April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Scrc van harte gefeliciteerd met jullie nichtje! wat ontzettend leuk! kun je weer een beetje oefenen hihi!

schmidt wat vervelend meis, niet veel waard zo, mag nu wel eens over zijn hè?

suzanne, wat heerlijk dat je een goede dag hebt gehad. kon je weer even energie uithalen! (Alleen jammer dat het toch weer terug keerde) en je bent dus straks paar weken alleen? dat zal wel gek zijn. Hoe lang gaat ie? juist nu het steeds dichter bij komt dat je ukkie kunt gaan voelen. wel fijn dat jullie eerst nog op echo gaan. Met mijn bekken gaat het stukken beter! merk het natuurlijk nog wel maar kan alles weer gelukkig. doe dan ook braaf mijn oefeningen!

zijn er ook meiden die niet willen weten wat het wordt?
    hier blijft het namelijk een verrassing tot de geboorte, alhoewel ik me wel sterk afvraag wie er in mijn buik verstopt hihi, nog maar 25 weken haha :p

fijne avond allemaal! x

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    #1202 suzanneVVdO, 18 okt 2012
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
    Hey meiden,

Kipje, wat fijn dat de oefeningen helpen en het nu niet meer doorstraalt :). Manlief vertrekt volgende week vrijdag en komt op 10 november weer terug geloof ik (hihi, slecht dat ik dat niet precies weet). Heb ook al een leger vriendinnen opgetrommeld die me komen verzorgen als ik nog niet aan de betere hand ben :).

Vind het echt knap dat je het zo lang kan volhouden om het niet te weten. Stiekem zou ik willen dat ik dat ook kon, maar dat zit niet in mijn aard :). Is toch echt een van de mooiste verrassingen in het leven!

Ik moet morgen vervroegd naar de verloskundige (ipv begin november), omdat ik naast het vele overgeven deze week ook al twee keer last had van harde buiken. Vind het nu wel een beetje spannend.

X

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Kipje, wij tijfelen nog steeds. Wanneer ik in de winkel loop en naar al die spulletjes sta te kijken krijg ik toch wel de kriebels dat ik het graag wil weten. Ik denk neit dat ik 40weken volhou :p

@Suzanne, wel balen dat je juist nu je man een tijdje moet missen, amar wel fijn dat er veel mensen zijn die er voor je willen en kunnen zijn. Balen dat je naast de misselijkheid nu ook last krijgt van harde buiken. Het is goed dat je eerder op controle kunt komen. Je lichaam moet het allemaal wel kunnen trekken en anders zal je op een andere manier geholpen moeten worden. Ik wil je niet bang maken, maar ik ken iemand die zo even in het ziekenhuis heeft gelegen aan het infuus om bepaalde stoffen binnen te krijgen en m.n. genoeg vocht binnen te krijgen. Maar wanneer dat het beste is voor die kleine..... heel veel sterkte, en ik duim voor je dat het meevalt. Ik geloof er wel in dat die kleine het goed doet. Maar jehebt afgelopen dagen natuurlijk best wel veel gedaan, als je kijkt naar hoe jij je daarnaast voelt. Nogmaals sterkte.

Wij gan vandaag om half 6 naar de vk. Hopelijk kunnen we eindelijk het hartje eens horen. ml wil persé mee. Ik vind het er leuk dat hij mee wil :). Veel vrouwen moeten overal alleen naartoe.
    Verder moet ik zo even de stad in (heb o zo geen zin). Gister is een broek die ik afgelopen zaterdag bij de h&m gekocht had al kapot gegaan. De band scheurt nu al af. Ik ga hem dus terugbrengen en vervolgens even langs de babydump om een nieuwe broek te halen, want heb er wel 2 nodig.
    Ennum helaas mag ik hier verder niks doen. Ik vind dat o zo erg (not). Wilde boven wat poetsen, maar manlief gaat straks boven klussen. Dus ik ga denk lekker tukken op de bank ;)

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo, hallo!

Ik ben d'r nog!:)

@Suus: leuke aankondiging op FB zeg, erg origineel!
    Kan me voorstellen dat je ml gaat missen, moet hij vaak voor langere tijd naar het buitenland?
    Hoop dat de controle morgen bij de vk goed is!

@MvM: Ik doe ook nog steeds mee, maar als ik er 's nachts uit moet ga ik niet meer in een kannetje plassen hoor, dan wil ik gewoon zo snel mogelijk mijn warme bedje weer in! Maar ik vang het op mijn werk nog wel steeds op, dus vind mezelf nog best braaf!

@kipje: Wij willen het wel weten, ml vindt het vooral 'praktisch' ivm aanschaf van spulletjes. Vind veel babyspullen echt gericht op een jongen of een meisje, heb nog niet veel leuke dingen gezien die voor beiden kunnen. Knap hoor, dat je je nieuwsgierigheid kunt bedwingen!

@schmidt: Veel plezier bij de vk vanavond, leuk dat ml ook zo enthousiast is, die van mij wil ook overal persé mee naar toe, zou het ook echt niet leuk vinden als dat niet zo zou zijn! Het kindje is van jullie samen, dus de controles ook samen doorlopen...:)

@Angelsounds: Ik heb er 1! Gekocht via MP, en het lukte me met een beetje zoeken om het hartje te vinden, zóó leuk!!!:) Je moet wel héél laag zoeken, echt op je schaambeen zowat, maar het was duidelijk te horen!:D
    Er staan er een aantal te koop op MP, scheelt meestal ongeveer de helft met de nieuwprijs. En je hebt geen speciale gel nodig hoor, alleen wat olie of water (olie werkt wel beter vind ik).

Ik ga wachten op de installateur van glasvezel, vandaag komen ze de aansluiting binnen maken. In heel onze stad is pas geleden glasvezel aangelegd, nu moet het nog van de voordeur naar binnen.
    Ondertussen maar onze reis naar Rome verder voorbereiden, volgende week donderdag vertrekken we al, zin in!

Fijne dag allemaal!

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moon, o lekker vooruitzicht om een paar dagen weg te gaan. Junk puk dat je zelf het hartje kunt beluisteren. Ik denk nie dat het iets voor mij is. Ik heb daar het geduld gewoon niet voor en de vk heeft al moeite om de hartslag te vinden hihi.

Net de broek weggebracht. Toen ik bij babydump kwam zag ik een broek met 50% korting dus heb ik mezelf nog en extra truitje gegund.

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    #1206 suzanneVVdO, 18 okt 2012
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
    Hoi hoi,

Schmidt, ja absoluut en ik ben dan ook nog zo erg dat ik letterlijk niet kan slapen als hij niet naast me ligt. Dan lig ik echt zeker tot een uur of 3 wakker. Hopelijk gaat dat niet 2 weken duren ;).
    Alvast heel veel plezier zo bij de vk! Duim voor je dat ze nu het hartje wel kan vinden, maar dat komt vast goed. Je bent tenslotte weer wat verder ook. Superfijn dat je man mee kan. Wij kunnen onze afspraken bij de vk 's avonds plannen, waardoor mijn man ook gewoon mee kan zonder daarvoor afspraken af te zeggen. Met z'n 2en is toch net even leuker.
    En heerrrrlijk van die koopjes! Ik gun mezelf dan ook altijd iets extra's. Ik heb 1x gehad dat ik bij de Bijenkorf outlet stond in Venlo (helaas is die weg) en hadden ze alle schoenen voor 90% korting over de outletprijs!!! Dus ik heb uiteindelijk zes paar gekocht waarvan 3 paar Claudia strater en 3x Bijenkorf huismerk. Ik stond juichend bij de kassa en rekende in totaal iets van 70 euro af. Pure winst bleef ik maar roepen. Het mens achter de kassa dacht dat ik gek geworden was....

Moon, thanks! Ja, ik ga hem ook echt missen. Gelukkig valt het mee hoe vaak hij weg is. Hij maakt wel relatief lange dagen, maar dat is normaliter alleen maar handig omdat ik het zelf altijd zo druk heb. Nu ik echter hele dagen thuis zit probeert hij wel vroeger naar huis te komen en dat vind ik wel heel lief en fijn. Dan kruip ik lekker tegen hem aan en zit hij gewoon met zijn laptop op de bank nog wat te doen.

Ik ga misschien ook maar eens op marktplaats rondneuzen voor die angelsound. Vind het zo leuk om het aan mijn familie en vrienden te laten horen :).

Hier nog een extra update trouwens.
    Ik werd vanmiddag teruggebeld door de vk en die zei dat het misschien toch beter was om bij de huisarts even langs te gaan vanwege die medicijnen. Zij vroegen zich af of ik niet beter iets anders kon proberen in plaats van verhogen nu ik toch een nieuw recept moest.
    Dus ik naar de vervangende huisarts gegaan. Urine ingeleverd en dat was wederom prima (wel veel witte bloedcellen, maar geen blaasontsteking of ketonen) en bloeddruk gemeten. Uiteindelijk besloten dat ik nu Haloperidol (haldol) krijg. Iemand daar ervaring mee? Ik ben benieuwd.

Flink genieten Schmidt, zie dat het nu half 6 is :)!

X

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Suus van haldol kan je heel erg suf worden dat is een van de meest voorkomende bij werkingen! En het nadeel van haldol is als je het een lange tijd gebruikt raak je er aan gewend en heb je er meer van nodig.

Ik heb er zelf geen ervaring mee nooit gebruikt maar aangezien ik in de zorg werk zie ik wel hoe mensen erop reageren die het krijgen.

8. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Nou, ik moet zeggen dat ik wel dacht 'Wat is dit nu weer voor spul?' toen ik bijlagen las. Het begon met dat het een middeltje is voor mensen die dement zijn, psychoses hebben, gilles de la tourette, manisch zijn and so on...

Maar gelukkig daarna ook nog over braken etc :)

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hoop zo dat dit wel voor je gaat werken suzan! Vooral als ml weg is. Fijn dat je wel allemaal mensen om je heen hebt.

zonde schmidt dat ie al stuk ging, maar kwam goed uit dus nu je een extra truitje hebt hihi. Hoe was het bij de vk?

Moon leuk dat je een angelsounds hebt! mooi om steeds te kunnen horen denk ik! alhoewel het niets voor mij is ben bang dat als ik het hartje dan een keer niet vind ik helemaal in de stress schiet. Schiet alweer op het tripje Rome, leuk hoor.

Morgen ochtend weer fysio, ben benieuwd.

fijne avond ladies! xx

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had toen straks al een heel stuk via mijn telefoon getyped en toen was alles ineens foetsie, dus nu kan ik weer opnieuw beginnen :p

@Suzanne, fijn dat je nu andere medicijnen krijgt. Ik denk dat ik in jouw situatie ervoor zal tekenen om wat duffer te zijn, als ik maar van die misselijkheid af kwam. Nu duimen dat het werkt.
    Ik weet precies hoe het is wanneer ml voor zijn werk naar het buitenland moet. Mijn m gaat 2 á 3x per jaar weg voor zijn werk. Ik voel me dan eerlijk gezegd bet wel alleen. Ik heb hierdoor wel geleerd om zonder ml een paar daagjes weg te gaan. Hij moet vaak werken wanneer ik vakantie heb, en ik vindt het erg leuk om naar de camping in zeeland te gaan (waar mijn ouders een caravan hebben staan). Ml is liever thuis wat aan het werk. als ik ga dan ga ik na ongeveer 3 dagen ml echt missen en ga ik vaak weer naar huis. Volgend jaar kan die kleine mee, heerlijk.
    Koopjesjacht vind ik altijd leuk als kan ik nooit ineens heel veel geld uitgeven, dit maakt de koopjesjachgt stiekem alleen maar leuker, maar ik kan geen uren in de stad rondlopen.Vaak weet ik precies waar ik wil kijken.

@kipje, morgen veel succes bij de fysio.

@vk, ze had in now time het hartje gevonden. Helemaal geweldig. Mijn baarmoeder was ook flink gegroeid. Zit nu al op 3/4 deel naar mijn navel toe :). Ze hadden helaas nog steeds geen gegevens uit het ziekenhuis. Morgen gaan ze weer bellen. Ik bel ze later op de dag in de hoop dat er meer duidelijk is. Wie weet krijg ik dan nog een echo :p. Ook ga ik morgn bellen voor de 20 wkn echo, deze moet ik elders laten maken. Ben benieuwd. Kan eigenlijk niet wachten.

Me happy !!!

Moet alleen meer fruit gaan eten. Dit kan gaan helpen tegen de misselijkheid.

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Schmidt, wat heerlijk!!! Superleuk dat je het hartje nu kon horen :D! En ik hoop dat fruit helpt :). Zelf krijg ik fruit een stuk makkelijker weg dan groenten. Op de goede momenten prop ik er van alles in zoals mango's, appels, kiwi's, grapefruits.

Heerlijk dat je af en toe naar Zeeland kan, ik ben dol op de zee :). Luxe hoor! Perfecte afstand om even een paar dagen er tussenuit te gaan. Zoiets lijkt mij ook wel wat, of evt in de Ardennen zodat manlief en co veel kunnen wielrennen. Echt heerlijk als je straks met je uk lekker over het strand kan struinen :D.
    Mijn ma en d'r vriend hebben sinds 1.5 jaar ook een huis erbij in Zwitserland, maar daar kan je echt niet even heen. We zijn er nou 1x geweest, maar het ligt sowieso op bijna 2000m waardoor het nu niet mag en het is nou niet bepaald om de hoek waardoor je er makkelijk even heen kan.
    (Bedoel het niet ondankbaar, vind het leuk dat we er een adresje bij hebben.)

Wat betreft mijn nieuwe pillen, idd liever suf dan ziek. Ik heb overigens wel het idee dat ik 's avonds iets meer eet sinds de Emesafene, ondanks dat het op andere gebieden niet heel veel deed. Vooral op de weegschaal zie ik enige stabiliteit, misschien nog n halve kilo extra afgevallen ofzo.

Fijne avond lieve meiden!

X

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ow en even een buikfoto gemaakt. Vind mezelf nu vooral een beetje Dikkie Dik, hihi, hoop dat het snel een zwangerschapsbuikje wordt :D. Wel echt een stuk groter alweer!

13. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Schmidt, super dat ze het hartje meteen had! Wil ik ook graag volgende keer, duurt alleen nog even. En lekker fruit! Houd je er ook van of dat niet?

Suzanne, je buikje groeit inderdaad! leuk! nu inderdaad maar es gaan aankomen jij ipv afvallen!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @suzanne, je bent gewoon slang waardoor je buik langzaam van onderuit zichtbaar wordt. Ben daar juist jaloers op.(ik bedoel dat je waarschijnlijk al slank was voor je zwanger werd). Toen ik in juli trouwde woog ik 10 kilo lichter :(. Heb ook echt het idee dat bij mijn buik alles opgezet is. Dat is ook niet fijn.

@fruit, ik moet een bodem hebben voordat dit lekker valt. Nu moet ik 5x per dag eten en afsluiten met fruit. Ik hou niet van alle soorten fruit, maar kokt goed.

15. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mogge!;)

@Suus: Haha, dat gelukzalige gevoel als je leuke dingen op de kop tikt in de uitverkoop ken ik... Kan dan echt wéken blij zijn met iets...:D
    Ik ben echt blij dat ik de Angelsounds gekocht heb, heb nu 2x geluisterd en kon gelukkig het hartje beide keren vinden. Moet echt héél laag zoeken, en uk heeft een afwijking naar linksonderin geloof ik, want daar hoor ik het hartje elke keer...:)
    Nooit geweten dat Haldol gegeven wordt bij misselijkheid, en dan werk ik al 11,5 jaar in de zorg...:) Ken het alleen als rustgevend medicijn, maar wie weet helpt het je wel!! Hoop het!
    Mooi buikje hoor, dat gevoel van Dikkie Dik heb ik ook, heb nu continu het gevoel dat ik elke dag zwaar getafeld heb!!:$

@schmidt: Fijn dat de controle bij de vk goed was, joepie!!

@BM voelen: kunnen jullie je BM bij jezelf voelen? Had gelezen dat het als een harde bal moet aanvoelen, maar ik kan volgens mij niets vinden? 2 November naar de vk, toch eens vragen hoe zij dat voelt. Of is het nog te vroeg met 13 weken?

@ego: Gisteren met ml lekker uit eten geweest (nu kan het nog met zijn tweetjes:D), hebben het uitgebreid over de zwangerschap gehad, erg leuk!
    Ml is toch wel erg benieuwd naar het geslacht, dus ik ga een afspraak maken bij Jan Koning in Ochten voor een geslachtsbepaling in week 16 of 17. Het maakt hem écht niet uit wat het wordt (hij is al lang blij dat het na bijna 2 jaar eindelijk gelukt is om zwanger te worden!), maar stiekem zou hij een jongetje toch wel erg leuk vinden... Hij is gek op voetbal en een echte 'man-man', dus ik zou het ook wel erg leuk vinden voor hem... Hij gaat er zelf vanuit dat hij alleen maar meisjes kan 'maken', terwijl iedereen in onze omgeving denkt dat we een jongen krijgen... Over een paar weken weten we het hopelijk!:)
    Ach, als het kindje maar gezond is, dat is het allerbelangrijkste!!

Fijne dag allemaal, en alvast een goed weekend!

16. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik hoop dat jullie allemaal een mooi weekend zullen hebben met dit prachtige weer!

Zelf ben ik ietsje minder misselijk en ook een paar dagen eerder gezet qua bevallen. Ik zal binnekort de lijst updaten.
    @ suzanne: ik zie dat je een mooi buikje krijgt, maar het valt me op dat je een beugel bh draagt: bij mij helpt het heel erg tegen de misselijkheid om geen of geen beugel bh te dragen. Dat drukt op de een of andere manier op mijn maag? Ik dacht ik laat het je maareven weten want ik ken het gevoel dat je alles wil proberen om niet misselijk te zijn!
    Af en toe friet eten helpt ook bij mij en inderdaad veel fruit geen groenten, bleh die vind ik momenteel echt zo vies!. Verder helpenmijngemberpilletjes toch echt ook maar het allerbelangrijkste is slapen, slapen, slapen. Gisteren slaap gemist en meteen een k-dag
    Ik ben ook echt overgestapt op kleinebeetjes eten 6-7x per dag en eet heel veel yoghurt etc. ook staat er naast mijnbedaltijd iets van crackers, fruit en aanmaak limo, en het dagelijkse geroosterde boterhammetje dat mijn lief maakt s'ochtends helpt ook.
    Zoals ik al zei: ik ben ook nog steeds goed ziek maar deze dingen maken het ietsje beter?
    Succes ook met de nieuwe medicijnen

Liefs aan iedereen

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Schmidt hoop voor je dat het gaat werken!

Moon wat heerlijk even uiteten! en leuk dat jullie het er zo uitgebreid over hebben gehad. Spannend hoor geslachtsbepaling, (al heeft uk dat al bepaald hihi. :p) gaan jullie het dan ook aan iedereen vertellen of dat niet?

Chanti, fijn dat je hebt gevonden wat goed helpt! Dat scheelt alweer een stuk!

Jeejjj ik hoef voorlopig niet naar fysio! Ze zag goede vorderingen en ik doe me oefeningen goed zo doorgaan dus. Mag wel meteen bellen als mijn klachten weer terug komen en het is belangrijk dat ik mijn banden sterk houd!
    Helemaal blij, nu heerlijk weekend.

Jullie nog plannen? x

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi meiden,

Kipje, wat superfijn dat je voorlopig niet terug hoeft te komen omdat het zo goed gaat :)! En van mij mag dat aankomen ook wel beginnen :).

Schmidt, thanks voor het compliment. Ik ben zelf niet slank, maar heb wel een relatief slanke taille en daar zitten inmiddels wel wat centimeters bij merk ik. Moet ik wel even aan wennen.
    En voor wat het waard is, ik vond je er juist prachtig uitzien op je buikfoto's!

Moon, ja inderdaad he :) al denk ik soms zelf ook dat ik knettergek ben. Dan zijn mijn vriendinnen en ik de hele dag wezen shoppen (vooral wanneer er veel in de uitverkoop is) en dan gooi ik al mijn tassen leeg op de bank en kan ik echt gelukzalig naar mijn nieuwe aanwinsten staren.
    Hihi en zo vind ik mezelf er ook uitzien. Een beetje alsof ik ongesteld ben, want van voel ik me ook een opgeblazen ballon :).
    Lekker dat jullie samen uit eten zijn geweest, ik kan daar ook altijd zo van genieten. En mijn man vertikt het om aan te geven wat hij denkt wat het wordt. Hij zegt, ik weet het niet liefje! Maar in mijn overtuiging moet er toch iets door je hoofd spoken?! Hihi, ook al weet ik dat niet iedereen hetzelfde is en dat dus niet per se zo hoeft te zijn :). Vind het echt spannend.

Chanti, thanks voor de BH tip. Ik merkte inderdaad al dat ze soms een soort druk geven. Echter draag ik op dit moment ook amper bh's omdat ik toch de hele dag in bed lig. Als ik naar buiten ga draag ik ze wel, maar dan heb ik er ook geen last van gelukkig.
    Ik heb ook standaard crackers en rijstewafels naast het bed liggen en ook flesjes water voor de dagen dat ik het niet trek om thee of bouillon te maken. En ook hier geroosterde boterhammen en beschuitjes door manlief, maar ik hou ze gewoonweg niet binnen.

Ik ben zelf net bij de vk geweest en ze hebben besloten me op verscherpte controle te zetten. Ik moet nu om de paar dagen langskomen zodat ze alles kunnen controleren. Blijkbaar toch ook weer 1,5 kilo afgevallen. Verder is werken voorlopig uit den boze, maar dat had ik zelf ook al door.
    Met Ukkepuk gaat het verder wel goed. Hij/zij groeit en het hartje klopte luid en duidelijk (yeey, dat is dan weer het positieve aan de extra controle).
    Ik was wel even van streek omdat ze nu nog specifieker sprak over ziekenhuisopname, ondanks dat de urine nog niet heel slecht is. Nu ben ik gelukkig weer wat bijgekomen van de schrik en laat ik het maar op me afkomen. Komende maandag heb ik mijn volgende afspraak.

Alvast een fijn weekend lieve meiden!

X

P.S. De Haldol boekt tot nu toe ook nog geen resultaat, hopelijk morgen *fingers crossed*

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Jeetje Suzanne! Snap dat je daar even van bij moest komen, daar schrik je wel even van. Toch dus weer 1,5 eraf ojee. Wel goed dat je onder verscherpt toezicht gaat mocht het dan niet goed zijn zijn ze er meteen bij in ieder geval. Vervelend meid, leef erg met je mee. Even dikke knuff voor jou. Wel heerlijk dat je het hartje weer kon horen. En nu inderdaad op naar een betere periode!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Moon, de BM voel ik wel zitten, maar omschrijven kan ik het niet. Eerst was het onderin een bobbeltje en die wordt steeds groter. Leuk dat jullie eerder voor een echo gaan.

@Kipje, fijn dat je voorlopig niet meer naar de fysio hoeft. Nu de oefeningen goed volhouden, maar dat zal wel lukken. Suc6 ermee.

@Suzanne, jeetje wat een gedoe allemaal. Maar het is denk wel beter dat je extra in de gaten gehouden wordt. Ene ne, je zit niet op het ziekenhuis te wachten, maar als het ervan komt is het waarschijnlijk ook het beste, vor zowel de kleine als voor jou. De kleinde pakt de voedingsstoffen die het nodi heeft wel, maar jij moet ook ergens van kunnen blijven functioneren. Een motor zonder benzine en olie werkt ook niet.

Ik heb net voor de 20 weken echo gebeld. Dit is op de verjaardag van ml. 13 nov. Leuk kadootje voor hem. Verder heb ik er niet meer aan gedacht om de vk te bellen of ze de uitslag van de echo binnen hebben. Voor dit soort dingen kun je maar tot 14.00u bellen. Ach je, dan maar na het weekend.
    Verder heb ik vanochtend even in de tuin gewerkt. Ging best lekker moet ik zeggen. Heb net wel weer even liggen slapen ;). En man, man, wat heb ik vandaag al veel fruit op. 3 manderijnen, 2 pruimen en een appel. Ben trots op mijzelf :p. Nu mag ik zo gaan stofzuigen, want ml is aan het klussen geweest en alles zit onder stof en zaagsel, hopelijk gaat hij daarna nog even mee naar het meubelplein, want ik moet en zal een andere bank hebben. De voorselectie is al gemaakt :p

Deel Deze Pagina