❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 11 april 2013 - Caro- 35 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend. 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend. 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 24 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ❤ Afspraken ❤ ❤ Oktober ❤ 23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk 24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn 24 oktober 2012 - SuzanneVVdO - pretecho geslachtsbepaling 29 oktober 2012 - Loesje - controle VK 29 oktober 2012 - Chanti1 - vruchtwater punctie 31 oktober 2012 - Caro - 20 weken echo en controle gyn. ❤ November ❤ 01 november 2012 - flieentje- controle vk 01 november 2012 - scrc - controle vk 06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK 17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling 20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo 27 november 2012 - scrc - 20 weken echo! __________________ ❤ December ❤ 03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo
kleine update: vk was helemaal goed... 25 min wachten en 10 min later stond ik weer buiten! bloeduitslagen waren allemaal goed en hartje klopte prachtig! helemaal gelukkig... kan weer rustig aan het werk...
Hoi meiden, Schmidt, wat naar dat je zo uitgeteld was, maar wel fijn dat je op het werk in ieder geval goed kon functioneren. Hoe is het bij de Arbo-arts gegaan? Dat was vandaag toch? Gaan ze kijken of je minder kan werken of iets dergelijks? Roos, thanks je berichtje is geruststellend . Ik zal zo eens gaan googlen op astronautenvoedsel. Vaker dan eens vraag ik me toch echt af hoe het ging zonder Google . Helemaal als ik in de UB zat of thuis stukken moest schrijven voor mijn studie.. Vroeger moest je dus continu naar de UB of overal boeken vandaan halen waar je alles uit moest toveren (waarschijnlijk wel een stuk leerzamer dan alleen even googles ). Heel veel plezier bij de vk! Heerlijk naar het hartje luisteren ! Chanti, leuk dat je naar voren bent gezet, ook al maakt het uiteindelijk natuurlijk amper verschil, het klinkt weer sneller ! Caro, echt handig dat jullie al een wagen hebben hoor, hoef je je daar niet meer druk om te maken. Via mp dingen zoeken is toch een leuke manier om net iets uniekers te vinden of weer wat geld uit te sparen wat je dan weer aan andere leuke dingen kan uitgeven . Zelf vind ik die Stokke Limited Edition wel heel erg leuk, juist omdat hij toch iets anders is dan de andere wagens. Mijn favoriet is de Mima Xari, maar we zijn nog niet gaan kijken, dus wie weet wat ik er in het echt van vind. Echter blijkt nu dat we de Bugaboo van mijn schoonzus kunnen krijgen. De kleuren vind ik mooi (zwart/antraciet), maar ik was eigenlijk van plan om de Bugaboo heel hard te negeren. Iedereen lijkt de Bugaboo te hebben (al is dat ook niet zonder reden, want hij moet wel heel fijn zijn). We krijgen onze wagen cadeau, maar nu vraag ik me af of we niet toch beter haar wagen kunnen nemen en het geld wat we daarmee onze schoonouders besparen te gebruiken voor andere dingen voor Ukkepukje. Morgen echo , weet dat ik het al vaker heb gezegd, maar ik begin nu echt ongeduldig te worden terwijl ik nog bijna 1,5 dag moet wachten!! X
❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend. 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend. 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend. 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ❤ Afspraken ❤ ❤ Oktober ❤ 23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk 24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn 24 oktober 2012 - SuzanneVVdO - pretecho geslachtsbepaling 29 oktober 2012 - Loesje - controle VK 29 oktober 2012 - Chanti1 - vruchtwater punctie ❤ November ❤ 01 november 2012 - flieentje- controle vk 01 november 2012 - scrc - controle vk 06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK 17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling 20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo 22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn 27 november 2012 - scrc - 20 weken echo! __________________ ❤ December ❤ 03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo Ik heb mezelf toegevoegt aan de lijst weet niet of ik het zelf mocht doen ik ben Miepje 27 jaar en zwanger van ons 1e kindje we zijn 7 april 2013 uitgerekend Liefs
hai Miepje, tuurlijk mag je dat zelf doen! welkom bij de club. en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!!!
Roos, wat fijn zeg, gerustgesteld worden is altijd wel heel prettig. Ik maak me ook altijd veel te nerveus voor de afspraken bij de gyn, mja dat is nu eenmaal de aard van het beestje. Morgen moet ik bij de bedrijfsarts zijn en stiekem vind ik dat toch ook wel spannend. Suus, ik zou, als je die bugaboo niet heel vreselijk vind, gewoon lekker die wagen nemen, er blijft nog genoeg over om aan te schaffen, zo was ik bij de eerste bijna een box vergeten, hihi ook zo dom.
@Miepje, Welkom! Hoe verloopt de zwangerschap @Roos, fijn dat alles goed was. Geeft je toch even een dot energie. @Suus, snap dat je zin in morgen hebt. Ik wens je alvast heel veel plezier. En inderdaad fijn dat je een wagen van iemand kunt overnemen. Deze zijn zo prijzig. Hier kun je inderdaad allerlei andere leuke dingen voor kopen. @Caro, succes morgen bij de bedrijfsarts. Bij mij liep vandaag het bezoekje aan de bedrijfsarts niet zoals gepland. Ik was op school al niet uitgeroosterd en op de school waar ik een afspraak met hem had heb ik een tijdje staan wachten, maar hij was al weg. Telefonisch kreeg ik bijna geen conact, waarop ik gebeld heb. Dit ging ook fout. Uiteindelijk heb een mail naar zijn assistent gestuurd en zij belde mij netjes op en later belde de arbo arts zelf. P&O had mij betergemeld, wat ik niet ben...maar ze maken wel meer fouten. Ik krijg straks waarschijnlijk nog een hele rel rondom mijn zwangerschapsverlof omdat ik als ondersteunend personeel recht heb om de vakantiedagen die binnen mijn verlof vallen erachteraan te plakken waardoor ik precies door kan naar de zomervakantie. Maar goed de arbo. Ik ga mijn werktijden juist uitbreiden. Werkte van 9 tot 13u Nu ga ik van 9 tot 14.30u en hopelijk kunnen we dit over 2 weken uitbouwen. Hij vroeg of het UWV al gebeld had. Dit is niet het geval, maar dat gaat als het goed is wel gebeuren (ik betwijfel dit omdat de administratie van school niet naar behoren werkt). Dit gebeurd wanneer je zwangerschapsgerelateerd ziek bent. We wachten af. Ze bellen maar.
Klopt wel dat het UWV je gaat bellen, dat stelt alleen weinig voor, die contacten lopen, als het goed is, via de werkgever en de bedrijfsarts en jij dient dat geloof ik alleen maar te bevestigen en de papieren die je krijt goed te bewaren. Ik heb het tijdens mijn 1e zwangerschap ook gehad, maar ik kan me er weinig van herinneren dus zoveel indruk heeft dat toen niet gemaakt.
Zo even niet gekeken en heel wat bij te lezen hihi! Voornamelijk over de wagens hihi Wij hebben voor de Maxi Cosi Mura 4 gekozen ben er erg blij mee, was er van te voren stiekem al verliefd op hihi en nadat ik hem in de winkel zag staan dacht ik die wagen hoort gewoon bij ons Miepje, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Een meisje op komst las ik? Leuk hoor! Scrc: Ohh ook ik ben jaloers dat je ukkie al gevoeld hebt! Ga vaak helemaal stil liggen in de hoop wat te voelen, merk dan voornamelijk dat me darmen erg druk bezig zijn, heb niet het gevoel dat dat de kleine al is. Wat zul jij je heerlijk gevoeld hebben! Suzan, spannend morgen! snap dat je er al zin in hebt en zenuwachtig bent. Weer lekker spieken naar je kleintje en hopelijk zien welk geslacht er in je buik rond tuimelt Roos, fijn dat alles weer goed was bij je vk! Altijd weer fijn om te horen he! Schmidt, wat vervelend zeg dat het zo moest lopen vandaag. Daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Wel fijn dat je weer extra kunt gaan werken, hopelijk gaat dit goed! En ik hoop voor je dat je eruit komt met je werkgever en arbo! Caro, succes morgen bij de bedrijfsarts. Voor je het weet is het weer achter de rug Volgens mij heb ik nu weer iedereen gehad he? hihi En wat betreft dat googlen dat herken ik wel ja . Vriendlief zegt wel eens zal ik google maar gaan blokkeren hihi. Of als grapje als ik iets vraag waarom google je het niet even hihi! Ja het maakt het wel makkelijk en net als Suzan denk ik wel eens hoe deden ze dat vroeger zonder google? Hier verder geen bijzonderheden. Lekker aan het werk en voorbereiden op me verjaardag pff Vanavond nog even een verslag maken voor me werk zodat ik hopelijk mijn eindjaarsuitkering krijg Fijne avond meiden!
❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend. 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje 09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend. 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend. 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ❤ Afspraken ❤ ❤ Oktober ❤ 23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk 24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn 24 oktober 2012 - SuzanneVVdO - pretecho geslachtsbepaling 29 oktober 2012 - Loesje - controle VK 29 oktober 2012 - Chanti1 - vruchtwater punctie ❤ November ❤ 01 november 2012 - flieentje- controle vk 01 november 2012 - scrc - controle vk 06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK 09 november 2012 - kipje87 - controle VK 17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling 20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo 22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn 27 november 2012 - scrc - 20 weken echo! __________________ ❤ December ❤ 03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo
Nadesy, wat leuk! 4 jongens heel mannen gezin! Stoere mannen hihi. Erg leuk ook zo die foto, al 3 mooie jongens daar past die 4de goed bij. Geniet er lekker van
hey meiden kwam al een paar keer mijn naam tegen dus dacht laat ik even wat van mij horen, ik probeer jullie te volgen maar jullie gaan erg hard haha zelfs al twee meiden die weten wat het word super! Gaat echt snel. De meiden die zich nog niet goed voelen echt jammer je kunt niet echt volop genieten maar goed er komt straks wel wat heel wat moois voor terug. Zelf voel ik de kleine heel af en toe heel zachtjes dat is heel fijn dat ik dan weet dat het met hem-haar goed gaat verder heb ik inmiddels wel een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo want tja voor het zelfde geld gaat het wel gewoon goed genieten doe ik nog niet durf niks te kopen want ja het kan gewoon dat mij vliezen breken door de stolsels donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis hopelijk kom ik hier dan terug maar dan met goed nieuws. meiden geniet ervan want ooo het is echt niet zo vanzelfsprekend. liefs mij.
Hoi lieve dames, Miepje, van harte gefeliciteerd met je eerste baby! En wat leuk dat je al weet dat het een meisje is . Manlief en ik (+4 man aanhang) hebben morgen ook een pretecho op de agenda staan en krijgen dan hopelijk ook te horen of het een hij of een zij is ! Superleuk! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? Flink genieten? Caro, ja je hebt ook gelijk hoor. Ik vind de Bugaboo niet vreselijk, maar hij is zo standaard en daarom past hij niet echt bij me. Tegelijk moet ik niet miepen, want het is een supergoede wagen. Ik moet maar een keer gaan wandelen met dat ding van haar. Succes morgen bij de Arboarts! Schmidt, wat vervelend dat die afspraak helemaal spaak liep. Als je wil komen we wel even langs als ze je nog vaker laten wachten . Omg, dat lijkt me best eng zo'n horde zwangere vrouwen vol hormonen . En administratie op scholen..... Kipje, ja heerlijk! Ik heb echt al tig testen online gedaan, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets . Ik zal toch echt moeten wachten tot morgenavond half 8 en dan moet die kleine er maar voor zorgen dat zijn/haar beentjes niet bij elkaar geknepen zitten . En ik lig nu ook vaak in bed in mijn buik te porren . Ukkepuk beweeg nou!!! En dan lijk ik soms wat te voelen, maar volgens mij zijn dat gewoon mijn darmen. Geduld is een schone zaak..... Jammer dat ik dat niet echt vind en alleen maar denk 'NU NU NU'! Was je nou de 24e of de 26e jarig? Of zit ik nu nog verkeerd? Weet het niet meer precies. Jarig zijn is leuk! En succes met je verslag! Nadesy, wat ontzettend leuk!!! Al die mannen in je huis, wat een luxe! Gefeliciteerd hoor . Bij mijn ex waren ze ook met alleen maar kerels, ik vond dat altijd ontzettend gezellig! Ann, wat fijn om te horen dat je je kleine uk af en toe voelt bewegen. Dat is toch iets. Ik hoop dat ze donderdag beter nieuws voor je hebben lieve meid. Dikke knuffel! Ik gun het je zo dat je straks weet dat alles wel goed komt en je eindelijk een beetje kan gaan genieten. X
Nadesy, nee wij willen het niet weten (één van de weinige geloof ik hihi) nog zon 24 weken geduld hebben hihi. Vooral bij de eerste vinden we het beide leuk dat het een verrassing is. Wisten jullie het bij 1 van je andere jongens? Ann, wat fijn wat van je te horen meis! Goed te horen dat je kleine uk al voelt. Hoop dat ze donderdag goed nieuws voor je hebben, snap dat je niet echt kunt genieten. Al die onzekerheid! Er word nog veel aan jullie gedacht hoor. Dikke knuff! Suzan, pas om half 8 s avonds ook. Duim met je mee dat de dag snel voorbij gaat morgen hihi! Laat je het wel weten daarna? Vind het zelf helemaal spannend voor je hihi. Ik ben de 27e jarig. Halve Sarah X