Thanks! Ik kreeg vandaag de vraag hoe lang ik nog moet werk....nou tot eind febr. ???? Zo lang nog?? HMmm, ben ik echt zo zwaar? Ml is weer eens op dreef. Zit bij een vriend in Hilversum. Ik meteen in de stress. Hij vergeet altijd dat het zo spits is. Ik moet er maar vertrouwen in hebben dat hij op tijd terug is.
Hihi, ben er juist trots op, pretty tummy! Hier het idee dat ik ook een enorme groeispurt maak. Voel mijn buik groeien sinds 5 dagen (de banden schat ik in ). Maar heb nog even te gaan om jou in te halen. Snap dat je je druk maakt over de spits, want de A1 en de A27 zijn geen pretje op een dinsdag! Hup hup Olivier, opschieten! ! Mijn lief heeft daar ook een handje van en 9 van de 10 keer zijn we wel op tijd, maar ow wat kan dat irritant zijn soms . Aapjes zijn het! X
Nog een jongen in het lijstje erbij ....leuk hoor en hij is echt super knap!! @schmidt, je zou die mannen toch, die snappen er niks van dat je er nerveus van wordt als ze overal zo de tijd voor nemen. Wie vroeg er nu waar we naartoe gaan op vakantie. Wij gaan een weekje chillen in CP. Kregen een mooie aanbieding en het is meteen de laatste keer dat we met zijn drietjes weg gaan. Ik heb er nu al zin in!! Hier geloofden mijn collega's er niks van dat ik met zoveel groei van mijn buik maar 1 kilo aangekomen ben, naja zeggggggg. Ik heb eigenlijk nog niet eens besproken wat mijn laatste werkdag gaat zijn. Dat vind ik ook moeilijk omdat ik wel hoop dat ik het gewoon uit kan werken, maar ik geen idee heb wat de gyn daarvan vinden gaat. Ik voel me fit, mja dat was ik de vorige keer ook en toen kondigde moppie zich aan met 36 weken.
Moon een zoon! Wat super zeg! Leuk leuk leuk, gefeliciteerd!! En nu al een schatje hihi Schmidt, veel plezier vanavond! Ben benieuwd wat er in jouw buik zit. En net als wat Suus zegt, wees trots op je buik! Lekker showen joh.. Ik had net een buurvrouw die vroeg ehhh groei jij nou of heb je een dikke jas aan? Wilde bijna zeggen ohh gewoon een dikke jas haha maar nee dat kon ik niet. Nogmaals genietse vanavond. En van harte met manlief! Fijn dat ie je kado leuk vond Suzan, lekker dat je buik gaat groeien!! Wordt het spugen ook al minder of nog steeds s avonds? Hoe laat heb jij volgende week de 20 weken? Mijn buik is ook echt gegroeid zondag op maandag nacht en voel opeens dat mijn navel heel anders voelt vroeg al aan mijn collega wat dat is. Zegt ze waarschijnlijk krijg je een "plop"navel dus ben benieuwd wanneer ie er helemaal uit plopt. Voelt heel gek hihi. Geniet lekker van je groeiende buik! Caro it was me hihi Heerlijk nog een weekje met zn drietjes weg! Snap dat je het moeilijk vind, wie weet blijft deze uk wel tot 42 weken zitten hihi Fijne avond meiden!
Hij staat dus in de file voor denbosch. Alles staat dicht. Ben even heel boos geworden. Sorry, moet het even kwijt. Mijn ouders komen nu deze kant op, want ik wil niet alleen.
Ik heb hem net nog gebeld. Hij zelf zit er duidelijk ook heel erg mee. Misschien gebeurd er een wonder en dan is het voor mijn moeder leuk dat ze er ook bij kan zijn
Schmidt, hoop dat hij er nog van het begin af aan bij kon zijn! Ben heel benieuwd wat het is en probeer ondanks 'manlief die de tijd niet helemaal wist in te schatten' toch te genieten van je avond, jullie gingen ook lekker smikkelen toch? Caro, hihi ja je zou bijna beledigd zijn he! Wij vrouwen en gewicht.. Maar zo lang jij maar weet dat het maar 1 kilo is, gewoon lekker er niets van aantrekken! Zelf ben ik ook eindelijk bijgekomen! Nu ik eten grotendeels binnen weet te houden ben ik denk ik 1,5 tot 2 kilo weer bijgekomen van de 6,5 die er af waren. Dat is dus goed nieuws. Al hoop ik niet dat het zo blijft gaan, daar het dan bijna 1 kilo per week zou zijn . Zo snel hoef ik het niet te compenseren. Kipje, het spugen bleef gelukkig niet consequent 's avonds . Het is nu nog maar om de dag, dus ik ben serieus heel erg blij. Hihi grappig van je navel , ben heel benieuwd wat de mijne gaat doen. Heb het idee dat die heel diep zit, maar uiteindelijk ploppen ze d'r volgens mij allemaal uit . Grappig dat jij ook echt verschil ziet met de dag. We zitten in een groeispurtfase! Ik heb trouwens om 16.00uur de 20 weken echo op de dinsdag dus. Jij? Morgen op bezoek bij de Arboarts. Misschien dat zij al wat oefeningen voor me heeft die ik langzaam kan opbouwen vanuit bed, of vanaf de bank ofzo. Hihi, zo klink ik echt als een omaatje .
Heel kort verslag voor het eten gaan. ml was op tijd, mijn moeder was er nu ook bij. Alles zag er goed uit. Alweer 23 cm. En het is een jongen!!!
Nog een babyboy!!!!! WHoehoeeee!!! Gefeliciteerd babe! Mooi dat alles goed was en manlief toch nog op tijd was !
Suzan, wat fijn dat je weer aankomt en niet zo veel meer spuugt! Snap dat je daar heel erg blij mee bent. Spannend ook weer naar de arbo, hopelijk kunnen ze inderdaad wat voor je betekenen. Niet alle navels schijnen te ploppen. Mijn beide collega's hadden het niet, had het bij mezelf ook niet verwacht, inderdaad ook omdat mijn navel vrij diep is maar denk nu toch dat het gaat gebeuren hihi. Wij moeten dinsdag om 15;45, dan liggen we dus tegelijk hihi grappig Succes morgen oma Schmidt, wat leuk ook een jongen!! Gefeliciteerd meis! En wat fijn dat ml optijd was. En fijn dat alles goed is Eet smakelijk geniet van je avond Met al die boys ga ik er steeds meer vanuit dat er in mijn buik een meisje rondzwemt hihi (nog +/- 20 weken ) Fijne avond ladies!
Hallo allemaal! @schmidt: Hoe is het gegaan op je werk vandaag? En met je bandenpijn? Fijn dat je man de armband mooi vindt! Wat een %$#^&*^% die man van jou... Die van mij is ook bijna structureel nét op tijd of nét te laat! Had hij dus bijna de echo gemist! Wel fijn dat hij er uiteindelijk wel bij was en dat je moeder er ook bij was! En ook een jongen, gefeliciteerd! Was het makkelijk/duidelijk te zien? @Suus: bedankt voor je lieve reactie, zie ook dat je duidelijk smaak hebt wat betreft mannen... Lekker ding hè?!? @roos/placenta: Heb het gevraagd, en volgens Jan ligt de placenta aan de achterkant, dus moet ik de kleine binnenkort echt wel gaan voelen. Hij zei dat het meestal bij 20 weken is, en bij mij verwacht hij het wat eerder ivm achterliggende placenta. Ik ben benieuwd! @Chanti/caro/kipje: Ook al goede smaak wat mannen betreft, haha! Hier verder weinig nieuws te melden, we wachten voor de zekerheid de 20-weken echo nog af om het geslacht helemaal zeker te weten, ben er nog niet helemaal gerust op... Ik heb van mijn sm het voedingskussen van KV gekregen, die ga ik binnenkort eens uitproberen! Fijne avond en welterusten!
Wauw alweer een knul erbij, stoer!!!! @Suus, tja het is toch vreselijk dat geneuzel om gewicht, ik vind het ook serieus erg dat ik me ermee bezig houd. Het zal namelijk allemaal wel loslopen, ben geen type wat me extreem laat gaat en bij onze dochter was ik ook niet veel aangekomen en was het er 2 weken na de bevalling alweer af. De arbo arts, ik mag volgende week weer, maar zoals het nu gaat ...zoveel mogelijk zitten....werkt het voor mij prima, spannend vind ik het de week erna pas als ze bij de gyn mijn baarmoedermond weer opmeten. Dat zegt meer dan hoe dat ik me voel namelijk. Ik kan onze uk wel al voelen, maar nog geen hele dagen door hoor, meer zo af en toe.
Ik heb het allemaal nog niet uitgebreid gelezen. Zo douche relaxen en te bed. Ik lees morgen alles door. Hij heeft de hele tijd rustig liggen slapen. Het geslacht was in eerste instantie ook niet te zien. Ik moest hiervoor op mijn zij liggen en toen zag je heel goed de balletjes en het plassertje
@Caro, snap dat je die meting het spannendste vindt. Ik had gister vluchtig alles gelezen, ben nu eerlijk gezegd alles weer kwijt. Ik wil even weer mijn verhaal kwijt. Sorry ladies, want ik ben natuurlijk enerzijds helemaal in de wolken. Ik kom net terug van de fyshio en zij vindt dat ik vooral rust moet nemen. Me zelfs weer ziek moet melden. ZIj schrok vorige week al van mij en vandaag weer. Ik mee weer janken. Ik durf me eigenlijk niet weer helemaal ziek te melden. Ik heb net de huisarts gebeld, maar ik kan vrijdag pas terecht en dan geen eens bij mijn eigen huisarts. Wat moet ik nu? De fyshio zei dat we voorlopig geen afspraak maken, pas wanneer ik weer wat minder vermoeid ben en rustiger ben, omdat het anders niet werkt. En ik moest anders haar gegevens maar aan de arbo arts doorgeven. Zij wilt hem graag uitleggen wat haar bevidingen zijn. Pfffff, wheh een ellende allemaal. Ik ben niet ziek, ik geef niet over, ik ben alleen erg moe en heb last van mijn banden.
Hey meiden, Schmidt wat naar! Maar vergeet niet dat er meerdere manieren zijn van ziek zijn. Het feit dat je niet boven de wc pot hangt wil niet zeggen dat je niet ziek bent. Laat het rustig op je afkomen en probeer gewoon te genieten van de fijne van je beide mannen . Kipje, hihi we gaan echt helemaal lekker samen op zo . Een van onze vorige vk afspraken was ook al gelijk kan ik me herinneren. Ben ook heel benieuwd wat mijn navel gaat doen, misschien blijft die er dan wel gewoon inzitten . We shall see! En procentueel wordt de kans wel groter dat het een meisje wordt als het zo door blijft gaan? Heb je wel eens naar de bakerpraatjes gekeken online? En wat daar uitkomt? Moon, ik kan beamen dat ik een fantastische smaak heb . En ik snap je voorzichtige houding wel hoor, voor een tweede bevestiging. Zelf weet ik ook wel gewoon echt dat in me een jongetje zit, maar toch heb ik nog steeds niet gekocht. Ook niet online! Ik denk dat als ik de bevestiging heb ik daar toch sneller toe geneigd zal raken. Caro, hihi ja maar stiekem zijn we er wel mee bezig he. Ik maakte me zelf wel zorgen dat ik zo veel afviel, maar op de goede momenten en ook bij de 16 weken echo waaruit bleek dat alles perfect groeide, was ik ook wel blij er mee. Was dat ziek zijn toch nog goed voor iets ! Spannend dat je volgende week weer een meting hebt. Lijkt toch iets waar je onbewust af en toe wel mee bezig bent, helemaal naarmate die afspraak weer dichterbij komt. Hier zelf een rotdag gehad en behoorlijk de arboarts lopen vervloeken. De arts was er zelf niet, maar een verpleegkundige die het even overnam. Dus ik vragen of ze bekend was met mijn situatie?? Ja hoor, ze had de map doorgenomen. Dus ik aangeven dat het overgeven echt een stuk minder was en ik zelfs gewoon eten binnen hield enzo. Echter dat ik wel gewoon erg misselijk blijf en gevoelig voor licht enzo, dus dat resterende situatie eigenlijk niet gewijzigd is. Zegt ze doodleuk, ik denk dat je gewoon wel kan werken! 'Misselijk zijn is vervelend, maar met een baan waarbij je geen zwaar lichamelijk werk verricht is dat er bij te nemen'. Ik viel bijna van mijn stoel. Ik raakte dan ook lichtelijk in paniek, want hoe graag ik ook zou willen werken, dat is gewoon niet mogelijk. Dus dat stamelde ik ook, verder nogmaals benadrukken dat ik nog steeds gewoon de hele dag in bed lig en ik er minimaal uit kan komen. En toen pas kwam er begrip. Had ze dan niets gelezen ofzo??? Uiteindelijk kwam het dan dus alsnog goed en hoef ik er pas over 4 weken weer te zijn. Als het nu opeens echt beter gaat, dan heb ik die tijd ook wel nodig om te herstellen en zo niet is het ook goed. Ik kwam zo onbegrepen terug. Ik kon wel huilen. Dat is het stomme aan die klote misselijkheid. Het is niet zichtbaar en niet aan te tonen en elke zwangere is misselijk wordt er geredeneerd. Het extreme wordt zo vaak niet erkend. En deze vrouw deed precies hetzelfde. Nu ik niet meer zo veel overgaf, kon ik opeens wel werken.... Komende dinsdag heb ik de 20weken echo en daarna ook direct mijn afspraak bij de vk. Ik overleg dan ook even met haar. Als ik namelijk een brief bij me had gehad van de vk dan was het wel goed geweest (serieus, een schoolbriefje??). Daarna flink ziek, want het ligt ook allemaal niet om de hoek. Baaldag!!! Oke, ook hier heb ik het nu even van me afgeschreven. Sorry voor het geklaag dames. Hoop dat de rest een betere dag heeft gehad dan Schmidt en ik. X
Oh arme meiden stomme arbos!! Schmidt wat vervelend zeg, snap dat je moest huilen. En wat suus zegt je mag dan wel niet spugen etc ziek zijn kan evengoed. Mijn collega is met 20 weken voor 50% gaan werken ook vanwege haar banden. Jij zelf weet wel wanneer het op is. Wees eerlijk tegen jezelf en je lijf, zo krijg je alleen maar stress en dat is ook niet bevorderlijk! Denk goed om jezelf! knuff Suzan, wat een pannekoek!! Grrr daar kun je heel boos om worden ja. Je zou toch denken dat je enig inlevingsvermogen moet hebben als je dat werk doet. Balen meid. En inderdaad je bent toch geen 14 meer alsof je erover zou liegen pfff!! Verschrikkelijk zeg! Vervelend dat je je daarna ook nog eens zo beroerd voelde. Rustig aan hè! knuff en jullie mogen best klagen hoor, dit soort dingen wil je gewoon kwijt. Suzan, heb alleen chinese geslachtskalender bekeken en dan is het een jongetje. Verder nergens in verdiept En inderdaad hebben we al vaker tegelijk afspraken gehad. Grappig hè! Hier hoest ik de longen uit mijn lijf, pfff heel vermoeiend nadeel is dan ook dat mijn banden continu aan spannen. Gelukkig doen me banden niet erg pijn. Heb nu een thijmsiroop gehaald dat is het enige ongeveer wat mag, hopelijk gaat het werken. Morgen zijn vl en ik 5 jaar samen, heb als kleinigheidje een leuke slab gehaald ben benieuwd naar zijn reactie hihi! fijne avond meiden
Thanks Kipje, superlief van je! Ze had gewoon mijn info niet doorgenomen, want toen ik haar meer details aangaf waarom ik zo verschrikt reageerde kwam er wel wat begrip. Maar handig was het absoluut niet nee. Oehw, geboortekalender van de chinezen klopt altijd he (in mijn omgeving ontzettend vaak en nu ook ). Misschien dan toch een jongetje. Gefeliciteerd met jullie jubileum, leuk hoor zo'n slabje! Lopen we ook al bijna gelijk in (maar n half cijfertje verschil). Manlief en ik zijn deze maand 5,5 jaar samen. We zijn getrouwd op de dag dat we 5 jaar samen waren . En vervelend van het hoesten . Herken het wel van de banden, al heb ik het vooral bij het niezen, hihi. Fijn dat je het pijnlijke kan voorkomen meis! X
@suus, jeetje, zo'n reactie is gewoon onbegrijpelijk. Ik zou in paniek zijn geraakt. Ongelooflijk. Sommige mensen mankeren zelf nooit iets en vinden dat een ander zich niet moet aanstellen. @kipje, vervelend van al dat hoesten. Hopelijk trekt het snel bij.