Hmm wij zijn dan minder braaf. Hebben alleen samenlevingscontract hihi. Wij willen juist graag trouwen als het gezinnetje compleet is (althans vriendlief wil dat erg graag dus kan nog tijdje op een aanzoek wachten hihi). Qua wagens is lengte wel belangrijk ja, ik ben ook vrij lang en met sommige wagens leek het of ik een poppenwagen vasthield hihi! Succes meiden Ik wil denk ik ook gaan zwemmen of gym maar nog even uitzoeken. Bianca van harte gefeliciteerd! Femm ik hoop dat je een beetje kunt genieten van je vakantie! alvast succes gewenst voor dinsdag! weltrusten allemaal X
Zo braaf waren wij niet. Was 2 jaar terug al zwanger maar toen vaan een bbz. Vervolgens wilde het niet lukken. Met de bruiloft hebben wij een hectische periode afgesloten. Heb een aantal maanden ervoor nog gezeg dat de bruiloft ons omslagpunt zal worden. En ja hoor!!! Ik heb hem trouwens gevraagd vorig jaar zomer
Gefeliciteerd Bianca, leuk! Ach, getrouwd of niet getrouwd maakt alleen in juridische zin wat uit (tenzij je streng gelovige familie hebt die je boze blikken gaan toewerpen ). Zolang de erkenning, het ouderlijk gezag en dat soort zaken maar goed geregeld zijn . Wat leuk Schmidt! Hoe heb je hem gevraagd? X
Er zit nog een verhaal aan vooraf. 2 jaar terug zijn we op het laatste moment naar een camping gegaan. De volgende dag komt een vliegtuigen over Maartje (mijn naam) wil je met me trouwen? Mijn man keek niet op of om. Hij kwam erachter toen bekende ins wilde feliciteren. Ik heb een jaar moeten aanhoren dat het nu mijn beurt is en dat ik hem niet geloof, dat het vliegtuigeje voor mij bedoelt was. Afgelopen zomer had ik na weer zo'n discussie een waxinehouder gekocht met daarop, i loved you yestday, i still love you, i always will love you. Hij was nog buiten toen ik de kaarsje op bed aan gestoken had en heb hem toen gevraagd. Dit was op dezelfde plek als waar we op huwelijksreis gegaan zijn en de kleine geproduceerd hebben.
Dat is leuk!! Heel romantisch ook ! Het is echt heerlijk om samen een bijzonder plekje te hebben. Mijn man en ik hebben dat ook, alleen dan iets dichterbij huis. Het blijft fantastisch om daar samen met hem te zijn. Maar ach, ik ben ook echt een romanticus. Ik smelt bij dat soort leuke verhalen .
@ schmidt; wat leuk zeg! Haha dus hij had een vliegtuig geregeld en jij had hem niet gezien? Wel romatisch dat je hem daarna hebt gevraagd. Hoor je niet zovaak en toch erg leuk. @hier; ik pas er niet echt bij merk ik al! Haha ik ben niet getrouwd. Ene kant wilde ik trouwen voor het kindje kwam, maar vriendlief wil trouwen met het kindje erbij. Lijkt hem helemaal geweldig! Dus misschien in het geheim bij het gemeentehuis em anders wachten we nog even. Liefs
Hihi, naja en wat dan nog over "braaf" of niet, gelukkig zijn is gewoon het aller belangrijkste, als je mij 5 jaar geleden gezegd zou hebben dat ik nu zwanger zou zijn van nr 2 en getrouwd zou zijn, dan had ik je voor gek verklaard hoor *lol*.
wat een hoop bij te lezen weer. Wij hebben toen wij inverwachting waren van ons eerste kindje geregistreerd partnerschap gedaan (bijna gelijk aan trouwen) Er werd ons verteld dat als wij niet iets zouden regelen ( trouwen, ger partnerschap, of via katon rachter) de vader geen rechten had als ik kwam te overleiden. Dit gele ook als de vader wel het kind gewoon erkend. We hebben dit helemaal uitgezocht en het bleek idd zo te zijn. Trouwen wilden we wel een keer maar niet omdat er een kind op komst was. dus vandaar onze keuze voor ger part. We hebben er een leuke dag van gemaakt en trouwen dat willen ook wij doen als het gezin compleet is. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ik lees van alles al over kinderwagens. Het valt ook zeker niet mee. Toen wij voor het eerst gingen ging er een wereld voor ons open. Maar gek genoeg waren we er met kinderwagen zo uit. Het is een Maxi cosi mura toen geworden. Ik had al heel wat wagens getest met mijn werk en wist wel wat ik wel wou en absoluut niet. Manlief heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.
Hihi, trouwen was voor ons ook niet een braafheidsaangelegenheid . We waren op onze trouwdag precies 5 jaar officieel samen en mijn man en ik wilde onze liefde bezegelen met het huwelijk in de aanwezigheid van al onze vrienden en familie. De een heeft die behoefte wel en de ander niet. Wij hebben er een prachtige dag van gemaakt met een mega groot feest 's avonds en ik heb genoten. Mijn collega daarentegen is stiekem getrouwd toen ze zwanger was van haar tweeling en hebben dit pas op de geboortekaartjes bekend gemaakt met een P.S. en dan twee ringen met een trouwdatum. Heel anders dan wat wij gedaan hebben, maar ook echt supergaaf . Kindjes daarentegen zaten nog niet in de planning. Eerst de focus op carriere maken, reizen en nog ongenegeerd je eigen ding kunnen doen zonder rekening te hoeven houden met een kleintje. En natuurlijk richt je ook met een kind je tijd zelf in, maar je zult wel altijd rekening moeten houden met dat hummeltje en je kan niet meer zo maar een vliegtuig inspringen als je opeens zin hebt om een weekendje weg te gaan. Dat vergt gewoonweg planning. Nu zijn die plannen gewijzigd en of ik het dan al in me had zitten of dat het moeder natuur is die je om laat schakelen, het maakt me nu allemaal niets meer uit. Met kleine Ukkepuk in mijn buik voelt het niet als dingen moeten opgeven, maar is het gewoon een simpele wijziging van de plannen .
En wat Scrc zegt klopt wel dames. Zorg dat je juridisch wel alles goed geregeld hebt, zodat er geen problemen ontstaan. Een samenlevingscontract is relatief zwak en met een kindje erbij is het de moeite waard om uit te zoeken welke mogelijkheden er zijn en hoe je dit beter kan inrichten.
Suus, mooi gezegd hoor, ik heb het ook nooit gevoeld als opgeven, want die onvoorwaardelijke liefde die je ervoor terugkrijgt is echt waanzinnig. Ik ben echt een behoorlijk nuchter ingesteld mens, maar ons moppie bezorgt me nog wel eens tranen in mijn ogen, puur van geluk. Ik ben ten huwelijk gevraad op de Dominicaanse republiek, op een verlaten strand...in het maanlicht. Dat was echt zo enorm mooi! whaha en nu gaan we op vakantie in centerparcs en in een stacaravan aan de cote d'azure en het is allemaal net zo leuk. Kunnen jullie je gewone broeken nog aan? mijn lage heupbroeken gaan nog wel, maar de spijkerbroeken (die ik voor de vakantie een maatje kleiner had gekocht..hihi) zitten an 2 weken voor geen meter meer. Terwijl je nog niet heel veel ziet.
hee dames.. weer een pagina of 4 bijgelezen.. men wat gaat dat hard.. net zijn mn moeder en zus met mn neefje op de koffie geweest, kreeg van mn zus een heel schattig knuffeltje, een ezeltje.. zo lief. heerlijk gekletst over zwangerschappen etc.. donderdag ben ik precies 12 weken, morgen ga ik weer naar de vk, echt zo'n zin in, kan gewoon niet wachten. Deze week gaan we ook het nieuws brengen aan de rest van de fam. wordt een bijzondere week, als alles goed mag zijn morgen.
Ik heb sinds gisteren het gevoel dat mijn buik iets dikker is (en niet van opgeblazen darmen). Misschien straks even proberen met een strakke broek. Ik draag echter 95% van de tijd jurken, waardoor ik het minder snel merk. Morgen officieel trimester 2 in, joepieeee!!! Loes, heel veel plezier deze week . Geniet er van!
He meiden hier kan ik mijn broeken vanaf week 6 al niet meer aan maar heb ook pds dus mijn darmen spelen wat sneller op wij hebben van mijn schoonzusje een mutsaerts gekregen met alles erop en eraan die hadden ze over en hij is heel mooi
Wat leuk al die verhalen over trouwen! Zo romantisch ook!! Heerlijk hihi Wij moeten inderdaad erkenning doen en dan nog naar de katonrechter. Maar ook dat komt weer goed! Ik pas sinds dit weekend mijn broeken niet meer.. nu dan ook maar leggings en jurkjes en dan toch echt opzoek naar zwangerschapsbroeken. Ook mijn collega's die me 1,5 week niet gezien hebben zeiden WOW toen ik vanmorgen binnen kwam hihi. En de ouders van de kindjes gaan nu toch allemaal wel vragen hihi leuk hoor. Scrc, wij krijgen ook de maxi cosi mura 4! Duurt nog zo lang wil het liefst alles in huis hebben hihi! Grappig dat iedereen zoveel verschillen heeft met wel of niet getrouwd, eerste kindje of het 3e kindje, leuk om al die verhalen te horen! Hier morgen ook het 2e trimester dus energie kom maar gauw
Leuk al die verhalen. Jaja, morgen tweede trimester. Ennum kleren zijn nu een ramp. Over 2 wkn ga ik shoppen nu zal ik het toch moeten doen met wat ik heb.
klopt hoor het erkennen van een kind geeft niet het recht tot voogdij of ziensrecht bij overlijden van de moeder. je krijgt naast je erkening van het ongeboren kind bij de gemeente dit dus ook te horen. als je je kind na geboorte gaat aangeven en erkent is. krijg je een forumulier mee die naar de rechter word gestuurd om ouderschapsrechten te krijgen over het kind. zo dames klokje tikt ik ga voor de echo!!!! hoop dat ik een hartje heb!
Hi lady's.. Ga het nu op de manier van Moon doen.. Lezen in het ene scherm en typen in het andere scherm! ideaal haha.. @moon... weer een dagje dichterbij de echo... Zijn er nog lady's die vandaag een echo hebben? zal de lijst er zo weer eens bij zoeken en de oude afspraken eraf halen... weten we weer wat meer.. (of iig ik) haha @engeltje, ik heb nog niet overgegeven deze 11 weken.. gelukkig! hoop ook dat het zo blijft... @kipje.. die vermoeidheid.. pff hou op schei uit ik word er gek van! Ik lag gister om 9 uur in bed, 9.10 sliep ik tot vanmorgen 7.30.. Zal het nodig hebben... @caro de evo mutsy ziet er goed uit hoor! leuk... @suus.. wat betreft de zwangerschaps cursus/zwemmen/yoga... Ik weet het nog niet... denk dat als ik straks wat verder ben zwemmen wel lekker vind.. Moet nog even kijken hoe ze het hier doen en hoe of wat... @fem, fijne vakantie.. probeer er van te genieten en denk aan je!laat je het ons even weten morgen? @bianca, gefeliciteerd! @ wat betreft de kinderwagens.. Wij weten het nog niet.. Wij willen voornamelijk een combi en gaan pas kijken later als we wat verder zijn en dan zie ik daar in de winkel wel hoe of wat... @ wat betreft het geregistreerd partnerschap/trouwen, Mijn vriend wil niet trouwen omdat er nu een kleine komt en geregistreerd partnerschap weet ik niet... Daar moet ik nog even naar kijken en zien hoe we dat doen.. Begreep iig dat alleen erkennen weinig nut heeft??? Hier al 2 dagen hoofdpijn... BAH! verder voel ik me nog steeds goed en vandaag 11 weken!!!!!!!!!!!!!!! jeej!! haha x
♥Uitgerekende datum♥ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend 09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 14 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 17 april 2013 - Flieentje - 25 jaar - 1e kindje - geslacht onbekend 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend 20 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje geslacht nog onbekend 21 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 27 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 28 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ♥ Afspraken♥ ❤ Oktober ❤ 02 oktober 2012 - Loesje88 - 2e echo en controle 03 oktober 2012 - FEE88 - 2e echo en intake 04 oktober 2012 - scrc - 2de echo en controle 05 oktober 2012 - Nadesy 14 weken echo gyn 05 oktober 2012 - Moon83 - 2e echo gyn 08 oktober 2012 - Chanti 1 12 weken echo 09 oktober 2012 - Flieentje - 1ste controle vervolg afspraak 09 oktober 2012 - Kipje87 - afspraak VK 09 oktober 2012 - SuzanneVVdO - afspraak VK 12 oktober 2012 - Roos - 4e echo 22 oktober 2012 - Engeltj - controle vk 23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk 24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn