April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    thanks.......je banner doet het :D

2. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naad24: dat is goed nieuws, en fijn dat je een kloppend hartje heb mogen zien. Ik mag donderdag ik zelf denk ook dat ik nu ook 7 weken ben, maar we zullen het zien.

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Roos100, inderdaad! Leuk :-D

Vandaag nog maar even terug gebeld naar het ZH. Ik was vergeten te melden dat ik naar de gyn moest ipv alleen een echo, maar goed ook want anders had ik niet bij de gyn terecht gekomen! Dus nu op 6september zowel naar de VK als naar de Gyn :-D En dat nog heel snel achter elkaar ook!
    de een om 10u de ander om half 12!

4. rsky

rsky Niet meer actief

@supermama, gefeliciteerd!

@naad, mooi hoor... een hartje wow!
    @ann, ik moet ook donderdag! spannend he... ik ben dan precies 6 weken als het goed is...

5. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos: ja dat is zeker spannend komt nu steeds dichterbij,
    ik moet 14.15 en jij? Er zullen er maar twee te zien zijn
    whaaa.

6. rsky

rsky Niet meer actief

He ann..

Ik moet om kwart voor 11... oooh kan niet wachten!! haha
    en 2.. nee ik ben donderdag precies 6 weken dus ik hoop dat ze uberhaupt wat zien haha...

7. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo allemaal,

Ik sluit me graag bij deze groep aan. Na 20 maanden zijn we dan eindelijk in verwachting van ons 1e kindje, we kunnen het nauwelijks geloven, na zo'n lange tijd!:)

Nu met behulp van Clomid dan eindelijk een positieve zwangerschapstest (nou ja, 1... het zijn er inmiddels 8...:D)!!

Omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb en een onduidelijke tempkaart, weet ik mijn uitgerekende datum niet precies, maar ik gok op zijn laatst op 25 april 2013.

31 augustus hebben we een afspraak in het ZH voor de 1e echo, hopelijk worden we daar iets wijzer van.

Succes iedereen!

8. Jolie1984

Jolie1984 Lid

7 aug 2012
    59
    1
    8
    NULL
    NULL
    Naad 24: gefeliciteerd! Wat lijkt het me bijzonder om te hartje te horen kloppen.

Meer mensen die ontzettend slecht slapen? En overdag dan ontzettend moe zijn en vervolgens 's avonds nog niet kunt slapen! Pff...:$
    Maar goed niet klagen hè, alles voor een goed doel, maar een goede nachtrust zou wel prettig zijn! ;) Verder krampjes in de onderbuik/ lies en af en toe misselijkheidsvlagen en voor de rest voel ik me prima! :D

Hoe gaat het met jullie verder?

Liefs
    Jolie 1984

9. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    @jolie1984

heb t hartje alleen zien kloppen.....ze laten t pas horen rond de 12 weken, waarom dat is weet ik niet maar dat had ik bij m'n dochtertje ook

10. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi moon,

Welkom en gefeliciteerd uiteraard!

Voel je je goed?

Liefs

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hoi Jolie,

Slapen doe ik prima alleen overdag nie als ik moe word....
    Ik heb/had last van krampen in me onderbuik soort ongi pijn, sinds gister eigenlijk geen last meer van gehad gelukkig!
    Misselijkheid heb ik echt met vlagen maa het hoort er allemaal bij!

Liefs

12. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    gefeliciteerd!

vannacht eindelijk wat beter geslapen nog niet super maar zit vooruitgang in! net nog maar een cb test gedaan die staat nu op 3+ jammer dat hij het verder niet meer aangeeft.maar zit dus nog in elk geval goed!

Nadeel is wel dat ik echt om het uur naar de wc moet en halve dagen met mijn baas bij klanten zit...best lastig maar ja.

en een goeie collega van me vroeg gister of ik haar wat moest vertellen (ze wist al wel dat we niet lang meer wilde wachten voordat we wilde proberen zwanger te worden) ze vond mijn borsten groter geworden...haha! nog best lastig om het geheim te houden dus

13. rsky

rsky Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Goedemorgen...

Vandaag weer een dagje dichterbij de echo... Pfff kan niet wachten!
    Slapen gaat opzich prima alleen duurt alleen ff voordat ik in slaap kom en uitslapen is er niet meer bij tegenwoordig!

alles goed verder lady's?

liefs

14. ann31

ann31 Lid

7 aug 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net weer terug van het werken, 1 keer in de 14 dagen maak ik schoon bij iemand in huis en werk 2 dagen bij een bloemen winkel dat valt toch wel wat tegen zo na de vakantie maar daar doe je niks aan er moet ook weer geld worden verdiend probeer al maar wat centen apart te houden voor straks alle pampers en voedingen kost een hoop.Soms denk ik daar ook wel eens over zal ik het wel redden allemaal straks met 3 kids maar goed je leeft naar wat je hebt zal vast wel goed komen, wat kun je toch veel denken he als je zwanger bent. Roos alvast heeeel veel suc6 voor morgen als ik er geweest ben zal ik meteen wat op het forum schrijven. liefs

15. rsky

rsky Niet meer actief

Hi there,

Ik ook net terug van werken.. Moet eerlijk toegeven dat ik minder geduld heb op het moment... Pff! hihi misschien komt t wel weer... Ik laat ook wat horen als ik ben geweest... Jij ook heel veel succes!!

liefs

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hok allemaal,

Vannacht super beroerd geslapen eigenlijk helemaal niet, ben nu kapot! Gelukkig heb ik vakantie en kunnen we lekker luieren bij het hotel maar Togh.
    Heel de dag misselijk het zakt niet meer....

X

17. rsky

rsky Niet meer actief

oooh wat vervelend voor je dat je de hele dag misselijk ben... Ik ben totaal niet misselijk... misschien komt t nog hoor maar ik hoop t niet... Geniet lekker van je vakantie...

liefs

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hoi meiden, mag ik met jullie mee komen kletsen?

We waren nog niet echt bezig voor een tweede. Eerste had heel erg lang geduurd en ik heb PCOS dus ik zou aan de clomid gaa. Had de clomid al in huis voor de volgende ronde.
    Maar ik was de laatste tijd weer misselijk en jeuk en pijn in mijn tepel. Sliep weer slecht. en heel veel pijn in mijn rug. Dus ik dacht zal snel een test doen, ben ik van het getwijfel af en kunnen we daarna door.
    En tot mijn grote schrik zag ik al gelijk een tweede streep opkomen. Nu 3 testen later begint het langzaam tot me door te dringen. Ik ben zwanger van een tweede.!!!!!

19. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Gefeliciteerd!! Een onverwachts mooi kado!
    Wat is pcos als ik vragen mag?

20. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi hoi

Ik wil me ook aansluiten bij het clubje.
    Ik heb net een test gedaan en ben zwanger.
    En ik zou op de laatste dag van april, 30e uitgeteld zijn.
    Heb in dec een curretage gehad na een zwangerschap van 12 weken.
    Ben heel blij nu weer zwanger te zijn maar ook heel bang dat het weer verkeerd gaat maar blijf positief.
    Dit wondertje woord voor mij mijn 4e kindje en voor mijn vrien het 6e dus lkkre druk gezin straks.

Groetjes en bij deze iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Deel Deze Pagina