Dankjewel voor jullie superlieve reacties , fleurt me echt op! Het is ook wel fijn dat ze me nou zo goed in de gaten houden, met de luxe van extra keren naar het hartjes horen heb ik ook echt wat om steeds naar uit te kijken . Dus maandag het hartje en woensdag alweer de echo . Schmidt, supergoed van al dat fruit! Manlief moet ook voor mij maar even op mandarijnenjacht, want daar heb ik nou ook wel zin in. En je dag klinkt heerlijk. Succes vanavond met het scoren van een bank uit je voorselectie ! En leuk dat je echo nu ook al op de kalender staat ! X
Jaaaaa mandarijnen staan bij mij ook op 1!! @Suzanne, jeetje wat heftig maar fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. En natuurlijk dat ukkupuk het goed doet. Ik zal voor je duimen dat het nu beter gaat zodat je lekker thuis kan blijven. Dat is toch wel echt het fijnst. Veel succes komend weekend Aan iedereen: een mooi weekend!
@Suus, tjonge zeg, jij krijgt ze wel voor je kiezen hoor, met dat misselijk zijn, hopelijk slaat de medicatie goed aan. Oef en verder ben ik bijgelezen, maar vergeten een extra scherm te openen en dus eigenlijk alles alweer vergeten *schaam* Er werd gevraagd hoe het met mijn ...hoofpijn is, die is gelukkig ver weg, zolang ik mijn gemak een beetje houd, wat dan weer lastig is met het werk. Mijn buik is trouwens wel ontploft, dacht ik dat het wel meevoel tot ik kritisch keek , oef toch, ik zal morgen een foto maken. Nu is mijn stoelgang ook gereduceerd tot 1 x per 3 dagen (echt niet!! fijn) dus het zal ook een deel darmen zijn, maar ik voel me nu vooral vet inderdaad. Volgens mijn collega's zie ik er echt wel zwanger uit, maar ik vind het wat dubieus op het moment.
Goedemorgen dames! Ben een paar dagen niet geweest en moet flink bijlezen! ik heb weinig zin ( dus energie) om op iedereen te reageren.. Heb eigenlijk nergens zin in.. Gek hoor.. Was altijd hele erg van het sociale.. Maar heb er totaal geen fut voor.. Hoop dat het snel weer komt.. @ego... Hier alles goed.. Geen bijzonderheden.. Wij gaan zo ff kijkje nemen bij de babydump... Ben zo benieuwd en erg veel zin in... @girls met misselijkheid... Hoop zo voor jullie dat het minder word.. Kan me er totaal niks bij voorstellen.. *afkloppen* nog niet 1x misselijke geweest deze zwangerschap.. @haldol... Ik kan alleen maar zeggen, kijk er mee uit.. Er zijn meerdere bijwerkingen die niet altijd op de bijsluiter zijn... Ik werk dagelijks met dit medicijn en het is grotendeels een wondermiddel bij mensen met zware dementie... Hoop dat de misselijkheid er van weg gaat maar het is indd een zwaar medicijn en kan echt verslavend werken... Hoest met de echo's? liefs!
En Schmidt, zijn jullie nog geslaagd voor de bank? Wat super dat je zoveel fruit kon eten, mandarijntjes kan er op het moment ook geen genoeg van krijgen heerlijk! Hoop dat je vandaag weer zon goede dag hebt! Suzanne hoe is het bij jou? Heb je ook een goede dag? Gun het je zo! Caro fijn dat je hoofdpijn weg is! Roos veel plezier bij babydump! Wij zijn daar volledig geslaagd! Fijn weekend meiden!
Mandarijntjes, die had ik van de week ook ...zuuuuuur tjonge mijn gezicht vertrok ervan. Ik had nog een fototje beloofd: Beetje onduidelijke foto, maar mijn buik is mijn boobs voorbij geplopt hihi ik ben pas 15 weken, waar gaat dat eindigen.
Hier weer even een kort bericht. We hebben wel een hele mooie bank gezien, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Gisteren hele dag de hort op geweest. Was erg leuk, en ik voelde me goed. Ik had alleen last van een hele harde buik van het tuinieren de dag ervoor (1 uurtje). Vandaag voel ik me belabberd, maar dat is niet zo vreemd.
@schmidt, lekker proberen te chillen dan nu!! Wel leuk van die bank, wat voor iets heb je gezien? Wij willen eigenlijk ook een nieuwe, maar dat moet even wachten gezien we andere dingen eerst willen. Zow zeg, hier een dreumes die gisteren niet wilde slapen en nu al ruim 3 uur slaapt, nu is ze ook snot verkouden dus ik laat haar lekker liggen. Ben wel al een paar keer gaan spieken, maar ze ligt echt prinsheerlijk te snurken. (wordt altijd een beetje ongerust als ze zo lang slaapt) @suus, heb je het idee dat je medicatie wat doet nu? Ik kan morgen hopelijk de 20 weken regelen, moet morgen namelijk in het ziekenhuis zijn voor controle bij de gyn (ze gaan beginnen met het opmeten van de baarmoedermond....ik heb er zo geen zin in, mja wat moet dat moet, hubs al ingelicht dat er geen pleziertjes zullen zijn vanavond, lijkt me namelijk nogal genant als ze morgen aan het controleren zijn en ze komt restjes tegen ...brrr)
Leuk Schmidt, hopelijk zijn jullie er snel uit zodat je lekker op je nieuwe bank kunt relaxen! Caro spannend dus weer morgen. Hopelijk valt het mee. Is je 20 weken echo ook in het ziekenhuis?Haha hoe reageerde hubs? Inderdaad best gênant hihi, je ligt er tenslotte al op je voordeligst hihi. Succes morgen! hier erg moe, vrijdag een verjaardag van een vriendin gehad en was laat geworden kerk nu nog de vermoeidheid ervan. Word wat als we hier komend weekend mijn verjaardag vieren. (Lees zon 65 man). Net heerlijk appelflapjes gebakken. fijne zondag nog meiden!
Hallo allemaal! @kipje: Zodra we het geslacht weten gaan we het wel aan iedereen vertellen, dan kunnen we ons ook niet verspreken... Enne, stuur eens een appelflapje deze kant op... Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! @Suus: Spannend, morgen je vervolgafspraak bij de vk, maar heel goed dat ze je extra onder controle houden! Het moet uiteraard wel goed blijven gaan met uk, en goed gaan met jou! Sterkte! @roos: Nog geslaagd bij babydump, of alleen gaan kijken? Druk weekend achter de rug, beide dagen gewerkt en gisteren een bruiloft gehad, ik lag pas tegen 2 uur op bed en om 6 uur ging de wekker weer, dus dat voel ik nu wel! Had vandaag ook wel last van mijn buik, van mijn maag tot schaambeen wat krampen/steken Denk dat uk het achteraf niet zo'n goed idee vond dat mam gisteren de hele avond heeft staan dansen... Nu lekker onderuit op de bank en vanavond vroeg naar bed! Fijne avond allemaal!
Goedeavond... Wat een heerlijk weekend was dit.. We zijn zeker geslaagd bij de babydump.. erg leuk! bad spulletjes en matrasje, dekentje, kinderwagen! zo'n leuke winkel... Transit Combi Brown | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump fijne avond, x
Hoi meiden, Chanti, mjammie he die mandarijnen . Ik werkte overigens al een tijd niet meer, maar in mijn hoofd speelt toch continu dat zwanger zijn niet hetzelfde is als ziek zijn. Nu de verloskundige heeft aangegeven dat ik voorlopig echt nog niet aan werken mag denken, brengt dat toch wat rust. Ze zei ook, mensen zeggen dat het er bij hoort, maar wat jij nu hebt is niet normaal en 'hoort er niet bij'. Ook dat was heel fijn om van een derde te horen. Caro, wow wat een mooie buik ook!! Supercool dat je het bij jou ook al zo mooi ziet! En fijn dat je hoofdpijn weg is . Veel plezier morgen en als alles goed is, gewoon een extra pleziermomentje voor manlief . Roos, thank voor de waarschuwing. Toen ik in de bijsluiter las dat het vooral wordt gebruikt voor mensen met psychoses, dementie, manische depressie and so on was ik ook erg bedenkelijk. Er stond echter wel bij dat de gemiddelde dosering 2 tot 10 pillen per dag is met een max van 60, terwijl ik een halve mag. Dat vond ik ook wel geruststellend. Superleuk dat jullie zo geslaagd zijn . Mooie wagen ook! Schmidt, wat vervelend van de harde buik! Voelde het vervelend of was het alleen een harde buik? Wel jammer dat het lichaam zo snel roept dat het te veel is he. Gelukkig heb je wel een heerlijke zaterdag gehad . Kipje, hihi dat wordt inderdaad nog een flinke opgave om 65 man te entertainen . Maar uiteindelijk wel reuzegezellig! Heerlijk appelflapjes. Ik eet maar weinig, maar een hapje versgemaakte appelflap zou ik nu best zin in hebben. Misschien komende week ook een keer maken. Moon, heerlijk zo'n avondje dansen, alleen jammer dat onze Ukkepukjes ons weten af te straffen als we te veel doen . Zo knap dat je dan ook nog het hele weekend werkt, bikkel hoor! Hier lijkt het alsof de medicijnen wel enigszins werken. De wc en ik zijn wederom goede vriendinnen, maar het lijkt toch iets minder intensief. Echter blijf ik nu wel extreem lang misselijk en lijk ik nog gevoeliger voor licht. Persoonlijk vind ik het spugen dan fijner, maar tegelijk is het beter voor de kleine als de voedingsstoffen erin blijven. Ik ben benieuwd naar morgen. Hopelijk is mijn gewicht stabiel, want daar zat ze nog het meeste mee. We gaan het meemaken. Komende week zou ook het omslagpunt moeten plaatsvinden van HCG naar progesteron, hopelijk doet dat ook z'n ding . Mijn beste vriendin is geadopteerd en ik zei al tegen haar dat als dit tot het einde blijft spelen, nummer 2 gewoon ook een schattig aziaatje is zoals zij . Nog een fijne avond lieve dames en alvast slaap lekker. X
Ik heb wederom via de tel. een poging gedaan om te reageren, maar dit ging weer fout. Ben heel de dag weg geweest (wel rustig aan gedaan) maar ben nu te moe om alles weer terug te lezen en te reageren. Hopelijk lukt dit morgen nadat ik weer gewerkt heb. Dinsdag naar de Arbo. Fijne avond allemaal en ik denk aan jullie!
Hoi meiden, Korte update.. Ze willen nu dat ik Emesafene en Haldol ga combineren vanuit de vk, wil mijn huisarts dat niet, dan gaan ze me naar het ziekenhuis doorsturen naar een arts. Dus ik heb net even met de huisarts gebeld en die belt me zo terug. Mijn eigen arts is er nu weer en die was (iig de assistent) niet te spreken over de voorschrijving van de Haldol door de vervangende arts. Dus ik ben benieuwd wat ze nu gaan beslissen. Verder was ik maar iets van 200 gram lichter, dus dat is nietszeggend. Als ik echter nu nog een keer 3 a 4 kilo kwijt ga raken zetten ze me aan de sondevoeding . Brrr, moet er niet aan denken. Het hartje luisteren daarentegen was weer heerlijk!!! Ze had het direct te pakken en dit keer ook best hoog. Verder hoorde ik op een gegeven moment ook plokjes en dat blijken bewegingen te zijn ! Misselijk as hell, maar ook helemaal content met de bewegingen horen en het hartje . X
Tjonge Suus, ik ben benieuwd wat de artsen gaan zeggen, misschien ben je wel veel beter op zijn plek als een gyn er eens zijn hersenen op laat kraken. Ik ben vanmorgen goedgekeurd bij de gyn, althans mijn baarmoedermond en mijn bloeddruk dan. De afspraak voor de 20 weken echo staat inmiddels ook.
Haaaa meiden! Kipje klinkt heerlijk appelflappen! Roos babydump heeft super leuke dingen! Mooie wagen! Suus hoe gaat het met je nieuwe medicatie? Nou ben je lekker mee! Hoop dat het beter helpt! Sonde voeding bah dat wil je echt niet! Fijn dat met de beeb alles goed was! Je buikje groeit wel goed! Caro fijn dat je goedgekeurd bent! Je hebt echt een flink buikje al! Moon leuk een vroege geslachts bepaling! Ben benieuwd wat het word! Schmidts hoe gaat het met jou? Chanti klote dat je je zo voelt! Hoer gaat alles zijn gangetje, af en toe last van me groeiende baarmoeder soort trekkende pijn aan de zijkanten. Buik groeit hard zal binnenkort even een foto maken. Weinig tijd de laatste tijd gehad om op zp te zitten. Werk onwijs veel en onregelmatig. Xx
Hoi hoi! @Roos: Fijn dat jullie geslaagd zijn, wij gaan binnenkort ook kijken voor kinderwagens, is de Transit een beetje compact op te vouwen? Wij hebben niet zo'n grote kofferbak, vandaar. @Suus: Fijn hè, als de ene arts het niet eens is met het beleid van een andere arts... Sondevoeding is inderdaad best een rigoureus middel, maar denken ze dat dat er wel in blijft? Misselijk is misselijk, en sovo gaat ook naar de maag... Ik zie in ieder geval regelmatig mensen die sovo krijgen ivm verminderde intake, die toch blijven braken ondanks de sovo... Is bijvoeding in de vorm van Nutridrink ofzo niet een optie? Heb je ook in Juice (soort vruchtensapje). Lastig hoor allemaal! Ben je inmiddels al wat wijzer? @caro: fijn dat je weer door je APK bent gekomen Hier: moe, moe, moe!!! Dacht dat dat na de 12 weken minder moest worden, maar het lijkt hier alleen maar erger te worden!?! Misschien vraag ik ook wel teveel van mijn lijf, ik ga gewoon door zoals ik gewend ben, nu dag 3/5 en daarna gelijk 6 dagen naar Rome. Onwijs veel zin in, maar denk dat ik toch meer rustmomenten op een dag moet gaan inbouwen, want mijn ogen vallen zowat dicht! Fijne avond allemaal!
Moon, balen zeg dat die vermoeidheid zo blijft, hopelijk trekt het snel weer bij. Hier wel de energie, maar dan wel sneller moe, mja we passen ons maar aan he. Hoe groeien jullie in kilo's?? Bij de gyn vragen ze nergens naar, maar ik houd het zelf bij.Ik zit nu op ruim 15 weken op +1 kilo, ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat.