@ann, dat is in ieder geval iets, dat het niet erger is geworden. Leuk waarschijnlijk een meisje. Toch leuk om te weten. Nu op naar de 20 wkn en hopelijk tot de ongeveer 40 wkn. @suus, mooi echo. @gewicht, weeg 10 kilo zwaarder als eind juni. 6 kilo sinds het begin van mijn zwangerschap. Maar toen woog ik mezelf in de ochtend, zonder kleren en was ik naar de wc geweest Dus nee dames bij jullie gaat het goed Hier een chaotische werkdag, ben blij dat ik thuis ben. Nu zo lekker dutten en bij mijn ouders eten. Ml is voorlopig niet thuis. Wat trouwens wel leuk was is dat 3 collega's hun baby kwamen showen. Iedereen zei al, je merkt dat je zwanger bent hihi. En ik voelde me vrij fit.
Ja daar gaan we voor 37 weken ben ik ook al tevreden mee hoop het zo, ben der wel wat rustiger onder je hebt het gewoon niet in de hand ik doe zo rustig mogelijk aan. maar genieten kan ik nog niet en durf gewoon niks te kopen wel jammer is dat maar als het maar goed komt geniet ik straks als alles goed is wel dubbel en dwars haha. liefs
Nadesy en Suus!! Gefeliciteerd met jullie Zoontje!! Super nieuws.. WOW!! mooie echo's ook suus! njoy!
❤ Uitgerekende datum ❤ 05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend. 07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje 07 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een jongetje 09 april 2013 - Kipje87 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend. 20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend. 22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend 27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend. 30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend. ❤ Afspraken ❤ ❤ Oktober ❤ 23 oktober 2012 - Roos - 2e controle vk 24 oktober 2012 - Schmidt - 4de echo gyn 24 oktober 2012 - SuzanneVVdO - pretecho geslachtsbepaling 29 oktober 2012 - Loesje - controle VK 29 oktober 2012 - Chanti1 - vruchtwater punctie ❤ November ❤ 01 november 2012 - flieentje- controle vk 01 november 2012 - scrc - controle vk 06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK 09 november 2012 - kipje87 - controle VK 17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling 20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo 22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn 27 november 2012 - scrc - 20 weken echo! __________________ ❤ December ❤ 03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo
Hoi lieve schatten, Bedankt voor jullie lieve felicitaties!! Ik was er nog vergeten bij te vertellen dat ik ook 2 dagen naar voren ben gezet, dus zo nog even mijn banner aanpassen en de datum plus de sekse heb ik ook toegevoegd in het schema . Chanti, 3,5 kilo is toch ook niet heel veel? Volgens mij is dat toch ook nog netjes binnen de curve. Bovendien stroomt er ruim een liter extra bloed door ons lichaam en moet het lichaam zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden. Zou me niet te veel zorgen maken hoor meissie. Ann, wow een meisje!!! Nu even afwachten tot de 20 weken echo om te zien hoe het nu verder gaat en of het nog steeds een meisje is . Bij ons was het echt vanuit alle hoeken duidelijk te zien dat het een jongetje is, dus als mijn Ukkepukje opeens toch een meisje blijkt te zijn, krijgt ze een hele zware jeugd . Fijn dat je er nu ook wat rustiger onder bent, dat is denk ik ook beter voor jezelf en je baby (maar lekker makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Schmidt, idem voor jou wat ik al bij Chanti zei hoor. En 6 kilo is denk ik wel boven gemiddeld, maar je lichaam moet wel echt een enorme omslag maken. Mijn ene schoonzus was erg ziek tijdens de zwangerschap, maar de ander kwam ook heel rap aan in het begin. Uiteindelijk is dat ook gewoon gestagneerd en viel het echt reuze mee. Fijn dat je fit was vandaag en leuk van al die complimentjes en baby's! De placenta ligt overigens bij mij aan de voorkant, dus nu weet ik zeker dat die plopjes gewoon de darmen waren . Het zal waarschijnlijk dus nog wel even duren. Wel bizar dat die kleine gewoon al 12,5 cm is!!! Ik blijf het hele zwanger zijn gebeuren maar bizar vinden . X
Hey meiden, Qua kilo's ik ben nu in ruim 16 weken tijd 3,2 kilo aangekomen. Mijn verloskundige zei dat het gemiddeld 12 tot 15 kilo is en bij West Friezen (zoals ik) vaak wat meer is omdat die gemiddeld ook grotere kinderen krijgen (nou gezien ik 1.81 ben zou dat wel kunnen hihi) Ben benieuwd waarop het gaat eindigen, en daarna starten we gewoon een afvalclubje met elkaar kunnen we elkaar weer stimuleren hihi! Ann, fijn dat er niet meer stolsels bij zijn gekomen, snap dat genieten erg lastig is voor je. Hopelijk lukt dat na de 20 weken echo wat beter. Wel leuk dat ze kon zien dat het waarschijnlijk een meisje is, spannend hoor. Nu op naar de 37 weken goed? Denk aan je meis dikke knuff! Chanti, zijn er veel dingen anders in België dan in Nederland? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar? (niet nieuwsgierig hoor hihi) Schmidt, fijn dat je je fit voelde vandaag. Grappig he dat je dan opeens zo zwanger lijkt, vind dat altijd weer erg bijzonder Suzan, jammer dat je 2 dagen naar voren bent gezet, lopen we niet meer met zn drieën gelijk op. Hmm jammer he dat die plopjes dus niet ukkie zijn, maar vooral bij de eerste is 16 weken wel vroeg wat ik zo van iedereen om me heen hoor, we wachten gewoon geduldig af! Hier lekker weekend nu alhoewel het wel een druk weekend gaat worden, zal zondag wel veel slapen hihi. Ach we laten het gewoon weer over ons heen komen. Fijne avond lieve meiden!
@kipje, jaloers, weekend. Mag nog 1 dag. Jij bent niet de enige die groot is, dus dat maakt dat de kilo's meevallen. Ik ben 1.84m. Toen ik laatst de vk belde zei de assistent, jij bent toch die lange vrouw? Geniet van je weekend. @suus, leuk dat je weer 2 dgn vooruit bent gezet. Idd wel jammer dat we niet meer met zijn 3 gelijk lopen . Zelf hoop ik niet dat ik nog verder vooruit gezet wordt. Ik kan nu waarschijnlijk met wat passen en meten net door tot dr zomervakantie met verlof.
Suus, wat geweldig dat je een zoon krijgt, en nog veel fijner dat alles goed was en dat het een mooie echo was Ann, toch fijn dat alles voor het moment goed is, ik denk dat je niet veel andere keuze hebt dan bij het moment te leven, maar toch meisje ....heel veel sterkte. Heeft er iemand nog wat van femmelepem (ofzoiets) gehoord/gelezen???? Verder over de kilo's ...ik denk dat het heel persoonlijk is, bij de gyn heb ik nog niet op de weegschaal hoeven staan, maar ik wil het zelf wel graag bijhouden, zeker omdat mijn buik echt veel sneller groeit dan bij nr1. Tot nu toe verloopt het gewicht ongeveer net zo als bij onze dochter en bij haar ben ik met 36weken bevallen en toen stond de teller op +10, als dat nu weer zo blijft dan ben ik tevreden hoor Ik ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest, mag per direct nog maar halve dagen staan en moet de middag zittend werk gaan doen, nu heb ik dat besproken in ons team en dat realiseren gaat lastig worden, maar ik wil nu nog niet de keuze maken om al minder te aan werken, dus we gaan het gewoon proberen, over 4 weken (of eerder indien nodig) evalueren bij de bedrijfsarts en we gaan het beleven. Arts had al het vermoeden dat ik sneller/langer doordender dan goed voor me is en heeft me op het hart gedrukt me niet te stoer te gedragen met mini uk in mijn buik.
Hi, Poeh meiden wat zijn jullie lang. Ik voel me een ukkie bij jullie terwijl ik me normaal toch niet heel klein voel. Ik ben 1.70 en draag op een normale dag (lees: vooral niet irritante zwangere dag ) hakken van 9 cm, maar dan ben ik nog een kaboutertje naast jullie . Kipje, heerlijk dat je weekend hebt en nog maar 2 nachtjes slapen!! Hihi en ach die twee dagen, zul je zien dat jullie me allebei alsnog voorbij gaan op het einde . Schmidt, ohw wat zou het fijn zijn als je het kan combineren met de vakantie, zou zo relaxt voor je zijn. Caro, goed dat de bedrijfsarts door heeft dat hij nu moest ingrijpen bij je. Het zou niet goed zijn als het straks ten koste gaat van je kleine, helemaal omdat je toch al gevoeliger bent voor een eventueel vroeger kindje. Goed op je zelf letten he meissie. En ja het was zo fijn om die geruststelling te krijgen dat alles goed is. Ik maakte me toch wel zorgen over mijn hoeveelheid voedsel die binnen bleef en de groei van mijn kindje, maar nu alles hartstikke goed gaat ben ik echt meer gerust gesteld. Morgen gaat manlief weg , stom! Hij is nu ook nog aan het werk terwijl hij naast me zit, dus ik denk dat ik hem even van zijn laptop af ga halen en hem nog even voor mezelf claim. Slaap lekker dames! X
Goedemorgen meiden! Schmidt wat grappig dat die assistent het meteen wist. Al is het vaak wel irritant dat mensen dat meteen opvalt. Ach heb ook lange vriendinnen dus dan valt het nooit zo op dat ik lang ben. Meestal wel handig je kunt overal bij. Nu wil ik alleen nieuwe laarzen voor de winter maar zonder hak. En die lijken momenteel wel onvindbaar ofzo Draag jij wel hak of ook niet? Caro,wat doe je precies voor werk? Lastig als zittend werk moeilijk te combineren is.Hopelijk kun je een tussenweg vinden. Jij en uk zijn tenslotte het belangrijkste! Goed inderdaad dat de arts dat door had.Succes meid. Suzan, met 1.79 in totaal scheelt het niet zoveel meer hoor hihi. Jij kunt tenminste in een schoenen winkel flink los hihi. (Jaloersss!) Ohh nu al manlief weg! Snap dat je hem nog even voor jezelf claimde! Waar gaat ie precies heen? succes de komende dagen. Maar gelukkig heb je veel mensen om je heen. Hoe gaat je misselijkheid? fijne dag. allemaal. Xx
hai Kipje (en andere met interesse hierin) ja alles gaat idd wat anders hier in Belgie. je loopt de hele zwangerschap bij de gynaecoloog. En ruggeprikken etc zijn hier wat makkelijker te verkrijgen. Ook heb je hier niet zo maar hulp thuis als je bent bevallen en moet je daarom dus 5 dagen!!! in het ziekenhuis blijven na je bevalling. tenzij je een aparte kraamhulp in de hand hebt genomen (extra kosten) dus daar denk ik nog over na. Ik vind het best een hele zoektocht om alles te begrijpen en vooral de verzekering blijft hier onbegrijpelijk: ik moet nog een belgische verzekering afsluiten en weet maar niet hoe dit te doen. Ik heb ook maar een paar uurtjes per dag dat ik iets kan doen en weer naar bed moet.verder lijkt het op elkaar volgensmij maar ik ben ook nooit in NL zwanger geweest. Ik heb wel moeite om de goede winkels te vinden om rond te neuzen naar de juiste spulletjes. o ja! laat ik het kinderdagverblijf niet vergeten: veeeel goedkoper: ik schoot in de lach laatst met de dame die het me uitlegde aan de telefoon. na lang rekenen mbt ons inkomen kwam ze op een bedrag van rond de 4,- ......... per dag!!! maar daar staat wel tegenover dat ik nog geen een vrije plek voor eind 2013 heb kunnen vinden. daar moet ik dus ook nog steeds achteraan. Ik hoop nog steeds dat het ergens wel lukt anders moeten we andere drastische oplossingen gaan bedenken. dat was het wel zo'n beetje geloof ik... ga ik nu weer even de verzekeringen bellen @suus: sja 3,5 kg is ook niet zo veel maar ik ben zeeeeker geen 1.80.... fijne dag allemaal!
@kipje, min. Man is lang dus draag wel eens hakken, maar niet nu ik zwanger ben. Nee, geen nieuw paar dit jaar. @suus, bah ml weg. Suc6 ermee. Ik heb een rotdag. Slecht geslapen, ben erg moe. 1 lichtpunt ml gaat vandaag de bank bestellen. Daar gaat min 13de maand hihi. Zo nog 2 lesuren aanpoten en dan thuis slapen en vooral niks doen.
Grappig he, 2 van zulke kleine landjes en zoveel verschillen. Hopelijk kom je er binnenkort uit met de verzekering! En die kinderopvang te erg hahaha! (wil eigenlijk niet weten wat daar mijn loon dan zou zijn als pedagogisch medewerkster hihi ) Ben je nog steeds zo beroerd? Wat vervelend zeg! Hopelijk word het gauw beter meis! Schmidt, wat balen dat je een rot dag hebt Snel die 2 uurtjes voorbij en dan vlug je bedje in bijtanken! Maar jeeeeeeej je nieuwe bank Hopelijk zit er niet een al te lange levertijd op! Slaap lekker strakjes Ik ga zo ff naar de stad, op zoek naar nieuwe schoenen (wish me luck, heb nu al het gevoel dat het niet gaat lukken) en op zoek naar slingers. Mag vanavond weer versieren hihi (verwacht niet dat vriendlief dat gaat doen haha, aangezien ik gewoon thuis ben) Fijne dag meiden, en voor de meiden die zich niet lekker voelen sterkte!
Hi kipje, nou heb net weer even mijn haar uit mijn hoofd mogen trekken mbt de verzekering. maargoed... hoop dat het goed komt. Ik heb weleens gehoord dat de opvang hier zwaar gesubsidieerd wordt, dit omdat de belgische regering lange tijd de kinderbijslag fout heeft berekend ofzoiets. dus de mensen die er werken krijgen wel normaal betaald hoor! dus mocht je ooit willen verhuizen dan geen zorgen shopze!
Hoi meiden, Ohhhh zojuist manlief uitgezwaaid. Ik wilde zo graag hem naar Schiphol brengen, maar het lukte gewoon niet. Ik ben uit bed gekropen en met hem naar de voordeur gegaan, c'est tout. Dus ik heb me zo groot mogelijk gehouden en ben pas hysterisch gaan snikken toen hij buiten gehoorsrange was. Blegh wat zie ik nu op tegen deze twee weken. Hij zit trouwens in Thailand en Cambodja, maar hij maakt eerst nog even een stop over in Dubai (is hij nog niet geweest). Hij vond het echt afschuwelijk om me achter te laten en ik heb me dan ook voor hem proberen sterk te houden. Mocht de situatie verergeren kan hij alsnog het eerste vliegtuig terug naar Nederland pakken. Heb nu een van mijn cavia's op schoot die wanhopig terug wil naar haar hok, maar die heeft even dikke pech . Mijn manlief vervanging . Kipje, jij was er lekker vroeg bij vanochtend . Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het partytime! En ik vind het ook altijd lastig om schoenen te vinden als ik specifiek op zoek ben (terwijl ik ze meer dan prima zie te scoren buiten die momentjes ). Het scheelt echter wel dat platte hakken in de mode zijn , dus ik hoop dat je wat weet te vinden. Maar hakken zijn wel zo mooi, soms kan ik echt verliefd naar mijn collectie staren (maargoed, bij de laatste telling had ik ook al meer dan 100 paar dus dat ik gek ben wist ik toch al). Situatie verder is overigens nog gelijk. Misschien iets minder spugen (nog maar 1 a 2x per dag), maar wel veel langer te misselijk om te eten dus ik weet niet wat ik liever heb. Chanti, oeww cheap ass kinderdagverblijven! Wel vervelend dat er dan zo'n lange wachttijden zijn. Poeh en ook al ben je geen 1.80, ik kom al 3,5 kilo aan als ik alleen al naar een appel kijk (oke en misschien iets te veel borrel in een week) dus ik vind het alsnog reuze meevallen hoor. Schmidt, rotdagen hebben sucks big time. Ik leef met je mee hoor. Ik ga Catootje terugzetten, want een cavia in bed is eigenlijk niet de bedoeling . X
@chanti.. Hoop echt dat je wat kan vinden qua kinderdagverblijf... Maar ergens moet het wel lukken toch.. Ik zou anders gewoon zeggen, ik heb me maanden geleden als aangemeld en ik hoor helemaal niks... kijken wat ze dan zeggen... @ lengte... Ik ben helemaal iniminie dan.. ik ben 1.67 @gewicht... Ik ben pas 1 kilo aangekomen... Heel bijzonder in mijn idee was het al veel meer... meiden, fijn weekend! ik mag het hele weekend werken beetje jammer! zeker nu ik voel dat er een griepje om me heen hangt wat volgens mij elk moment kan aanvallen... BAH! liefs!
@roos, suc6 met werken. Hopelijk valt het mee. @kipje, shop ze. Momenteel zijn lage laarzen inderdaad in de mode. @suzanne, bah, home alone. Sterkte! En knuffel jullie cavina maar plat hihi. Ik ben weer een klein beetje bijgekomen al kon ik niet echt dutten. Ml was allemaal aan het klussen. Denk dat ik vanavond alsnog mee naar de meubelzaak moet. Ml is zo druk geweest. @weekend!!! Heerlijk. Wat ga ik doen! Lekker vrij weinig. Moeten morgenmiddag naar een verjaardag, wordt super gezellig. Verder wat boodschappen doen en chillen.
Chanti, balen dat het nog niet is gelukt Suzan, arme jij! hoop dat de weken snel voorbij gaan! En gelukkig dat je nog een navigatie hebt, lekker als knuffeltje gebruiken. (Ik misbruik mijn kat daar altijd voor hihi) Roos, succes met werken! balen! hopelijk vliegen de uren! hoop dat de griep je bespaard blijft! nou met laarzen ben ik geslaagd! Hier juist heel weinig platte hak, alles met hak zelfs mijn moeder viel het op. veel enkellaarsjes, maar aangezien ik hele smalle enkels heb staat het niet zo mooi onder een jurkje van die lubberende laarsjes. Veel plezier morgen schmidt! Mooie dag om. verjaardag te hebben hihi fijn weekend meiden, op naar een goed weekend
ohwww verdorie, weer vergeten een 2e pagina te openen, uit het bolletje dan maar: @Chanti, waar ergens in Belgie woon je?? Ik woon in Breda, maar dat is natuurlijk vlak bij de grens, mocht je nu een beetje in de buurt wonen en iets willen hebben uit Nederland dan wil ik je wel helpen hoor. @Suus, balen zeg van je misselijkheid nog steeds, fijn dat het spugen minder is, maar misselijk zijn is ook niks. @Schmidt, ik ben apothekers assistente, letterlijk een ren je rot beroep, dus lastig te realiseren om veel te blijven zitten. Over hoge hakken en lang zijn, ik ben ook ong 1.70, maar op het werk of als ik veel moet lopen draag ik geen hakken, maar hubs ziet me het liefst op high heels dus ik heb er wel wat (geen vergelijk met jouw collectie hoor Suus) Zow mijn bruik groeit toch weer, ik heb nu echt al een bolletje, zo leuk! En een beetje eng vind ik het ook wel ..waar gaat dat dan eindigen over een aantal maanden. Morgenavond hebben we een feest en ik heb er echt geen zin in, zondag is mijn schoonvader jarig en dan is het weekend weer voorbij .....