nou ik houd al standaard me neus dicht als ik dat overgiet hoor? adem in en pas uit als ie weer dicht zit hihihihi
Andora ik kan me voorstellen dat je je heel onzeker voelt. Het valt dan ook zekers niet mee om dan ook nog een week te moeten wachten. Dan lijkt de tijd in slakken gang voorbij te gaan. Ik zal voor je duimen dat je nog beter nieuws krijgt.
andora: wat een apart verhaal zeg, ik hoop echt voor je dat hun er helemaal naast zitten en dat je volgende week terug komt en dat ze het dan helemaal mis hebben en dat er gewoon een baby te zien is hou de moed er in ik weet hoe moeilijk het is moest zelf ook een week in spanning zitten vreselijk.Kop op!!!
dank je wel dames we zullen zien over een week symptomen zijn in eens minder me ma zegt is allemaal tussen je oren ...... heb nog wel wat over hoor maar als ik bloed ga verliezen zei ze me wel dat ik niet moest schrikken de ferti dan want ja dan is zeker foute boel ... ik hoop maar dat ik een late innesteling heb gehad ....
Jeetje Andora wat een lastige situatie zeg! Vind het wel erg bijzonder dat een ferti arts zo reageert! Zo´n iemand zou toch moeten weten dat al die vrouwen die daar komen met al hun hormonen super onzeker en emotioneel zijn! Echt absurd!! Ik hoop hard met je mee dat je volgende week goed nieuws krijgt (alhoewel je waarschijnlijk dat erg lastig vind) Ik zelf heb ook erg wisselende symptomen. Vorige week 2 keer gespuugd daarna helemaal niet meer, dan denk je inderdaad ook meteen weer OJEE. Denk dat de gehele zwangerschap spannend blijft. Elke keer voel je weer iets anders of juist niet. Net wat je zegt je lichaam speelt ook een spelletje met je!! Ik duim hard met je mee meid! Flieentje: Veel succes en plezier morgen, hoe laat mag je? Spannende dag!!
Andora wat een verhaal meis! Lastige situatie! Sterkte meis dikke. Knuffel ❤❤❤ Kipje morgen of 0915 heeeeel vroeg en dat op me vrije dag! Xxx
Flieentje; heel veel succes straks! Ben benieuwd hoe lang je zwanger bent! Geniet ervan.. Andora; toch hoop ik voor jou dat ze ht mis hebben! Sterkte meis! Liefs!
Dank je engeltj! Ben ook benieuwd hoelang ik nu echt zwanger ben! Lang leve de ochtendmisselijkheid!!!
Flientje! meis... nog een halfuurtje.. Spannend! ben erg benieuwd.. Wel gelijk even laten weten hoe of wat he... Andora! even een knuffel!! denk aan je! Hier voel ik me weer een stuk beter... Gelukkig... Ik haat migraine.. Morgen weer aan de arbeid een ochtend en dan de middag in spanning want pas eind van de middag me echo.. kan haast niet wachten.. haha Het liefst zou ik gewoon een echo apparaat in huis hebben.. Dat maakt het toch zo veel makkelijker Ik heb trouwens geel weinig last van kwaaltjes hoor.. Moet mezelf af en toe er dan ook aan herinneren dat ik zwanger ben.. Alleen pijn in me borsten... liefs
Andorra ik ga je geen hoop geven maart heeft de arts niet gezegt dat en banaan vorm wijst op pas een innesteling? Dat ik op 6 weken kwam was ik nog maar vijf zagen ook alleen maar banaan met vruchtzak maar verder niks.... Ze vertelde me toen dat het normaal was en en latere innesteling had namelijk twee dagen voor nod...... Week later was het en mandarijn met embryo en op 7 weken vonden ze hartje en toen nog één. En dubbele verrassing en al die tijd is de tweede niet eens gevonden... Ik heb me toen ook druk gemaakt en voelde niks meer aan zwanger zijn....... Hoop zo dat mijn verhaal ook de jouwe is en volgende week goed nieuws hebt
Echo en intake gehad! Ben iets minder er dan ik dacht vruchtzakje is gevuld klein hartje zien kloppen maar alles was net iets te klein om het goed te kunnen zien! Over 3 weken termijn echo! Super spannend en leuk allemaal!
@fileentje fijn meis een hartje is echt goed!! @ego: nou hier heeft de misselijkheid toegeslagen en hoe gisteren nadat ik naar bed was gegaan een uur lang gespuugd en vanochtend toen ik terugkwam van de winkel weer... heb ff het zwangerschapsdagboek van mijn dochter erbij gepakt en zag dat ik ook bij haar zwangerschap precies op 6+4 begon met spugen hoe leuk is dat!! Ach je hoort mij niet klagen alleen maar weer een bevestiging dat alles goed zit heb er dit x ook wel een goed gevoel over... nog 6 daagjes dan weten we het!! @jongen/meisje: hebben jullie ook een gevoel wat het gaat worden? Wel leuk miss om hier te vertellen en dan terug te kijken of het klopte... Bij mijn dochter had ik gelijk al een meisjes gevoel, nu weer Zou wel graag een jongetje willen maar 2 meisjes met een grote broer is natuurlijk ook heel tof! En ik heb met mijn man afgesproken dat we doorgaan tot we een jongetje hebben ... maar ik denk dus een meisje...
mijn gevoel zij bij de eerste keer meisje en toen weer jongen en nu heb ik dat ook dus ik ben niet betrouwbaar ik geef mij zelf de 50/50 hahah
De vk denkt net 8 weken, maar ze houd voorlopig de datum op 17april met de termijn echo gaat ze het precies berekenen! Ben wel blij dat er iets te zien was alleen jammer dat het nog te klein was om het goed te kunnen zien. De vk kon geen inwendige echo doen en haar collega die dat wel kon was ziek helaas... Ik heb geen idee of het een jongen/meid word. Soms kan je dat Togh ook merken aan dingen wat je opeens niet lekker vind en hoe misselijk je bent? Of zijn dat fabeltjes?
♥ Uitgerekende datum♥ 13 april 2013 - Ralin - 28 jaar - 3e kindje - geslacht nog onbekend 14 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 17 april 2013 - Flieentje - 25 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 18 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje geslacht nog onbekend 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 25 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 27 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ♥ Afspraken ♥ ❤ Augustus ❤ 28 augustus 2012 - Ukkie87 - Moeders voor Moeders ! 29 augustus 2012 - FEE88 - Moeders voor Moeders en HA 30 augustus 2012 - Kipje87 - 1e echo + 1e intake verloskundige 31 augustus 2012 - Femmelepem - 1e echo 31 augustus 2012 - Moon83 - 1e echo ❤ September ❤ 03 september 2012 - scrc - 1e echo + intake 04 september 2012 - Ralin - 1e echo 04 September 2012 - Andora 1e echo gyno 07 september 2012 - Roos100 - 2e echo 07 september 2012 - Ukkie87 - 1e echo 10 september 2012 - Engeltj - 1e intake vk 11 september 2012 - Roos100 - 1e intake verloskundige 11 september 2012 - Loesje88 - 1e intake en 1e echo 12 september 2012 - Jolie1984- 1e echo 12 september 2012 -mopperkonijn - 1e echo 19 september 2012 - Moon83 - Moeders voor Moeders 20 september 2012 - FEE88 - intake en 1e echo VK 24 september 2012 - Ralin - intake verloskundige 24 september 2012 - Flieentje - 2e echo ❤ Oktober ❤ 09 oktober 2012 - Flieentje - 1ste controle vervolg afspraak