrs een antibiotica kuur moeten Ben er wel verdrietig om Het is zo lelijk en het doet zeer, ben heel bang dat dit echt niet beter word en het zal heel lelijk blijven. Ook ben ik heel boos op de artsen in het zh! Mijn ha stuurde me tenslotte door omdat het in het zh gewoon mooier kunnen nou mooi niet dus!! Had ik nou maar die moedervlek laten zitten Morgen ga ik ook even het zh bellen om mijn beklacht te doen. Ze hebben tenslotte niet om toestemming gevraagd of een arts in opleiding het mocht doen en volgens mij moet je daarvoor om toestemming vragen. Dit maakt me lekker onzeker weer Vrijdag gelukkig wel een leuke dag gehad! Een mooi bruidje en Ferron die het natuurlijk super deed. Zaterdag ook een mooie dag bij reddingbootdag. Ferron was gezellig mee en s middags zijn we nog even naar huis geweest om eind vd dag weer terug te gaan en daar te eten. s Avonds kwamen er vrienden (hij is ook vrijwilliger op de boot en de beste vriend van vl en zijn vriendin is mijn beste vriendin hihi) Daarna heeft Ferron geslapen tot 6:30!! Wat heerlijk! Om 3 uur schrok ik zelf wel wakker omdat ik hem nog niet gehoord had haha nog even wennen dus! Hopelijk vannacht weer zon nacht! Vandaag een lekker dagje, lekker lang met zn drieën nog in bed gelegen! Daarna boodschappen gedaan en plantjes gehaald. Even op een koppie bij mijn schoonouders en nu lekker niksen Vl is nog lekker vrij tot donderdag! Heerlijk hoor voelt echt als vakantie! Morgen dus naar de ha, zowel voor mezelf als voor Ferron ivm zijn spruw en verkoudheid. Ondertussen krijgt ie al 2 weken neusspray! Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ook kreeg hij de afgelopen dagen moeite met zijn ontlasting echt heel hard en pijnlijk voor hem. We geven nu meer water in zijn fles zodat de voeding niet te sterk is geconcentreerd en krijgt hij zonnebloemolie erdoorheen. Nou het werkt super haha! Vanaf vrijdag poept hij weer heerlijk gelukkig! Nou meiden een heel verhaal haha! Fijne avond lieverds!
Ik ga ook even van achter naar voor reageren, en wanneer Alexander kont on te drinken dan reageer ik morgen pas verder. @rianne, wat klinkt dat allemaal gezellig. En het weer zat ook nog eens mee. Heerlijk dat jullie ook alles kunnen doen ondanks dat er een kleine is bijgekomen. Maar jeetje wat balen aan die wond/litteken. Ik snap dat je goed boos bent op het ziekenhuis. Hopelijk valt het allemaal mee, maar in ieder geval heel veel succes. Ennum a.s. Dinsdag volgt een foto. Ik wil ook een foto van jullie kleine man zien hoor .
@roos,en nog lekker genoten van het weer? @duo, dat klinkt als een super nacht. Lekker hoor! @monica, succes met het bijstellen van de voedingen. Hopelijk is het een succes. @wencke, jaja wat een lekkere dag was het vandaag. Fijn dat jullie zo lekker geven kunnen uitslapen. Klinkt als een top begin van de dag. Hopelijk hebben jullie de rest van de dag ook zo kunnen genieten. Ennum, groot gelijk dat je jezelf zo verwend hebt na die regeldagen. @ego, hier ook een heerlijk dagje. Ml moest vanochtend een weg, maar was op tijd terug, want we kreen bezoek van zijn oude buren. Was super gezellig. Zij hebben een kleine meid van bijna 1 jaar. Helaas moesten ze ook weer op tijd weg. Wij zijn aansluitend naar het winkelcentrum gewandeld en hebben daar gelunched. Ik wist dat het krap aan zou worden met de voedingen en ja hoor, vol alarm, hihi. Maar het was wel even lekker. Eenmaal thuis hebben we lekker boven gechiled op bed. Lekker Alexander platgeknuffeld. Oker, alarm.. Eten. Meneertje viel net na krampjes en 3 slokjes in slaap.
Goedemorgen, Maartje, fijn dat jullie ook een leuke dag hadden! Leuk zeg dat ml zijn oude buren kwamen! En lekker geluncht helemaal top! Hoe ging de nacht? Weer zon goede? @ego, hier te vroeg gejuicht haha. Ukkepuk vond 4:30 wel weer een mooie tijd haha. Maar na een klein flesje sliep hij weer snel en toen was het 7:30 dus niet verkeerd. Zometeen de huisarts bellen ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ze te pakken heb Fijne dag!
Zo we zijn weer terug van de ha. De wond ziet er inderdaad ontstoken uit. Moet het 3x per dag schoonmaken met alcohol en voor vrijdag moet het er beter uitzien anders moet ik weer terug. Ferron zijn spruw doen we even. niks aan kijken of zijn lijfje het zelf aanpakt. Het kan dat de verkoudheid de spruw in. stand houd. Straks even een babygym ophalen die ik voor 5,- op mp heb gescoord! Maar nu eerst het zh bellen, mijn ha vond ook dat ik moest bellen.
@rianne, wat een geluk 1 kleine tussenstop . Nee, snap het helemaal . Vervelend dat de wond idd ontstoken is. Hopelijk helpt get schoonmaken goed. En ach germ die Ferron met zijn sprew en verkoudheid. Hopelijk wordt het snel beter. @ego, naast dat het gisteren een gezellige dag was, was het rondom Alexander erg onrustig. Krampjes, niet goed drinken, waardoor hij weer eerder kwam en ik hier ook een x aan heb toegegeven. Vannacht steeds ong. 3 u ertussen, dat is dus op zich goed, maar het waren vanwege zijn krampjes lange stops. Het drinken lijdt er echt onder. Werd ineens zelf onzeker dat door alles mijn aanbod mss niet voldoende is. Poeh, moet mezelf niet gek laten maken. Ik kan hem wederom geen seconde alleen laten. Heb na zijn drinksessie van 7.15u met hem op bed gelegen tot 10.15u. Soms vind ik het allemaal wel erg zwaar. Nu is mijn hoop op donderdag gevestigd, hopelijk werkt het ook echt anders zal ik andere maatregelen moeten nemen. Bijv. van de bv af, want dit ga ik niet trekken. Zo weer een hoop geklaag. Dadelijk nog even het zh bellen, want begreep dat ik a.s. woensdag nuchter moet komen om 10.30u. Niet echt ideaal als je borstvoeding geeft.
Moon: Hoeveel daan mag heeft te maken met zijn gewicht. Hier woog Romina 2 weken geleden bij het CB 3400 ongeveer en toen wij aangaven dat wij haar 100cc gaven, gaf zij aan dat dit eigenlijk iets te veel voor haar was, maar als zij het goed drinkt dan is het goed. Ik zou zeggen, gewoon proberen op te hogen en zien hoe het gaat. Of die veel gaat spugen enzo. Hoeveel weegt Daan? Roos: Wow 1 week oud en al 100 CC. Knap hoor. Mamavandave: Aaaah echt balen. Maar hopelijk knapt ze snel op naar de kv (denk het wel) en dan heeft ze weer alle energie voor de borst! Kipje: Jeetje wat goed dat Ferron eergister heeft doorgeslapen! Aplausje waard hoor. Aaaah ik word boos met je mee. Als ze het een onervaren zuster laten doen, daaraan toe, maar als dokter grijp je toch wel in als je ziet dat het mis gaat! Nu zit jij met de gebakken peren. Zou ook zeker beklaag doen als ik jou was! Haha Romina haar kamertje.. Tja, laten we het daar maar niet over hebben. Hij had beloofd dat het af zou zijn de dag naar mijn geklaag hier, maar hij is niet eens meer verdergegaan. Dus kamertje is al een week lang half behangen. Grrr! Nee schiet totaal niet op helaas. Zou bijna in staat zijn om het iemand anders te laten doen en diegene te betalen. Dan is het tenminste af! Ow en dan diegene ook meteen de meubels in elkaar te laten zetten, want anders moet ik daar ook weer weken op wachten... Schmidt: Oh wat heerlijk dat jullie gister even naar buiten hebben gekund! Hmm meid, ik snap dat je er even doorheen zit. Hoop ook echt voor je dat de osteopaat kan helpen! Nou hier wederom weer een goede nacht gehad. 4, 5 en mevrouwtje slaapt nu nog steeds vanaf half 8. Zo fijn! Nouja ik denk dat ik maar moet omdraaien. Zit nu elke x te vertellen hoe goed ze slaapt, misschien moet ik het maar melden als ze een x niet goed slaapt haha .
Roos, bedankt voor de reactie over de voedingen, was een beetje bang dat ik te grote hoeveelheden in 1 keer zou geven, maar dat is duidelijk niet het geval. Daan weegt nu zo'n 3500 gram, dat weegt een pasgeboren baby meestal... Chantal, wat balen dat het drinken niet goed gaat en van het afvallen, kan me voorstellen dat je daar emo van wordt! Hoe is het nu? Rianne, jij ook bedankt! CB-arts had het maar over proberen aan te leggen, heeft verder niet gezegd hoeveel Daan mag of moet. Hij groeit goed, dat is het belangrijkste. Kolven gaat nog goed, ik heb genoeg en ook nog een voorraad in de vriezer dus ik bn voorlopig nog wel onder de pannen denk ik. Als ik het niet meer trek stop ik met kolven en ga over op fv, maar wil wel proberen de 6 maanden vol te maken. Ik ben ook echt benieuwd wat ze donderdag in het zh te zeggen hebben over de bevalling en de toestand van Daan. Je hebt groot gelijk dat je het zh belt om je beklag te doen, hoop dat het litteken toch nog bijtrekt. Maartje, klaag maar lekker hoor! Het valt ook echt niet mee! Knuff! Duo, balen van het kamertje, komt goed... En fijn dat Romina zo goed slaapt! Ego, aanpassen schema ging gisteren vrij aardig, vannacht iets minder, maar nu zit er al bijna 4 uur tussen zijn voedingen, dus het kan wel... Daan drinkt vrij snel dus ik hou wel een aantal pauzes, maar hij drinkt meestal de 100ml wel op. We zullen zien! En wat de high tea betreft: was erg gezellig! Vriendin die jarig was was ook zwanger, en is vannacht bevallen, ook 5 weken te vroeg! Heel bizar, kindje maakt het goed, ligt in de couveuse maar ademt zelfstandig. Kreeg echt een flashback naar 6 weken geleden, heel apart!!! Heb maar gezegd dat ze de groeten moet doen aan de verpleegkundigen
Maartje, wat vervelend zeg dat Alexander weer zon last had van de krampjes De osteopaat heeft zeker niet gebeld? Snap wel dat je er onzeker van wordt. Je wilt dat je kindje tevreden en blij is een huilend kindje doet je niet goed en tast meteen je zelfvertrouwen aan. Goed dat je evengoed probeert door te zetten. Lastig dat je hem niet alleen kunt laten. Alhoewel het moppie hier liever ook niet alleen is. Heb je het zh nog gebeld om te vragen hoe of wat? Duo, ohh wat vervelend van Romina haar kamertje Had zo gehoopt dat het af zou zijn. Snap wel dat je er eigenlijk iemand voor wil vragen, lastig hoor. Hopelijk ziet ml gauw het licht Jullie ook weer een lekkere nacht gehad dus! Lukt het nu beter in haar eigen bedje? Haha en je mag best opscheppen hoor, lekker toch In onze zw klaagde we graag en nu scheppen we allemaal op, fijn toch hihi Monica, knap hoor dat het kolven zo goed lukt en dat je het probeert vol te houden! Fijn dat het aanpassen van zijn schema al goed ging. Het blijft toch zoeken he Maar dat schijnt het hele eerste jaar zo te zijn haha. Ach gaat vast goed komen toch We kunnen altijd allemaal elkaar adviseren, dat is wel handig Jeetje!! Je vriendin dus ook 5 weken te vroeg! Wat zit er daar in het water ? Fijn dat het kindje het wel goed doet. Haha ja dezelfde verpleegkundige zullen er nog wel zijn @ego, vanmiddag de babygym opgehaald Hoe blij kun je zijn haha. Ook is mijn puckababy op de post gedaan die ik ook op mp heb gescoord voor 8,50 haha. Gaat lekker! Word er helemaal hebberig van haha Vl is nu op uitruk dus weer lekker gezellig.. maarja de mensen die op de boot vastzitten zullen blij zijn Vanavond weer kraamvisite, hij is tenslotte nog maar 7 weken pff! Heb er echt geen zin meer in eigenlijk! Maarja doordat Ferron te vroeg was wachten mensen toch af voor ze bellen. Ik dacht trouwens misschien wel leuk nu iedereen bevallen is een bevallingslijstje te maken Met de bevallingsdatum, naam, uitgerekende datum? Bevallingslijstje: Rianne, bevallingsdatum: 10-03-2013, naam: Ferron, uitgerekende datum: 09-04-2013
@Duo, fijn om te horen dat de nachten zo goed verlopen. Dat mag ook gezegd worden . @Monica, het gaat wat drinken betreft dus de goede kant uit. Fijn. Wel heel bizar van die vriendin. Gelukkig gaat het allemaal goed. @ego, ik ben net naar het borstvoedingscentrum gereden. WIlde me toch oriënteren op een kolf, en hoopte weer wat wijzer te worden en misschien een afspraak te maken met een lactatiedeskundige. Ik hoefde geen afspraak te maken, want ze had tijd voor me. De krampjes kunnen mede veroorzaakt worden door het voeden. De manier van aanleggen. Dit hebben we doorgenomen, en hij hapt daardoor veel beter, waardoor hij effectiver drinkt. Dit zal al schelen in krampjes. Verder hebben wij hem ook gewogen en hij is alweer flink aangekomen, dus hij krijgt meer als genoeg binnen. Ook heb ik een kolf gekocht. Gewoon de enkelzijdige Swing, zeker omdat ik maar 1 borst per keer gebruik. Dit was overigens ook goed, want door die voormelk van eventueel de andere borst kunnen ze ook alweer meer krampjes krijgen. Ik ben nu zoals julie wel zullen merken weer een stuk positiever gezind. Oja, ze vond het ook heel goed dat we een Ostheopaat gaan bezoeken. Zeker omdat het zo'n snelle bevalling is geweest kan er net even iets niet helemaal lekker zitten.
Ik zal proberen om het nu weer een beetje bij te houden. De eerste drukke week is voorbij. De kraamverzorgster heb ik vanmorgen uitgezwaaid. Heerlijk om nu weer gewoon met zijn viertjes te zijn. De gehoortest en hielprik is ook geweest. Gehoortest was goed gelukkig. Olaf doet het eigenlijk hartstikke goed. Hij slaapt gelijk na zijn flesje en wordt pas weer wakker als het weer flesjestijd is. In bad gaan vindt hij heerlijk en we moeten het liefst zo dicht mogelijk bij hem zijn. Krampjes zijn tot nu toe nauwelijks aanwezig. Hoop dat het zo blijft. Hij is sinds gisteren boven zijn geboortegewicht en weegt nu 3380 gram. Hij is wel wat geel. Al vanaf dag 3 dus hopelijk trekt het snel bij. Vandaag voor het eerst een heel klein blokje om geweest in de nieuwe duowagen. Was best even lekker alhoewel Olaf er niks van meegekregen heeft. Lars is dol op zij broertje. Hij wil constant helpen en geeft het flesje. Hij aait hem, kijkt op zijn teentjes over de rand van het ledikant. Wil hem zijn speen geven. Heeft wel veel aandacht nodig van mij of papa. Maar kan zich sinds kort ook goed even alleen vermaken. Met mij gaat het best goed. Helemaal in vergelijking met de vorige bevalling. Maar voor mij gaat het niet vlug genoeg en ik wil veel te veel. Ik hou me rustig en gedeist. Laat veel over aan andere en ook aan vl. Ik vind het moeilijk om te zien dat vl ook doodmoe is. Maar ja, als hij weer aan het werk gaat moet ik ook alle voedingen doen en Lars en Olaf verzorgen. En tussen de middag slapen zit er dan ook niet meer in omdat de twee jongens elkaar precies afwisselen met slaap en eettijden. Op dit moment is dat nog echt veel te veel. Hoop dat er snel verbetering in komt. Dat was voorlopig weer de update. Bevallingslijstje aanvulling Femke, bevallingsdatum: 23-04-2013 Naam: Olaf uitgerekende datum 23-04-2013 Gewicht: 3245 gram Lengte: 50 cm
Oja als iedereen nu bevallen is kunnen we net zo goed naar de mamma's topic verhuizen. We zijn tenslotte allemaal niet meer zwanger!!! Toch?
En alvast voor Chantal: hiep hiep hoera voor Dave!!! Van harte gefeliciteerd lieve knul. Hopelijk heb je een super fijne verjaardag met als grootste kado je kleine zusje. Lekker taartjes eten en verwend worden door papa en mama. Dikke knuffel!!
@Rianne, heerlijk zo'n koopwoede hihi. Moet toch een goed gevoel geven. Jammer dat vl er weer op uit moest, maar het is inderdaad wel weer fijn voor die arme mensen op het water. Ik neem aan dat het voor hem de komende 2 weken wat drukker is door al die vakantiegangers. Ik kan me voorstellen wanneer je zoveel mensen over de vloer krijgt je er op een gegeven moment klaar mee bent. De Osteopaat heeft niet meer gebeld, maar hij werkt op maandag ook niet . MOrgen uiteraard ook niet en woensdag heeft helaas niet zo heel veel zin meer. Die ene dag dan nog. Ik heb idd het zh gebeld, maar daar stond alleen maar aangegeven dat ik bij de gyn op nacontrole moet komen. @Femm, fijn dat het zo goed gaat en dat Dave zo happy is met zijn broertje. Je moet nu idd echt op jezelf letten. Ik vond het ook moeilijk om vanalles aan ml te vragen, omdat ik merkte dat hij ook er moe was, maar jij bent herstellende en zult veel met Olaf bezig zijn. En zoals jij al zegt. Eerdaags is vl aan het werk en komt alles op jou neer. @Ego/ziekenhuis, ik heb gebeld en ik hoef gelukkig niet nuchter te komen. Wel ga ik vragen om alles van onderen even goed te bekijken. Klinkt misschien heel raar, maar had laatst al aangegevn dat het van onder zo vreemd aanvoeld. Voel een bult zitten die er nooit za en niet bepaald op een plek waar het kan en mag blijven. WIl ook weer van mijn mannetje kunnen genieten . En we willen ook ooit een 2de . Ik dacht de vorige keer dat het wel mee viel, maar het zit gewoon niet goed. Het is natuurlijk ook allemaal wel met grof geweld gegaan. Ik ben benieuwd wat ie zegt. Verders gaat het hier goed. Ben wel erg moe, maar ml was vandaag lekker vroeg thuis en heeft geholpen met koken . Helaas had hij nu nog een afspraak staan, maar alles moet goed geregeld zijn voor hem als ZZP'er. Maartje, bevallingsdatum: 26-03-2013, naam: Alexander, uitgerekende datum: 09-04-2013
Rianne, bevallingsdatum: 10-03-2013, naam: Ferron, uitgerekende datum: 09-04-2013 Maartje, bevallingsdatum: 26-03-2013, naam: Alexander, uitgerekende datum: 09-04-2013 Roos, bevallingsdatum: 19-04-2013, naam: Kay, uitgerekende datum: 22-04-2013 Femke, bevallingsdatum: 23-04-2013 Naam: Olaf, uitgerekende datum 23-04-2013 Hi lady's... Heb t maar even in een lijstje gezet... misschien wel overzichtelijk @schmidt, goed aangeven hoor bij de gyn... als jij denkt dat het niet goed zit... wat je zegt... je wil straks dat het gewoon weer functioneert zoals het hoort en waarvoor we t hebben @fem... fijn dat de gehoortest goed was... Wij hebben hem donderdag, ben heel benieuwd, ook hoe die gegroeid is qua gewicht... @kip... ja de kraamvisite... Kay is nu 10 dagen dus bij ons gaat het nu deze week beetje beginnen, hebben elke dag wel iets... word ik al weer kriebelig van, maarja het is niet anders.. hoort erbij... @duo.. opscheppen is het nieuwe klagen in 2013 dag mag hier dus ongegeneerd... hihi... En wat betreft het slapen.. hier nog zo 1 hoor.. @ego.. Wow wat een heerlijke dag met heerlijk weer!! Begon al met een heerlijke nacht.. half 12 laatste fles, 12 uur lag meneer verschoont en wel in bed tot wij wakker werden om kwart voor 6, nog in diepe rust, half 7 werd die wakker, flesje erin en toen weer geslapen tot 10 uur hihi... Me like! heb nog nooit zo uitgeslapen haha... Daarna lekker wassen/aankleden en de stad in geweest... was heerlijk... daarna even oma (mijn oma) blij gemaakt met een bezoekje, toen lekker naar huis... Kregen om 6 uur ( wat een tijd!!!!!) onaangekondigd kraam bezoek, heel lief hoor maar toch.... Nu lekker avondje bankhangen... Morgen lekker met papa douchen en dan schoon pronken in t dorp.. hihi... al helemaal zin in.. ff lekker weer onder de mensen en onze vrienden... Hele fijne dag morgen meiden, en voor iedereen een heerlijke nacht, met lekker veel doorslapen en evt goed drinken... Oooh... en hoorde iemand over playdate? Kip was jij dat? lijkt me een leuk plan!
Goedemorgen Koninginnetjes, Prinsjes & Prinsesjes! Allereerst, lieve Dave van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Een hele fijne dag gewenst met veel gezelligheid en leuke cadeautjes! Veel plezier lief mannetje! Dikke verjaardagsknuffel! Maartje, wat fijn dat de lactatiedeskundige meteen tijd had en goede tips had! Kun je gelijk aan de slag dat is wel fijn! Hoe is het nu? Merk je verschil? Gelukkig dat jijzelf ook weer positiever bent, die kleintjes voelen dat toch aan. Fijn dat je niet nuchter naar het zh moet. Laat er inderdaad maar goed naar kijken, snap wel dat je er een verontrustend gevoel over hebt, zij zijn er tenslotte voor. Ook voor ml wel prettig ja haha Fem, jeej! Fijn dat de gehoortest goed was, toch wel een opluchting hè. Nu kan ie alleen Oost Indisch doof zijn als hij niet luistert haha Fijn om weer lekker met je eigen gezinnetje te zijn, maar had je geen 8 dagen? Wat goed dat hij boven zijn geboortegewicht zit en zijn flesjes zo goed drinkt en ook nog een heerlijk slapen, helemaal super! Wat heerlijk om buiten te zijn geweest! Ahh wat een schatje die Lars zo goed voor zijn broertje zorgen, wat lief! Wat goed om te lezen dat jij je ook goed voelt, fijn dat je het zo ook eens meemaakt Ennuh dat mamaforum?? Ben niet zo georiënteerd blijkt haha! Roos, mijn hemel wat een lekker slapertje is Kay! Ben wel jaloers hoor.Heerlijk meid! Hopelijk houd hij dat zo vol, snap dat je daar best aan kunt wennen hihi Lekker van genieten! Zo bedoelde ik dat lijstje inderdaad hihi Wat leuk dat jullie de stad in zijn geweest en naar je oma, dat vond ze vast geweldig! Om 18?!?inderdaad een hele vreemde tijd! Evengoed wel gezellig? Nou meis, dan weet je alvast je voorbode 7weken verder nog steeds visite haha! En elke week bellen er hier nog mensen dat ze willen komen pff! Maargoed allemaal cadeautjes voor Ferron dat is dan het goede eraan Ik was het inderdaad met de playdate . Heel veel plezier vandaag, lekker vol trots showen meid Geniet! @ego, jeeej!! Ferron heeft tot 6:00 geslapen! Heerlijk! Gisteravond bleef de visite gelukkig niet zo lang. Zij is zelf kraamverzorgster dus weet wel hoe of wat . Daarna lekker bank gehangen. Nu liggen we lekker met zn drieën nog in bed en krijgt Ferron de fles van vl. Straks maar eens kijken wat we doen vandaag. Heel veel plezier vandaag!! Fijne laatste Koninginnedag! xx