April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo, hallo!

Zo, hele weekend gewerkt, nog 2 dagen werken en dan welgeteld 1 vrije dag...poe poe!;)
    Komend weekend gaan we misschien de huiskamer 'vebouwen', we hebben nu niet echt ruimte voor een box, dus gaan wat met meubels schuiven (als we zin hebben, hihi).

Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar het lukt me niet elke dag, vergeven jullie me please!?;)

Gisteren wezen bowlen en tapas gegeten, gezellig én lekker dus!:)

@Suus: Wat fijn dat je je EINDELIJK beter voelt, en nu komt ml ook nog eens bijna thuis! Sterkte morgen op de crematie van je oma, dikke knuff alvast voor jou! *KNUFF*

@kipje: Vervelend dat de dakopbouw niet mag!
    Een kat die balonnen leuk vindt, jaja...;) Ach, een van onze katten houdt van de waterkraan en likt graag aan de deur(post) van de badkamer...:$ Ieder dier zijn/haar eigenaardigheid denk ik dan maar zo!
    En hoe is het nu met je bekken?

@schmidt: vervelend van je sproeiende/plassende kat(ten), zijn ze wel 'geholpen'? Toen hield bij onze katten het sproeien gelijk op.
    Een kat heeft nog wel 2x een blaasontsteking gehad, waarschijnlijk ten gevolge van stress (zou niet weten waarvan, maar ja). Tweede kattenbak erbij en een AB-kuurtje en de ellende (voor kat én baasje) was gelukkig gelijk over. Misschien een idee om de urine na te laten kijken door de dierenarts?

@bad: We hebben er 1, maar in de bijna 5 jaar dat we hier wonen heb ik er welgeteld 3x in gelegen...:) We willen liever een inloopdouche (we douchen nu in bad), maar iedereen die kinderen heeft zegt dat een bad ideaal is, dus we wachten nog maar even met verbouwen...:D

@Jahknows: Gefeliciteerd en welkom! Hoe voel je je? En wil je weten wat het is/wordt?

@caro: Fijn hoor, opruimwoede:D Hoop dat ik er ook nog 'last' van ga krijgen, hebben ook een zolder met bijbehorende troep...:)

Fijne avond allemaal!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moon, ik vergeef je hoor ;). Oh lekker tapas. Wat de katten betreft. Het plassen en sproeien speelt al langer. In de meimaand was het helemaal een ramp, omdat er steeds een andere kat voor de deur stond. Ben ooit bij de dierenarts geweest en deze kon niks speciaals vinden. Urine wegbrengen kan ook, maar weer nooit van welke kat het afkomt. Nee, het lijkt op puberaal gedrag. Dreutel heeft een vrij lange periode op zijn lievelings plek (bed) kunnen liggen, maar nu is er weer een deur. Sindsdien hebben we 2 maal kattenpis op de overloop gevonden.

@jahknow, welkom en gefeliciteerd.

@suzanne, fijn dat het een stuk beter gaat. Houden zo ;). Heel veel sterkte morgen.

Hier was het een rustig dagje. Flink stuk gewandeld met ml, papa en de hond. Lekker op de bank gehangen en links en rechts wat geruimd. Dadelijk boer zoekt vrouw kijken. Vind er eigenlijk niet heel veel aan, maar ben nu benieuwd wie ze kiezen :p

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, ml is 13 nov. jarig. Moet nog op kadojacht. Hij wil een armband (geen gouden of zilveren). Op vakantie haalt hij altijd zo'n leren, maar die zijn zo kapot. Eens kijken waar ik een vlotte, sportieve armband kan vinden. Lastig.

Komende zaterdag hebben we ook een klein feestje. Dit is de eerste x sinds ik hem ken dat het voor vrienden gevierd wordt. Heb er zin in!

4. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Schmidt wat heerlijk dat je toch nog hebt gebadderd en zo goed hebt geslapen!
    Je weekend klinkt lekker! Heerlijk zo wandelen! Ohjee lastig hè als je naar iets specifieks moet zoeken. Succes en alvast gefeliciteerd, altijd gezellig een feestje. ;) Veel plezier met bzv hihi!

Suzan, wat fijn zeg dat het zo goed gaat ben heel blij voor je. Heel veel sterkte voor morgen, hopelijk word het een mooi afscheid.

Caro, jammer dat het zwemmen niet doorging. Vervelend zeg voor je meissie!
    Maar denk dat je met de taarten en bekken mij bedoelde ipv Schmidt. Zijn jullie lekker opgeschoten met opruimen?

Jahknows welkom en gefeliciteerd! Voel je je goed?

Moon, natuurlijk is het je vergeven hihi ;), en wat heb je het druk met werken zeg! Nog wel tijd om te rusten en bij te komen? Wel lekker genoten van de tapas jammie! :)
    tja die kat van ons spoort niet, net als plastic tassen meeste vinden ze verschrikkelijk die van ons vind het een leuke verstopplek hihi. Inderdaad hebben ze zo allemaal wel hun streken! Me bekken zijn vandaag gelukkig weer beter. Gelijk gister me oefeningen weer goed gedaan! Denk goed om jezelf hè meis!

Vandaag gezellig met vriendlief wezen shoppen in Alkmaar. Ook even babyland in gegaan en een super boxkleed en dekentje gekocht. Helemaal blij mee!
    Morgen weer werken.

fijne avond!

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Wil ik net gaan typen roept mijn papa dat het eten klaar is. Dus later alsnog een verhaal.

Schmidt --> check Fossil, die hebben denk ik waar je naar op zoek bent!

X

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Lieve meiden,

Jahknows, welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het voor jullie het eerste hummeltje?

Caro, applaus! Goed opruimen is altijd zo rewarding. Wij hebben een jaren 20 appartement en helaas heel weinig opbergruimte buiten de woonruimte. In het huis zelf wel heel veel goede opbergruimte gecreëerd, maar nu die Ukkepuk er aan komt merk ik voor het eerst het gemis van een garage en/of zolder.

Moon, voor deze ene keer dan ;). Heerlijk zo'n avondje bowlen en tapas smullen. Lekker! En lucky you met een bad! Hier alleen een grote inloopdouche, maar met zo'n uk op de kalender is zo'n bad echt wel lekker.

Schmidt, nice weer lekker wandelen met je hond! Ik kijk zelf geen boer zoekt vrouw, maar mijn moeder, schoonouders en vele anderen om me heen wel dus ik krijg de verhalen altijd te horen :). Kiesmoment is een mooi moment om in te schakelen.

Kipje, oew lekker shoppen! Heerlijk! Ik moet een lijstje gaan samenstellen met alle spullen die ik nog wil en moet hebben. Ben benieuwd. Tot welke leeftijd liggen baby's eigenlijk in een box? Ik ben stiekem aan het incalculeren wat we van mijn schoonzus over kunnen gaan nemen?

Poeh vandaag alweer 18 weken. Ik merk ook dat ik af en toe mijn buik voel (niet de baby). Misschien omdat ik weken plat heb gelegen en nu meer op ben en daardoor ik voor het eerst het gewicht op mijn buik ervaar. Vind het wel grappig. Merkte afgelopen twee nachten ook voor het eerst dat slapen op mijn buik niet heel fijn was. Hebben jullie dat ook? Anders hangt dat denk ik samen met wennen aan mijn buikje :).

Slaap lekker alvast voor later!

X

7. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wat ideaal als je spulletjes kunt overnemen van je schoonzus! Maar een box kan ook omlaag hè dan kunnen ze er ook nog in spelen als ze staan. Al merk ik wel dat wij vroeger veel langer in de box speelde dan kinderen tegenwoordig.
    Denk dat je dat zelf moet ervaren, net wat je kleine prettig vind.
    Wat grappig dat je nu je buik gaat opmerken hihi. Merk zelf wel dat slapen op mijn buik steeds minder word. En ik ben een echte buikslaper dus dat word echt nog wennen. Hoor ook wel eens dat zwangere een voedingskussen s nachts gebruiken onder hun buik? Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?
    Geniet lekker van je groeiende buikkie! :D

Slaap lekker allemaal!

8. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi ja dat hoor ik ook. Weg manlief, welkom voedingskussen :D!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @suzanne, Thanks voor de tip. Dat is idd precies wat ik zoek.

@voedingskussen, voordat ik zwanger was had ik al een berg kussens om mij heen. 1 voor tussen mijn knieën. En wanneer ik op mij rug wil slapen bouw ik een torentje onder mijn knie. Rugliggen doe ik nu vrij veel, maar voel daarna mijn borsten heel erg. Erg pijnlijk, maar dat weerhoud mij er niet van en lig graag op mijn linker zij. Sinds ong. 4 wkn heb ik een voedingskussen. Heerlijk!!! Andere kussens zijn nu overbodig!

@buik, zei net tegen mijn man. Heb het gevoel dat ik hem gewoon voel groeien. In de weg zitten doet ie niet, maar voel hem met alles zitten.

Had net mijn moeder aan de tel. ze had gelezen dat chocola tijdens de zwangerschap voor een zoet kind zorgt. Ml. pest mij altijd met chocola, omdat ik hier dol op ben en nu met de zwangerschap hoor ik het 10x zo vaak. Nu heb ik eindelijk een goede reden om chocola te eten!!!

O en vond manderijnen al heerlijk, vooral de zure, maar ben nu verslaafd. 1,5 dag 1 netje en heb me nog ingehouden :p. Gisteren friet op en dat begint me zwaar te vallen. Maar goed ook al blijf ik zin in friet van de Mac houden.

Nu is het echt bedtijd. Slaap lekker allemaal!!!

10. caro

caro Actief lid

3 jul 2010
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

Ik had een foutje gemaakt met wie er nu wat doet....sorry, zwanger he *hihi*

Het ruimt echt fantastisch op, maar er stond echt heel erg veel, wij hadden eigenlijk gewoon 2 complete imboedels en de meubels enzo dat regel je wel met een verhuis, maar al het servies en bijbehorende zooi, tja dat is nu geregeld zeg maar.

Ik ben ook een fanatieke buikslapen, maar ondanks dat mijn buik flink groeit heb ik met slapen nog niet veel last, wel wordt ik soms wakker geklopt omdat ik dan (tenminste dat denk ik) onze kleine uk klem leg.

De box, ons moppie heeft er denk ik tot een jaar in gezeten, daarna werd ze flink mobiel en dan willen ze gewoon veel bij je zijn en dan geeft de box krijspartijen. Op den duur willen ze ook meer ruimte om te spelen en een box neemt gewoon VEEL plek in. Het verschilt wel enorm per kind hoor.

11. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Het is me gelukt om bij te lezen; 7 pagina's! Hahaha jullie zijn lekker actief.
    Welkom jakhof, hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

Ik werd vrijdag ochtend wakker en voelde me heel vreemd, het duurde echt 10 min voordat ik begreep wat er zo anders was: IK WAS NIET MISSELIJK! Yeahhhhh het was zo'n vreemde gewaarwording, misselijk zijn hoorde er al echt bij voor mij. Ik voel me over het algemaan een stuk beter, hopelijk blijft dit zo.
    Nog geen nieuws over de vruchtwaterpunctie maar behalve een blauwe/ paarse plek lijk ik er nietz aan over te hebben gehouden.
    @suzanne, wat een ontzettend goed nieuws dat je je beter voelt. Ik ben echt zó blij voor je! Geniet er van
    @schmidt, veel gezelliger samen hetzelfde eten he, dat gebeurt hier nu ook vaker
    @allemaal: fijne dag

12. rsky

rsky Niet meer actief

HI girls... tijdje niet geweest en hoop bij te lezen... IK word gek van me werk.. Veelste druk en achterlijk veel vergaderingen... ml vroeg laatst of die een bedje voor me daar neer moest zetten... Zielig..
    Maarja.. Niks aan te doen, nog een paar maanden en dan kan ik ff tijdje "werkloos" zijn...

Ik ga proberen te reageren of wat ik nog onthouden heb van het lezen net...

@suus, ben blij voor je dat je je steeds beter voelt... Nog ff geduld en je kan ml weer op jou speciale manieren verassen ;)

@kipje.. Leuk die taarten en die taart met de die kitkat.. hmm ziet er indd super uit, als je dat kan maken, dan kunnen we wel een keer met zijn alle afspreken en dan die taart eten! las net (sorry vergeten bij wie) dat chocola voor zoete kids zorgt dus we kunnen er niet genoeg van krijgen ;)

@nieuweling ( sorry ben een ramp de laatste tijd) welkom! hoop dat je je goed voelt...

@remi hier... Hier alles goed.. Geen bijzonderheden, eten gaat goed, groeien valt tegen (ongeduldig he) gaat me niet snel genoeg.. t liefst gelijk een toeter maarja... boontje ook de tijd geven te kunnen groeien..
    Weekend hele weekend op stap geweest.. Zaterdag avond eerst nog gewerkt en daarna de kroeg in met de meiden... Lag er om 3 uur in.. pff ml wel om half 11 met een lief ontbijtje op bed gekomen.. Schat is het! vrijdag ook gewerkt tot 23 en daarna nog een feestje, maar kon niet meer... 1 uur in bed en was gelijk knockout..
    maar dit mooie weekend eist natuurlijk zijn tol... gisteravond lag ik om 8 uur in bed, denk 8.02 in coma... Tot vanmorgen 6 uur... (van de wekker helaas)

En wat betreft het bad, mmmmm ik zou willen dat ik er nog 1 had... Maar douche doet ook wonderen, zeker voor me rug de laatste tijd... Die wil niet altijd meer.. zeker met me werk niet..

Ga er nu ook maar ff onder staan... rug en hoofd werken niet mee...
    Meiden, sorry dat ik niet op iedereen kan reageren, ben gewoon te druk met mezelf... (walgelijk maar blijkbaar vind ik het in me onderbewust zijn nodig)

Ps.. wat betreft het opruimen op zolder, hier boven ook nog een complete inboedel qua servies enz staan... Geen zin in nog... Komt wel een keer... misschien als ik straks op het eind nesteldrang krijg.. Tenslotte doen vrouwen toch de gekste dingen als ze zwanger zijn...

Liefs roos...

13. rsky

rsky Niet meer actief

❤ Uitgerekende datum ❤

05 april 2013 - Nadesy - 28 jaar - 4e kindje - geslacht nog onbekend.
    07 april 2013 - Miepje01 - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een Meisje
    07 april 2013 - SuzanneVVdO - 27 jaar - 1e kindje - geslacht een jongetje
    09 april 2013 - Kipje87 - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    09 april 2013 - Schmidt - 30 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    15 april 2013 - Jolie84 - 28 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    16 april 2013 - scrc - 27 jaar - 3de kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Engeltj - 21 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Loesje88 - 24 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    18 april 2013 - Chanti1- 38 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 april 2013 - MamaJens - 26 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    20 April 2013 - Andora- 40 jaar - 7de Kindje - geslacht nog onbekend.
    22 april 2013 - Roos100 - 23 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    23 april 2013 - Femmelepem - 33 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    24 april 2013 - Moon83 - 29 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    26 april 2023 - Flieentje - 25 jaar- 1e kindje - geslacht nog onbekend
    27 april 2013 - Ukkie - 25 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    29 april 2013 - FEE88 - 24 jaar - 2e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - Onsje - 35 jaar - 1e kindje - geslacht nog onbekend.
    30 april 2013 - mopperkonijn - 34 jaar - 3e kindje - geslacht onbekend.

❤ Afspraken ❤

❤ November ❤

06 november 2012 - SuzanneVVdO - controle VK
    09 november 2012 - kipje87 - controle VK
    12 november 2012 - Moon83 - pretecho geslachtsbepaling
    17 november 2012 - FEE88 - pretecho geslachtsbepaling
    20 november 2012 - SuzanneVVdO - 20 weken echo
    20 november 2012 - Kipje87 - 20 weken echo
    22 november 2012 - Miepje01 - 20 weken echo+controle gyn
    27 november 2012 - scrc - 20 weken echo!
    29 november 2012 - Moon83 - controle VK

❤ December ❤
    03 december 2012 - Chanti1 - 20 weken echo
    06 december 2012 - Moon83 - 20 weken echo
    07 december 2012 - Roos100 - 20 weken echo

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Caro, fijn zo'n opruiming. Mag hier ook welens gebeuren, maar daar is ml nog neit aan toe.

@Chanti, Fijn dat de misselijkheid over is.. Het samen eten met ml is er helaas nog niet altijd bij. Ik lust wel meer, maar zeker nog niete alles. Ben altijd al een slechte eter geweest.

@Roos, jaloers dat je zoveel energie hebt. Fijn dat je vanalles kunt, maar denk wel aan jezelf. Dat van die m&m/kitkat taart is een goed idee :p. Krijg spontaan (lekkere) honger.

@buik, ik kreeg vandaag zelfs de vraag of ik wel zeker wist dat er maar 1 in zit. Vele collega's hebben opmerkingen geplaatst. Ik heb al een tijdje beloofd een foto te maken en te plaatsen, maar hier ben ik nu te moe voor.

@gewicht, ik mag dan wel veel aangekomen zijn, volgens de fyshio oog ik helemaal niet zwaar, heb alleen een flnke buik (ben benieuwd met al die opmerkingen hoe groot hij gaat worden :p) een collega beaamde ook dat ik naat mijn buik helemaal niet dikker oog. Gelkkig maar :)

Vandaag was weer een goede dag. Na zo'n weekend heb ik wel weer energie. Ben net bij de fysio geweest en dat was volgens haar een goede zet (dus hard nodig). Zij zo, het kan nog erger, dus daar heb je geluk mee. Het is logisch dat ik veel klachten heb, want alles rust op je heiligbeen en staartbeen. De banden zitten hier vast. Ik moet nu leren ontspannen en op zijn tijd rust pakken. Ook heb ik een pittenzak (net al gehaald) moeten aanschaffen om s'avonds lekker op mijn buik te leggen. Werkt ontspannend voor de spieren.

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden.

hier ook weer een drukke dag gehad, nieuwe kindjes waren te wennen en een hoop babies. Maar daarentegen vanavond weer greys dus helemaal ontspannen hihi.

Caro inderdaad dat zwanger zijn en dingen door elkaar halen pfff! Zal het ooit weer overgaan? hihi! Wat heerlijk dat jullie zijn opgeschoten. Wij hebben gelukkig niet veel gespaard door de jaren heen.

Chanti, wat heerlijk dat je niet meer misselijk was. Zo snel een je er dus al aan hihi! Hopelijk blijft het zo. Jammer dat de uitslag er nog niet is, hopelijk trekt je blauwe plek snel weg!

Roos denk je wel goed om jezelf? Je rug geeft het niet voor niets aan hè? als het niet gaat gewoon aangeven op je werk. Je werkgever is zelfs verplicht je meer pauzes te geven als je dit wilt. En wat betreft die taart zou inderdaad gezellig zijn met zn allen hihi. Allemaal zwangere mutsen genieten van chocolade klinkt goed hihi!

Schmidt vervelend van je banden. Ik heb er van mijn bekkenfysio goede oefeningen voor gekregen. Specifiek voor die banden. Hopelijk kun je je spieren wat ontspannen.
    Hmm die opmerkingen over je buik heb ik hier ook al gehad, eigenlijk is het voor andere nooit goed haha. Als je klein buikje hebt vragen ze of alles wel goed gaat en met een grote buik krijg je er 2 of een dikkertje, ach we rollen vanzelf wel een keer om hihi. Gelukkig is de rest dan niet dik en kun je gewoon zien dat je zwanger bent! Lekker groeien die buiken hihi! Proud mama ;)

Fijne avond allemaal

16. rsky

rsky Niet meer actief

IK denk goed om mezelf hoor... Leef voor 2 he ;)
    Nee ik heb in het begin zolang niks kunnen doen en nu ik energie over heb lijkt het wel denk ik hmm dat kan wel.. En ja, wie plant er nou 2 feestje in 1 weekend...haha

komt goed hoor lady's... neem me rust echt wel... lag gister ook weer om 10 uur te slapen en vanmorgen om 10 uur eruit... dus heerlijk.. Vandaag wel weer een lange dag.. 1 uur vergaderen tot 4 en dan gelijk dienst erachter aan tot 23.. pff morgen gelukkig vrij... :)

fijne dag vandaag x

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goedemiddag meiden!

@schmidt: al geslaagd voor een armband voor ml? Fossil heeft inderdaad mooie stalen armbanden, en Boccia ook, gecombineerd met leer.

@kipje: Heb het inderdaad druk, ik werk 36 uur per week, om het weekend en af en toe ook 's avonds (zoals vandaag). Merk nu wel dat ik moeier ben dan anders, en ik heb meer tijd nodig om te herstellen. Als het écht niet meer gaat ga ik wel even babbelen met mijn leidinggevende...;)
    Plastic tassen, daar is onze Boeffie helemaal verzot op, liefst helemaal erin kruipen...zucht...:)

@Suus: Buikslapen doe ik sowieso niet aan, dus dat probleem heb ik gelukkig niet! Ik slaap eigenlijk altijd op mijn (linker)zij.
    Hoe was de crematie van je oma gisteren?

@Chanti: Fijn zeg, dat je niet misselijk was gisteren! Hopelijk zet de positieve lijn zich voort!

Zometeen van 14.30 - 23.00 werken, GEEN ZIN IN!!
    Morgen 1 hele dag vrij, wat een luxe, en dan nog 2 dagen werken en dan...WEEKEND:)
    Fijne dag allemaal, rustig aan!

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedenavond dames,

Schmidt, geen dank hoor, fijn dat je er iets aan hebt :). Zelf geen grote chocofreak, maar die mandarijnen zijn herkenbaar! Ik zit met smacht te wachten op de perfect pelbare, niet te zure/zoete serie :D.
    Vervelend van je borsten, rugliggen gaat hier nog goed, maar de rest eigenlijk het minste. Heb voorlopig ook meerdere kussens om me heen liggen tot ik de mogelijkheid heb een voedingskussen te kopen.
    En hoe leuk dat je je buik zo duidelijk ziet! Showde ik maar zo duidelijk ;).

Caro, thanks voor de boxtip. En nogmaals chapeau voor het opruimen! Ik hoop morgen ook het huis wat te kunnen schoonmaken zodat alles lekker fris en fruitig is voor manlief terugkomt :).

Chanti, yeeeey!!!! Niet misselijk zijn lijkt me zo heerlijk bij het wakker worden! Ik hoop dat je het ergste nu echt achter de rug hebt. Mijn pillen doen hun werk, maar zonder is het echt nog niet te doen. Maar hier ben ik al zo tevreden mee :D. Wanneer kreeg je nou uiterlijk je uitslag?

Roos, heerlijk zo'n lekker weekend, maar ik snap dat je helemaal kapot was :).

Kipje, jij nog lekker bijgekomen gisteravond van je drukke dagje?

Moon, hihi ik lig met manlief ook altijd op mijn linkerzij, maar als ik alleen slaap dan is het altijd op mijn buik. Nog maar 2 nachtjes doorzetten :D. Succes nog met werken, hopelijk vliegt de tijd en heb je snel weekend meis.

De crematie was heel rustig en mooi, maar ook heel erg verdrietig. Ik sliep voor mijn doen vroeg en was rond 8uur wakker, maar heb vervolgens vandaag overdag ook nog zo'n 6uur liggen tukken. Blijkbaar was het nodig.
    De pillen blijven hun werk doen gelukkig :D, dus mijn tijdelijke hartsvriendin zie ik gelukkig nog maar amper. Ik kan gewoon weer uit bed en dat is zo'n verademing :D.

We durven nog geen verre reis te boeken, dus vooralsnog maar n paar kleine uitjes. Komend weekend personeelsfeest van mijn man zijn werk en daar hebben we een hotelovernachting bij en ik heb als verrassing een weekendje in het centrum van Keulen geboekt in december (kerstmarkt).
    Manlief moet op vrijdag wel werken, maar dat doet hij vanuit thuis. Dus mijn eerste uitkijkmomentje is vanaf donderdagmiddag tot en met zondagavond. Ik laat hem lekker niet uit mijn handen gaan tot dan :D.

Fijne avond girls!

X

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Roos, geniet van de vrije dag morgen ;)

@Moon, jij natuurlijk ook een fijne vrije woensdag gewenst. Helaas ben ik nog niet geslaagd voor de armband. Heb na het werk meestal geen energie meer. Misschien vrijdagavond en anders zaterdag. Maar het komt helemaal goed.

@Suus, fijn dat het een mooi afscheid is en helemaal top dat de medicijnen zijn werk doen. Ik kan me voorstellen dat jullie het nu niet aandurven om een verre reis te boeken, maar hier in de omgeving kun je ook van veel moois genieten. De kerstmarkt in Keulen is leuk, al ligt het echt verspreid over de stad. Wij gaan ook nog naar de kerstmarkt, maar we weten nog niet naar welke stad we in Duitsland gaan. We gaan dan met 2 duitse kennissen op pad. Ook is het plannen wat lastig, want ik weet niet wanneer precies de stucadoor gaat komen en dat zal op zaterdags zijn. Wanneer ik over 1,5 week nog niks gehoord heb ga ik eens bellen.

Hier gaat het best goed. Heb heel leuk nieuws gekregen. Een vriendin van mij is zwanger!!! Ja, ze apen alles na :p. Wij een relatie, hun een ralatie. Wij trouwen, hun trouwen. Wij baby, hun baby. En dat alles steeds 1 tot 3 maanden na ons :p.
    Ik ga zo even 2 foto's uploaden, waarna ik lekker een douche pak en met mijn pittenkussen op de bank ga zitten. Mijn buikje lekker verwennen. Al is deze al goed verwend. Ik heb de laatste tijd vaker dat wanneer ik iets te eten zie ik dat ook moet hebben. Vanavond was dat een stokbroodje oude kaas met veldsla, pijnboompitten en dressing. Jammie!!!! Ben nu verslaafd.....dusse, dat wordt vaker herhaald. Lekker en ook nog gezond :).

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, heb niet de schoomste spiegel uitgekozen hihi.

IMG_0127.jpg

IMG_0128.jpg

Deel Deze Pagina