Roos100: super goed nieuws geniet ervan! scrc: Gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag verder! De rest een fijn weekend!
scrc: gefeliciteerd!!! iedereen bedankt en fijn weekend... Kwaaltjes zijn minimaal... beetje puistjes en zeer pijnlijke boobs... Meer niet gelukkig geen last van misselijkheid... Liefs
Scrc: van harte gefeliciteerd! fijne dag vandaag en veel plezier morgen met vertellen! Moon: wij gaan de 19e naar Marmaris, jullie heerlijk aan het relaxen? hoop ook voor je dat de misselijkheid weg blijft, zeker op een boot! Lekker van genieten!! Fee: hoop dat je je weer wat beter voelt.. sterkte meis
Scrc veel plezier! en gefeliciteerd... @kipje bedankt wordt nog niet echt beter moet echt afleiding zoeken ...
@kipje: Wij zijn 2x in Marmaris geweest, onze favoriet in Turkije! Mooie haven, restaurant Jan de Wit in de haven is een aanrader, lekker eten en prachtig uitzicht! @all: vandaag iets roze met afvegen, hoop dat het met een "gezellige bezigheid" te maken heeft gehad, was wel vlak erna... Verder geen kramp of iets...
@ roos; wat heerlijk van je mooie echo! Geniet ervan. @ scrc; van harte gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Veel succes morgen. @ moon; heb je een beetje leuke vakantie? Zal vast komen door het 'liefdebedrijven' haha! @ febb; wat vervelend voor je! Hoop dat het gauw over gaat. @ hier; alles goed, soms misselijk en weinig trek in eten. Voor de rest geniet ik! Kijk erg naar maandag uit! Zie ik eindelijk onze wonder!! Fijne zondag meiden!!! X
Gevonden op internet weet niet of het echt klopt maar het schijnt uit onderzoek voor 90% te kloppen http://i.imgur.com/JBADR.jpg Weet nie of me foto het doet Fijne zondag allemaal! -x ❤ x-
Grappig Flieentje! We zullen gaan zien of het gaat kloppen! Zo te zien krijgen wij dan een jongetje hihi! Engeltj: alvast veel succes en plezier gewenst voor morgen! hoe laat mag je? Hier vannacht een onrustige nacht gehad.. pff was ik maar wat minder onzeker! En al die dromen werken ook niet mee! Hopelijk is het snel donderdag voor de echo! fijne zondag allemaal!
@kipje: Volgens dat schema krijgen wij ook een jongen haha! We'll see! @engeltj: heel veel plezier morgen! Geniet er van! X
Vandaag een leuke dag gehad. In plaats van taart waren er cupcakes. En onze dochters hadden jurkjes aan met "ik krijg weer een broertje of zusje" en de andere met "ook ik word grote zus". Zeer geslaagd. Nu op naar morgenavond mijn collega's in lichten. Hoe is het verder met jullie? Hier ging het vandaag wel weer gisteren en vanacht was ik erg misselijk.
@ scrc.. wat ontzettend leuk gedaan! Fijn dat je een leuke dag gehad heb... het weer hadden wij voor je besteld @flientje... leuk ding maar volgens de chinese op deze site krijg ik een jongen en volgens die van jou een meisje... Haha We'll see indd... Allebei natuurlijk van harte welkom.. Wie gaan er vandaag voor een echo? spannend! Ik morgen naar de verloskundige ben benieuwd... allemaal weer nieuwe dingen.. vind t helemaal leuk! Liefs en fijne dag
Zie dit berichtje nu pas sorry haha nee mijn ouders wisten het al.. Maar had afgeproken daar heen te gaan,, vandaar dat ik gelijk uit zh eten en hup daar heen.. Ze zijn de troste ouders en soon to be Opa en Oma die ik gezien heb... (logisch) haha...
hoii ik ben ook in april uitgerekend. ben morgen 8 weken hebben julllie ook al last van misselijkheid liefs
He meiden, Vandaag had iemand ook een echo toch? Ik nog 2 daagjes wachten hihi kan letterlijk bijna niet wachten!!!!! Vannacht niet kunnen slapen door een rusteloos lijf weet nog dat ik het bij de eerste aan het eind van de zwangerschap had maar echt ik lag helemaal te shaken :S herkenbaar misschien?
Heee! Ja ik heb vandaag mijn echo, om kwart over 3!!! Whaaaa Zooo spannend.. Ik kan niet wachten eigenlijk, maar vind het ook wel heel eng. Ons kleintje.. Liefs!
@ welkom mijnbaby06! Hoe voel je je? Is het je eerste kindje? @ scrc; wat gaaf! Echt leuk gedaan. Vinden zeker erg leuk. Liefs
scrc wat leuk gedaan die cupakjes!super origineel! Heb er spontaan trek in! engeltj veel plezier bij de echo! Ben zo benieuwd! fee ik kan Sachs ook erg slecht slapen.... Rusteloosheid heb ik met vlagen... Hier een dagje misselijk voor de verandering! Last van me darmen bah.