April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    ❤ Uitgerekende datum ❤

05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend.
    07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje
    07 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een jongetje
    09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend.
    22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend
    27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend.

❤ Afspraken ❤

❤ November ❤

06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK
    09 november 2012 - kipje87 - controle VK
    17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling
    20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo
    20 november 2012 - Kipje87 - 20 weken echo
    22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn
    27 november 2012 - scrc - 20 weken echo!
    29 november 2012 - Moon83 - controle VK

❤ December ❤
    03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    hoi meiden,

Moon, super dat alles er goed uit zag :D. En lekker he, mjam ik kreeg er ook lekkere honger van :).

Kipje, ja dat aansnijden lijkt me ook onhandig. Alles dus maar in 1x op je bordje en smullen maar ;). Hello Kitty en regenboogtaart klinkt goed!
    Manlief komt op donderdagmiddag weer terug, dus we zijn over de helft :D!

Schmidt, wat fijn dat de hoofdpijn bijna weg is! En middagdutjes ZzzZzz heerlijk! Al heeft het bij mij momenteel z'n charme verloren, maar ow wat vind ik het normaliter heerlijk om ff te slapen.

Schattig al die poezebeesten. Ik ben zelf meer van de honden, kan ook niet zo goed tegen katten. Maar ik vind het heerlijk om bij mijn schoonouders met die beesten bezig te zijn.
    Had inderdaad ook een stukje gelezen over ballonnen etc, zoals Schmidt al aangaf.
    Hier alleen twee cavia's, maar die zitten braaf in hun mansion :).

De primperan is fantastisch! Ik weet niet of ik een goede dag heb of het aan de pillen ligt, dus ik mag nog niet te vroeg juichen. Maar ik ben gewoon niet misselijk op het moment. Zo urine inleveren en hopen dat het omlaag is gegaan. Ik word wel een beetje van gek van die schommelingen, wel/niet wel/niet naar het ziekenhuis, maargoed daar kan mijn vk natuurlijk ook weinig aan doen.

X

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ❤ Uitgerekende datum ❤

05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend.
    07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje
    07 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een jongetje
    09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend.
    22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend
    27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend.

❤ Afspraken ❤

❤ November ❤

06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK
    09 november 2012 - kipje87 - controle VK
    12 november 2012 - Moon83 - pretecho geslachtsbepaling
    17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling
    20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo
    20 november 2012 - Kipje87 - 20 weken echo
    22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn
    27 november 2012 - scrc - 20 weken echo!
    29 november 2012 - Moon83 - controle VK

❤ December ❤
    03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo
    06 december 2012 - Moon83 - 20 weken echo

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Yeeeey, de waarden waren genoeg gezakt. Het moet volgende week weer gecontroleerd worden, maar vooralsnog kom ik er goed van af :D!

5. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Suzan wat super dat je niet misselijk was! Wat een goed gevoel hè?
    Wanneer krijg je de uitslag van je urine?

Die ballonnen in de box gaat hier niet werken ben ik bang haha. Onze kat vind ballonnen namelijk leuk.

Wij kregen vandaag vervelend nieuws, we hadden bij de gemeente een aanvraag gedaan voor een dakopbouw voor op de babykamer maar is helaas afgewezen :( vriendlief (en ik ook natuurlijk) baalt flink. Nu weer een nieuw opzetje maken voor de kamer. Grrr k*t gemeente :(
    Moest het even kwijt.

fijne avond meiden

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hihi me vraag beantwoord suzan ;) eindelijk positief bericht een keertje voor je :)

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ja he, was er ook heel blij mee!

Wat naar dat ze de vergunning niet verlenen :(! Is er nog een andere mogelijkheid dat het wel mag, of mag er helemaal niets gebeuren?
    Zo irritant!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @suzanne, fijn dat het beter gaat. Hopelijk zet die lijn door.

@kipje, balen van die vergunning.

@katten, ik heb ook een spray. 'keep of'. Werkt goed. Misschien om de box en op de rand spuiten. En natuurlijk wel schoonmaken voordat de kleine komt, want gok dat het chemisch is.

Ik heb vanmiddag 2 uur heel vast geslapen. Zelfs flink gedroomd. Daarna gekookt en gewoon samen met mijn schatje hetzelfde gegeten. Dat komt momenteel niet vaak voor.
    Oh, heb zo'n zin om in bad te gaan, maar wij hebben er geen. Mijn ouders hebben een mega bad, maar wil dat ml meegaat. Ben bang dat het niet gaat gebeuren :p.

9. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Misschien dat we nu een dakraam plaatsen om meer licht te creëren maar dat moeten we nog even zien. Qua opbouw niks mogelijk helaas. Dus nu maar weer druk bedenken hoe of wat hihi.

Schmidt, wat heerlijk dat je gewoon mee hebt kunnen eten. Hopelijk was het wel een fijne droom? Denk inderdaad ook dat die spray chemisch is hihi. :p
    En heb je ml mee kunnen krijgen? Heerlijk een bad ja, zou ik ook graag willen maar heb er helaas ook geen. Zomers wel haha dan zet ik het zwembad op in de tuin :p

10. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond allemaal!

Suus, wat fijn van het niet misselijk zijn, hopelijk blijft het zo!

Schmidt een dutje gedaan ....heerlijk.

Over katten, wij hebben er 2 en die hebben natuurlijk wel wat in moeten leveren aan aandacht, maar ik heb niet het idee dat ze het heel vervelend vinden. De katten hier zijn heel makkelijk, ze mogen overal komen, klimmen niet in moppie haar bed, ze liggen wel graag op het aankleedkussen (lekker hoor en leuk uitzicht op de tuin), dat mag van mij, op het aankleedkussen ligt een hydrofiel die ik verwissel zodra ik haren bespeur. Verder ben ik vrij makkelijk en vind ik het geen kwaad kunnen dat ze af en toe eens een haar hier en daar heeft zitten. Ben zelf ook tussen de dieren opgegroeid en daar ben ik niet slechter van geworden. In de box hebben ze nooit intresse getoond (geen idee wat ze doen als ik er niet ben) ik heb er nooit plukken haar in gevonden. Moppie is nu bijna 2 en die zoekt 1 van de 2 katten heel scheetig op en gaat dan heel voorzichtig aaien. Joep (kat) is echt een engeltje en zal haar nooit slaan, maar ze mag hem van mij niet oppakken en ook niet klemzetten in een hoekje ofzo.

Zow en verder ben ik niet geheel bij, erg druk geweest, 3 dagen gewerkt en woensdagavond werkoverleg gehad en gisteren een info avond gehad over de nieuwe contracten naar aanleiding van een fusie in de overkoepelende organisatie van het bedrijf, erg nuttig allemaal, maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu. Morgen wel heel gezellig met collega's uit eten.

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipje, balen dat er maar weinig mogelijk is. Helaas is mijn baddersessie niet doorgegaan.

@caro, die rustig aan hè na zo'n drukke maar gelukkig interessante week.

@katten, die van ons zijn ook lief, maar zijn ook van het sproeien. Ze mogen best bij de kleine komen, maar wel wanneer ik erbij ben. Voor de antistoffen van de kleine is het goed. Maar ze moeten ook weten dat ze niet overal mogen komen. Ze zijn al zo verwend.

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen meiden,

caro hoop dat je inmiddels weer een beetje bijgetrokken bent? Heb je verder wel een rustig weekend op je feestje na? Veel plezier!

Schmidt wat jammer dat het badderen niet doorging! Is zo lekker relaxed hè?

wat me verder opvalt dat het wel wat stilletjes is van de andere meiden hier?

nou ik ga weer verder met me taarten. Fijne dag!

13. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen!

Schmidt, ben je nog in bad geweest bij je ouders? Hier ook al geen bad. Ik mis het niet tot dat er over na ga denken. Nu wil ik ook in bad :)! Nog even geduld (ga vandaag naar mijn ouderlijk huis ivm de crematie op maandag) en dan kan ik er in :D.

Kipje, bureaucratie is a b*tch. Een dakraam eventueel is fijn, maar het is sowieso niet hetzelfde als een opbouw. Sonde hoor.
    Succes vandaag met de Hello Kitty en regenboogtaart!

Caro, thanks girl :). Ja he, beesten om mensen heen krijgen ze een beetje weerstand van. Het is sowieso goed voor kinderen om huisdieren om zich heen te hebben denk ik.
    Heel veel plezier vandaag met je etentje :).

Anderen nog leuke plannen?

X

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @suzanne, oh kun je ook lekker in bad! Hoe gaat het verder?

Ik ben net bij mijn oude teampje (hockey) wezen kijken. Altijd leuk. Heb ook al boodschappen gedaan. Zo stofzuigen en dan weet ik niet wat ik nog ga doen. Denk weinig. Ben moe, heb vanacht behoorlijk lang wakker gelegen. Ben kampioen piekeren en denken hihi.

Fijn weekend allemaal!

15. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag,

Verder is het hier rustig hoor dit weekend, beetje opruimen op zolder. Morgen willen we gaan zwemmen, lekker achter ons moppie aanrennen die uit haar dak gaat op de glijbaan

Iedereen verder ook een fijn en rustig weekend!

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen!

Schmidt, beetje bijgekomen na je onrustige nacht? Dat denken en piekeren herken ik wel pfff. En meestal gaat het over of om de kleine. Tja ze zeggen dan zodra je kinderen hebt beginnen de zorgen en dat begint al in de zwangerschap! We zijn dus voorbereid hihi! Heb je wel een rustig weekend?

Caro, wat heerlijk naar het zwembad! Geniet er lekker van, grappig dat jullie moppie zo dol op de glijbaan is.

Suzan werken je medicijnen nog steeds goed? Hoop het wel voor je.
    ,,,,
    Gister weer 2 taarten gemaakt voorlopig de laatste denk ik, kreeg behoorlijk last van mijn bekken :(. Daarna wel gezellig gegeten bij vrienden.

fijne zondag meiden!

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @caro, veel plezier met zwemmen.

@kipje, doe maar rustig aan. Je moet je bekken echt niet overbelasten.at weer 2 taarten toe maar.

Ik heb gelukkig een rustig werkend. Heb gister (een dagje later als gepland) toch gebadderd. Heerlijk! En vanacht als een blok geslapen. Helaas lag er vanochtend een kadootje op de overloop. 1 van de katten heeft er zitten plassen :(. Gebeurd helaas vaker. Dat is ook de reden dat ik ze eigenlijk niet meer boven wil hebben.

Fijne zondag allemaal!

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen/middag ladies,

Kipje, ja het is inderdaad wat stiller he wat betreft de andere meiden. Mooi dat de taarten afgerond zijn, maar vervelend van je bekken. Het ging nog wel zo goed, echt rot dat je ze nu weer begint te voelen :(.

Schmidt, hihi dat piekeren en denken is ook hier herkenbaar. Heerlijk dat je nog lekker in bad bent geweest en ach goed voorbeeld doet goed volgen. Ik heb ook net heerlijk liggen badderen, zalig!
    En foei foei poezebeesten!

Caro, heel veel plezier vandaag! Weer naar de Kempervennen?

Hier gaat het erg goed. De misselijkheid is echt afgenomen, zo lang ik maar wel braaf mijn pilletjes op de juiste tijdstippen neem. De ochtenden blijven pittig, maar het overgeven is gestopt :D!
    Vandaag rustig aan en vanmiddag een lange beldate met manlief, nog maar 4 nachtjes :D!!!

Geniet nog van jullie zondag dames.

X

19. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hey!
    16 weken zwanger nu en 16 april ben ik uitgerekend! hihi x

20. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom jahknows!!

Wij zijn niet gaan zwemmen, moppie is aan de dunne poeperitis en mijn spijsvertering werkt niet mee, niet misselijk, geen spugen, maar gewoon slecht vertere. Dus maar de nuttige keuze gemaakt om de zolder verder op te ruimen ....wij zijn goed!!! zoooo veel weg aan het doen, alle servies,glaswerk,rommeltjes,theedoosjes enz enz die al jaren op zolder staan heb ik op marktplaats gemikt en er wordt al gereageerd ook!! en heeeeel veel zooi die gewoon weg kan! echt het ruimt fantastisch op, ik kom er gewoon achter dat wij echt veel ruimte hebben op zolder *hihi*

@schmidt, balen van je bekken zeg, maar njammie die taarten hobby klinkt wel heel lekker.

@suus toch echt minder spugen, wat een opluchting en nog maar 4 nachtjes voor je mannetje weer thuiskomt ...joehoe!!

Deel Deze Pagina