@caro, heerlijk dat jullie zijn wezen zwemmen. Vind het zo al leuk, laat staan wanneer je eigen kind erbij is @kipje, geniet van je rustige dag. Ik duim voor jullie (ook een beetje voor mijzelf) dat het vanavond droog is. Wil wanneer ik energie genoeg heb even naar glow (en licht evenement hier in de stad). Het feestje was gezellig en de taart was lekker. Heb het volgehouden tot het einde 01.00u. Ben nu net pas wakker, maar zou zo weer kunnen slapen .
@kipje, heb idd de afspraak voor de 20 weken echo al staan. Over minder dan 3 weken weten we of het klopt. We hebben in elk geval neutrale meubeltjes, voor de zekerheid. We zouden met alletwee blij zijn. @flien, leuk een pretecho. Dat willen wij ook gaan doen en ook pas na de 20 weken echo. Eerst zien of alles goed is en dan de pretecho voor mooie 4D beelden. Leuk hoor, al een afspraak. Hebben ze vaak lange wchttijden dan? @Suzanne, ga babysworld gelijk googlen. Klinkt goed! Vervelend dat je nog steeds ziek bent. Bij mij was het ineens over met 17 weken, nog maar een paar dagen dus. Zie dat je 19 weken bent. blijf het in de gaten houden! ohja, ORS hielp bij mij tegen uitdrogen (apotheek). Hou vol meid, er komt een einde aan! @namen, wij weten de namen al. We hebben voor vernoemen gekozen. We noemen ons kindje soms al zo want dan kun je wennen eraan en als het dan toch niet goed voelt kunnen we het nog veranderen. @zwangerschapscursus, ik heb er mee gewacht tot de misselijkheid eindelijk over zou zijn. Zag het niet zitten om al spugend te moeten yoga-en. Maar waar kun je die cursussen vinden? Gaat dat via je vk? Het zal wel goed voor me zijn, net als Suzanne is mijn conditie ook helemaal niks meer. De bevalling is pas over 5 maanden maar dan moet mijn conditie echt wel weer goed zijn. @stoelen, de baby kan er nog niet gelijk in dus wij wachten nog eventjes. @schmidt, heerlijk dat je man zo poetst! Hij mag hier ook langs komen @Moon en Fiets, goed dit te lezen, ik dacht er dus over om mijn ouwe trouwe gazelle om te ruilen en een moederfiets aan te schaffen. Hoe ga jij het doen met het fietstoeltje aan een gewoon stuur? @centerparks, we zijn daar nog nooit geweest maar willen dat eens uitproberen. Het lijkt mij wel lekker om, als je een kleintje hebt, niet te ver op vakantie te gaan in een luxe huisje te zitten. Meer mensen ervaringen?
@stoel, wij hebben een stoel overgenomen waar de kleine al meteen in kan . Vergelijkbaar net maxocosi. Weer zo niet wat voor type get is.
@schmidt, wauw wat gaaf! Ik zal ook voor jullie duimen Wij hebben gisteren evende hele slaapkamer omgegoooid. Ziet er veel beter uit en we houden de baby voorlopig op onze kamer. Er zit nu een mooi nisje niet ver van mijn bed dus daar kan een bedje in. Ik begin donderdag voor t eerst met zwangerschapsyoga. Kon me opgeven vanaf 14 weken. Heb zin om aan mijn conditie te werken want die is ook echt pet na 4 maanden in bed liggen ziek zijn. Ik zal jullie op de hoogte houden. Beetje googlen doet wonderen om een yoga clubje prenatal te vinden. Deze heet active birth yoga? En eindelijk! Buikfoto's gemaakt Zoals jullie kunnen zien nog steeds een blauwe plek, ML noemt het mijn tweede navel. Verder een heerlijk weekend met vrienden te logeren die ook zwanger zijn: ongegeneerd over baby's praten , skyfall gezien incl fastfood en veel m&m's, en dus de kamer verbouwd. Nu ff niets meer en misselijk op de bank hangen maar daar kan ik mee leven na zo veel pret het weekend . @ suus, ik hoop dat je je james bond pakje nog hebt kunnen showen? Lukte het met een extra pilletje? Fijne zondag nog even iederen Liefs uit belgie
Hallo meiden! @schmidt: En, hoe was de reactie op je cadeautje? Wat fijn dat ml een locatie heeft, hoop van harte dat de bank mee wil werken, dat is helaas niet vanzelfsprekend in deze tijd. Duim voor jullie dat het lukt. @kipje: Het is bij bankhangen gebleven... Die huiskamer komt een andere keer wel weer, in principe hoeft alleen onze hoekbank een kwartslag gedraaid te worden en dan moeten we de televisie en toebehoren naar de andere kant van de kamer verplaatsen. Is dus niet een hele mega-operatie, maar je moet er even zin voor maken. @unexpected/fiets: Ik denk maar zo: Vroegah had je helemaal geen moederfietsen, en er zijn toch heel wat kindjes op een gewone (opoe)fiets vervoerd met een kinderstoeltje, dus ik denk dat het wel los zal lopen! Nog even en je krijgt speciale mama-auto's, hihi Maar alle gekheid op een stokje: Ik ga het gewoon ervaren, de eerste 7 maanden kan het toch nog niet, dus tijd zat om me erin te verdiepen! @Chanti: Prachtige buik zeg, en die blauwe plek trekt wel weer weg Ben benieuwd wat je van de yoga vindt! @autostoel: Kom er dus gisteren achter dat de gordels van onze auto hoogstwaarschijnlijk te kort zijn voor een Maxi-Cosi! Althans, dat beweert de site van Maxi-Cosi en ik heb ook al enkele gebruikerservaringen gelezen... Dat wordt dus verplicht een Familyfix aanschaffen! Baal er best wel van, dat ik niet eens de keus heb...:x Hebben jullie dat probleem ook? Een nieuwe auto aanschaffen zit er écht even niet in, en dat vind ik ook onzin, want onze auto is verder hartstikke prima. Zometeen lekker uit eten bij de Griek, mjammie! Fijne avond, morgenavond weten we hopelijk wat het is!!
@moon, jaloers... De Griek. Ben helemaal gek op Grieks. Van dat autostoeltje wist ik niet. Wat voor auto hebben jullie? Het kado krijgt ie trouwens pas op di. wanneer hij echt jarig is. @chanti, mooie buikfoto's. Zo op naar de stad. Ben benieuwd hoe het dit jaar is!
@Schmidt, wij zijn gaan zwemmen in de Kempervennen, bij Valkenswaar, heerlijk zwembad om een poosje te vertoeven. Het klinkt als een geslaagd feestje en netjes hoor tot 1 uur volgehouden. @unexpected, wij zijn centerparcs fan, we vinden het heerlijk, de huisjes...de openhaard, het zwemmen en gewoon heerlijk relaxen en niks wat moet. We gaan dus ook zeker 1 keer per jaar. Het voordeel van regelmatig gaan is dat je eigenlijk altijd met minimaal 30% korting gaat omdat je die regelmatig thuis gestuurd krijgt. Ik wil trouwens ook yoga gaan doen, zal me er volgende week eens echt in verdiepen, geloof dat je bij ons bij de verloskundige praktijk het een en ander volgen kan. @chanti, lekker buikje hoor, die blauwe plek zal wel wegtrekken hoor, ik heb na een operatie afgelopen januari zeker 9 maanden een blauwe plek op mijn bekken kam gehad, was heel normaal volgens de orthopeed. @Moon, wij hadden graag een family fix gehad, het is echt een hoop gepruts met die gordels telkens, maar onze beide auto's zijn te "oud" voor dat systeem. Hier hebben we vanmiddag een rondje efteling gewandeld, maar tjonge wat was het daar druk, moppie heeft nog wel wat rondjes glijbaan gemaakt en ze is de ijsbaan gaan verkennen. Zo scheetig ...echt overal gaan kijken enzo ....gewoon om verliefd op te worden. Suus, kom eens vertellen hoe je weekend/feestje was!!!
Hoi meiden, Schmidt, yeeey fijn dat het gelukt is met je cadeau . En fingers crossed vanuit hier voor je mannetje! Mooi dat je een leuk feestje hebt gehad . Moon, pfiewww . Ja ik vind de Bloom echt heel erg leuk, maar ik vind hem ook echt duur. We krijgen hem van mijn papa dus op zich boeit het niet, maar toch vind ik het dan nog een pijnlijk dure aankoop. Hele leuke fiets trouwens! En samen dezelfde fiets voelt wel een beetje ANWB koppelachtig , hihi just kidding (is overigens mijn eigen werkgever ). Wat raar dat de maxi cosi niet in je autogordels zou passen?! Die familyfix is best prijzig kan ik me herinneren. Toen ik er naar keek vroeg ik me al af wat nou het grote verschil is? Dames die ervaring hebben met het grote verschil familyfix en gewoon de gordels? Wat adviseren jullie? Caro, oew lekker zwemmen en ik was vroeger ook serieus jaloers op meiden met coole opblaaswatergadgets dus ik snap dat ze de most populair girl was . Kipje, heel veel plezier vanavond! Vroeger vond ik Sint Maarten ook altijd zo leuk, zijn van die dingen die nu pas weer dichterbij komen (in mijn geval) nu Ukkepuk er straks is . Genoten van je dagje alleen? Unexpected mom, ja het is echt een relaxt bedrijf. Laat je niet afschrikken door de cheesy website die serieus nog uit de jaren 90 stamt (al spreken zij vol trots over de nieuwe website). Ik ben inderdaad helaas nog steeds erg misselijk, ondanks dat ik al op 19 weken zit. Sinds 1,5 week krijg ik Primperan (daarvoor Emesafene, Haldol en een combi van de twee) en daarmee zijn de dagen iets beter door te komen, maar het is geen feest. Gelukkig zijn de meiden hier ook een enorme steun in de rug . Chanti, supermooi buikje!!! En inderdaad nog steeds een blauwe plek , maar vooralsnog met de goede uitslag is het in ieder geval voor een goed doel geweest. Leuk dat je met de yoga gaat beginnen. Ik ben zelf lichtelijk als de dood voor die bevalling (conditietechnisch), dus ik hoop dat ik ook snel wat kan of in ieder geval tips krijg waardoor ik meer kan. Heb zelf laatst geprobeerd om thuis via de Wii heel sloom te stappen, maar dat was nog geen succes. Laat je weten hoe de yoga is? Je weekend klinkt heerlijk ! Gisteravond was super, echt helemaal fantastisch! We waren er rond een uur of half 7 en in alle eerlijkheid lag ik om iets na 10en al in mijn hotelbed, maar wat was het fijn om eindelijk weer leuke dingen te doen . Vervolgens enorm afgestraft met harde buiken en ik ben vandaag doodziek geweest, maar het was het helemaal waard . Ik heb de foto nu nog even niet bij de hand, geen puf om het kabeltje te zoeken, dus die hebben jullie nog te goed morgen. But I looked fabulous! Nog een fijne avond lieve meiden! X
@Suus, bedoel je center parcs?? Ons moppie samen met mij vanmiddag ....zo schattig http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/14201_281235905330163_251836183_n.jpg
Ohww ja die stoelen dat kon ook nog, schijnt leeftijds gerelateerd te zijn of je dat familyfix systeem kan vastzetten, bij ons ging het helaas niet, naja het gepruts met gordels werkt ook!
Chanti, mooie buik! Die blauwe plek trekt vast weg nog je weekend klinkt inderdaad erg gezellig. Moon wat balen zeg van de autostoel! Had me hier eigenlijk nooit in verdiept. Snap wel dat je niet een nieuwe auto wil aanschaffen. En wat heerlijk naar de griek!! (Stiekem wel jaloers hihi) veel plezier morgen! Schmidt hoe was het vanavond? genoten? mooi zeker? had er nog nooit van gehoord. Caro, leuk zeg de efteling. Altijd goed hè! Wat een lieve foto van jullie! Suzan, wat super dat je toch nog zo genoten hebt! Wel balen dat je harde buiken had gekregen en vandaag weer zo beroerd was Had je nog lekker gebadderd? Ben wel erg benieuwd naar de foto hihi. Ik was gezellig met moeders naar het tuincentrum gegaan, kerstshow enzo heel leuk!! Dus uiteindelijk niet alleen hihi. Sint Maarten was erg rustig, heb ook al zin als ons ukkie straks kan. Vind het zo schattig!! Slaap lekker voor straks! x
Aparte mogelijkheden. We rijden nu een A4, maar wel uit 2003 en die staat er niet in, maar nu gaan we volgend jaar een redelijke nieuwe V50 aanschaffen, dat ding schreeuwt gezinsauto, maar daar kan hij ook niet in! Erg vaag. Kipje, jaaa het was echt genieten op het moment zelf. En zelf ben ik niet zo goed in mate houden, dus op zich is het wel goed dat mijn lichaam er voor zorgt dat ik nu niet anders kan . Heerlijk al die lampionnetjes, zo gezellig! Ik kan ook niet wachten om Sinterklaas de vieren als de uk er straks is ! X
ohwww suus, was ik me zo aan het afvragen wat je nu bedoelde, dat ik vergeet te reageren. Wat klinkt je weekend heerlijk en ik ben wel heel benieuwd naar je foto! Wel balen dat je dan nog zo beroerd bent. Ik kan met er geen voorstelling van maken, voel me super fit en dan moet ik wel eens aan je denken. Echt heel sneu vind ik het voor je!
Ach Caro, nog n week en dan ben ik op de helft . Dat is in ieder geval iets om aan vast te houden . En stiekem vraag ik me wel eens af of ik op deze manier mijn feest en shop gedrag leer te beperken, hihi. Onbewust wordt het goede gedrag er toch ingeramd .
Whaha, tja dat is ook wel een positieve instelling, dat het alvast een voorbereiding is op je eerste baby jaar!
@caro, mooie foto. Ik ben nooit bij centerparcs op vakantie geweest maar vroeger wel verschillende malen bij de kempenvennen wezen zwemmen. Super bad. Mooie foto zeg . Het was voor jullie dus een gezellig weekend. @suzanne, fijn dat je een paar uurtjes heb kunnen genieten. Helaas dat je daarna de rekening gepresenteerd krijgt, maar als het maar leuk is geweest. Je shopgedrag, dat leer je nu idd tijdelijk af. Kun je nagaan, ik ben al niet zo'n shopster maar baal al dat ik zo weinig energie hebben voor die kleine rond te neuzen, hoe zal dat dan voor jou zijn? Gelukkig komt het vroeg of laat goed . Ben trouwens ook benieuwd naar de foto's. @glow, het was mooi, alleen zijn we vorig jaar teveel verwend . Maar het is en blijft leuk. Het is een heel spektakel en het brengt een hoop mensen op de been. Helaas vond mijn bui lj en banden het niet heel erg leuk, maar het was draagbaar en heb er zeker van kunnen genieten. Echt aan de buitenkant de kleine voelen lukt nog niet echt. Heel af en toe, maar heb soms het idee dat hij/zij in mijn buik mega actief is. Op een gegeven moment had ik de route aan ml gegeven zodat ik de kleine weer tot rust kon brengen hihi. Ik heb mijn man ook uitgelegd wat een 3D echo is. Hij is er erg enthousiast over. Ben gaan kijken wat het hier in de buurt kost. Dat is min. 75,-. Ik kijk wel even of ml er nog eens over begint . Eerst op di. de 20 wkn echo wachten. Toch wel spannend. Slaap lekker allemaal! Ik ga morgen eens kijken hoe het gaat nu ik langer moet werken. Zie er best tegenop.
He meiden... Alles goed? @suus, wat fijn dat je feestje zo'n succes was! rot dat je dat dan gelijk de volgende dag moet bekopen met je zo te voelen... maar soms is het het waard.... wat betreft de kinderstoel, ik heb eens even gekeken... De bloom fresco hadden wij ook zien staan indd mooi ding hoor! maar jeetje wat prijzig! in geen 480 jaar haha... Die stokke vinden wij ook super.. Denk indd dat wij die ook gaan nemen, maar voorlopig wat iemand al zei... (sorry al die namen) kleintje kan er voorlopig nog niet in dus wachten we nog ff... @werken nu en na de zwangerschap.. Ik werk nu offcieel 28 uur maar zit er altijd boven.. Meestal rond de 32/36 uur... En dit gaat prima tot nu toe... Na de bevalling wil ik ook het liefst gewoon de 28 uur blijven werken.. als het goed is heb ik alles kunnen regelen qua opvang, boontje gaat namelijk naar moeders... En redelijk kunnen schuiven qua vrije dag van lief en mijn vrije dag.. Dus als het goed is is alles geregeld... @voelen... vandaag 17 weken... maar tot nu toe nog niks gevoeld! @moon... mooie fiets!! @schmidt, smeekbedes of niet.. altijd fijn als je thuis komt/bent en huis is schoon... Lekker van genieten dus! Hoop ook echt voor jullie dat het lukt met de locatie en bank... zal voor jullie duimen! @caro.. zwemmen klinkt heerlijk.. Ik denk dat ik ook zoiets wil gaan doen als zwangerschaps ding.. weet niet of het gepuf op vogeltjes muziek echt wat voor mij is... (yoga) en wat een leuke foto! echt een poppetje! @chanti... Mooie buik hoor en blauwe plek verdwijnt indd weer... @hier.. een heerlijk weekend... Vrijdag had ik eigenlijk een o/m dienst maar de middag viel er ineens af dus had om 1 uur al weekend... Vl was ook lekker thuis.. die had al boodschappen gedaan dus thuis lekker ff gegeten en samen hondje uitgelaten en toen bakkie gedaan bij me ouders... en toen vl zei zullen we gaan stonden me ouders ook op... huhhh mis ik iets? vl zei dat ze ook mee aten.. nouja gezellig toch! vl zou knoflooksoep maken en zelf brood dus mij hoorde je niet klagen.. maar eenmaal in de auto met zijn alle reed die naar den haag en gingen we als verassing lekker eten bij shabu shabu... heerlijk! heb nog nooit zo genoten van me eten als toen.. hihi Daarna lekker op het bankie gtst en tvoh kijken en om 11 uur kapot in bed.. zaterdag was vl werken en ik dus alleen.. beetje me huis gedaan en de bergen was weggewerkt.. daarna ging vl naar de voetbal en ik met vriendinnetje op de bank.. zondag ook ene rustig dagje gehad dus heerlijk weekend.. nu me geestelijk voorbereiden op me avonddienst vanavond. Helemaal geen zin in haha.. maar morgen weer vrij dus mag niet klagen... fijne dag vandaag! liefs x