April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

Hi dames...

Nou mijn gesprek gister was helemaal goed! me baas is super blij voor me/ons en gunt me een heerlijke zwangerschap.. Heb een vaste vrije dag gehad en een extra week vakantie om achter me verlof te plakken, erg aardig!
    Dus mag helemaal niet klagen, collega's reageerden ook erg leuk en mijn lieve clienten zijn helemaal happy voor me...

kortom... :) smile!
    Hoest verder met de dames hier?

Liefs!

ps.. IK WIL EEN ECHO!! kan toch niet wachten tot 20 weken :(

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    ❤ Uitgerekende datum ❤

05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend.
    21 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend
    27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend.

❤ Afspraken ❤

❤ Oktober ❤

12 oktober 2012 - Roos - 4e echo
    15 oktober 2012 - Flieentje - 3e echo termijn echo
    22 oktober 2012 - Engeltj - controle vk
    23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk
    24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn
    24 oktober 2012 - SuzanneVVdO - pretecho geslachtsbepaling
    29 oktober 2012 - Loesje - controle VK

❤ November ❤

01 november 2012 - flieentje- controle vk
    01 november 2012 - scrc - controle vk
    06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK
    17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling
    20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo
    27 november 2012 - scrc - 20 weken echo!

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb de lijst even geupdate. Schmidt, jij gaf aan dat jouw toegevoegde data weer verdwenen waren, maar ik weet niet precies welke. Ik heb in ieder geval je uitgerekende datum op 9 april gezet.

Over 2 weken alweer een echo :D! Joepie!

Ennnnn *trommelgeroffel*..... vandaag zijn Kipje, Schmidt en ik precies 100 dagen zwanger! Dubbel joepie :D.

Kipje, wat superleuk van je collegaatjes :). Wanneer ben je precies jarig? In ieder geval alvast gefeliciteerd.

Roos, fijn dat ze zo goed reageerde :). Die 20 weken echo duurt nog lang he :(. Wij hebben over 2 weken een pretecho, misschien ook wat voor jullie?

Hier verder wederom een slechte dag. Ik durf nog niet te eten en uit bed, maar ik kan ieder geval weer even mail nakijken en ik ga proberen een serie te kijken.

Hopelijk voelt de rest zich helemaal top :).

X

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whajooo, 100 dagen alweer!!! Time Fly's!!!
    Vervelend Suzanne dat je zo ziek blijft.

@kipje, leuk joh zo'n verassingsavond

@Roos, IK WIL OOK WEER EEN ECHO!!! Al vind ik wanneer ik naar onze eigen portemonee kijk een pretecho momenteel zonde. Dan maar wat meer geduld. Ik ben allang weer blij wanneer we vandaag precies over ween week het hartje eindelijk goed kunnen horen. Dat zal mij wat meer rust geven.

Ja, mijn dag vandaag. Hier valt weinig over te melden. Op en af. Heb flinke hoofdpijn, wat er ook voor kan zorgen dat ik niet helemaal fit ben. Ben nu aan het ontwaken. Hopelijk trekt het wat bij.

5. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @kipje: Wat een lieve collega's heb jij zeg! Leuk, zo'n verrassingsetentje!

@roos: fijn dat jouw baas zo positief reageerde, hoeveel uur wil je gaan werken als je terug bent van zwverlof?

@suzanne: wat naar dat je je nog zo beroerd voelt! Drink je wel voldoende? Sterkte!

Hier alles zijn gangetje, het nieuws is zich aan het verspreiden onder vrienden, familie en collega's, we krijgen veel leuke reacties!

Fijne avond allemaal! Ik eet alleen (ml heeft een vergadering van zijn werk incl. diner) dus ga ik zometeen heerlijk Chinees halen voor mezelf (ml lust dat niet, dus dit is mijn kans!!:D)

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Wow 100 dagen klinkt echt lang!

suzanne, wat balen zeg dat je je weer zo beroerd voel. En ik ben 27 oktober jarig dus had het nu echt nog niet zien aankomen hihi. Hoop dat je snel opknapt.

Schmidt, hoofdpijn is echt vervelend ga je je zo slap van voelen bahh!

moon, ik heb inderdaad super collegas! ennuh leuke bijkomstigheid van ml! geniet lekker van je chinees hihi

@hier vandaag half dagje gewerkt, me rug trekt het niet meer. Ben s nachts 10 minuten bezig om even naar de wc te gaan. En me werk is lichamelijk gewoon zwaar.
    morgen om 10:30 naar bekkenfysio hoop dat zij goede tips heeft.
    Me verloskundige is anders bang dat ik straks naar bekkeninstabiliteit ga en dat wil ik absoluut niet. Gelukkig was mijn leidinggevende heel meegaand vanmorgen en moet ik mijn kunnen goed aangeven (wat ik nogal erg lastig vind om voor mezelf te kiezen, maar de kleine is nu het belangrijkst!)

Hoop dat jullie je allemaal snel goed voelen en blijven voelen.

liefs

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey lieve dames,

Het is niet anders en ik ben blij dat er in ieder geval al iets betere dagen tussenzitten. Echter ben ik ook wel een beetje gefrustreerd. Ik moet alles afzeggen en ik vind mezelf nu zo'n suffe doos.
    Mijn man heeft vrij lange werkdagen en op de avonden dat we samen thuis zijn, verras ik hem dan als hij thuiskomt. De ene keer sta ik hem in luxe lingerie met een biertje in mijn handen op te wachten en andere keren kook ik bijzonder, heb ik iets leuks voor hem bedacht of sta ik gewoon al bij de deur klaar om hem plat te knuffelen. Nu vind hij me vaak in bed terug als een zielig hoopje ellende en moet hij alles doen. En ook al verzekert hij me continu dat hij met liefde nog 100 dingen meer zou willen doen en hij alleen maar wil dat ik me beter voel, voel ik me zo oersaai :(.

Ook met vrienden moet ik alles afzeggen :(, terwijl ik normaal continu bezig ben met van alles en nog wat.

Oke dat is er uit, excuses voor mijn geklaag :). Nu op naar jullie!

Schmidt, vervelend van de hoofdpijn! It sucks! En onze pretecho valt nog mee met de prijs. Het is 60 euro en dan krijgen we het geslacht te horen, een 2d dvd en 4 foto's geloof ik. Onze hoofdreden om het z.s.m. te doen is overigens niet zo leuk. Mijn oma is heel erg ziek en ze zal Ukkepuk ook niet meer gaan meemaken. Op deze manier krijgt ze in ieder geval nog iets van het kleintje te zien via de DVD en weet ze of het een jongetje of een meisje is.

Moon, hihi zo gaat dat hier ook altijd. Als een van ons thuis is en de ander niet dan eet ik precies wat hij niet lekker vind en andersom. Lekker genieten van je chinees!
    Fijn ook van die leuke reacties :), ik wist voorheen niet dat het zo leuk was om dergelijk nieuws te brengen :D.

Als het goed is krijg ik wel genoeg vocht binnen. Ze hebben afgelopen vrijdag mijn urine onderzocht en dat week wel af, maar niet zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest. Op een normale dag komt er amper iets binnen tot een uur of half 4 en daarna doe ik mijn best de ochtend te compenseren met thee, fruit en avondeten.

Kipje, dat duurt inderdaad nog even, dan is het helemaal een mooie verrassing :D! Ik vind het echt ontzettend vervelend voor je dat je zo veel pijn hebt aan je rug, hopelijk kan de dame bij de fysio je inderdaad helpen. Succes alvast voor morgen!

X

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jammie, heb héérlijk gegeten...;) Lekker hoor, Chinees:)

Suus, wat goed dat je je zo inzet voor een goede relatie met je man! Hij boft maar, ik zit gewoon op de bank te wachten tot ml thuiskomt, hihi...:S
    Wat naar dat je oma zo ziek is en ukkepuk niet mee zal maken, dat zijn altijd rotdingen om mee om te gaan. Sterkte.

Vanavond Grenzeloos Verliefd kijken, vind ik altijd wel een interessant programma. Ben altijd benieuwd of het ze lukt bij elkaar te blijven!

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Suzanne, excuses zijn niet nodig hoor, afentoe moet je gewoon je ei kwijt toch doen we allemaal. En 1 groot voordeel we zijn allemaal "lotgenoten" dus dan is het niet erg. Wat ik pas erg vind zijn de mensen die denken je te begrijpen en zo hun beste advies proberen te geven waar je juist niet op zit te wachten. Ben juist erg blij om hier altijd even me verhaal te kunnen doen! Snap inderdaad dat het vervelend is om alle afspraken af te moeten zeggen, maarja zoals ze zeggen zwangerschap is een gezonde ziekte? En om jezelf denken is nu het belangrijkste.
    Wat naar zeg van je oma :( dat lijkt me erg lastig wetende dat ze jullie kleintje niet zal meemaken! Sterkte daarin meis!

Moon, extra genoten van je chinees? Nu lekker uitbuiken op de bank hihi! Veel kijkplezier ;)

Fijne avond lieve meiden!

10. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Thanks meiden, jullie zijn schatten :).

Wat betreft het verwennen van manlief, hihi, dat doe ik net zo hard voor mezelf. Ik heb ADHD en verveel me nogal snel, dan heb ik wat te doen als hij er nog niet is maar ik wel al thuis ben ;). En als we regelmatiger thuis zouden zijn, zou het vast ook minder zijn hoor ;).

En ja mijn arme omaatje. Ik heb nog al mijn opa's en oma's en daar heb ik altijd vol van genoten, maar je weet dat het niet eeuwig zo zal zijn. Ik hoop dat ze gewoonweg niet meer zo lang hoeft te lijden. Kanker is a bitch en niemand verdient het om weg te kwijnen :(.

Veel plezier Moon, het is ook een leuk programma. Ik vind het zo romantisch dat die dames hun hele bestaan hier opgeven om daarheen te gaan :).

X

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Lieve meiden ga proberen dit weekend even terug te lezen hoewel het weekend ook druk wordt :) het gaat hier z'n gangetje... energie is weer meer misselijkheid minder, maar nu begint de bekkeninstabiliteit al de vorige keer pas met 17 weken... maar goed dat hadden we verwacht alleen kon ik eergisteravond niet meer lopen... :) dus mannetje moest me half de trap op tillen :p...

Morgen verjaardag van manlief en zondag een spelletjesmiddag met schoonzusje en zwager :D....

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Oja meiden mijn buik is er ook uitgeplopt :p

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Arm omaatje suzanne! Dat zijn de vervelende dingen. Sterkte

Fee wat leuk je buik!! hihi echt geplopt! maar jij hebt dus last van bekkeninstabiliteit? Heb je goede tips voor me? Word namelijk gek van de pijn. Zo eerst naar de fysio!
    Alvast gefeliciteerd met manlief, fijne verjaardag gewenst!

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Kipje nee helaas geen tips heb zelf hypermobiliteitssyndroom en bij mij is er gewoon niets aan te doen qua oefeningen want die hebben geen zin... het enige dat helpt is bevallen maar daar wachten we nog maar een hele tijd mee :p fysio kan je meestal wel oefeningen geven hoor ;)

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Nou net terug van fysio, bij mij komt het ook door mijn hypermobiliteit. Heb wel oefeningen gekregen om alles zo goed mogelijk te laten blijven. Moet nu de banden tussen mijn heilig been en bekken trainen.

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Net telefoon gehad uit het ziekenhuis. 1 0p 384 opp down, 1 op 4562 op trisomie 18 en een nog veel lagere uitslag op trisomie 13. Oftewel, alles is goed.

Net het nieuws ook maar op facebook verteld,

Nog niets te zien
    Maar wel aanwezig
    Hoe zou je eruit zien?
    Dat houdt ons bezig

Alles moet nog groeien
    Je bent nog zo klein
    Zou je een jongen
    of een meisje zijn?

Blijf maar lekker veilig binnen
    Snel genoeg
    zal voor jou
    ook het avontuur beginnen.

Met zijn vieren is het nog leuker!!

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wauw Fem! Wat super zeg!! Gefeliciteerd meis! Krijg er helemaal kippenvel van!
    Hoop dat je nu kunt gaan genieten!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Suzanne, ml zal toch wel begrijpen dat jet nu niet bepaald fit bent? Ik begrijp goed dat je dit zelf ook op bepaalde momenten erg frustrerend vindt, want dat is het gewoon.
    Dat is niet zo'n goed nieuws van je oma, maar zoals je zelf al zegt, dat lijden is ook niks.

@Moon, fijn dat de chinees zo lekker smaakte.

@Fee, veel plezier dit weekend. En zo wat heb jij al een flinke buik? Daar is die van mij niks bij.

@Kipje, succes met je oefeningen

@Femm, wat een geweldig nieuws. ben zo ontzettend blij voor jullie!!! Nu wordt het tijd van genieten!

Vanmiddag begint mijn herfstvakantie!!! Eindelijk! Ik heb nu tussendoor wat tijd om alles bij te lezen en te reageren. Vanavond gaan we onze trouwfoto's met mijn peet oom en tante bekijken. Vanmiddag even goed rusten zodat ik fit ben. Verder heb ik in de vakantie veel plannen, maar wil daarnaast voora ook veel rusten. Het eerste wat ik wil doen als het even kan is shoppen. kleren. Heb nog maar 3 setjes die ik goed aankan, dus ga samen met mijn moeder winkelen. Al kijk ik op de dag zelf of ik me er goed genoeg voor voel. Verder wil ik een begin maken aan het leegmaken van de babykamer, zodat we behang kunnen trekken en het kalkplafon kunnen aanpakken. Alles moet in november af zijn voor de stucadoor, maar dat gaat wel lukken.

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi,

Fee, wat vervelend van de bekkeninstabiliteit! Geen idee hoe dat is, maar het klinkt vreselijk pijnlijk en vervelend :(. Bij deze wel alvast gefeliciteerd met je hubby en een lekker weekend toegewenst.
    Je buik is echt supermooi en aanwezig! Ik zal ook weer n fotootje plaatsen, begint het nu ook beter te zien :).

Kipje, wat vervelend zeg dat jij daar net als Fee last van hebt , lijkt me echt geen pretje :(. Hopelijk helpen de oefeningen een beetje voor je, daar je nu al zo veel pijn hebt. Heeft dat dan ook direct invloed op je rug of zeg ik nou iets raars?..

Fem, wat een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!!! Al leuke reacties gehad op Facebook?

Schmidt, ja manlief begrijpt het gelukkig heel goed. Ik ben alleen zelf nogal perfectionistisch en ik kan er deze week blijkbaar niet zo goed mee omgaan dat ik mezelf niet ben.
    Heerlijk dat je gaat shoppen, ik zal voor je duimen dat je fit bent :). En wat zal dat weekje vakantie nu fijn zijn zeg, kun je inderdaad mooi bijkomen :D.
    Weet je al welke look je de kamer gaat geven? Willen jullie ook weten of het een meisje of een jongetje is (sorry als je dat al eerder gezegd hebt).

Ik zal de nieuwe buikfoto even posten :). Het wordt al duidelijker he?

X

20. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Schmidt wat heerlijk zon weekje! Leuk al bezig voor het kamertje! Hoop gebeuren dus? Weten jullie al wat de kleuren worden of willen jullie weten wat het word en daar de kleur op aan passen? Alvast veel plezier met shoppen!

Suzanne, inderdaad zie je al goed verschil! Lekker aan het groeien ;)
    En de pijn bleek dus niet in mijn rug te zitten maar in de banden die verkeerd staan. Ze heeft me heel fijn alle kanten op getrokken pfff. volgende week weer heen.
    Ennuh manlief is waarschijnlijk sowieso trots op je, je draagt tenslotte zijn ukkie hihi!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier word het relaxen denk ik :)

fijne avond!

Deel Deze Pagina