April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. Ik ging pas 5 uur nieuwe tijd naar me bed:), toen gingen de laatste naar huis pfff! Maar was super gezellig! Zon 60 man was er en enorm verwend!! Heel veel voor de kleine gekregen (eindelijk had ik een jaar wat te vragen hihi) dus straks ff alles testen en goed bekijken.
    Verder blijft het huis leeg want morgen komt de vloerenboer onze vloer schuren en oliën,dan is dat ook weer knap!

Fijne relaxdag allemaal! (Tijd voor joggingsbroeken hihi)

Xx

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat het allemaal leuk en gezellig was. Een dag niks doen zit er helaas niet helemaal in. Ik zal wat moeten poetsen... bah. Wanneer ik met poetsen op ml. moet wachten zijn we een week verder. Zo geen zin!

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey dames,

Caro, was het feestje wel nog een beetje gezellig of echt gewoon niets bijzonders? Lekker zo'n dagje relaxen :).

Kipje, super dat je verjaardag zo geslaagd was! En wat leuk dat je zo veel voor de kleine hebt gekregen :D. Vandaag ook voor jou een lekker rustig dagje nagenieten :).

Schmidt, succes met poetsen. Vergeet niet een extra pauze te nemen o.i.d. gisteren had je het ook al zo druk. Begrijpelijk dat je er geen zin in hebt!

X

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks suus, ik ben een uur bezig geweest en het is beneden weer schoon zat (daar was het poetsen het hardst nodig). vervolgens wilde ik wat bewegen, want krijg steeds meer last van mijn rug. Helaas kon mijn plan niet doorgaan dus hebben in bed voor de buis gehangen. Nu gaan we zo nog even lekker de bossen in met mijn hond (die helaas bij mijn ouders is gebleven toen ik uit huis ging). En dan hebben mijn ouders op mijn verzoek lekker snert gemaakt :).

5. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Schmidt, dat klinkt ook wel als een fijne zondag, lekkerrrr snert, hier lust alleen hubs het niet, beetje jammer.

@Suus, het feestje was niks bijzonders, veeeeeel mensen waar wij niks mee hebben, naja gewoon niet zo bijzonder, we hebben onze neus laten zien in elk geval. Nu mogen we op komen draven bij mijn SV zijn verjaardag, gisteren werd ons fijntjes medegedeeld dat we in de ochtend (nu eenmaal het makkelijkst met een dreumes en dan heb je zelf nog wat aan je dag) niet welkom waren. Dus we gaan zo even.

Net nog even heerlijk (moppie sliep ook) een dutje gedaan, tjonge wat knapt een mens daar lekker van op. (5 uurtjes slaap als zwangere muts is toch te weinig)

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Schmidt, fijn dat het weer schoon is! Jammer inderdaad dat je hond bij je ouders is gebleven, maar nu heerlijk wandelen niet verkeerd! Lekker snert! Geniet ervan hihi!

Heerlijk hè Caro zon slaapje, fijn inderdaad dat je moppie dat ook nog lekker doet :)

hier het huis ook weer schoon. Ook even de spulletjes getest, babyfoon, campingbedje en badje, zo leuk hihi!

fijne dag nog meiden!

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi,

Schmidt, heerlijk zo'n fris huis :) en jammer dat je hond niet mee kon toen je uit ging. Ik wil ook dolgraag een hond, maar daarvoor zijn we ook veel te weinig thuis :(. Hondjes zijn lief!
    Wel superlekker om met dit weer even de bossen in te gaan met daarna een heerlijke kop soep :D.

Caro, ja dat soort party's heb ik ook wel eens. Gezicht showen, gezelligheidspraatje en fijn dat ik weer thuis ben. Vervelend dat jullie vanochtend niet even konden langswippen, maar nu heb je ene relaxte ochtend gehad :). Hopelijk was het wel gezellig :).

Kipje, luxe en leuk, toe maar :). Ik vind cadeau's normaal ook altijd lastig, maar zo'n ukje geeft inderdaad weer een heel scala aan mogelijke wensen :).

Geniet nog even van het laatste stukje weekend dames!

X

8. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus, nee die verjaardag was niet gezellig, maar goed mijn SO zijn echt een soap appart, daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Als vrienden zich zo zouden gedragen hadden we het contact allang verbroken, maar goed we hebben de plicht gedaan.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @caro, heerlijk die verplichte verjaardagen. Gelukkig is die tijd hier voorbij (hopelijk voorgoed).

@kipje, fijn dat alles weer schoon is. Leuk zeg al die spulletjes die je gehad hebt.

@suzanne, hoe gaat het verder met jou? Heb je wat afleiding gehad?

De wandeling en snert waren heerlijk. Ik heb tijdens mijn zwangerschap nog niks gehad wat zo lekker smaakt als de snert van mijn moeder. Eenmaal thuis hebben we nog lekker pannenkoeken gebakken. Voor morgenavond heb ik snert meegekregen en heb ik extra pannenkoeken afgebakken. Dat gaat dus helemaal goed komen. Het staat hier in huis nu alleen blauw van de rook. Ugge ugge.

En hebben jullie ook zo last van het verzetten van de klok??? Heb echt het gevoel alsof het bijna bedtijd is.

10. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi girls,

Caro, ow that sucks! Schoonfamilie is toch lastiger dan je eigen familie, hoe ontzettend lief en fijn de mijne ook is en hoe graag ik ook bij ze ben. Ik ben heel liberaal en vrij opgevoed en zij komen van het platteland, christelijk/bible belt (gelukkig niet zwaar) en naja wat minder wereldwijs. Ik heb daar zo aan moeten wennen en zij ook aan mij ;). De laatste jaren kan ik ook zeggen wat ik vind, maar toch is het anders dan bij je eigen fam.
    Gelukkig kun je het nu inderdaad weer wegstrepen :).

Schmidt, oewww dat klinkt heel goed! Sowieso altijd weer een feest als je mama net op een bepaalde manier iets kan klaarmaken :D. Ik merk inderdaad ook dat de klok verzet is.

Met mij gaat het opzich wel oke. Gisteren was een relatief goede dag en het overgeven is echt een stuk minder. Ik blijf wel heel misselijk en naja, wat ik zelf wel heel naar vind is dat ik vandaag weer bloed heb moeten overgeven. Dat klinkt ernstiger dan het is, want met zo veel braken is het normaal dat je slokdarm geirriteerd raakt en kan gaan bloeden, maar toch vind ik het eng.
    Even afwachten wat de arts daar morgen van zegt en wat hij verder met de medicatie wil. Zou fijn zijn als ik een van de twee zou kunnen laten wegvallen om te kijken hoe dat uitpakt. Ik zit tenslotte al op de 17 weken nu :).

Slaap lekker voor straks!

X

11. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen meiden,

hier merk ik het ook wel van de klok al is dat uurtje s morgens wel erg lekker!

Suzan, dat klinkt inderdaad eng maar ook wel logisch. Echt zo vervelend voor je! Wel fijn dat het opzich wat beter gaat. Moet je vandaag gewoon naar je arts? En wanneer weer vk? Succes lieve meid!

Schmidt je weekje vrij weer voorbij? succes weer met werken.

Verder fijne dag weer allemaal!

x

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Thanks babe!

In overleg met de arts besloten dat ik het nu een paar dagen zonder pillen ga proberen. Het overgeven is nu zo veel minder, alleen de misselijkheid blijft volledig aanwezig. Als de situatie niet wijzigt zonder pillen, is zonder pillen de te prefereren situatie.
    Het bloed is inderdaad te wijten aan het vele overgeven, dus ik hoef me ook volgens de arts daar niet te veel zorgen om te maken :).

Ow ladies, hoop dat ik ook snel met gezellige verhaaltjes kan komen :).

Fijne dag vandaag allemaal!

X

P.S. Mijn noodpakket naast mijn bed, what do you think ;)

13. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Suus, dat ziet er inderdaad uit als een aardig survival pakket. Nu maar hopen dat je het zonder medicatie gaat redden, ik duim voor je. Hoe doet je mannetje het in verwegnistan? en hoe voel jij je daaronder?

Zow hier, van al het gezeik van afgelopen weekend, weer eens een dagje hoofdpijn. Wel al veel gedaan: Boodschappen, wc's weer schoon, douchecabine een sopje gegeven, 2e was draait nu, beddengoed afgehaald en vast gehakballetjes gedraaid voor vanavond. Nu ga ik nog even een klimop van de muur peuteren en dan denk ik dat ons moppie wel weer wakker zal worden.

14. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Roos, dank voor de tip! Dat ga ik misschien wel doen ja!

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Wow Caro, bikkel!
    Hihi ik hoop ook dat het niet zo hard weer terug komt :). Manlief vooralsnog elke dag gesproken via Skype, dus dat is heel erg fijn. Wel net te horen gekregen dat ze mijn omaatje op wo of vr laten inslapen (of hoe zeg je dat bij mensen?). Niet verwacht dat ze het nog zo lang zou volhouden, maar het is wel klote. Ik denk dat ik even mijn eigen soap ga beginnen ;).

Goodluck met de klimop! En soepballetjes, mjam! Zelfgemaakte zijn toch echt lekkerder dan uit een blik.

X

16. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus, nee gehaktballetjes hoor, lekker simpel met stroganof kruiden uit een zakje en verse uitjes erdoor. Vanavond een aardappeltje uit de oven en komkommersalade erbij en njammie.
    Arm omatje ...euthenasie noemen ze dat trouwens *knipoog* wel heel erg k*t dat het gebeurt nu je mannetje niet bij je is, zulke dingen zijn al rot als je geen zwangere hormonenbom bent.

En druk geweest, naja nu kan het nog he, wie weet mag ik straks niks meer als de zwangerschap vordert en dan springen jullie straks nog actief rond. Dus in het kader van....het kan maar gedaan zijn ....

17. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kipje: nog gefeliciteerd!

Ik weet even niet meer wie mij aanboood om spulletjes uit NL te helpen krijgen. Bedankt, erg lief maar wij zijn heel regelmatig nog in NL hoor :)
    Om bv vanillevla te kopen hmmmmmm dat is 1 van mijn cravings

@suzanne, sterkte meid zo zonder pillen en zonder man: dapper ben jij!!!! Ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen, al ben je op dit forum altijd super enthousiast, ik weet hoe verschrikkelijk je je kan voelen als je de hele dag zo ziek bent blehhhhh... Bij mij gaat het ook iets beter en ik gun je dat ook zo!

Vruchtwater punctie
    Zo ik lig in mijn bedje, dit keer niet omdat ik me ziek voel maar om het een beetje rustig aan te doen na mijn punctie. Vanmorgen half 9 moesten we er zijn. Ik was best rustig maar na een uur wachten werd ik toch nerveus. Voor de punctie wordt er eerst een echo gedaan, heeerlijk om ons hummeltje weer te zien en tegelijkertijd voel je je een beetje vals want we zijn daar voor een punctie, en als de uitslag heel slecht is.... Wat doen we dan... Ik voelde me een beetje een verrader tegenover ons hummeltje daardoor. Dubbele gevoelens...
    Maar alles zag er heel goed uit, dus door naar de punctie.
    Toen werd het me toch even te veel, het is echt emotioneel: het voelt niet ok om zo'n naald bij je kindje te laten steken, en ik wilde het juist beschermen! Ik werd heel emotioneel maar dat is natuurlijk heel normaal en de artsen waren heel relaxed en meelevend. Ik heb niet gekeken, mijn vriend wel en hij voelde ook wat ik hierboven omschreef: ga weg met die naald bij ons kind. Heel primair... Maar hij is altijd heel kalm en was heel lief voor mij. Ik moest me even helemaal naar binnen keren om rustig te worden want je mag nietbewegen dus gaan liggen snikken is niet handig.

De arts zei meteen dat de vloeistof er goed en helder uit zag, dus we gaan uit van het goede nieuws. Dit horen we over een week of misschien eerder. De prik zelf doet wel een beetje pijn, maar het is na ongeveer 2 min voorbij. Als ze bij de baarmoeder aankomen voel je ook even een prik en het opzuigen...daar schrok ik van maar al met al is hetmeer de spanning dan dat het nou echt super veel pijn doet. Toen het voorbij was trilde ik helemaal van ingehouden spanning. Ook hierop reageen de artsen heel relaxed: ik denk dat het toch wel bij de meeste vrouwen een beetje dezelfde reactie oproept.

Ik hoop niet dat iemand schrikt van dit verhaal, het is voor mij fijn om het te kunnen delen en zoals ikzei valt het uiteindelijk mee.
    Nu verplicht 2 dagen luieren

Het weekend hebben we ook voor het eerst iets gekocht: gevoelsmatig gaan we dat wat meer doen na de uitslag van de vp. Maar vooral mijn lief kon dit schattige hansopje niet laten hangen. Heel lief hoe hij het echt wilde kopen!

Dag lieve dames, dank voor het spuien ;) ik hoop dat het goed gaat met jullie allen

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi, ja dat weet ik, maar dat klinkt helemaal vreselijk beladen.. :)

En ik heb zelf een tomatensoepje met balletjes te eten vanavond.. Vandaar mijn aannames, gehaktballetjes mjam!!!

19. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Chanti, wat een dag voor je meis! Ik had even niet door dat je vandaag de punctie had. De emoties die je beschrijft kan ik me echt voorstellen. Ik vind dat je je enorm dapper hebt opgesteld en wat ontzettend fijn dat je lief wist hoe hij jou en eigenlijk jullie op dat moment het beste kon ondersteunen! Dikke knuffel meis en ik duim met je mee tot aan de uitslag dat alles helemaal goed zit!

En thanks voor je compliment. Superlief! Ik ben inderdaad het liefst zo vrolijk en positief mogelijk, maar het is niet altijd even makkelijk :).

X

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @, heftig dagje zeg. Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik zou er al helemaal niet tegen kunnen, daarom hebben we ook geen nekplooimeting laten doen. Doe rustig aan, denk aan jezelf. Emoties tonen is goed, en je mag deze hier altijd neerschrijven.

@suzanne, jeetje vervelend van je oma en dat op het moment dat ml er niet voor je is om je te steunen. En wat een overlevinspaket toe maar. Het overgeven van bloed klinkt eng, maar gelukkig is het niks ernstigs. Hopelijk gaat het goed zonder medicijnen.

@caro, zozo, druk, druk, druk. Lekker hoor, zal je een goed gevoel geven. (p.s. Lief dat je aan mij dacht, ben alweer ruim een week aan het werk ;)).

Zelf weer een druk werkdagje achter rug. Ben op. Heb ook even een afspraak met de fysio gemaakt, want mijn slechte rug begint flink op te spelen. Helaas kan ik pas volgende week terecht.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina