Of Femm, dat is nog eens goed nieuws. Een collega van mij had dat ook. Nu hopen op goede uitslagen. Ik blijf doorgaan met duimen.
@moon, fijn dat je kraamzorg al geregeld hebt. @suzanne, wachten duurt altijd lang. Hier wederom niet zo'n beste dag al lukte het slapen net niet echt. Op dit moment durf ik niet te zeggen of ik al een verbetering voel. Ik weet alleen dat ik het vanochtend voor de klas niet al de breed had.
@Fem, ohhwww wat fijn, ik heb nu, als wandelende hormonen bom gewoon de tranen in mijn ogen staan. @Suus, vanavond zal ik hubs vragen op wlke zorgvuldige wijze hij het snoertje van de camera opgeborgen heeft, ik kan het namelijk niet vinden, maar heel duidelijk was de echo (voor ons dan) niet, voornamelijk een heel mooi ruggetje gezien en een kindje wat zich gedroeg als een springboon. hihi.
Caro & Chanti wat fijn van jullie goede echos! heerlijk genieten meiden! wel goed dat je extra onder controle gaat Caro. ann, hele dikke knuffel voor jou, pff die onzekerheid oneerlijk! Fem, wat super zeg! ons duimen heeft dus geholpen, snap dat je voorzichtig blij bent maar dit is goed nieuws! Moon wat lekker zeg nog zon tripje! suus, veel plezier vnvd! Schmidt wat vervelend zeg, hoop toch dat je je snel beter gaat voelen! hier net terug van de vk. Het is zeker we krijgen een eigenwijsje! Ze wilde het hartje luisteren maar beeb liet het niet horen hoor. Ik kreeg al rode wangen van ojee, nou zegt ze dan sluiten we de echo nog maar aan! En daar was beeb heerlijk aan het rond hupsen met kloppend hartje en konden we eindelijk het hartje horen!En wat is hij/zij gegroeid in 4 weken echt super gaaf! verder met me rug moet ik naar bekkenfysio speciaal voor zwangeren. Fijne avond lieve meiden!
Hoi hoi, Moon, relaxt en goed geregeld zeg . We zijn aan het denken om naar Houston te vliegen en vanuit daar naar New Orleans te rijden en terug, zoiets in ieder geval. Nu ik echter nog niet fit genoeg ben om weer op vakantie te gaan is het echter wel nog even afwachten. Ik heb in augustus 3 weken in Oost Europa rondgetrokken en dat was echt heel bijzonder en vet (vooral Albanie is bizar (op een goede manier)), maar dat was achteraf veel te zwaar omdat ik toen ook al niet fit was (vergeleken met nu destijds wel nog zo fris als een hoentje ). Lekker jullie tripje naar Rome! Zoiets zouden we eventueel ook nog kunnen doen, heerlijk . Fem, wat een prachtig nieuws! Ik snap dat enige voorzichtigheid is geboden, maar wat fijn om te horen . Caro, je hoeft er niet te veel moeite voor te doen hoor . Ik maak zelf gewoon een foto met mijn telefoon en mail hem dan door, maar als je het met een camera moet doen is het direct zo veel meer werk. Kipje, wow fijn hoor en lucky you! Ik weet dat het schrikken zal zijn geweest, maar je hebt gewoon wel een extra echo gehad. Ik hoop bijna stiekem dat ik hetzelfde heb (met dezelfde goede afloop wel te verstaan ). Hopelijk gaat de fysio helpen, zou fijn zijn als je snel van je pijnlijke rug af bent. Schmidt, kop op! Duim voor je meis dat je vanavond niet te beroerd bent. Het is helaas ook geen wondermiddel. Ik kan zelf nog steeds niet werken, maar ik hoop dat het snel weer kan (al is het maar halve dagen). Door de pillen ben ik in ieder geval niet meer alleen maar aan bed gekluisterd, dus ik hoop ook echt dat ze voor jouw in ieder geval iets betekenen. Nu bijna naar de vk. Enigszins fijn dat het niet te vroeg is voor manlief, maar het is wel een extra lange dag zo . X
@Suus, succes zometeen, ik ben wel heel benieuwd, ik ben vandaa weer 3 dagen vooruit gezet, ben benieuwd of bij jou de termijn blijft staan. Ik maak zelf inderdaad altijd foto's met mijn telefoon en dan kan ik ze via de blauwe tand op mijn pc zetten, mja hubs had de camera mee naar de gyn en ik was te nerveus om mijn telefoon uit mijn broekzak te pakken. Hier werkt hubs over, die is zo hopelijk klaar, maar voor hij thuis is zijn we dan wel weer 3 kwartier verder en ik heb hongerrrrrr.
Leuk al die echo verhalen. Ik wil ook weer en ik wil het hartje goed horen. Baal er stiekem toch wel van dat dit bij mij niet het geval was. Maakt me stiekem ook wat onzeker, maar goed ze zei dat het goed was.
Hi!!! Caro, inmiddels geen honger meer hoop ik. Hihi, ik maak een foto van de foto want ik ben ook veel te veel met de kleine bezig tijdens de echo zelf. Schmidt, ik had helaas geen echo, alleen een afspraak bij de vk om te kijken hoe het ging. Maarrrrr dus wel luisteren naar het hartje . Hoop dat jij dat de volgende keer wel kan horen. Kipje, hij/zij speelde wel even verstoppertje dus ik stond al bijna te juichen dat ik net als jij misschien toch een echo zou krijgen, maar toen sprong de kleine boef naar voren . Alles was helemaal goed. Ik ben ruim 4,5 kilo afgevallen (nu ik eindelijk weer eten in mijn lichaam heb valt de schade mee ), bloeddruk was gewoon 120/80 en toen kwam dus het luisteren... Ik was best wel misselijk toen ik die kant op ging, maar toen ik het gehoord had was ik zo euforisch dat ik me helemaal top voelde . Ik heb zelfs weer grote boodschappen gedaan met mn lief zonder misselijk te worden van de producten ! Oke, genoeg happy feelings . Slaap lekker lieve dames. X
Lig al op bed, maar was zo benieuwd naar hoe het bij de vk was, Suzanne. Fijn om te horen dat alles goed was. Slaap lekker allemaal
@fem.. Super meid! top.. we blijven duimen! @ kipje.. Hoop dat je fysio helpt.. @meiden met echo's/vk afspraken... Top!! helemaal goed.. @schmidt... Kop op meis... Komt een tijd dat je je beter gaat voelen.. tenminste dat hoop ik voor je... @ego.. Ik zometeen gesprek met me baas.. die ga ik vertellen dat ik zwanger ben.. dus ben benieuwd,, ze gaat eind van de maand weg en we krijgen dan een nieuwe baas of niet.. dat weten we nog niet.. Maar wil iig alles ivm verlof nog met haar kunnen regelen... Spannend dus.. sommige collega's weten het al en een paar clienten ook al.. Super leuk om het aan hun te vertellen ook! fijne dag meiden!
dag dames, Wat grappig dat jullie al met kinderkamers etc bezig zijn: wij zijn nog helemaal nergens mee bezig. het komt vooral omdat ik zo ziek ben natuurlijk en mijn lief werkt zich een slag in de rondte. misschien dat we dit weekend eens wat gaan bekiken online... Ik voeg ons 3D fotootje toe zodat iedereen een beetje een idee heeft hoe het er daar binnen uit ziet rond deze tijd, want ik heb het idee dat niet iedereen 3D krijgt?. ik hoop alleen niet dat ik hiermee Ann of Fem extra verdrietig maak @ann: wat erg voor je! ik zit helemaal mee te snotteren hier. houd moed en we denken aan je hier. Misschien heb je toch gewoon een kans maar een beetje een slechte start. ik zit heeeel hard voor je te duimen hier @moon: ik woon in Belgie en ben 38+. het moet niet maar ze raden het wel echt aan. het is een academisch ziekenhuis waar ik ben en ik heb er wel vertrouwen in. we zijn ons bewust van de risico's en we hebben geen andere aanwijzingen dat er iets mis kan zijn maar bij 1 op de 3 kindjes met een afwijking zie je die aanwijzingen niet en de kans voor vrouwne van 36+ is 1 op 250 ongeveer. daar tegenover staat een kans van 1 op 500 met een vruchtwaterpunctie die niet goed afloopt dus voor ons id de rekensom dan ook snel gemaakt. @fem: ja de opluchting zal stiekum wel aanwezig zijn, maar ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtig bent. het is toch echt wat om iedereens verhalen hier zo te lezen en ik stel het heel erg op prijs dat je ons op de hoogte houdt. veel geluk @Suzanne:L wat fijn dat je je wat beter voelt: bij mij gaat het ook ietsjes beter en heb ik nu meer goede dan slechte uren in een dag jippie!!! alle liefs voor iedereen
Helaas Suzanne hihi, net niet eigenwijs genoeg dus . Fijn dat het verder allemaal goed was. Roos hoe was je gesprek gegaan? er uit kunnen komen? Chanti wat leuk die 3d echo! mooi zeg! hier kost ie geld hihi!
@kipje: Eigenwijs kindje zorgt er wel voor dat je een extra keertje kon spieken... Leuk hè, dat het zo snel groeit! Succes bij de fysio. @Suus: Fijn dat je het hartje hebt gehoord en je wat beter voelt, hopelijk blijft dat zo! @roos: Hoe is het gesprek met je baas gegaan? @Chanti: Wat een bijzondere echo zeg, prachtig!! @ego: Bij mij op het werk blijkt de ergotherapeute ook zwanger, ze is 4 dagen later als mij uitgerekend! Erg leuk, nu heb ik een 'lotgenote' op het werk! Fijne avond allemaal!
@roos, en hoe reageerde ze? @chanti, vervelend dat je zo ontzettend ziek bent. Ik denk wel over het kamertje na, maar echt op pad gaan zit er niet in. Heel koet de garagesale. Maar jee, wat een gave echo. Die krijgen wij hier niet, alleen bij een speciaal bureau en daar moet je flink voor betalen. @roos, leuk een lotgenote op je werk. Hier gaat het na een flinke middagdut best goed. Zit nu in de friettent, wilde weer eens iets anders als broodjes. Dit eet ik bij mijn ouders op, kan mijn man met hen mee eten. En heel vervelend, morgen moet ik bij mijn ouders weer friet eten. Daarna maar weer een weekje geen friet. Al hoor ik veel vrouwen om mij heen zeggen, toen....toen at ik steeds friet op de raarste tijden
Ik ben bijgelezen, maar even heel gaar en aan het wachten tot het eten klaar is. Onze uk lijkt nu al op mij, voor geen meter foto geniek, wilde alleen maar het ruggetje laten zien. http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/254414_268211709965916_1037605403_n.jpg
Leuk al die echo's. Ik durf het haast niet te zeggen, maar voel me ineens fit! Alleen een frikadel lust ik ineens niet meer hihi.
Hi lady's, Schmidt, thanks voor je lieve berichtje nog gisteravond . En wat fijn om te horen dat je je goed voelt! Laten we hopen dat die trend wordt voortgezet . Roos, hoe ging het gesprek met je baas? Chanti, wat een superleuk fotootje! En bij mij is de babykamer juist een makkelijk vermaak . Ik heb hele dagen gehad dat ik niet uit bed kon, omdat ik dan half om viel, maar door plat op bed met mn mac op schoot kon ik me nog enigszins vermaken. Superfijn dat er bij jou nu ook meer goede dan slechte uren zijn , zo ervaar ik het nu ook. Vandaag wel een hele slechte dag gehad helaas, maar het kan niet elke dag feest zijn . Moon, superleuk dat je een zwangerschapsmaatje hebt op je werk . Is toch heel fijn om dingen te delen. Caro, ohhhh wat cute! En alweer zo veel groter . Ik moet echt even die 16 weken pretecho gaan regelen, zodat we hem nog kunnen doen voordat manlief 2 weken in Azië zit. Echo's zijn the best! Alvast slaap lekker voor straks. X
Wat een goed nieuws allemaal meiden,super! Hier een verrassingsavond gehad. Werd met het eten opeens opgehaald door mijn lieve collegas om alvast mijn 25e verjaardag te vieren. Allemaal hapjes, gezellig high tea hadden ze gemaakt. Wat een surprise! nu heerlijk slapen! morgen nog meiden die afspraken hebben? weltrusten! x