April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dmeiden rare vraag.

tot aan mijn echo op 6 weken, heb ik me er elke dag mee bezig gehouden, elke dag zorgen voor beeb, alle kwaaltjes opmerken. en na deze echo en geen negatief nieuws en een kloppend hartje.
    heb ik me nog even bezig gehouden met het feit dat ik een halve week ben terug gezet. de tijd schoot niet op gewoon.....:D
    nu voel ik me niet zwanger meer dan kwalen hebben die je normaal gesproken ook hebt, met name vermoeidheid, maar die ken ik net zo goed koppelen aan najaars moeheid waar ik last van heb, snap je!

nu werd er gister ineens gevraagd hoe ver ben je.....
    en waarimpel stond ik van euh euhm , ja goeie! en kwam ik erachter dat ik al anderhalve week de dagen niet meer tel!
    ik weet dat ik 1 oktober intake+eho heb en dan 9,3 weken ben. daar houd ik mij ineens aanvast...

schrok er eigenlijk van, niet dat ik vergeten ben dat ik zwanger ben, nee hoor daar ben ik me degelijk van bewust:D.
    ik tel gewoon de dagen niet meer..... komt vast door mijn tweede zwangerschap is.
    men zegt ook dat het echt goed zit en je nergens meer druk over moet maken je lichaam is zeker van je zwangerschap, zodoende dat ik haast zelf vergeet zwanger te zijn.... (dit zij een wazige pendelaarster over mij op ander forum) die beweerd wij een meisje krijgen ;)

ik heb wel stomme levensechte dromen.

of ik droom dat ik vreemd ga met (ik weet niet eens hoe hij heet) maar die van the prodigy:D:cool::$.
    en hij mijn dochters haren kort geschoren en zwart had gemaakt en ik dat helemaal geweldig vindt:(
    of ik droom dat ik ga trouwen maar in the douglas in de wc mijn jurk wil aantrekken en ik ontdek dat ik bloed in slipje heb, een druppel!
    en daar ineens de verloskundige bij me staat en mij zegt mee te gaan voor echo en ik dat niet wil voor een druppel bloed.
    daarna breekt er hectiek uit! en word mijn jurk aan alle kanten vies, en probeer ik dat met parfum shoon te maken:)

beetje maffe dromen

maar kan nog erger!:

net huisje betrokken en komen er twee mensen binnen man en vrouw.
    die vragen naar mijn man die ook net binnen komt.
    mij man heeft zogenaamd een deal gesloten om ons rijk te maken omdat ik hoogzwanger ben van een derde kindje (jongen).
    de deal was hij legt 880 euro in, en hun kwamen dus geld halen. iets wat we niet hadden. dus boos mijn man apart met of het drugsdeal is, ja zei hij maar ik regel wel wat. ik boos dat we dat geld niet hadden zijn antwoord: ze komen van ebay en duurt altijd wel 3 weken had ze niet zo snel verwacht. ik gillen en hyaterisch. hihi;)
    ik gin naar boven en daar was een vriend van ons een brommer uit elkaar te halen:( hij zei mij ik ga je wel helpen die gasten weg te krijgen, mijn vraag hoe: nou verzin wat met de brommer onderdelen.
    dat ik naar beneden ging de telefoon af een sms op de man zijn mobiel het wasvhet meisje dat tegen mijn man zegt (meisje was de vrouw van mijn mans collega):( als je wijf niet snel stopt met hysterisvh krijsen om haar kind, stop ik mijn telefoon in haar bek:(

hier werd ik zo kwaad om dat ik mijn telefoon pakte en met snoer en al , naar haar liep haar keelde en mijn telefoon met snoer en al in haar mond stopte en de woorden afmaakte: als je nog een keer dreigt met sms mij wat aan te doen...... ram ik deze telefoon door je strot en duwde haar naar achter!!!!:D:D:D:D:cool:

haha

toen shrok ik wakker haha. ik kan ineens mijn dromen onthouden al weet ik niet wt ze betekenen.

2. rsky

rsky Niet meer actief

Hahah mopper.. wat hilarisch.. Ik heb ook van die bijzonder rare dromen, eigenlijk altijd al gehad maar nu is het echt bizar... Maar die van jou in de douglas met die vieze jurk en de pafum.. erg leuk!

Verder moet ik eerlijk toegeven ook niet heel erg bezig te zijn met het zwanger zijn.. Ik voel me ook goed.. Pijn in me borsten alleen en heel moe maar wat je al zegt, ik heb een winterdepressie en aangezien dat kl*te weer er weer aan komt kan het net zo goed daar aan liggen... Gelukkig mag ik volgende week voor echo.. Maar dan alsnog...af en toe denk ik echt wel eens van shit.. zit het er nog wel..

maar goed.. positief blijven.. Komt allemaal goed :)

3. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ja nou lol..... schrojf ze hier op leuk voor later als dit forum niet verdwijnt

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey dames,

Bij mij zijn de borsten eindelijk minder pijnlijk aan het worden. Ik kon rond week 8/9 niet eens op mijn buik liggen tijdens het slapen, want dan werd ik er wakker van. Ik hoop dat ze bij jou minder snel gevoelig worden Roos.

En Fee, wat een mooie buikfoto's! Ik wil de hele tijd foto's maken, maar het komt er maar niet van. Van het weekend even een alarm in mijn telefoon zetten als mijn lief thuis is, zodat ik er aan denk.

Wat betreft die dromen Mopper, ik heb serieus in de afgelopen week 3 dagen achter elkaar gedroomd dat ik een ander had. Ik was samen met Diederik Samsom (ik ben veel bezig met politiek en die avond ging het ook over de verkiezingen etc, ik heb ook geen PVDA gestemd, hihi), de acteur uit de film van de avond voor ik ging slapen en met een vriend die ik me had gesmst en ik dat pas zag toen ik in bed kroop en ze wilde allemaal dolgraag voor mijn kleine Ukkepuk zorgen.
    Ik weet sowieso 8 van de 10 keer nog wat ik droom, dus ik vind het verder niet heel raar dat ik dit onthouden heb, maar ik merk wel dat ze echt wel anders zijn dan normaal.

Ik moet er stiekem wel om lachen. Mijn man en ik zijn net getrouwd (pinksterweekend) en ons kleintje was ook niet gepland, maar tijdens de wittebroodsweken hebben we blijkbaar niet heel goed opgelet en achteraf kunnen we ons geen mooier huwelijkscadeau bedenken :). Maar voor de bruiloft had ik ook andere dromen, meer bruiloftgerelateerd in combi met wat ik de dag er voor had meegemaakt of er die week speelde.

5. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladys,

Ik mag weer even opstaan van mijn lijf jippie!

wij hebben nog geen buikfoto's gemaakt maar dat ga ik dit weekend eens regelen: heel leuk om die van jullie allemaal te zien.

Ik slaap veel en droom dus ook heel veel: van die bizarre inderdaad, laatst was het thema menstruatie: ik was niet overstuur of zo maar ik werd er wakker van dat iets er niet aan klopte hahaha en inderdaad: het klopte niet joehoee

ik ga snel even wat dingen regelen nu ik me een beetje ok voel. heel fijn weekend en liefs voor jullie allen

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@mopperkonijn: ik heb het ook hoor na de eerste echo heel moe maar de rest van de klachtjes verdwenen een beetje ook denk ik er niet meer elke minuut scheelt ook dat ik al een dochter heb van 1,5 die nu aan het peuterpuberen is ;) en een stiefzoon van 6 die slokken mijn tijd wel op ;)

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    mopper nou wel hele wilde dromen! Ik droom eigenlijk helemaal niet meer! Das ook zoiets raars deed dat altijd!

Suzanne ik heb ook minder pijnlijke borsten, Savonds soms wel iets maar niet meer zo erg als 2 weken geleden!

Hoe is het met de rest van de meiden?

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo, hallo!

Hier alles zijn gangetje, 2 dagen vrij, het weekend mag ik weer werken! Vandaag de CV bijgevuld (jaja, helemaal zelf!) en wat aan de was/strijk gedaan. Daar heb ik het weekend geen zin in én geen tijd voor!:D

Pijnlijke borsten: hier een beetje, maar niet zo erg dat ik er echt pijn aan heb bij het afdrogen ofzo, meer gevoelig als ik eraan kom. Verder eigenlijk geen kwaaltjes, alleen wat krampen in mijn onderbuik zo nu en dan.

De 12-weken grens komt gelukkig steeds dichterbij...:)

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Weten jullie misschien of je creme de brullee mag eten als je zwanger bent?? Kan het nergens vinden!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nee.zitten rauwe eieren in

11. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat het van rauwe eieen gemaakt word en de oven in gaat en alleen dus als het ei gestold is kan men dit eten
    maar dat weet ik dus niet
    dus mijn antwoord is nee

misschien een typische vraag aan de verloskunige

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Denk dat ik het, net als Mopper, aan de verloskundige zou vragen.

Ik heb net even in google 'Creme brulee' en 'pregnancy' ingetypt en dan krijg ik -->

Desserts Soufflés, mousses and chilled chocolate "pots" may contain raw eggs. Tiramisu often contains raw egg white. Home-made ice creams may include uncooked egg, but crème brulée and caramel custard are fine, because the eggs are cooked.

Eating out and about

Maar op fora lees je vervolgens ook weer dat het misschien niet genoeg gestold is en het dan gevaarlijk is.... Tricky!

Ik vind eten sowieso maar lastig. De een schrijft dit, de ander dat. Ik mis mijn sushi ook :(. Maar mijn vriendinnen en ik gaan volgende week verse vis halen (van mijn verloskundige mocht ik alleen de verse vis van de visafslag vertrouwen) en zelf een poging doen tot :).

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Nou ik vermijd het wel over en paar maanden maar weer eten dan zal het vast extra lekker zijn!!!
    Ik mis sushi ook zo!!!!!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik mis file american zo :)

15. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Of carpaccio, rosbief *zucht*

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Medium eendenborst en biefstuk.. mjammmm

17. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    blergh van wat jullie opnoemen mis ik helemaal niks haha
    behalve dan carpaccio dat zou ik nog wel lusten~...

18. rsky

rsky Niet meer actief

Dat mis ik ook zo vreselijk...

19. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    Jullie mogen wel file american eten hoor...

Als het maar vers gekocht is die zelfde dag open gemaakt en dan 1 a 2 boterhammen de dag erna mag het niet meer... Nou moet je niet een half bakje op je brood smeren maar een klein dun laagje dan is het geen probleem.
    Ik heb het bij mijn zoontje ook zo nu en dan wel is gegeten, nagevraagd san de gyn en die zei dat het op de bovengenoemde voorwaardes mocht.

En ik at het 1 x in de 2 maanden ofzo

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Romidani zelf nog nooit van gehoord dus ik blijf er lekker van af Hihi

Deel Deze Pagina