Jeetje ann! wat vreselijk voor je Lijkt inderdaad niet op te houden bij je Wat zijn die twee weken dan lang! Heel veel sterkte meis, denk aan je! Dikke knuff!
Hallo hallo! @flieentje: Hoop dat de misselijkheid weg blijft en dat je je snel fitter gaat voelen! @schmidt: Fijn, geen water... Wij zaten onlangs ruim 2 uur zonder stroom, da's ook wennen hoor! Dat van je buik herken ik, 's avonds vind ik mezelf al minstens 4 maanden zwanger ofzo, terwijl ik 's morgens nog denk dat het wel meevalt... Succes morgen! @caro: Wij moeten volgende week nog naar de gyn, en krijgen dan te horen of we verder bij de VK onder controle mogen. Dit ivm zwangerschap mbv Clomid/MMM. @kipje: welkom terug, het zal zeker wel wennen zijn wat temperatuur betreft, wij kregen 2 weken geleden ook al zo'n klap van het temperatuursverschil, en het is nu nog extremer. @suzanne: Fijn dat je een goede dag hebt gehad! En wat betreft hakken dragen: zolang jij het fijn vindt lopen en er niet de marathon mee loopt, kan je volgens mij best hakken dragen hoor, als het rugklachten veroorzaakt kan je ze altijd nog in de kast laten toch? Ik ga me pas aanmelden bij de kraamzorg als we de 12 weken voorbij zijn, vindt het toch nog een beetje eng om dat al zo snel te doen. @loesje: succes volgende week bij de echo, post je wel een foto? @ann: Jeetje zeg, da's schrikken! Op internet lees je verschillende berichten over zwangerschap en vleesbomen (myomen), de locatie en grootte van het myoom schijnen van invloed te kunnen zijn op de zwangerschap, maar ik lees ook een hoop positieve verhalen... Is er verder niets aan te doen? Wel hoop houde hè!! *knuff* Hier nu lekker lang weekend, zomaar 3 dagen vrij, het is niet te geloven... Ben van plan weinig te doen, zaterdag hebben we een feestje, maar verder weinig in de planning en dat hou ik graag zo!
Ann jeetje weet niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte want ik kan me voorstellen dat je gedachten momenteel nergens anders aan denkt. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt met jou en de kleine!
Tjonge Ann, wat een onzekerheid. Daarvoor zijn eigenlijk geen woorden, het is gewoon living hell. *dikke knuffel* en er wordt hier geduimd dat alles goed komt in elk geval. Verder ben ik bijgelezen, maar het was zo druk op het werk, ik ben echt helemaal op, dus zo alleen nog douchen en dan naar bed.
dank jullie wel hou jullie op de hoogte als er tussen tijd iets gebeurd, maar daar gaan we maar niet vanuit al vrees ik toch het ergste. liefs Annemieke
Jeetje An!!!! Heel veel sterkte meis ❤ hoop dat het op de een of andere manier gewoon goed gaat !!!
Hè lieve an! Wat erg voor je. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoop toch dat er een oplossing is dat alles goed komt met jou en de baby. Sterkte meis! *knuffel
@Ann meis wat een verschrikkelijk nieuws weer... pff heel veel sterkte met de onzekerheid enz. @fileentje ja heel erg maar ik heb het vooral met in slaap komen en als ik 's nachts wakker word dan moet ik plassen ... en 's ochtends vroeg ook weer... t schiet niet echt op met slapen ... @hier een weekendje naar mijn ouders en naar Duinrell... ben benieuwd of ik het leuk vind en ergens in kan waren vrijkaartjes...
Flieentje: niet echt slecht slapen wel meerdere keren wakker om te plassen hihi! Fee: veel plezier, ik zou de draaimolen overslaan Wij gaan zo richting babyshop!! vind het zelfs een beetje spannend hihi! fijne dag!
Mogge! @ann: nogmaals veel sterkte, hoop net als alle andere meiden dat uk blijft zitten en het goed doet! *knuff* @flieentje: Ik kan voornamelijk slecht in slaap komen, blijf draaien en heb 's avonds best veel last van krampjes... Als ik uiteindelijk slaap lig ik in een soort coma... @Fee: Veel plezier het weekend en in Duinrell! @kipje: jij ook veel plezier vandaag bij babyshop! Ik ga vanmiddag met een vriendin lunchen, heerlijk... Fijne dag allemaal!
Mijn echo was niet goed. Nekplooi was groot, behoorlijk groot. Rond de 4 mm. Of kindje heeft down, of hartafwijkingen of het kan vanzelf verdwijnen. Vanmiddag wordt ik gebeld door het zkh. En waarschijnlijk vruchtwaterpunctie, vlokkentest enz. Leuk begin van de vakantie. Het was wel mooi gegroeid en er was ook een goede hartactie
femmelepem: wat een vreselijk nieuws ook jij nu in die onzekerheid van hoe en wat nu verder misschien valt het ook nog wel mee en is het wel gewoon goed dat hoor je ook heel vaak hebben ze je ook de kansberekening gezegt dan en is die nekplooimeting gedaan samen met een bloeduitslag? Heel veel sterkte voor de komende tijd. lfs.
@femmelepem, jeetje... vervelend. Een collegaatje van mij had dit ook maar is 2 maanden terug bevallen van een gezonde meid. Sterkte. Ik probeer mezelf niet gek te latenmaken en denken het zal allemaal wel goed zijn vanmiddag. Om 16.00u de echo. Toch weer spannend al is het al nr. 3
@femme, jeetje dat is spannend zeg, vervelend! hoop inderdaad dat het vanzelf weggaat! sterkte! @schmidt, hoe was je echo? Snap inderdaad dat het spannend blijft zelfs bij nummer 3
@Fem: Ow jee, da's schrikken! Maar hopen dat het vanzelf weg zal gaan en dat de vervolgonderzoeken duidelijkheid geven. Heeft het ZH al gebeld? Hele dikke knuff voor jou!! @schmidt: hoe was jouw echo? Hopelijk goed nieuws! Heb net van een vriendin 2 zakken met zwangerschapskleding gekregen, zo lief! Ga vanavond eens passen...
Hoi allemaal, Ik kreeg het in het begin van de echo een benauwd, met de buikvormig was er namelijk weinig te zien. Uiteindelijk zagen we wat bewegen. Ze is snel overgestapt op de inwendige echo. En ja hoor, helemaal geweldig. De kleine bewegen. Alles was heel duidelijk te zien. De kleine was bij te groot voor de inwendige echo, alweer 6 cm. Ik ben ook 5 dgn verder als gedacht dus later wanneer ik thuis weer tijd heb alles even aanpassen. Alles was dusdanig goed dat ik niet meer onder controle in het ziekenhuis blijf, geen 16 wkn echo krijg maar net als iedere andere vrouw naar de verloskundige praktij mag . We are so happy!!!