Danijelle en Femmelepem... Van harte gefeliciteerd allebei... @fem.. Wat een mooi cadeau indd... Wow... @danijelle... Das indd een drukke bedoeling straks maar vast super gezellig!
Bedankt voor de felicitatie! Ik voel me prima, waarschijnlijk vind ik het daardoor maar moeilijk te geloven dat ik écht zwanger ben... Geen misselijkheid (mis ik ook niet hoor), kan ook niet zeggen dat mijn borsten erg gevoelig zijn ofzo. Het enige waar ik 'last' van heb, zijn krampen in mijn onderbuik, met name 's morgens en 's avonds. Ben blij als het volgende week vrijdag is, want dan zien we (hopelijk) eindelijk 'iets'!! Wat slapen betreft gaat het wisselend, maar of dit nou door de zwangerschap of door het warme weer komt, geen idee. Hebben jullie het al in jullie omgeving verteld? Wij aan mijn schoonmoeder en haar vriend en 2 vriendinnen en een aantal collega's die weten dat we 'actief bezig zijn' met onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze niet in te lichten...
Hee Flieentje! Jij hier ook! Natuurlijk, gezellig. Had ik nog helemaal niet gezien. Jij last van misselijkheid, lastig! Ik helemaal niet! Gek hè.. Hoe is het op vakantie? Lekker genieten. Wij gaan helaas morgen alweer naar huis. X
Aloha, IK heb t mijn ouders, zijn stiefvader, echte vader en broer en een bevriend stel van ons, (zei goede vriendin van mij en hij goede van mijn vriend) en vriendin van mij... T is zooooooooo moeilijk om je mond te houden... zou t het liefste van de daken willen schreeuwen.. maar helaas... nog even geduld tot alles zeker is... liefs
hey allemaal.. Ik lees dat de misselijkheid nogal wisselt per persoon.. Het lijkt bij mij wel steeds erger te worden.. oe soms kan ik me zo misselijk voelen! 2 nachten geleden kwam het er ook uit.. tot nu toe hou ik alles binnen en eet steeds kleine beetjes, dat lijkt te helpen. vanmorgen had ik er ook al zo'n last van.. maar na 2 crackers ging het wel weer. oh en gisteren at ik bij een vriendin, die niet van de zwangerschap afweet, en ik werd me misselijk tijdens het eten!! ik dacht echt, dit gaat niet goed. mijn handen begonnen te zweten. Oh man.. gelukkig zakte het weg.. oef.. hoe is het met jullie?
He loesje, bah wat erg van die misselijkheid.. Ik snap denk hoe rot je je moet voelen, zeker bij iemand die van niks weet... Ik heb gelukkig nergens last van.. (misselijk dan) Ik heb vandaag de eerste echo gehad.. (deze stond al voor de zwangerschap gepland.. Gyn vond het er allemaal goed uitzien... Was niet verbaasd over dat er nog geen embryo tezien was want vond het nog iets vroeg maar was erg tevreden met het mooie vruchtzakje... ik = blij!! vloog op mijn roze/blauwe wolk het zh uit over 2 weekjes weer....
oh.. is dat zwarte vlekje het zakje? ik = jaloers! wil ook.. wat apart en wat bijzonder! Ik mag pas over 3 weken.. men... dat duurt nog veelste lang!
Meiden... Allemaal GEFELICITEERD !!! Ik zou me graag bij jullie clubje willen aansluiten. Zit ook in het clubje van zwangerschaplijsten maar die club is zóó groot dat ik het nauwelijks kan bijhouden !! Ben zelf bijna 1,5 jaar bezig geweest met ons eerste wondertje, via de mediche molen zwanger geworden met Chlomid.. Ik heb 7 september mijn eerste echo, ik zal dan ca. 7 weken zwanger zijn. Als alles goed is kunnen we diezelfde dag de echo laten zien op mijn moeders verjaardag (50 jaar) Femmelepem: Gefeliciteerd, bij mij hebben ze ook PCOS geconstateerd... fijn dat je zwanger bent !!!!
ja dat zwarte vlekje is het zakje! en snap dat jij ook wil... Pff 3 weken is indd lang... Ik mag morgen over 2 weken weer... Dat vind ik al lang!
Gefeliciteerd!! Wat fijn voor je na 1.5 jaar! geniet ervan... En een heel mooi cadeautje voor je moeders... Mijn gyn zei vandaag waar mijn moeder bij was... Het is het mooiste cadeautje wat je je ouders kan geven...
hey meiden slecht nieuws volgens de verloskundige,eerst zei ze sorry ik zie helemaal niks ik zie geen kindje wil ze net dat ding van mijn buik halen zien we toch nog wat knipperen een hartje pfff maar nu is mijn dooierzak 9weken en het kindje maar 6,5 week dacht volgens mij berekening dat ik 7.3 w zou zijn dus kon twee kanten op gaan of miskraam of het gaat goed nou lekker dan twee weken terug komen.
Roos... Dank je wel, we zijn er net als iedereen ook echt héél blij mee.. Het is nog wel erg spannend allemaal !! ♥
Ann... Nee!! Dat wil ik helemaal niet lezen.. Jeetje meis wat rot! bah... Hoe voel je jezelf? beetje positief? ik ga iig heel hard voor je duimen dat het goed komt... Welke dag moet je weer? liefs en knuffel...
Ann.. Oh meid wat érg... En nu 2 weken in spanning zitten !! Het is wel een goed teken dat het hartje knipperd toch ?? Nou we gaan allemaal heel erg voor je duimen !
wat lief van jullie zit met tranen over mij wangen dt te schrijven toch fijn dat je ff je ei kwijt kan zoals bij jullie weet niet goed wat ik moet denken heb er ook nog nooit van gehoord dat de dooierzak te groot is maar i.d.d het hartje klopte wel goed en sterk dus daar hou ik me aan vast liefs.
Hier kan je altijd je "ei" kwijt... En een hartje is indd een goed teken! ik ga heel hard voor je duimen meid... en ff huilen kan geen kwaad ben je het kwijt... liefs En ukkie... Nog geen lijstje voor bij zien komen
@Ann: Jeetje meis, hoop dat het hartje goed door blijft kloppen en dat je goed nieuws krijgt over 2 weken!!! Hier alles rustig, heb van een vriendin meerdere boeken te leen gekregen om te lezen, erg leuk!! Daar kan ik me wel een poosje mee vermaken!