April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey Fem,

Wat een narigheid :(. Lichten ze je verder nog goed in over de mogelijkheden? Bijvoorbeeld wat de kans is dat het alsnog gewoon goed is? Of kun je echt alleen maar wachten op de uitslag van de vlokkentest?

Dikke knuffel meis, ik zou willen dat ik iets voor je kon doen om deze hele rotsituatie minder erg te maken.

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Fem, ik weet niet wat ik moet zeggen...sterkte.

3. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    fem: vreselijk nieuws leef met je mee meid, dikke knuffel pff krijg er gewoon kippevel van.

4. scrc

scrc Lid

24 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Fem,

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik weet dat dit heel erg is wat jullie nu mee maken uit naarste omgeving. Julile gaan nu door een hele moeilijke tijd en ik wou dat ik dit makkelijker kon maken voor jullie maar....... helaas werkt dat zo niet :(
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Een dikke knuffel!

5. scrc

scrc Lid

24 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kipje,

Werk jij ook in de kinderopvang?

Wij hebben de maxi cosi mura 3. Ik vind het een ideale wagen.

6. scrc

scrc Lid

24 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie dat ook dat je gewoon niet weet wat je moet avond eten omdat je eigenlijk nergens geen zin in hebt?

Toen ik in verwachting was van onze 2de toen had ik veel zin in een puntzak friet met mayo.

Maar nu ik weet gewoon wat ik moet eten omdat ik nergen zin in heb niet bepaald heel makkelijk

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik ben nou ruim 5 kilo afgevallen terwijl ik echt mijn best doe om goed en gezond te eten op de niet misselijke momenten. Het eten blijft gemiddeld iets beter binnen (lees: slechts om de dag vriendjes met de wc), maar vanochtend zag ik wederom een kilo minder op de weegschaal.

Het helpt echter ook niet mee dat ik gewoonweg nergens zin in heb. Dat maakt het wel heel lastig boodschappen doen. Ik heb echt elke avond geen zin in wat ik in huis heb gehaald, maar een alternatief wat me wel kan bekoren blijft ook achterwege.

Het enige grote voordeel is dat ik ook geen bijzondere behoefte heb aan ongezonde dingen, hopelijk blijft dat laatste zo :).

8. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey Ann,

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk kun je je een beetje concentreren op andere dingen nu je er een paar dagen tussenuit bent.

X

9. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femm, wat een vreselijk nieuws zeg. Eigenlijk schieten alle woorden te kort, maar toch wil ik jullie heel veel sterkte wensen.

@Suus, hier heeft de eetlust niet zoveel gemankeerd tot nu toe, ik zit alleen wel sneller "vol" naja ik kan het wel hebben gelukkig. Volgens mij is mijn energie weer een stukje terug, ben eigenlijk al een dag of 2 drukjes in het huishouden en de tuin en het gaat best heel aardig. Dat zal de komende 3 dagen, als ik moet werken, wel weer snel over zijn vrees ik.

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@ Fem bah meis dat is echt niet leuk om te horen... Heel veel sterkte!!

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey Caro,

Fijn dat er toch al een verbetering op aan het treden is :).

Zelf kan ik het ook missen hoor. Ik heb een enorm zandloperfiguur, maar wel met een maatje 42 :). Volgens de VK kan het tot nu toe nog geen kwaad voor de baby, maar als het overgeven weer erger gaat worden krijg ik misschien medicatie o.i.d.

12. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    suzanne: Ja hier gaat het redelijk, had vandaag een dipje en heb eerlijk gezegd ook ff een traan gelaten ik voel me net een tijdbom ieder moment kan het gewoon over zijn zo lastig om positief te blijven ik mag gelukkig vrijdag even bij de vk komen om het hartje te luisteren. Verder neem mij niet kwalijk dat ik niet gezellig mee schrijf met jullie, lees wel elke dag even alles hoor maar kan niet de moed bij elkaar krijgen om gezellig mee te kletsen maar dat snapen jullie vast wel. Ik durf namelijk niet aan shoppen te denken volgens mij pas als de kleine er gezond en wel is pas. liefs mij

13. rsky

rsky Niet meer actief

He fem,

bah bah bah! vind het super klote voor je/jullie.. Wat de rest al zegt.. Woorden heb je er niet voor en we kunnen niks doen.. Hoop voor je dat dat je er een beetje mee om kan gaan.. Liefs en dikke knuff!

14. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @fem: Wat vreselijk om te lezen, en dan nog zo lang wachten op zekerheid...:( Hoe is het nu met jullie? Heel veel sterkte, *knuff*

@ann: alle begrip hoor dat je niet gezellig meekletst, je hebt tenslotte wel wat anders aan je hoofd! Fijn dat je vrijdag bij de vk mag komen om naar het hartje te luistere.

Hier weinig nieuws, nog 3 nachtjes tot de echo, spannend!

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ann, ik snap dat je nu niet zo'n behoefte hebt aan meekletsen, omdat het allemaal onderzeker is wat er gaat gebeuren. Het enige wat we kunnen doen is hopen en duimen dat het goed komt. *duim*

@Eetlust, ik ben juist heel veel aangekomen :(. Ik eet de hele dag door vanalles, anders wodr ik misselijk. Avond eten is een ramp. Ik kan niks bedenken en niks smaakt, alleen friet, maar hier heb ik ook geen zin in, maar wanneer ik dit aan het eten ben vind ik het heerlijk. Ik heb weer een 2-tal dagen gehad dat ik vol goede moed ging koken, maar uiteindelijk zat ik aan de tafel te kokhalzen. Nee, voor manlief is het niet leuk.

@mijn humeur, ik ben rondom het zwanger zijn er blij, maar alles wat erbij komt kijken maakt mij geen makkelijk persoon. Mijn man kan momenteel ook niet altijd het geduld voor mij opbrengen. Drama rondom eten, wil hij boven tv kijken, maar ik wil op tijd slapen. Heeft hij een stoel behadeld en ik wil heb buitenshuis hebben i.v.m. chemische lucht. Nee, voor mijn man ben ik erg vervelend :(

@zwangerschapsdementie, wie lijdt hier ook al aan? Het lijkt steeds erger te worden. Ben een grote chaoot.

Groetjes

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Fem; wat een vervelend nieuws, net wat de andere meiden al zeiden woorden schieten te kort. Ik wens jullie veel sterkte moed en wijsheid toe de komende lastige tijd! Er wordt aan jullie gedacht! Dikke knuff!

scrc; ik werk inderdaad in de kinderopvang, jij dus ook begrijp ik uit je reactie? ;)

Ann; dat snappen we natuurlijk helemaal! in ieder geval fijn dat je eventjes iets van je hebt laten horen, hoe lastig dat ook is. En die tranen nou meid als ze komen ze lekker laten komen is heel begrijpelijk in jouw situatie! Fijn dat je wel vrijdag het hartje mag luisteren! Dikke knuff voor jou!

Scrc & Suzanne; ik heb juist vaak wel trek maar zodra ik eet ben ik eigenlijk met 3 happen klaar. Maar ben niet afgevallen juist al erbij.

Caro; hopelijk blijft je energie wat meer!

hier vandaag wel grappig. Ging rondleiding geven aan een meid die 16 weken zwanger is en nog niets te zien, zegt ze tegen me goh jij bent al verder hè mooi buikje zeg! dus ik ehh nee loop 3 weken minder ver dan jij.;) Was ze helemaal jaloers want ze wilde ook zo graag showen :) oepsie hihi!

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Schmidt op de manier hoe je het vertelt klinkt het erg grappig. Maar snap dat het vervelend is voor manlief! Wie weet word het straks weer beter.

zwangerschapsdemenitie alleen voor bepaalde dingen hihi :p net zo iets als oostindisch doof ;)

18. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Schmidt, die arme man van jou, ik zie je al helemaal roepen ...."komt goed hoor schatje"

@Ann, dikke knuffel voor jou hoor, het moet gekmakend zijn het gevoel te hebben dat je met een tijdbom rondloopt en dat je dan dus niet actief meekletst, tja dat is dan jammer.

Het is inderdaad een heerlijk gevoel dat de energie weer terug is, al ben ik vandaag wel weer wat gaar, maar goed gisteren boodschappen, huishouden en tuin snoeien en vandaag een kleine boodschap, stofzuigen,dweilen en nog wat tuin snoeien, naja dan mag je ook als niet zwangere wel moe zijn.

Pfft ik heb nu het gevoel "uitgeplopt" te zijn. Heel vreemd want bij de eerste zwangerschap had ik pas met 23 weken dat ik mijn eigen kleding niet meer aankon (okay ik had een maat ruimte door afvallen toen) maar nu al met 12 weken echt de gewone dingen niet meer dicht krijgen. Eigenlijk vind ik het wel geinig, maar ik hoop niet dat ik tonnetje rond word.

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey meis,

Nee dat snap ik heel goed. En flink de tranen eruit gooien kan alleen maar opluchten dus dat is juist goed.

Dikke knuffel

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Caro, man wat een energie heb jij :p. GIsteren ging het redelijk, vandaag is het niet veel ;) Ennum idd, ik zeg steeds, sorry dat ik zo lastig ben, komt goed. We krijgen er iets moois voor terug!!!

Deel Deze Pagina