normaliter heb ik een droge huid bij keel en onder mijn kin dat ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik onder meer een vermoeden van door mijn huid daar wel nu vet is, te vet zelfs. daarom krijg je dus ook puistjes je gezicht goed reinigen met een gezichtslotion die die dingen weer de kop indrukt
Hier slecht nieuws.. vanmiddag de echo gehad maar er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het is vrij gauw mis gegaan.. Tsja en nu voel ik me letterlijk LEEG!!! Ben zo boos en teleurgesteld in mijn lichaam.... En ja wat nu.. afwachten tot het vruchtje zelf loslaat?? Pillen.. curretage??? I don't know what to do....
@Andora en Ralin: jeetje meiden, wat vreselijk voor jullie, ben er stil van... Heel veel sterke, stiekem hoop ik zo dat ze het mis hebben... Bij mij was ukkie ook héél goed verstopt... Als jullie steun zoeken, weet ons te vinden... knuff
HUH JE HAD TOCH AL EEN ECHO GEHAD WAAR WEL WAT TE ZIEN WAS? of raak ik nu in de war wat zijn er veel mensen bij wie het mis gaat in eens dat is niet meer 1 op 10 zwangerschappen meer.... maar 1 op 5 zou er haast bang van worden ralin mag ik je sterkte wensen in dit verlies? had je geen vermoeden of andere klachten?
Andora en Ralin jeetje wat onwijs kut. Heb erg met jullie te doen. Als jullie idd jullie verhaal kwijt willen kan je hier altijd terecht. Heel veel sterkte in deze toch moeilijke tijd.
Dit was mijn eerste echo.... ik had wel een vermoeden maar als iedereen tegen je zegt ach joh.. geen zwangerschap is gelijk dan ga je dat toch ook echt hopen!!! Maar voelde vanaf het begin nauwelijks tot geen klachten terwijl ik bij de andere 2 zwangerschappen kotsmisselijk ben geweest... dus het voelde al heel anders....
Andora.. wat verschrikkelijk dat je ook geen goed nieuws hebt gehad.... zou er dan voor jou nog hoop zijn en hebben ze een verkeerde schatting gemaakt??? Ik hoop het wel voor je.. je weet het maar nooit!! Sterkte en een dikke knuffel meid!!!!
Ralin wat vreselijk! Sterkte meis! Wat gaat er nu gebeuren? Dikke knuffel ❤❤❤❤
Nou mopperkonijn ik word er ook een beetje bang van! Durf donderdag bijna niet op de echo te kijken als ik m krijg! Meiden veel sterkte ❤❤❤❤
dat durf ik zo wie zo niet hihi.... Morgen mvm ben benieuwd. Vandaag toch wel en kwaal..... Tegen vier uur misselijk maar omdat tegen de ik moet wat eten uurtje is daaraan gekoppeld... Maar nu heb ik al vanaf kwart over negen echt misselijk gevoel...... Lig nu op bed van.... Derhalve het idee dat we zo straks boven de pot hangen..... Bah
@ralin... Meis wat rot voor je! weet niet wat ik moet zeggen... Als er wat is of je wil ff alles eruit gooien.. wij zijn hier! @kipje wat een mooi buikje!! puistjes heb ik ook last van hoor... Maar nu denk ik eerder dat dat komt omdat ik nu natuurlijk met de pil gestopt ben en de pil die ik had was altijd heel goed voor mijn puistjes.. @mopperkonijn en flientje... K moet ook vrijdag.. ik denk dat ik me ogen dicht hou tot ik de dokter hoor zeggen, ooh alles is goed... hihi misschien durf ik dan pas te kijken Hier de hele nacht al beroerd... Hoofdpijn en spugen... dus welcome back migraine... Moet eigenlijk hele dag werken maar denk dat het nu eens goed is dat ik aan mezelf denk en me nog eens omdraai en proberen nu wel te slapen.. vannacht was het geen doen... Zijn er nog lady's met echo's vandaag? Liefs!
Nou meiden ik heb sochtends een nieuw kwaaltje! Als ik sochtends deo of een luchtje op doe ga ik 5 min later over me nek Haha ook weer zoiets raars! Fijne dag allemaal! Voor de gene doe moeten werken Werkse en die een echo hebben veel plEzier!!!! Xxx ❤❤❤
mvm is geweest dit is het resultaat de hcg lijn is veel donkerder dan de testlijn en dus super! en gelijk mijn bewijs dat mijn hcg wel verdrievoudigd is. als ik dat al niet door had dan sinds gister flink misselijk hoop dat het snel weer vertrokken is
haha flientje! Dat word dus voortaan stinkend door het leven haha... @mopperkonijn.. Prachtig toch? die van mij was ook stuk donkerder!
Ralin; wat vervelend voor je! Sterkte. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als je wat kwijt wil wij zijn er! @ mopperkonijn; wat super mooi om te zien. Morgen avond komt mvm hier! Spannend. Goed begin toch. @ roos; hoe gaat het? Al opgeknapt.. Lekker rust houden. @ kipje; mooi buikje al!! @ hier; vandaag vk gebeld en mag maand ook gelijk een echo. Ik ben zo blij!!! Valt een last van mijn schouders.
ja het geeft je vertrouwen toch een enorme boost moet ik zeggen het zou wat zijn als ze ineens komt maar sorry voor 6 weken is dit wel een te lichte test... of negatief laat zien dat ze hem deed ging met hartslag wel even versnellen ja haha wel grappig weer ik voelde me helemaal niet zwanger meer en sinds gisteravond ineens weer wel omdat ik werd geveld met gigantische misselijkheid he.... vanmorgen nog!
Ralin, wat een ontzettend rot nieuws Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Kan me voorstellen dat de keuze erg lastig is. En zoals de andere meiden al zeiden je kan altijd nog even je hart luchten! Dikke knuff voor jou meis! Roos, Voel je je ondertussen al een beetje beter?? Goed dat je aan jezelf denkt nu! Mopperkonijn, super dat de mvmtest zo mooi was! Lekker gevoel lijkt me! Engeltj, fijn dat je ook een echo krijgt, spannend zeg! Flieentje, dat herken ik wel misselijk worden van een luchtje. Mijn moeder had van de week een luchtje op en ik kon niet naast der zitten pfff! Ook met sommige eigen luchtjes heb ik het. Alhoewel ik er niet van ga spugen. Maar wel voortaan een minder zwaar luchtje hihi!
ja geeft je weer een zekere rust , had gister al weer drang om dan maar te testen haha je zou haast zo'n vrouwtje van MvM bombarderen met vragen wat het betekend als de test ineens veel minder van kleur is dan hun willen zien wat houd het in en wat wat wat! maar natuurlijk deed ik dat niet want mijn test is goed.
@mooperkonijn wat grappig Dat je je nu wel zwanger voelt! Weet je waar je ook zo misselijk van word als je in de mvm dingen de dop open draaid! Zou er bijna mee stoppen zo misselijk word ik er van! @kipje vreselijk Al die luchtjes! Word nog wat de komende weken! @engeltje wat super! Maar goed dat je gebeld hebt! @roos haha nou idd ach het is maar voor een paar maanden! ) Hoe voel je je vandaag aangezien je zo beroerd was? morgen de intake en echo! Ben zo zenuwachtig ervoor!!! X
meis ik heb je bericht gelezen meid wat erg ook voor je ik leef echt met je mee weet hoe je je voelt . weet je al wat je wilt ? en hebben ze echt goed gekeken ? Of er hoop is weet ik niet 10 dagen na de IUI bruin verlies en 2 dagen na mijn NOD lichte test volgende dag al donkerder. wisselende symptomen vanaf begin gehad dan misselijk dan paar dagen niet etc.... Gister dus een echo gehad zou volgens de ferti 7 weken 1 dag zijn rekent vanaf mijn IUI . Ze had zei ze zelf ook het oudste en slechste echo aparaat van de gyno afdeling er was een vruchtzak te zien wel moeilijk maar die was er en ze zag ook een dooierzak . hier na heeft ze me naar de collega gestuurd een kamer ernaast met een nieuwer echo aparaat. zij was vrij ongeduldig zag eerste instantie niks ..... en toen zagen we de vruchtzak in een soort banaan vorm met onder in een vruchtje een dooier zak en mijn moeder en ik zagen wat heen en weer gaan . embryo zit echt tegen de baarmoeder aan zei ze me en het kon ook de baarmoeder want zijn die op en neer ging wat klopte dus .... precies op de plek van de embryo denk ik dan ?? heb nog nooit op al mijn echo,s zo iets gezien en of gehoord . ze twijfelde en kreeg het niet goed in beeld en wilde dus nog geen 100% zekerheid zeggen tot het duidelijk was ze heeft geprobeerd om de vrucht op te meten wat nogal moeilijk ging en kwam ook op 6 weken en 3 dagen uit dacht ze . maar met het heen en weer gaan van de echo zag mijn moeder boven in nog een rondje en ik ook maar daar heeft ze niet naar gekeken nu weten we niet of we het wel goed gezien hebben ....... ze geeft ons 50% kans mocht ik gaan bloeden dan was het zo ie zo mis zei ze me het kon een latere innesteling zijn maar 5 dagen verschil vond ze wel erg veel max 3-4 dagen zei ze me .......... Laten we wel zeggen dat de ferti arts op deze afdeling niet een echt suc6 is en nogal aan de botte kant met veel negatieve opmerkingen ( mocht dit niet goed gaan dan ga ik naar een ander ziekenhuis) En nu een week in rats zitten wel niet wel niet je maakt je zelf aardig gek zo die onwetendheid vind ik het aller ergste ! en in eens geen symptomen meer of speelt me geest en lichaam nu een spelletje met me ? ik moet afwachten gewoon onzekerheid is zo erg ik wil het gewoon weten dan kan ik verder dank je wel iedereen voor jullie lieve woorden