@feestjes, iedereen veel Plezier dit weekend!!! We hebben net eindelijk de bank gekocht!!! Juppie!!! Verder hebben we bij het kruidvat een fleese wikkeldekentje + matrashoesjes voor het bedje. Moet het goed zeggen, hier hadden ze deze hier niet meer dus zijn opa een oma maar voor hun kleinkind op pad gegaan. Fijne avond allemaal.
Hey meiden, Roos, balen dat je moet werken, hoop dat je de griep kan negeren en hij niet toeslaat. Schmidt, fijn dat je weer een beetje bent bijgekomen. Ben je nog meegegaan voor de bank? Lekker genieten van je weekend . Ow, ik zie bij de update dat jullie geslaagd zijn!! Leuk hoor! Moet je lang wachten voordat hij wordt afgeleverd? En fijn van de andere spulletjes . Kipje, ohhh jammer, maar je bent in ieder geval geslaagd . Ik had inderdaad ook wel een stoot dikke hoge hakken gezien, waarvan ik een paar hele mooie laarzen wel wil toevoegen aan mijn collectie. Vind het alleen niet handig om ze online te kopen, dus ik zal nog even moeten wachten voor ik weer los kan gaan . Caro, hihi ik ben ook niet zo'n bikkel om een lange dag op stiletto's rond te lopen. Ik stop dan stiekem platte schoentjes in mijn handtas . Ennnn ik zeg FOTO!!! Vorige keer had jij ook al zo'n mooie foto . Ik had tot en met di het gevoel dat mijn buik groeide, maar ik zie nu geen verschil, lijkt zelfs minder terwijl zoonlief toch echt alweer een stuk hoger zou moeten zitten. Succes met de party's dit weekend en vergeet ook vooral niet een beetje rustig aan te doen. X
We moeten nog tot na de kerst wachten op de bank . Ach, kan deze mooi tijdens de vakantie op marktplaats. Ik ben heel benieuwd naar de buikjes. Met de 17 wkn maak ik weer een foto. Mijn buik is echt flink gegroeid. Lijkt wel alsof ik al aan de 20 wkn zit
Ahhh beetje jammer dat je nog tot december moet wachten op de bank. Ik zal morgen een foto maken, als ik weet wat ik aan ga doen voor het feestje.
Oew dat is nog even wachten! Wel leuk om naar uit te kijken . Wij gaan in november naar een nieuw bed kijken. Daar zitten ook altijd van die lange leveringstijden op . Leuk Caro, ben ook benieuwd!! X
Yeeeey, met manlief gesproken via Skype. Hihi, dus niet alleen 'wat moeten we zonder google', maar op dit soort momenten ben ik dolgelukkig met videochat via Skype ! En voor Kipje! Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!!! Proficiat meissie! Dat je een heerlijke dag mag hebben.
schmidt, jammer dat je zo lang moet wachten he... Vind dat ook altijd vervelend.. Ben een echte ram wat dat betreft en wil het altijd het liefst gelijk hebben! maarja... soms moet je geduld hebben.. De spulletjes van de babydump komen pas in feb... Heb ze t liefst nu al in huis.. en als dat dan toch al in huis is.. ook gelijk het liefst het kamertje al klaar! en als die dan toch al klaar is kan boontje ook wel alvast komen... toch?!? Nouja.. eerst maar eens bedenken wat ik überhaupt wil met de babykamer.. Hier is de flu toch toegeslagen.. potverdikkeme.. had nog zo voor het slapen een schietgebedje gedaan.. Maar helaas... Laat ik alle details achterwegen houden.. maar ik ben ook voor het eerst in de zwangerschap dikke maatjes met de wc.. en ik kan je vertellen... ik vind hem van dichtbij NIET LEUK!! dus nu lekker in huis keutelen.. ben zo slap als een vaatdoek... fijne dag iedereen, dikke knuff
Suzan, dankjewel hihi!! Je was er mooi optijd bij haha En leve het digitale tijdperk hè! Fijn dat je met ml hebt kunnen skypen! Roos dankjewel!! hihi tof dat plaatje Wat balen dat het toch is doorgezet! Heel veel beterschap meis! Schmidt super dat jullie de bank hebben besteld! jammer van de levertijden ja! caro, ja lijkt me lastig in de apotheek, hopelijk gaat het lukken. en die buikjes lekker groeien hihi! normaal gesproken doe je er alles aan om het te voorkomen en nu mag je er mee showen. Soms nog best even gek hihi Hier net een klein kind wat jarig is haha. Helemaal slecht van geslapen. Waarschijnlijk omdat ik wist dat me vriendinnen een spandoek gingen neerzetten, zo maar es gaan spieken hij is door de wind ingeklapt helaas. Fijne dag lieve meiden!
@kipje, lange zal ze leven, lang zal ze leven........................................hoera!!!! Fijne dag vandaag @roos, is dat het probleem, ben ook een ram . Wachten vind ik ook niet leuk, maar het is niet anders @suzanne, fijn dat je ml via Skype gesproken hebt. En leuk! Een bed uitzoeken! 1 tip haal hem niet bij Piet Klerxks. Ik heb daar 5 jr terug een bed gekocht. Ik zou maar 3 mnd hoeven te wachten (nou ja, maar???). Het werden er 6.
Hoi meiden! Roos, wat naar dat je nu zo ziek bent :S, de griep hebben is zo irritant . Hoop dat je er niet te lang last van hebt meis. Kipje, hihi ja he. Ik zag hoe laat het was en dacht laat ik Kipje direct maar feliciteren . Hihi, leuk dat je al zo'n vrolijke start van de dag hebt, inmiddels al ontdekt wat je vriendinnen hebben opgehangen?? Schmidt, thanks voor de tip! Dat is altijd zo a-relaxt! Wij hadden hetzelfde met onze bank maar dan bij Flevolicht licht en wonen. Het was een levertijd van 10 tot 12 weken, dat werd uiteindelijk 26 weken!!! Hopelijk gaat het met jouw bank wel gewoon goed . En hier ook een ram dames, dus dat ongeduldige ken ik maar al te goed. Als iets niet anders kan (zoals een baby die 9 maanden in je buik zit) vind ik het super om naar iets uit te kijken, maar met alles waarbij het iets ook maar iets eerder geregeld kan zijn denk ik 'NU!!!!'. Straks twee rammetjes in de families dus . Kipje, nogmaals heel veel plezier toegwenst vandaag!! X
Kipje, gefeliciflapstaart met je verjaardag !! Griep hebben is zo vreselijk,brrrr beterschap. Suus, wat fijn dat je ml hebt "gezien" dat is prettig geruststellend. Zo hier vanmorgen al vroeg even de stad in geweest, hubs moest even langs de kapper en meteen even een goed warm winterjasje voor ons moppie gescoord. Zelf heb ik nog een positiejas, maar die is echt niet warm genoeg voor als het echt kkkoud is. Alleen heeft ons moppie echt een enorme hekel aan shoppen dus we waren ook wel snel weer klaar.
@caro, fijn he een man die niet van winkelen houdt . Het was een wonder dat mijn man 2 wkn terug mee is geweest en het leuk vond. Wij zijn net op kado jacht geweest voor vanmiddag. Ook hebben we alvast dec. inkopen gedaan voor mijn 2 neefjes. Sinterklaas en ze zijn allebei jarig in die maand. Heerlijk dat we nu rond de feestdagen niet in de rij hoeven te staan in de speelgoedwinkels.
Nou hierbij mijn spandoek hihi! (vind zelf alleen beestje niet zo heel lief klinken, was zelf niet de enige die dat opviel) Dankjulliewel voor de felicitaties Hebben jullie een goede dag? Fijne dag meiden!
@kipje, ik vind het wel grappig, ach weet je, ze bedoelen het goed en ik kan de humor er wel van inzien, ik zou het er de komende jaren gewoon inhouden, dat als je bij 1 van hun langsgaat dat je dan het beest meeneemt.
Kipje, ik vind het echt superleuk!! En jij straalt helemaal ! En vind 'beestje' niet verkeerd klinken hoor, vind het juist wel schattig. En bedenk maar zo --> What's in a name?! Enjoy! Ook de andere meiden die feestjes hebben. X
@kipje, leuke foto . En wat Caro zegt vind ik inderdaad een goeie. Men pas 25, wat voel ik mezelf ineens oud. Het feestje waar we waren was erg gezellig. Ben nu wel erg moe moet ik zeggen, maar het is me wel waard . Hopelijk is het voor jullie allemaal vandaag een leuke dag geweest. Morgen wordt het denk een dag lekker lamlendig doen. Slaap lekker allemaal!!!
Goedemorgen, Wij waren om 23 uur weer thuis van het feestje, was niet zo heel bijzonder en mijn SO waren hier als oppas. Toch weer veel te laat pas gaan slapen en vanmorgen nieuwe tijd 7.30 uur melde ons moppie zich. Dus nu heerlijk lui aan het chillen op de bank, moppie speelt en kijkt tv