hey meissie, Wat een vervelend bericht zeg. Het zal waarschijnlijk niets zijn, helemaal inderdaad nu jullie allebei zo lang zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je nu in de stress schiet. Bij mijn 16 weken echo zat de buik ene minuscuul stukje boven de middencurve, maar ruimschoots binnen het gemiddelde. En daar maak ik me nu al druk om.. kun je nagaan. Dikke knuffel en probeer je er niet te druk om te maken (makkelijker gezegd dan gedaan :S). X
Thanks Suzanne. Kom nu net terug van de huisarts....ze wist mij wel te raken. Ik mijn verhaal gedaan. Toen vroeg ze of er meer speelde...ikke janken. Weer teveel onduidelijkheden waar ik niet mee overweg kan. Hoeveel werk kan ik aan? Hoe gaat het straks nu ml geen werk heeft? Alles hier in huis op orde willen hebben, wat niet aan ml besteed is, maar ik de energie niet voor heb. Ze vroeg toen of ik voor mijn gevoel al professionele hulp nodig had. Dit heb ik toch nog maar even op de lange baan geschoven. Ik moet wel bloed laten prikken. Eens kijken wanneer ik dat ga laten doen. Maar goed, alles komt goed. Onze kleine man wordt gewoon een grote vent. Ik heb weer kortere werkdagen. Eerdaags kan ik weer genieten (anders moet ik nog minder gaan werken). @Suzanne, het gaat inderdaad over die vriendin die alles na mij heeft, verkering, trouwen, zwanger. En nu helaas nog een overeenkomst die bbz. Jij heel veel plezier bij de verjaardag van oma ml en morgen veel plezier met uitzoeken
Maartje, jeetje wat spannend weer zeg. Snap best dat je je zorgen maakt, maar inderdaad het wordt gewoon een lange vent! Een stoere knul! Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten. Logisch dat je even stresst als alles weer anders verloopt en dan ook nog eens in combinatie met de hormonen. Probeer je rustig te houden (ook al is dat lastig). Dikke knuff voor jou! Alles komt inderdaad wel weer goed, je moet er weer even een plekje voor vinden en je kunt altijd hier even je verhaal kwijt hè zonder dat er wordt geoordeeld! En wat naar voor je vriendin zeg Helaas ook deze overeenkomst dan. Wel enorm lief dat je der gaat steunen. Voor haar ook dat je er helaas over mee kunt praten. Hopelijk is de rest van je weekend wel wat relaxter! Wencke, je houdt ons wel graag in spanning hè hihi En inderdaad ben ook benieuwd naar je groeispurt!! Leuk leuk! Hier nog niets gehoord, zal waarschijnlijk als vl straks thuiskomt wel meer horen? En anders maar weer afwachten Straks word ik nog goed in wachten, terwijl ik niet van wachten houd haha Veel plezier vanavond bij de oma van ml, en dan lekker weer rustig aan doen zodat je alle energie hebt voor morgen. Hopelijk kunnen jullie slagen, veel plezier alvast! Nou hier was de lunch een beetje uitgelopen haha. Me collega was er om 11:15 en ging om 16:30 pas weg haha. We raakten niet uitgekletst. Haar ukkie is nu 8 weken en we hebben dus genoeg gespreksstof om niet uitgepraat te raken haha. Erg gezellig gehad. Helaas zijn mijn darmen vandaag een beetje overstuur, zal vast wel ivm staan met mijn verkoudheid. Nu lekker languit op de bank. Zit vanavond gezellig alleen. Vl heeft cursus in IJmuiden bij de KNRM (hij is vrijwilliger bij de KNRM hier op het dorp) ook morgen is hij daar de hele dag. Dus zelf nog even bedenken wat ik ga doen Rustig aan meiden
Hi, Nou, manlief is het kabeltje kwijt (hij hoopt in huis en niet in Dubai... maargoed zo duur zal een nieuwe niet zijn lijkt me). Vandaar dat hij zo vaag reageerde . Dus wordt het nog even langer wachten . Maarrrr ik heb wel even een foto gemaakt van mijn hedendaagse outfit waarmee ik allersnoezigst bij oma mijn gezicht kan laten inclusief de buik! Alleen zie je het niet zo heel goed bij deze. Maar let vooral op hoe ver hij uitsteekt in verhouding met mijn borsten, dan zie je het denk ik wel . Nu snel een panty zoeken, eten en richting oma. Rianne, Mooi dat je lunch zo leuk was , heeelll herkenbaar. Toen ik bijna ging trouwen kon ik ook hele dag praten met andere mensen die bijna gingen trouwen of net getrouwd waren, hihihi. Met de baby is dat nu inderdaad weer precies hetzelfde . Spannend ook dat je nog niet weet of jullie toestemming hebben *duim duim*. Maartje, sterke grote man in je buik en niets meer en niets minder . Geniet van jullie avond meiden! X
Goedenavond allemaal! Vandaag 3 babywinkels afgestruind met sm, ben GESLOOPT! We zijn zo'n 8 uur onderweg geweest, veel informatie gekregen en aantal kinderwagens uitgeprobeerd. Volgende week wil ik samen met ml gaan kijken en een definitieve keuze maken. Ik heb de Mutsy Evo - Maxi-Cosi Elea - Joolz Day op het oog, schelen flink in prijs, maar passen wel allemaal in de kofferbak (het onderstel dan hè). Verder babykamers gekeken, ook daar wil ik volgende week een keuze in maken, hopen dat het lukt! @schmidt: Jeetje wat een naar verhaal voor je vriendin, hoop dat het snel beter met haar zal gaan. Fijn dat je HA begrip voor je toonde. En kan me voorstellen dat je toch in de stress schiet van zo'n bericht van de vk. Gaan er maar vanuit dat het een groot kind is! En onthoud maar goed wat de vk heeft gezegd, het is voor de zekerheid. @Suus: Leuke outfit voor de verjaardag! Hoe was het vanavond? Waar ga je morgen shoppen? Veel plezier! @kipje: Lekker hoor, zo'n uitgebreide lunch! En soms is het best lekker, zo'n avondje alleen op de bank! Vanavond lekker op de bank hangen, weekend weer werken! Fijne avond allemaal!
Wencke, vandaar inderdaad dat ml het afhield haha. Is jouw lief ook altijd zo van zeggen; je moet dingen op een vaste plek leggen en het vervolgens zelf ook niet doen? Hopelijk ligt ie inderdaad in huis en niet in Dubai. Je kunt inderdaad al zien dat je buik nu al veel meer uitsteekt! Hoe waren de reacties? Veel plezier morgen. Maartje hoe was het bij je vriendin? Monica, wel fijn dat je zoveel info hebt gekregen. Nu alles laten bezinken inderdaad. Ja die prijzen van wagens lopen aardig uiteen. Vooral de Joolz. Wat voor kamertje wil je? Kleur hout etc? Leuk hoor, hopelijk kunnen jullie snel een keuze maken en alles bestellen! Snap wel dat je nu gesloopt bent inderdaad. Vanavond lekker rustig aan en succes met werken van het weekend! Grr ging vanavond mijn kat kammen heeft ie vlooien en veel eitjes!! Balen! verder een relaxt avondje Fijn weekend ladies x
@Wencke, mooie foto. Je ziet inderdad dat je buik flink gegroeid is. Hoe was het bij de oma van ml? Veel opmerkingen gehad over je mooie buik? En geslaagd voor een bed? Ik hoop dat het allemaal te doen was. @Monica, Leuk al die babywinkels afgaan! Heb je helemaal niks gekocht? Succes met werken dit weekend. @Rianne, jeetje, balen van die vlooien enzo. Bah. Hopelijk krijg je het een beetje weg. Succes ermee. En geniet je een beetje van de rust. @katten, ik was vanochtend aan het poetsen, zie ik dat 1 van de katten weer heeft staan sproeien. Dit gebeurd vaak op dezelfde plek, bij een plant. Ik heb deze plant nu weggedaan. Misschien helpt het. @sinterklaas, jaja hij is weer in het land, dus de pepernoten heb ik ook weer in huis gehaald. Deze zijn veel te lekker. Is niet goed voor de kilootjes, maar ik hou zo van pepernoten! @gisteravond, het was even heftig bij die vriendin. Ze was helemaal in tranen toen ik kwam. We hebben flink gepraat over onze ervaringen. Gelukkig hebben we ook zeker kunnen lachen. Ik vroeg of ze er moeite mee heeft met mijn zwangerschap, en wanneer dit is dat ze dit moet zeggen. Bijv. dat ik er minder over moet praten. Maar ze is juist erg blij voor ons en zeker omdat wij ongeveer hetzelfde hebben moeten doormaken. @kinderkamer, ml heeft vandaag al het bahang eraf gehaald en is nu met het kalkplafon bezig. Hopelijk lukt dit een beetje, Hij heeft in ieder geval een massage verdiend vanavond @mijzelf, ik heb een beetje gepoetst en boodschappen gedaan. Bij he tkruidvat kwam ik zo'n badcape tegen. Die heb ik in het blauw gekocht (mijn eerste jongens aankoop ). Verder vroeg de tegenoverburen (zijn opa en oma), of wij interesse in speelgoed hebben, want ze zijn flink aan het opruimen en hun kleinkinderen zijn inmiddels weer iets ouder. Dus hier gaan we eerdaags eens even neuzen. Altijd leuk. Ik weet dat je vaak veel krijgt, maar wij hebben niet echt een hele grote familie en speelgoed is al duur zat. EN niks is zo leuk als blokken en bijv. een houten treintje . @baby ik voel hem steeds vaker. Kan zelfs voelen waar hij in mijn buik ligt. Soms meer links dan meer recht, dan bovenin en dan weer onderin. Herkennen jullie dit? Zo ik heb weer genoeg geschreven voor nu
Even ego hoor *schaam* Zow wat een kut dat hier zeg, vanmorgen 1 van onze katten (Joep) in moeten laten slapen, hij was al een aantal dagen niet lekker, heel snel heel mager geworden ook en vanmorgen was echt alle fut eruit en at hij helemaal niks meer, de conclusie van die dierenarts was of acute leukemie of een tumor ergens, een hele kleine kans op een auto imuun ziekte, maar bij de eerste 2 was de prognose heel slecht, aangezien hij echt heel ziek was en de prognose zo slecht was hebben we hem in laten slapen. Zijn oogjes vertelden ook echt dat het genoeg was. De beslisisng voelt als de juiste, maar tjonge wat een verdriet zeg!
Hey girls, Monica, thanks babe . Leuk he dat shoppen, maar o zo vermoeiend. Dat je het zo lang hebt weten vol te houden zeg. Mooi dat je nu al een duidelijke voorselectie hebt. Rianne, oehw balen van de katten . Mag je wel in de buurt komen van de antivlooispullen? Maartje, poeh, klinkt als een heftige avond bij je vriendin. Ontzettend fijn dat je zo goed voor haar klaar staat nu. Bij jou ook vervelend van de kat zeg, hopelijk helpt het dat je de plant nu hebt weggehaald. Superleuk van de babykamer en je eerste mannetjesaankoop!!! Nou ik heb de verjaardag van oma overleefd. We zijn 1,5uur geweest en dat was meer dan genoeg. Vanochtend even zwaar gehad, maar uiteindelijk een goede dag vandaag. Beddenjacht werd te veel, maar we zijn wel naar de babywinkel gegaan . Mijn man begrepen dat we de Bugaboo van zijn zus konden krijgen (wat ik zelf al raar vond aangezien ze nu zelf nog een baby heeft van 5 maanden), maar dat klopte dus ook niet. Maarrrr, hoe anti Bugaboo ik zelf ook was, hihi, nog even en we zijn zelf ook de trotste eigenaren van de Bugaboo Limited edition. Hij is marine blauw met rode afwerking. Er staat echter dat hij fluoriserend is, maar dat vind ik helemaal niet in het echt, vooral lekker retro. Bugaboo Cameleon3 Fluorescent Neon Pop | Bugaboo Cameleon3 | Baby-Dump X P.S. Pepernoten nomnomnom jammie!
Maartje, wat enorm lief dat je zon steun bent voor je vriendin. Goed dat je had aangegeven over jou zwangerschap snap best dat je daar even mee zat. Grr ook balen van je kat zeg! Hopelijk werkt het nu die plant weg is, niet echt fijn zeker niet met de kleine op komst. Leuk hè Sinterklaas weer in het land, ben vanmiddag naar de intocht geweest hier in het dorp. Hij komt hier ook aan met de boot (woon aan de dijk dus moest alleen de dijk overlopen en ik was er.) Heerlijk hè dat sfeertje! Geniet van je pepernoten hihi Wat fijn dat ml met het kamertje bezig is geweest, lukte het wat? Wat heerlijk dat je uk zo voelt. Ik word ook regelmatig getrapt, vanmorgen dacht ik zelfs ga nou maar es een tijdje slapen hihi. Super je eerste jongens aankoop! Veel plezier met de massage hihi. Caro wat enorm verdrietig heel veel sterkte. Een kat is ook gewoon een gezinslid hè. Sterkte meid! knuff Wencke, gave wagen!! Had die inderdaad ook zien staan. Stoere kleuren combi! Fijn dat jullie geslaagd zijn. Hopelijk binnenkort ook voor een bed. Logisch dat dit al heel wat voor je was. Wat fijn dat je toch 1,5 uur hebt kunnen volhouden. Hier vandaag dus naar de intocht geweest, daarna lekker gegeten bij schoonouders en lig nu languit op de bank ben er klaar mee voor vandaag hihi. Vl is naar zijn vrienden, morgen waarschijnlijk even naar de karwei voor de vloer van het kamertje en nog even op verjaardag bij 2 nichtjes. Nog 4 dagen werken en dan lekker een weekend weg, moet zeggen dat ik er echt aan toe ben. Er even helemaal uit zijn. fijne avond nog meiden. x
Klop, klop! Ben d'r nog! Hele weekend gewerkt en gisteren op bezoek geweest bij een zwangere vriendin, dus genoeg te bespreken gehad Valt me op dat het hier erg rustig is, maar wel gezellig! @kamertje/shoppen: We gaan voor een wit kamertje, daar is genoeg keuze in. Ik weet héél goed wat ik wel en niet mooi vindt, dat is aan de ene kant wel handig, maar aan de andere kant beperk je jezelf ook wel een beetje. Keuze zal waarschijnlijk gemaakt worden tussen de Bopita Genova en de Bopita Sofie. ML en ik gaan volgende week samen kijken en dan (hopelijk) een keuze maken. Ik heb een paar blauwe babysokjes gekocht met I <3 PAPA erop, cadeautje voor ML... Hij vond het erg leuk! Verder kan ik me gelukkig inhouden, ik heb bij Baby-Dump een bon ingeleverd en dan krijg je een doos met inhoud, altijd leuk! @vlooien/sproeien kat: Gelukkig heb ik 2 binnenkatten, dus dat probleem speelt gelukkig niet bij ons, maar je zit er inderdaad niet op te wachten! Krijg al jeuk bij de gedachte... @Maartje: hoop dat het verwijderen van de plant het sproeien laat stoppen, maak je de plekken schoon met Biotex of iets in die geest? Dat breekt de geurmoleculen af heb ik eens gelezen. Chloor zijn ze juist dól op, dan gaan ze juist op die plek weer sproeien/plassen... En wat fijn dat je speelgoed kan shoppen bij de overburen, scheelt allicht! Geld uitgeven moet je al genoeg, alles wat je krijgt of voordelig kan overnemen is meegenomen! @Caro: , snik... Hoe oud is kat Joep geworden? Je hebt zeker de juiste keuze gemaakt als ik je verhaal zo lees, maar het is een heel verdrietig gebeuren... Moet er niet aan denken dat onze katten er ook ooit niet meer zijn, ze horen zo bij ons!!! Sterkte meis! *knuff* @Wencke: Je hebt nu al je principes overboord gegooid en een BUGABOO aangeschaft!?! Hahaha, I'm in SHOCK! Maar hij is erg mooi hoor meis! Zo zie je maar weer dat je nooit weet waar je uiteindelijk mee thuis komt! @Rianne: Waar gaat het weekendje weg naartoe? Leuk vooruitzicht hoor, lekker genieten! Is het nog gelukt met de vloer voor het kamertje? Fijne zondag allemaal!!
@caro, sterkte met het gemis van je kat. Ik zal er niet aan moeten denken. @wencke, leuk dat jullie toch wat hebben kunnen rondneuzen in de babywinkel. Wat verder niet gaat, gaat niet. Ik ken het ren beetje. Mijn moeder, misschien moet je maar een buikband halen. Dat zoek ik nu echt niet. @Riante, altijd leuk, de intocht kijken . Kan nu al niet meer wachten tot onze kleine man gaat begrijpen wat Sinterklaas is. Vind het zo'n leuk feest. Heerlijk dat jullie weekendje weg nu echt voor de deur staat. Zelf heb ik vandaag gehangen, geslapen, gehangen, geslapen en net een kleine wandeling gemaakt. Eens kijken of ik vanavond nog energie heb om een beetje was te vouwen.... Bleh. Heb ook geen zin om morgen te werken. Wil slapen hihi.
Hallo!! Monica het werk goed vol kunnen houden? Gezellig hè met zon vriendin, dan raak je niet uitgepraat hihi. Inderdaad rustig hier maar gezellig ja knus groepje word het zo langzaam. Wat lief van die sokjes, leuk dat ml ze leuk vond, trotse papas hè hihi. @kamertje, wit is inderdaad makkelijk te combineren. Bopita daar hebben wij de box van. Ons kamertje is in licht grijs hout. Vandaag geslaagd voor een vloer, donker vergrijsd laminaat. Succes met de keuze maken hihi. Dus je hebt ook dumpy de zeehond in huis? @weekendje weg we gaan naar het Vennebos landalpark is dat volgens mij, schoonouders hebben alles geregeld Maartje, wat heerlijk zon hangdagje! Helaas morgen weer werken dan hè blehh! Ja zo leuk hè straks met onze eigen ukkies naar de intocht en pronken maar hihi! Wij zijn vandaag geslaagd voor de vloer en op verjaardag geweest. Er was nog een zwangere die 1,5 week op mij voorliep dus hadden gelijk gespreksstof zonder dat we elkaar kende hihi. Nu gesloopt op de bank. Vannacht heel onrustig geslapen en heel veel liggen dromen en wakker gelegen, had het vandaag dan ook in me rug gekregen denk van vermoeidheid. Vanavond lekker vroeg me bedje opzoeken. fijne avond meiden! x
Zo te lezen heeft iedereen een goed, fijn en gezellig weekend gehad. Wat lief van jullie dat jullie zo meeleven. Het was echt de liefste en makkelijkste en leukste gezinskat die je kon bedenken. Hij is helaas "maar" 10 jaar geworden. Nu leeft hij voort in onze herinneringen en gedachten. Zijn zusje hebben we ook en hopelijk mag die wel nog jaren bij ons zijn. Verder heb ik echt even niet de puf om op iedereen persoonlijk te reageren, sorry hoor.
@caro, maakt niet uit @rianne, klinkt gezellig en van zo'n warrige nacht wordt je idd best moe . 't Vennebos is hier niet ver vandaan, Hapert. Ben er een aantal jaar terug 1x wezen zwemmen. Altijd lekker om er even uit te zijn. Alvast heel veel plezier.
Hey girls, Rianne, jaaaa hij is vet he! Ben er helemaal verliefd op nu. Je bent wel een bikkel door in dat gure weer (ook al is het dichtbij) naar de intocht te gaan, al is de fantastische sfeer alleen al hartverwarmend. Leuk van jullie vloer! Persoonlijk hou ik wel van grijs. Heerlijk neutraal en perfect om straks alle roze/blauwe gadgets aan toe te voegen . En lekker dat jullie bijna weggaan *jaloers*! Ik heb een congres op za, als je wil ruilen vind ik dat geen probleem . Maar eens zien of ik er uberhaupt heen ga. Het slapen is wel herkenbaar. Ik moet tegenwoordig naar de wc snachts en ik ben echt het typje wat niet direct in slaap valt als ik wakker ben en dan enorm kan piekeren en nadenken. En heb ook echt zo'n rare dromen, zijn de jouwe ook zo raar?! Monica, hahah, ja de principes vlogen snel overboord nadat we door de winkel liepen te paraderen. We hebben een jaren 20 appartement op de eerste verdieping en daar zit geen lift bij . Deze was het meest ideaal en de kleuren zijn to die for (hihi, al is dat uiteraard persoonlijk ). De sokjes klinken zoooo cute en de babykamers zijn heel erg leuk moet ik zeggen. Wit is ook relaxt met schoonmaken, zie je amper tot geen stof op. Maartje, poeh niets mis met rustig aan doen. Je hebt al zo veel druk op je met alles, dan heb je al het recht op extra uurtjes slaap . Caro, ben je mal, vind het heel begrijpelijk hoor. Nogmaals een dikke knuffel hoor. Hier een druk weekend gehad en het redelijk goed overleeft. Zou 20 weken bij mij de grens zijn?? Helemaal blij met de nieuwe wagen en vandaag even mijn 3 maanden oude nichtje gezien en lekker laten badderen in de tummy tub! Ik vind dat altijd zo ontzettend cute! Nu snel naar mijn bedje en nog maar 2 nachtjes en dan hebben Rianne en ik alweer praktisch simultaan onze 20 weken echo. Leuk en een tikkeltje spannend . Trusten lieve meiden. X
Heeey meiden! Sorry dat ik niet zo veel gereageerd heb afgelopen week maar was zo onwijs verrot van het vele werken dat ik er geen puff voor had. Kreeg ook erg last van me buik vk gebeld die zei dat ik rustiger aan moest doen. Manlief vorige week jarig geweest dit weekend gevierd voor familie. Volgende week voor vrienden. In de tussen tijd hebben we een kinderwagen gekocht en een babykamer besteld. Helemaal blij mee. Nu heb ik opeens weer last van onwijze blaaskrampen! Straks maar weer vk bellen en even urine inleveren bij de dok. Misschien is het iets van blaasontsteking maar geen idee hoe dat voelt want dat heb ik nog nooit gehad..... Zo dat was een kort verhaal van de afgelopen ander halve week. Hoe is het hier? Het koste me even met alles bij lezen! Moet echt weer vaker op het forum komen! Al jullie namen ga ik slecht onthouden hor! Ik heet evelien kort het maar af met Eef is makkelijker! Rianne klote van je kat! Altijd zo onwijs moeilijk als je zon beslissing neemt! Wencke die bugaboo is zoo mooi! Hebben we ook voor gekeken maar we zijn van de bugaboo afgestapt omdat we beide best lang zijn. Nu hebben we er een waar de bak wat hoer van ligt. Ik ga morgen op jullie allemaal reageren waant via telefoon is het togh rot! X