@Chanti, wat heftig zeg van je vruchtwaterpunctie, ik kan me de emoties helemaal voorstellen. Ik was het trouwens die je aanbood om te helpen met spullen uit nederland, maar fijn te lezen dat dat goedkomt.
Suzan, wat een heerlijk noodpakket! En spannend weer zonder medicijnen, hoop voor je dat het goed gaat! fijn dat je ml elke dag even ziet. Wat sneu hè voor je omaatje, al weet je dat het beter is is het wel emotioneel en zwaar. heel veel sterkte gewenst! zo Caro, druk dagje gehad! goed volgehouden? wel een voldaan gevoel zeker? Chanti, zwaar dagje voor je dus inderdaad zwaar en emotioneel! wel fijn dat de arts je gelijk gerust stelde en dat je man zo kalm bleef! je steun en toeverlaat hè! succes meid! Schmidt wat vervelend van je rug en dat je pas volgende week kan langs komen! Hopelijk heb je er wel baat bij! Bij mij werkte fysio top in ieder geval, dat hoop ik voor jou ook! sterkte met je rug! Ik heb vandaag mijn verlof besproken met mijn leidinggevende, mijn laatste werkdag staat op 25 februari als alles goed blijft gaan. Wel gek hoor hihi. En onze vloer is weer geschuurd en in de olie dus tot morgen leven we boven hihi! weltrusten voor straks! x
@kipje, heerlijk vind ik dat, om zo productief te zijn, zeker zolang het nog kan Succes met je vloer. @suus, hoe gaat het zo zonder medicatie? Ik ben begonnen met het uitmesten van de toekomstige babykamer, wat verzamelt een mens een bende zeg in de loop der jaren, in theorie vind ik dat alles weg kan wat ik al minstens een jaar niet vast gehad heb, in praktijk vind ik dat toch nog net even moeilijker, maar goed, er zitten spullen bij van 5 jaar geleden en die heb ik in de afgelopen 5 jaar niet nodig gehad, waarom zou ik het dan nog willen bewaren eigenlijk? Ik hecht niet zo aan spulletjes dus dat komt vast wel goed.
Jullie hebben nog een buikfoto tegoed, in feestjurkje lukte niet, maar gewoon voor de badkamer spiegel...naja duidelijker dan dit wordt het niet: http://www.mijnalbum.nl/Foto-SZBYGRG4-1.jpg
Hey Caro, Mooie buik hoor! En bedankt nog voor je aanbod Het gaat hier iets beter, beetje misselijk maar mijn 'wond' incl verkreukelde emoties zijn weer wat rustiger. Best moeilijk om een paar dagen niets te tillen. Ik zou ook wel zin hebben om hier eens flink op te ruimen. Succes en gooi niets weg wt je weer op de zolder kwijt kan hihi onze methode....
Oh heerlijk het lijkt net of we een heel nieuw huis weer hebben hihi! De vloer is weer helemaal mooi als nieuw, vriendlief heeft de muren gesaust en de meubels staan net even anders. Echt fijn Ook vandaag gebeld voor de 20 weken echo En vanavond op kraamvisite bij me collega (al ben ik al een paar keer geweest hihi) Caro, dat weggooien blijft lastig ja! Stel dat je het nog eens nodig hebt haha! Dat herken ik inderdaad heel goed. Succes met uitzoeken Voor je het weet is het kamertje leeg. En lekker buikkie hoor hihi Chanti, fijn dat het iets beter gaat en dat je er wat rustiger onder bent! Spannende tijd natuurlijk. Fijne avond lieve meiden!
Ik wil van jullie ook wel eens buikfoto's zien!!! Ohw wat heerlijk dat de vloer geschuurd en gelakt is, dat moet hier ook weer eens inclusief de trap schilderen, maar ik zie daar zoooo enorm tegenop. Wij hebben 2 katten en zie die maar eens van de vloer en de trap te houden.
Dat probleem hadden wij ook met de kat ja haha. Hij moest verplicht mee naar boven of naar buiten als wij dat besloten, best zielig hihi! Moet inderdaad weer een buik foto maken is alweer 4 weken terug hihi.
hey meiden, Schmidt, thanks! Hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen. Lijkt me vreselijk vervelend om zo veel last van je rug te hebben, helemaal omdat je kleintje steeds groter wordt. Kipje, fijn dat je verlof is besproken en je ook de afspraak voor de 20 weken echo hebt gemaakt! Echt iets om naar uit te kijken . Hier wordt de vloer ook nog aangepakt voordat Ukkepukje er is. Daarnaast ook nog een paar kleine dingetjes bijwerken zodat het weer als nieuw is (voor de kleine het over een tijd kan ondertekenen ). Caro, bezige bij dame! Ik vind dingen uitzoeken/weggooien ook altijd lastig, maar wordt er wel steeds beter in. De laatste jaren veel zakken naar het Leger des Heils gebracht (al vraag ik me af of naaldhakken en roze mantelpakjes wel geschikt zijn ). Prachtige buikfoto trouwens! Bij mij is er echt geen verschil te zien. Lijkt kleiner dan bij mijn 15 weken foto. Chanti, fijn om te horen dat je iets meer rust hebt na gisteren. Vervelend dat je wel nog een beetje misselijk was. Hier is het een drama. Vooralsnog 7 keer mijn vriendin de wc kunnen omarmen en de dag is nog niet om. Het experiment heeft voor mij nu al lang genoeg geduurd. Weet niet of het alleen door de weggevallen medicatie komt, of doordat ik toch stress heb vanwege mijn omaatje. Morgen om 19.00 is het voorbij en op maandag is de crematie. Ik had stiekem gehoopt dat het op vrijdag zou zijn, zodat de begrafenis volgende week vrijdag kon en dan is manlief terug. Maar helaas. Genoeg drama van mij. Hoop dat jullie een heerlijk avondje hebben! Liefs
Suzan, wat vervelend zeg! Dat is al wel weer erg vaak, vind het zo sneu voor je meis! En snap inderdaad de stress vanwege je oma! Blijft zwaar en vooral nu manlief er niet is Heel veel sterkte deze komende dagen lieve schat!
@chanti, fijn dat je weer wat meer rust gevonden hebt. Het is inderdaad vervelend wanneer je rust moet nemen, maar alles voor die kleine. @Suzanne, het lijkt inderdaad allemaal een soap wat jij meemaakt, maar het is juist belangrijk om het even van je af te schrijven. Dat moet je dan ook zeker doen. Ik denk dat ik niet alleen voor mijzelf spreek dat je hier altijd iets kunt neerzetten, al voel je het als zeuren (ik ga dat zo ook weer lekker doen ). Misschien is het toch slim om morgen te vragen of je weer aan de medicijnen mag. Je moet wel aan je gezondheid blijven denken en zien te voorkomen dat je alsnog naar het ziekenhuis moet. En daarbij komt dat je momenteel een behoorlijk heftige periode doormaakt en dan kun je die extra onderstreuning wel gebruiken. Meid heel erg veel sterkte! @Caro, mooie buikfoto. Opruimen en weggooien is en blijft lastig. Zelf had ik al heel veel opgeruimd, omdat ml afgelopen voorjaar pas officieel hier ingetrokken is (wonnde al 3 jaar bij mij, maar had zijn eigen huis). Normaal gesproken is een vrouw degene met de meeste zooi, maar dat is hier wel anders, al vindt ml dat niet. Maar ik weet toch zeker dat wanneer we alles goed gaan bekijken dat hij zeker 2x zoveel spullen heeft staan waar hij nooit meer iets zal doen. 2x uhmmm, zeg gerust 5x . Heel veel succes met ruimen. Zelf heb ik het meste weggegooid wat ik inderdaad al een hele periode niet meer aangeraakt had. Vervolgens heb ik de emotionele dingen eruit gehaald om te bewaren. En daarna heb ik het meeste weggegooid. Niet makkelijk, maar teveel spullen in huis vind ik niks. Al zeg ik tegen ml dat hij alles mag bewaren als ik er maar geen lat van heb @Kipje, heerlijk zo'n opknapbeurt. Geniet ervan! @buikfoto. Had beloofd er vandaag 1 te plaatsen, maar heb dit even uitgesteld. Hoop morgen. Wil de foto niet bij kunstlicht maken. @katten, ik ben dus niet de enige ,met katten hier. Hier in huis lopen ook 2 donderstenen rond. Zelf heb ik het momenteel erg druk op het werk, wat maakt dat ik eenmaal thuis nog maar weinig waard ben. Gisteravond ben ik goed bereord geweest. Iets doen helpt dan . Vandaag had ik vooral last van flnike hoofd (ik ben een kneusje, maar heb een aantal jaar terug last van chronisc he hoofdpijn gekregen. Dit is aardig onder controle, maar bij weeromslag en veel drukte kan ik er flink last van krijgen). Gelukkig is de hoofdpijn gezakt, maar had ik net even een flink baalmoment. Elke keer dat koken, terwijl ik zelf niet van het eten kan genieten. Ml die geen werk heeft, maar thuis druk bezig is met zijn eigen bedrijf, solliciteren etc....En ik maar moeten koken (voor hem) met alles wat erbij komt. Boodschappen, afwassen. Soms heb ik even een inkak moment en dan wordt ik boos op ml en vooral op mijzelf, dat ik het allemaal maar doe. En nu ben ik vooral boos op mijzelf. Ik denk steeds, hij moet mijn gezeur steeds pikken en moet zich regelmatig aanpassen wat eten betreft aan mijn gemoedstoestand. Hmmmzzzz......sorry voor mijn geklaag.
Ohw Suus, meis wat rot *dikke knuffel* Zulke akelige dingen en dan kan je het nog niet "echt" delen met je mannetje ook. Balen ook van je innige relatie met de toiletpot, het zou nou toch onderhand wel eens klaar kunnen zijn met 17 weken. Zo bezig was ik vandaag ook weer niet hoor, want dat opruimen viel een beetje tegen, moppie sliep zo onrustig dat ik in het kamertje ernaast niet durfde te gaan rommelen, naja we hebben nog even. De rest van de week heel druk, morgenavond werkbespreking *yak* donderdagavond info avond ivm de omvorming naar een andere bedrijfsnaam *nog meer Yak* en zaterdag een bedrijfsuitje wat tot afgelopen vrijdag nog niet geregeld dus ik hoop dat het bij een etentje blijft *das dan wel weer gezellig*. Dan vervolgens nog 2 maandagavonden een cursus en pfffft dan ben ik er wel weer klaar mee denk ik.
Schmidt klagen mag best, wat je zelf al zei hier kun je altijd even luchten. Geen bemoeienissen en meerdere luisterde oortjes hihi! Wel balen dat je mannetje thuis zit zeg, snap best dat je daar wel eens chagarijnig van wordt! Hopelijk vind hij gauw iets wat weer wat rust brengt. Dan word je hoofdpijn misschien ook weer minder! Dus als je even je hart wilt luchten ga je gang hihi! Knuff voor jou! Caro, wat vervelend dat je moppie zo onrustig sliep. Heeft ze nog last gehad van het uur? Hopelijk gaat het gauw weer beter! veel succes op je werk! Ik mag ook morgenavond vergaderen! Weet je wel al wat het uitje word? Veel plezier daarmee in ieder geval. Ik ga lekker naar me bedje, morgen weer de wekker vroeg. Slaap lekker!
Hey meiden, Even een korte update, later even een normale reactie. Bedankt voor jullie lieve woorden, dat helpt echt! Ik heb uiteindelijk 9 keer moeten overgeven, maar mag pas morgen op spreekuur komen. Ik ben als de dood voor vandaag. Is toch raar dat ze me gewoon nog een dag langer laten wachten of ben ik nou gek? :'(
@suzanne, als jij vind dat je vandaag moet gaan dan zou ik hen gewoon bellen en zeggen dat je je hevig zorgen maakt. Aan de telefoon hebben ze nou eenmaal niet altijd door wat je echt wil. Soms helpt een beetje drammen wel en ik kan nou niet zeggen dat je overdrijft toch? Grappig dat je precies weet hoe vaak je overgeeft. Arm ding: ik zie al helemaal voor me hoe je een turflijstje op de wc hebt hangen. Maargoed, laat je niet afpoeieren: soms moet je even op je strepen staan. Zeg maar dat je niet weet hoe je de nacht door moet komen. en dat je vreest dat ziekenhuisopname niet ver weg is zo. Zou je anders op eigen houtje weer met medicijnen kunnen beginnen? Goh veel sterkte hoor, sorry dat je het allemaal zelf moet doen nu Alle liefs
@Suzanne, wanneer het bij de huisarts niet lukt, gewoon de vk bellen. Jij maakt je zorgen en zij moeten maar naar je luisteren. Succes ermee. Hier zit een drukke werkdag er weer bijna op. leerlingen zijn hard aan het werk, maar merk dat ze mij nu toch nodig hebben dus ga snel afronden. Ben aan het twijfelen of ik vanavond naar zwangerschapszwemmen ga. Vind het best spannend. Ook moet ik me fit genoeg voelen, maar dat zien we wel weer.
Thanks meiden, jullie hebben ook gelijk! Ik heb nog een keer de huisarts gebeld en heb nog voor 1,5 dag pillen gekregen. Morgen moet ik alsnog langskomen, voor een nieuw plan de campagne, maar voor nu krijg ik dan in ieder geval wat. Hihi voel me net een drugaddict, ik kon wel juichen toen ze toegaf. Schmidt, wat naar van je hoofdpijn! Alle soorten pijn zijn vervelend, maar hoofdpijn brrrr. Ik had het vroeger ook vaak, misschien dat mijn grote aversie daarvan is blijven hangen. Vervelend dat je man ook thuis zit nu. Kan me voorstellen dat het lastig is voor jullie beide. Frustrerend voor hem om thuis te zitten. Is hij nu druk bezig met het kinderdagverblijf wat hij graag wil of focust hij zich op andere dingen? En jij hebt ook niet makkelijk gezondsheidstechnisch, kan me goed voorstellen dat je dan af en toe boos wordt. Dat is volgens mij heel natuurlijk. Op wat voor school werk je trouwens? Caro, ja we hebben inderdaad nog even. Ik duim voor je dat je een leuk vrijdagavondje voor de boeg hebt . Kipje, lekker geslapen? Chanti, thanks lieverd. Hihi ja ik ben echt de streepjeskoningin. Ik heb vanuit de vk te horen gekregen dat ik moest gaan bijhouden hoe vaak ik de boel er uit gooi. Op die manier konden we een beter overzicht krijgen en op extreme dagen (zoals gisteren) moet ik aan de bel trekken. Ik heb echter morgen ook een afspraak bij de vk en omdat ik de dokter gesproken had, wilde ik ze er nu niet mee lastig vallen. Mijn zus komt straks langs om deze moeilijke dag door te komen. Ik heb nog heel veel lekkere dingen in huis (zo, dan is dat ziek zijn toch nog ergens goed voor ) en die ga ik straks klaarzetten in de woonkamer. Verder staat er nog een fles champagne koud en ik heb besloten dat we niet gaan rouwen, maar juist oma's leven gaan vieren. Ze heeft een prachtig leven gehad, ze zaten in de gelukkige positie met hun 45e (opa 49) al met pensioen te kunnen waardoor ze alles kon doen wat ze wilde. Ik weet zeker dat ze liever heeft dat we een glaasje champagne drinken (mijn zus maar die van mij) op haar leven, dan dat we alleen maar huilend in bed of op de bank zitten. Ik ben nog nooit iemand die dicht bij me stond verloren. Alle opa's en oma's zijn nog intact (al is dit waarschijnlijk de laatste keer dat ik dat kan zeggen). Dus ik weet niet of het gaat lukken, maar ik weet dat dit is hoe oma het zou willen hebben. Zondag heb ik haar nog gesproken en was ze in tranen omdat ze Ukkepukje aan het bewonderen was via de DVD die ik door had gestuurd. Zo had ze hem toch nog gezien. Ok nu ben ik alsnog verdrietig. Fijne dag lieve dames, dankjewel dat ik mijn ei bij jullie kwijt kan. X
Suzanne, ik heb 2 oma's en een opa verloren. Ik ben vooral bij mijn oma's erg verdrietig geweest. De koffietafels zijn hier altijd gezellig. Hier wordt teruggeblikt op al het moois wat degene die je verloren hebt heeft gebracht. Zeker bij oudere mensen is het op een gegeven moment beter dat ze heengaan. Ik ben misschien bijgelovig, maar voor mij blijven ze altijd bij me. Meid heel veel sterkte. Ennum fijn dat je toch weer iets hebt gekregen. Doe rustigaan. Wel fijn dat je zus komt. Ik werk zelf in het voortgezet onderwijs. Ik val max. 5 u per dag in voor zieke collega's in lj. 1 en 2 (havo/vwo). Verder houd ik me bezig met spelling en vooral met rekenen. Organiseren, begeleiden etc. Fulltime job (normaal gesproken). Ml, is idd met zijn kinderdagverblijf bezig en met een ander idee wat er voor moet zorgen dat hij over een tijdje als ZZP' er aan de gang Jan. ( hij wil dit eventueel aan iemand overdragen wanneer zijn grote droom uitkomt ). Daarnaast is hij met allerlei andere dingetjes bezig. Zo is hij vandaag aan de kinderkamer begonnen !!!! De kast wordt nu uit elkaar gehaald.
Suzanne, lastig als de huisarts niet toegaf. Goed dat je toch hebt aangegeven dat je het zo niet zit zitten. Snap best dat je je toch wel zorgen gaat maken. Bovendien lijkt me zo vaak spugen me ook niet erg goed voor je lijf. En je kan nu juist al je energie goed gebruiken. Hopelijk hebben ze morgen een nieuw plan want zo houd je het niet vol. Hoop voor je dat het niet de hele zwangerschap aanhoudt! Echt heel vervelend voor je meis. En heel veel sterkte voor strakjes, een dierbare verliezen blijft moeilijk, hoe oud of hoe goed leven diegene ook heeft gehad, je houdt van ze en daar ben je je nu destemeer van bewust. Fijn dat je oma toch nog even heeft kunnen genieten van jullie kleintje hummeltje! Toch even kunnen spieken. Zelf heb ik al vanaf mijn 8ste geen opa's en oma's meer. Opa's zelfs nooit gehad. En van mijn vriend is zijn laatste oma afgelopen jaar overleden. Altijd heftige periodes, maar net als wat Schmidt zei mooie herinneringen ophalen is prachtig. Om te zien wat iemand je allemaal heeft gegeven in het leven. Fijn dat je zus komt, jullie hebben elkaar nu nodig. Veel sterkte lieve meid! Schmidt, jeetje voortgezet pff. Zal best zwaar zijn inderdaad. Wel leuke reacties van de leerlingen gehad op je zwangerschap? Ben benieuwd wat je van zwangerschapszwemmen vindt. Laat je het even weten? Ik wil namelijk of gewoon baantjes gaan trekken of misschien afentoe zwangerschapszwemmen. En spannend zeg voor ML! Hopelijk komt zijn grote droom uit (alhoewel er nu al een hele grote droom uit gaat komen he ) Leuk bezig met het kamertje!! Willen jullie het neutraal houden of in kleur? Succes Hier een heerlijk dagje gewerkt vandaag, ben zo blij dat ik totaal geen last meer heb van mijn bekken (even afkloppen). Zoveel kunnen doen op mijn werk vandaag een heerlijk voldaan gevoel. Straks komt er gezellig een collega eten en daarna hebben we vergadering *bleehhh* Gister een autostoel gekregen van ouders van mijn werk, alhoewel uk er pas in kan als ie 1,5 is ofzo hihi maar superlief Zal zo ook even een buikfoto plaatsen. Meiden fijne avond en Suzan nogmaals sterkte!
Bij deze mijn buikfoto met 17 weken. (mooie kras op mijn buik, altijd handig met je eigen nagel er langs gaan haha ) Zal de andere even in mijn foto album zetten hihi