April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@mopperkonijn ik denk dat wij dat ook maar gaan doen of met een onderbroekje en dan luier :) en als het niet gaat dan niet ;)

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    de juiste instelling!

had ik ook hoor niet dan niet
    vond ze nog zo jong....
    heb er een half jaar overgedaan tot ze het wel waren
    maar ja ze gaan de luierplassen steeds viezer vinden en ja dan houd je uit je ziet ze grijpen en dan hopsa even aar de wc dame
    ze zijn nu richting 3,5 en nog doen ze het hahaha

grijp grijp moet je plassen nee hoor mama. echt wel zeg ik dan en dan zie je er een broek op half elf al naar de wc vliegen

3. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anne31!!!

oh jeetje wat een onzekere bende het liefst wil je elke dag een echo denk ik wel om te zien of klopt dan wel een angelsound bij je dragen zo dat je zelf kunt luisteren

heeft ze nog gemeld waar de bloeding vandaan kwam?
    50/50 krijg elke zwangere vrouw opgespeld als ze aan het bloeden slagen

ik hoop dat je ergens een gesprongen adertje hebt opgelopen
    net als is
    het gutste erbij mij ook uit maar was wel gevonden gelukkig met de eendenbek ( heel fijn die dingen)
    dus was niet beebje.... en heb er ook buikpijn van gekregen door de baarmoeder getriggerd ervan werd
    en nu heb ik nog met vlagen buikpijn maar bloeding niet meer omdat ze het gestopt hebben.

ik hoop voor je dan je de 50% kans pakt van de juiste kant op

want op 11 weken is dit wel heel erg onverwacht en totaal niet te bevatten meer....
    ik ga voor deze heel hard duimen tot ze eraf fikken
    ik weet het van mij zelf ik heb op 10,5 weken een miskraam gekregen...... en vond dat heel intensief
    intensiefer dan er een op 6 weken
    allemaal net zo erg natuurlijk
    maar op 10 is dat neit te bevatten want dan zeggen ze niet het is aanleg geweest, genetisch iets niet goed. gewoon ongelooflijk niet te begrijpen

ik leef met je mee heel erg

wilma

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jeetje wat schrikken.meis zagen ze ook waar de bloeding vandaan kwam? Veel sterkte x

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ze is al de hele ochtend droog! :D ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat ;)

6. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ann sterkte meis, laat je snel wat weten!

7. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ann: Jeetje meis, wat een ellende! Hopelijk is het net als bij mopperkonijn een gesprongen ader ofzo, gelukkig was op de echo die je net hebt gehad het hartje nog kloppend te zien, hou hoop! Kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent, hoop echt dat de bloeding inmiddels is opgehouden en niet meer terugkomt en dat beeb lekker blijft zitten...
    Dikke knuff voor jou!

8. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarschijnnlijkal de luier af is op de grond hihi:D

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha nee ze had de hele ochtend geen luier om ;') maar nu doet ze een dutje dus ik denk dat ze nu gaat plassen :p

10. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel altijd fijn om te lezen dat jullie mee leven.
    op dit moment nog iets bloed verlies net een heel klein sliertje stolsel gezien weet niet wat dat betekend? het laatste bloed?
    ze heeft vanacht inwendig gevoeld en de baarmoedermond was nog gesloten dus dat was positief, en van morgen een echo niet inwendig hoop i.d.d dat het een adertje was maar kan dat zo veel bloed geven. niks aan joh zo echt niet genieten zo hou jullie op de hoogte. liefs

11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan ik had het ook gutste eruit en liep over mijn benen zo mijn schoenen in. dat moet je vergelijken met een bloedneus aangezien dat ook een adertje is wat springt. kan het gigantisch bloeden

blij te horen dat de baarmoedermond dus nog dichtwas
    als die openstond was niet zo'n goed teken natuurlijk
    doe rustig aan. dat stolseltje wat je zag kan stukje slijm zijn je baarmoeder blijft afscheiding maken en de schede beschermen
    op jouw weken komen er geen stolsels meer en hoef je niet bang te zijn dat je mist en wegspoelt..... het is nu zo groot dat je het duidelijk voelt

niet ongerust maken tot zo ver dan je zorgen maken of het fout kan gaan.
    in ieder geval is er nu nog niks gebeurd
    de ergste bloeding voorbij en het hartje klopte nog
    houd ja daar aan vast
    dat het niet eerst kloppendehartje is gezien en toen daarna zo begon te bloeden

wilma

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Jeetje Ann dat is schrikken zeg! Hoop op de goede 50 voor je.. sterkte meid, spannend..

13. rsky

rsky Niet meer actief

Hi ann...

Heel veel sterkte! wat is dat schrikken zeg... Hou je ons op de hoogte! we denken aan je!
    Hier gister ineens flink beroerd.. Bijna flauwgevallen.. Frisse lucht deed wonderen... Ik denk gewoon dat het komt omdat ik zooooo moe ben! Wil het liefst om 20 uur al naar bed maar dat doe ik maar niet want dan ben ik om 2 uur wakker haha

Heest verder lady's?
    fijn weekend gehad?
    liefs

14. scrc

scrc Lid

24 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ann: jeetje dat is schikken. heb erg met je te doen ik duim voor je!

Hier verder ook heel erg moe en zo nu en dan misselijk.

15. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    An, succes morgen! Hoop dat het mee valt ik zal voor je duimen!

Hier moe, net klaar met werken morgen weer een super vroege dienst! Nu lekker me bedje in!

Welterusten allemaal!

16. rsky

rsky Niet meer actief

goedemorgen lady's

Ann hoe is het met je? Hele nacht aan je gedacht.. ( op de goede manier natuurlijk ;) )

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat ann

18. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaah wat lief van jullie,Roos je moet niet wakker liggen van mij je hebt je rust hard nodig haha.
    Nou ik kan jullie zeggen dat het bloed is gestopt en me verder redelijk goed voel. heb voor de zekerheid wel wat voor want het begon ook in 1 keer dus je weet het nooit, ook heb ik me voor vandaag ziek gemeld dacht moet vandaag maar ff nog kalm aan doen niet dat het daardoor zou blijven zitten maar je eigen gevoel zegt dat dat beter is. Kan me ook niet heugen wanneer ik me voor het laatst ziek heb gemeld dus daar kunnen ze niet over vallen. morgen om half 10 echo kijken of het er nog zit en alles goed met hem/haar gaat wel heel spannend zo jakkes, hou jullie op de hoogte. liefs

20. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ann, heeeel veel succes morgen, ik hoop echt dat je morgen goed nieuws krijgt!!!

Deel Deze Pagina