Hee meiden, Andora/roos; ik heb soms ook weinig tot geen klachten hoor! Maar voel me ook zo onzeker, ik wil zo graag de baby zien. Gewoon zeker weten dat alles goed is!! Ik denk dat ik vandaag of morgen bel om te vragen of ik niet tijdens mijn Intake ook kunnen kijken naar de baby. Iedereen hier heeft bijna de baby al gezien. En soms lees ik hier weer van die verhalen waardoor uk nog onzekerder van word. Bah @ andora; je mag vanmiddag een echo? Liefs!
@ engeltj ook ik heb de baby nog niet gezien hoor, als het goed is krijg ik tijdens de intake een snelle blik
goedemiddag dames, Wij hebben gisteren ok de echo gehad, het was echt geweldig om dat mini boontje te zien! Het ging allemaal een beetje haastig bij ons, dus we zijn wel wat dingen vergeten te vragen maar we hebben zelfs het hartje heel snel even gehoord: dat maakte echt tranen los! wat een magisch moment! als ik dat geweten had, had ik het geluid opgenomen met mijn mobieltje: dat ga ik volgende keer zeker doen! mijn berekening leek goed te zijn dus vandaag 7 weken en 2 dagen Mijn lief heeft het nu ook aan zijn broer verteld en ik kreeg een hele lieve email van hem. We gaan het langzamerhand een beetje aan mensen vertellen maar houden het nog even bij familie. Ik zal ook eens wat foto's gaan maken van mijn buikje want het groeit echt al een beetje. broeken zitten niet lekker meer. nu had ik al een goed zwembandje dus het ziet er vooral uit of ik zwaar getafeld heb hahha @andora: ik weet niet hoe laat je je echo vandaga hebt maar geniet er van! @srcs: gaaf he! fijne dag zonder al te veel kwaaltjes gewenst voor jullie allemaal
hier ook nog geen echo gehad hoor. kan ook niet meer wachten lijkt wel of ik gewoon niet zwanger ben zeg maar geen kwalen meer
ik ben aangesloten bij een fertiliteits kliniek. ik denk dat de eerste echo daarom zo snel is, meer kans op complicaties zal wel de reden zijn.
Meiden ik kom me helaas afmelden moet over een week terug maar het zag er niet goed uit meting te klein 6 weken 4 dagen nog geen hartje te zien alles was mega moeilijk te zien heb 2 echo apparaten gehad ik moet alles ff laten bezinken sorry .
Meid wat een klote nieuws! Heel veel sterkte en als je het van je af wilt gooien kan dat hier! Dikke kusz ❤
Meis dat idee heb ik soms ook! Moet dan wel veel plassen en met vlagen misselijk maar voor de rest... Oja en af en toe zeer pijnlijke boobs!
Meis wat een goed nieuws! Een buik foto moet je zeker doen is super leuk! Dan zie je ook echt veranderingen! X
Meiden, jullie mogen me van het lijstje afhalen.. Probeer zo nu en dan mee te lezen maar ik hou jullie echt niet bij. Ga verder met een kleiner groepje.... Dikke knuffel lieve meiden, en ik hoop op allemaal gezonde baby's !!!!
Och meis toch... hoe ver had je nu moeten zijn dan? Het is niet heel raar dat je met 6+4 nog geen hartje ziet toch? Ik had bij mijn dochters zwangerschap dat ik dacht 8+ te zijn was ook pas 6+4...
@moon, fijne vakantie, lekker genieten! @meiden die gister en vandaag echo hebben gehad, fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad! @andora, wat vervelend meis! heel veel sterkte!! en je kan altijd nog even spuien! we denken aan je. @ukkie jij ook een goede zwangerschap gewenst!
Nou meiden, zal ook even mijn buikje spammen.. Vandaag 9 weken, en zoals jullie zien, mijn spijkerbroeken laten hun afdrukken al achter.. Dit is dan ook wel mijn avond buikje dus dan is ie extra opgezet hihi! Ben benieuwd hoe alle buikjes gaan groeien, leuk om nu al al die buiken te zien! oja.. zijn er nog meer meiden die veel last hebben van puistjes??
@andora, jeeetje wat klote voor je! Ik hoop dat het goed uitpakt volgende week. Heel veel sterkte, wij zijn hier als je ons nodig hebt en we denken allemaal aan je. liefs
Mooi buikje! Je zei wat over puistjes maar ik heb heel erg last van soort mini vetbultjes op me borstkas dacht eerst dat het door me ketting kwam maar die is nu al een week af en het word niet minder
flieentje, dat heb ik dan weer niet. Ook wel apart ja soort vetbultjes. Ik heb helaas echt last van heel veel puistjes ipv dat ik zwanger lijk, lijkt het of mijn puberteit is begonnen hihi!!