April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Chantal: Ben ik helemaal met je eens, en met anderhalf jaar dokteren hebben we het niet eens slecht gehad, gezien ik genoeg vverhalen om me heen hoor van koppels waar het nog veel langer duurt/heeft geduurd en een koppel waar het hoogstwaarschijnlijk helemaal niet bij gaat lukken. Dus we tellen onze zegeningen, maar ik vind wel dat je lijf het 'gewoon moet doen' als je zwanger wilt worden...;)
    Wat fijn dat de echo goed was! Enne, wij zijn toch niet de rest van de wereld?;) Dus je kan ons best het geslacht van jullie uk vertellen...:D Maar ik denk dat ik het inmiddels wel kan raden...;)

@Maartje: Hoe laat 'mag' jij morgen? Ik al om 09.00, dus lekker vroeg opstaan op mijn vrije dag...;)
    En zo'n ontploffing kan echt zóóó opluchten, heerlijk!;)
    En wat leuk dat ml de kleine man gevoeld heeft!

@Wencke: Maakte me al een beetje zorgen dat we gisteren niets van je hoorden; hoe bedoel je, zwangere muts...;):D
    En ik wil inderdaad ook niet dat schoonmoederlief op de gang gaat zitten wachten, wil ik haar én ons niet aandoen. Het is echt een schat van een mens, maar dit wil ik echt graag met ml alleen doen.

@Loes: Fijn dat de controle goed was, leuk dat je uk voelt!
    En wat lief dat je aan ons moet denken, ik denk ook vaak aan de forum-meiden, vindt het hier een heerlijke uitlaatklep en voel me met sommige meiden echt een beetje verbonden... Of klinkt dat nu wel heel erg mutserig?;)

@Rianne: Ik moet inderdaad het weekend weer werken, van 07.00 - 15.30. Dan ben ik volgende week dinsdag een dagje vrij en dan het weekend erop weer. Dat is een beetje mijn 'standaard ritme'.

@roos: Ik voel ook nog niks hoor meis, soms vind ik het best irritant dat ik nog niks voel! Maar ja, we moeten gewoon geduld hebben!

@Eef: Wij staan 's avonds met 2 op 31 clienten... Wel wisselende zorgzwaarte, dat moet ik erbij zeggen, maar als je een paar 'zware' clienten erbij hebt ben je dus wel het haasje.
    Wij werken al een paar jaar met het baxter-systeem, en na wat opstartproblemen loopt het bij ons erg goed. Scheelt een hoop werk vwb uitzetten van medicijnen, nu het zakje controleren met wat er op de deellijst staat en klaar. Omdat de naam van de client erop staat ook minder kans op fouten. Zal wel wennen zijn!
    Hoe laat moet jij morgen naar de VK? Ik om 09.00.
    En wat een vervelend nieuws van je schoonmoeder zeg, hoop met je mee dat het een cyste is. Sterkte!

@forum: Ik vind het echt fijn dat ik hier alles eruit kan gooien wat me dwars zit en jullie om raad kan vragen. Sommige dingen bespreek je gewoon niet zo snel met vriendinnen of familie en dan is de mening van een 'onbekende' toch wel erg prettig.

Heb trouwens wel een kwestie waar ik jullie mening graag over wil horen en die me flink dwars zit op het moment.
    Ik heb sinds een paar jaar geen contact meer met mijn ouders/broertje/familie. De reden is een beetje ingewikkeld, maar het komt er in grote lijnen op neer dat ze mijn vriend (nu man) niet accepteerden en heel negatief blijven denken over hem en onze relatie. Voor mijn huidige man ben ik zo'n 6,5 jaar samen geweest met mijn ex, en ze nemen het me zeer kwalijk dat ik die relatie heb beeindigd.

Inmiddels ben ik bijna 6 jaar samen met mijn man en wil echt niet zonder hem. Vanwege de continue strijd en ruzies heb ik zo'n 3 jaar geleden besloten om het contact met mijn ouders volledig te verbreken. Het bezorgde mij een hoop stress/verdriet en ruzies thuis met ml. We zijn dan ook getrouwd zonder dat mijn ouders het wisten, uiteindelijk zijn ze er via-via (denk via de burgerlijke stand in de regionale krant) wel achter gekomen.
    Zo'n keuze is natuurlijk niet makkelijk en het heeft echt wel een tijd geduurd voordat ik de definitieve stap heb genomen.

Mijn ouders proberen soms nog contact te zoeken via telefoon of post, waar ik niet/nauwelijks op reageer.
    Nu krijg ik vandaag echter een bericht van mijn broertje dat bij mijn moeder uitzaaiingen zijn gevonden van borstkanker. Verder weet ik niet hoe/wat. Mijn moeder heeft zo'n 5,5 jaar geleden borstkanker gehad, toen had ik nog wel contact met ze, maar dat verliep moeizaam. Ze is toen 'genezen' verklaard, maar nu schijnt er dus ergens in haar lichaam een uitzaaiing te zitten.

Nu zit ik dus echt met een rotgevoel, want aan de ene kant ben ik natuurlijk niet van steen en vind ik het heel erg voor mijn moeder, maar aan de andere kant kan ik ook niet vergeten/vergeven wat ze hebben gezegd/gedaan. Om een beeld te schetsen: In het laatste telefoongesprek met mijn moeder, zo'n 3 maanden geleden, gaf ze mij te kennen dat ze hoopte dat ik een heel ongelukkig leven zou lijden... Ze blijven mij de schuld geven van alles en vinden dat ik alles maar moet vergeten en vergeven, maar daar denken ml en ik duidelijk anders over. Er is in het verleden echt wel geprobeerd erover te praten, maar dat liep telkens op niets uit, omdat wij telkens overal de schuld van krijgen.
    En dan komt er nog bij dat ik niet wil dat ze erachter komen dat ik zwanger ben, omdat ik niet wil dat ze ook maar iets met ons kind te maken krijgen.

Lastige situatie dus, zit er nu al helemáál niet op te wachten...
    Ik wil verdorie volop kunnen genieten van mijn zwangerschap!

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het echt even kwijt.
    Ik weet ook wel dat jullie geen pasklare oplossing hebben, maar wil gewoon graag weten wat jullie van deze kwestie vinden. Het doet mij in ieder geval geen goed...:(

Bedankt voor het 'luisteren' lieve meiden, fijne avond allemaal!

2. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey meiden,

Ik hou het wederom kort, weer een behoorlijk slechte dag achter de rug en ik ben er even helemaal klaar mee. De laatste normale dag was toen ik 5 weken zwanger was, dus nou alweer 16 weken terug. Ga jullie er verder niet mee lastig vallen, ben meestal positief dus dat zal snel ook wel weer komen :).

Monica, wat een ontzettend nare en vervelende situatie. Ik zou je er graag mee willen helpen maar als buitenstaander is dat inderdaad erg lastig.
    Misschien moet je er met een extern iemand over praten? Ik kan me voorstellen dat het behoorlijk veel stress oplevert en dat is niet goed je baby.
    Daar komt nog eens bij dat je niet weet wat de toekomst brengt. Wat als nu blijkt dat het echt mis gaat met je mama. Misschien dat je op dit moment bepaalde afwegingen/keuzes maakt waar je later spijt van krijgt, die dan echter niet meer niet meer terug te draaien zijn.

Het lijkt me vreselijk om in je situatie te zitten en je kunt altijd hier je ei kwijt. Als ik er enigszins mee kan helpen dan doe ik dat met alle liefde meis.
    Ik weet niet hoe het is als je man/vriend niet geaccepteerd wordt, maar ik vind het ontzettend moedig dat je voor jullie hebt gekozen destijds. Love conquers all :D! Jammer dat anderen de liefde die jullie voor elkaar voelen niet kunnen steunen.
    Dikke knuffel meis!

Rest reageer ik morgen dus uitgebreider op, sorry dat ik weinig gezellige info te melden heb.

X

3. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @monica, niet de hele wereld. Maar wel toegankelijk voor de hele wereld ;) maar denk wel dat je het goed zou raden hoor :p

Lastige situatie!!! Ik weet helaas het een en ander over lastige situaties met familie. Hier nog wel contact, maar op laag pitje. Dat geeft mij de minste stress. Ik weet idd niet wat ik in jouw geval zou doen. Ik geloof ook dat ik niet zomaar zou kunnen vergeten dat ze mn man niet accepteren. Ik ben het wel eens met Suzanne, het is wel goed om je te bedenken of je later spijt er van krijgt als het wel heel slecht gaat met je moeder en ze misschien overlijdt zonder dat je nog contact hebt gehad. Ik zou ook aanraden om er met een buitenstaander over te praten, misschien een psychologisch ondersteundend hulpverlener GGZ? Die zitten meestal bij de praktijk van de huisarts in, je huisarts kan je dan doorsturen. Die kan misschien ook helpen om inzicht te geven zonder een oordeel te vellen en door er op een afstandje naar te kijken. En anders kun je altijd nog een brief aan je moeder sturen met alles wat je kwijt wilt aan jouw gevoelens en dergelijke en hoe jij ertegen aan kijkt/hebt gekeken en alles hebt ervaren....

En geen dank, doen we met plezier!!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vk, morgen om 17.35u... Moet mijn vis/friet
    Maaltijd hierdoor missen, maar we horen wel weer het hartje.

@chantal, ga zo de hint opzoeken.

@wencke, is niet erg, doe rustig aan..

@monica, wat een vervelende situatie. Voor mij wel een bekende situatie. Gelukkig niet persoonlijk, maar mijn vader heeft al heel lang geleden afstand van zijn vader genomen. Hij bleef wel met vragen zitten en is er het afgelopen jaar meerdere malen geweest om het goed af te kunnen sluiten. Mijn vader is hiervoor in theorie geweest nadat hij helemaal ingestort was. Ik was toen een kaar of 4. Nu accepteerd hij het en kan hij ermee omgaan.
    ml heeft afstand van zijn moeder genomen. Ik ken haar niet. Hij heeft hiervoor gekozen omdat hij merkte dat hij in de buurt van zijn moeder zich ellendig voelde. Hij heeft gen ruzie, maar wilde een stukje rust. Ik laat het aan hem over of hij contact meet haar opneemt wanneer onze zoon geboren is. Ze weet wss wel dat we getrouwd zijn en een kind krijgen. Een stiefzus heeft namelijk contact gezocht (waarschijnlijk om weer up date te zijn).

Ik kan alleen maar zeggen, volg je gevoel. Ga met iemand praten die je kan helpen. Jij moet zelf beslissen wat je wil. Iedereen kan jou verder advies geven, maar het is jouw ervaring, jouw gevoel. Ik wens je heel veel succes en je mag het altijd van je afschrijven. Succes!

Het zwemmen was heerlijk. Was wen andere docente. Over 2 wkn. komt een groep studenten voor een onderzoek en in januari worden de resultaten besproken onder het genot van een hapje en een drankje. Gaat over de voeding en zwangerschap.

Fijne avond nog!

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal, ik weet het!

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Maartje weer lekker gezwommen? Alles weer van je af gezwommen? Ben benieuwd naar je buik hihi. Ik heb me opgegeven voor zwanger, fit & gezond via ggd. Ben benieuwd hihi.

Chantal, das wel duidelijk hihi ;) veel shopplezier! ;)

Monica, wat een ontzettende lastige situatie. Weet ook niet zo goed hoe je hier mee om moet gaan. Zelf heb ik al 10 jaar geen contact met mijn vader. Maar dat komt niet doordat vl niet werd geaccepteerd. Snap dat je helemaal voor ml kiest. Zou er even rustig en goed over nadenken. Meestal geeft je gevoel vanzelf wel het antwoord. Ik wens je veel wijsheid toe in deze moeilijke situatie! Uiteraard kun je hier altijd je hart luchten! Sterkte lieve meid! Dikke knuf!

Wencke, bahbahbah wat balen!!! dikke knuf voor jou!

Weltrusten allemaal! x

7. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo lieve meiden,

Bedankt voor alle lieve steunende berichten, ik moet er inderdaad goed over praten en nadenken, hopelijk komt de oplossing dan vanzelf...
    Vind het fijn dat ik mijn gevoelens met jullie kan delen, het doet me goed.

Controle VK was goed, bloeddruk 110/65, BM was goed gegroeid en het hartje klopte mooi. Over 4 weken weer terug komen.
    Over 1 week de 20-weken echo, hopelijk is alles in orde.

Zometeen komt de schoorsteenveger en daarna ga ik lekker lunchen met een vriendin, heerlijk ontspannen dus vandaag.
    Gisteren de badkamer en was al gedaan, hoef ik dat op mijn vrije dagen tenminste niet te doen:)

Fijne dag allemaal!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, heerlijk. Veel plezier tijdens de lunch.

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey meiden,

Roos, jammer dat je nog niets voelt, maar bij mij duurde het ook even voor ik zeker wist dat het zo ver was. En nu nog voel ik hem niet elke dag :).

Maartje, heerlijk dat je hem zo voelt duikelen! En heel verstandig trouwens dat je de marteling van het avondeten hebt opgegeven hoor meis. Normaliter ben ik creatief en vind ik het heerlijk in de keuken met manlief. Lekker een wijntje erbij en speciale dingen maken, maar nu... Als hij vraagt wat ik wil eten kan ik echt nergens zin in maken (behalve sushi, hihi dus af en toe bestellen we voor mij vegetarische sushi :)). Mijn vk en arts zeiden ook dat ik bij wijze van nog beter iedere avond friet kon eten als dat binnenbleef, dan gezondere dingen als die niet binnen bleven. Helaas werkte dat destijds voor beide niet. Een beetje het gevalletje onbeperkt ijs mogen eten als je amandelen eruit zijn, maar daar had ik ook weinig behoefte aan toen :).

Chantal, gefeliciteerd met jullie zoon/dochter! De hint is duidelijk doorgekomen hoor :). Fijn dat alles er goed uitzag :).

Eef, wat een naar nieuws van je mama. Ik duim met je mee dat het niets is, maar ik snap dat het toch echt balen is. Dit soort dingen zijn nooit leuk :(. Als troost stuur ik je bij deze de tosti :).
    Wel superfijn dat je zo'n relaxte diensten hebt deze week en dan hou je tenminste lekker tijd over om met je vriendinnen wat te doen. Alvast gefeliciteerd met je omaatje trouwens.
    Mooie buik trouwens!! Superleuk!!

Chanti, ik heb begin volgende week weer een afspraak staan om te kijken naar het medicijngebruik. Enerzijds ben ik heel blij met de Primperan omdat ik niet elke dag meer de wc hoef te knuffelen, maar het wordt wel steeds frustrerender om slechte dagen te hebben. Helemaal nu afgelopen week zo slecht was, terwijl ik me echt koest heb gehouden wordt ik knettergek. Zo kan ik niet werken.
    Mijn normale leven was altijd een groot feest, nu herinner ik me de binnenkant van de kroegen niet eens meer (hihi ja een mens kan overdrijven :)). Ik ben benieuwd wat de arts nog in petto heeft. Ik kan gewoon niet wachten tot ik mijn sociale leven weer een soort van oppakken.

Rianne, hoe was de zuurkool?? Zelf ben ik er niet zo'n fan van, maar manlief wel, dus ik was aan het denken om dat vanavond voor mijn lieverd te gaan maken. Gebruik maken van de goede momenten he :). En jij hebt nu alweer weekend of niet? Lekker!! Ga je nog leuke dingen doen?

Monica, en nog lief van je bezorgdheid hoor :). En inderdaad, hoe lief schoonmama ook is, liever niet op de gang aub.
    Op mijn zus na woont alle familie ook behoorlijk op afstand, dus heel snel kunnen ze niet ter plekke zijn. Ik denk dat als we tot rust zijn gekomen ze bellen dat zoonlief ter wereld is gekomen en dan hebben we alsnog een paar uur de tijd voor ze daadwerkelijk er kunnen zijn :).
    Fijn dat de controle goed was en geniet van je lunch!

Hier weer een wat betere dag. Ik wil zo even naar buiten en dan haal ik meteen spullen voor het avondeten. Hollandse pot als verrassing (bahhh voor mij, maar mjam voor hem :)).

X

10. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wat zijn er toch veel mensen die hun vader of ander familie lid niet zien.
    ik ben ook lid van de club :(. soms moet je die keuze voor je eigen gezondheid maken helaas...

@zwemmen: lijkt me heerlijk, ga ik ook eens opzoeken!

@suzanne, koppie op: en gewoon komen klagen bij ons. we vinden jouw gezellige geklets leuk maar je mag ook sjaggo zijn! ik ben zelf echt regelmatig in tranen als ik me weer zo ellendig voel. je bent niet alleen!!! vanmorgen op Yoga les nog blehh... weer voor jan l..l er naartoe gegaan en energie/geld verspilt... eens kijken hoe het verder gaat vandaag. sterkte!!!! en een dikke knuf

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Thanks meis! Jij ook een dikke knuffel :).

Stomme misselijkheid :(!!!

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @naar voelen, Allemaal een knuffel hoor, het is ook echt niet fijn om je zo naar te voelen, ik was maar wat blij dat de misselijkheid (niet eens spugen) hier over was na elf weken, dus leef echt met jullie mee, bah!

Hier even lekker geshopt vandaag! Helaas betaal ik de prijs (pijn!!) maar ik had vandaag ook de eerste afspraak bij de bekkentherapeut. Ze vertelde me eigenlijk wat ik al wist, dit gaat niet beter worden, maar kunnen wel proberen het draaglijk te maken. Nou ja, dat wisten we al! Vandaag weer veel pijn, na gister even een klein uurtje te hebben gewinkeld met manlief. Helaas krijg ik ook geen rust, morgen weer een theatervoorstelling met een vriendin waarvoor we 1,5 uur moeten rijden en zaterdag sinterklaas... Dan kunnen we zondag gelukkig rustig aan doen! Hoop ik....

Ook even luiers gehaald voor de nieuwe beeb, was in de aanbieding bij de kruidvat, dus direct maar twee pakken! Klein hoor, zeker in vergelijking met de luiers van zoonlief :p

Vond de kleren wel duur trouwens en vond weinig keus hier, maar dat zal wel aan de tijd van het jaar liggen, blijkbaar zijn sinterklaas en kerst cadeautjes belangrijker dan kleren nu ;) Voor mijn doen veel uitgegeven, was 65 euro kwijt!!! Heb weer drie truitjes, drie broekjes, twee rompertjes, vijf paar sokjes, twee maillots en een mutsje erbij! En niet allemaal roze, maar schattig en toch stoer!! :D

13. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavandave hihihi jij bent echt niet zo heel goed in geheimzinnig doen over het geslacht van je baby :), succes met je bekken!

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Niet?? :p maar jullie trekken je zoontjes toch ook een maillot aan onder de broek als het koud is buiten?? :p

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik à even niet uitgebreid reageren, want ik zit op mijn eten te wachten, maar ik moet ets kwijt. Zwangerschapsdementie.

Ik pin 100,-, pak mijn pasje en ga naar de friettent. Toen gin er een lampje branden. Ikke rennen, weg geld. Hopelijk is er niemand vlak na mij gekomen, want dan slikt de automaat het weer in. Ik ben er bang voor :(.

16. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Hey meiden!

Monica, fijn dat de controle weer goed was. Hopelijk vind je een beetje rust voor jezelf! Lekker ontspannen inderdaad is wel belangrijk nu voor je :)

Wencke, lastig he met die medicatie. Snap dat je weer naar je sociale leventje verlangt! Hopelijk gaat dat binnenkort weer lukken. De zuurkool was heerlijk hihi :D Was ml verrast?

Chanti, inderdaad veel ja :( Hoe moeilijk het ook is, vaak is het inderdaad voor jezelf wel beter en is de keuze vaak heel bewust gemaakt he?
    Wat balen dat de yoga zo tegen valt zeg :( En hopelijk voel je je snel weer beter :)

Chantal, wel heerlijk geshopt dus! Balen dat je dan daarna weer erg veel last hebt :( Bekkentherapie is wel super! Ik ben er ook 2x geweest en bij mij heeft het echt zijn vruchten afgeworpen. Goed de oefeningen doen is wel echt belangrijk, inderdaad gaat het erom dat het dragelijk voor je is :)
    Hopelijk kun je tussen alle drukte door toch nog even je rust pakken :) In ieder geval veel plezier met de leuke bezigheden :)
    Ennuh nee als ik een zoontje krijg dan krijg het geen maillot aan :p hahaha! ;)

Maartje wat erg!!!!!! Ojee ik hoop hard met je mee! Wat balen meis!

@ego: Wat een hell of a day! :( Pffff we begonnen vandaag met de pietenweek. De hele ochtend vol activiteiten. Erg gezellig maar oh zo vermoeiend en daarbij komend dat we allemaal zieke kindjes hadden. Spugen, diarree, huilen echt wel zielig. Heb dus niet kunnen zitten even vandaag pff! Ben nu echt kapot. (sorry moest het even kwijt) Gelukkig nu weer weekend, morgen weer even bijtanken :)
    Verder nog geen plannen voor het weekend. Vl heeft morgenavond en zaterdag weer cursus dus dan ben ik weer alleen.
    Nu is ie bezig met de voorbereidingen voor de dakopbouw! Volgende week zaterdag gaan ze het dak open breken en de opbouw plaatsen :D Wel spannend hoor hihi!

Nou meiden, fijne avond. Ik neem een lange douche en plof op de bank (waarschijnlijk zal ik snel de binnenkant van mijn ogen bekijken hihi :p)

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goedenavond allemaal!

De lunch was heerlijk, gelijk bij de HEMA een grotere BH gekocht en wat basic shirts, die zijn vrij lang en kan ik de komende periode in ieder geval nog dragen.

@Wencke: Fijn dat je een wat betere dag hebt vandaag, is het eten koken nog gelukt?

@Chantal: Fijn dat je goed geslaagd bent! Maar wat waardeloos van je bekken zeg! Hoop dat het dragelijk te houden is dmv therapie.

@Maartje: Oh jee, da's vervelend zeg! Heb je al op je internetbankieren kunnen kijken of het geld afgeboekt is? Zonde!

@Rianne: Vervelend dat je zo'n drukke dag hebt gehad, kan me voorstellen dat je helemaal lapot bent! Maar wat fijn dat jullie toch een dakopbouw mogen doen, dat was toch eerst afgekeurd?

Verder weinig nieuws, heb zelf soms wat last van mijn onderrug en heupen. Ga morgen eens informeren bij de zwangerschapscursus Mensendieck, vriendinnen van mij zijn er erg positief over. Denk dat die cursus het meeste oplevert voor mij, ook gezien mijn werk in de zorg is een goede houding erg belangrijk. Hopelijk hebben ze plek!

Fijne avond allemaal!

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey!

Chantal, heerlijk shoppen! Hopelijk kan ik binnenkort ook eens een keer. Wel goed voor mijn centjes, maar ben jaloers hoor!

Maartje, wat ontzettend balen zeg! Ik hoop dat het ingeslikt is inderdaad! Stomme dementie.

Rianne, he vervelend dat het zo'n zware dag was voor je. Gelukkig kun je nu even bijkomen :). Vind het knap dat je lichamelijk nog zo veel doet hoor meis, met al die kleine kaboutertjes enzo.

Sowieso ben ik trots op jullie meiden met al die zware banen, veel staanwerk en lichamelijk werk.

Monica, mooi dat je lunch zo leuk was :D! En relaxt van je koopjes! De buikjes hebben inderdaad straks iets langere shirtjes nodig :).

Hier na een relatief goede ochtend en voormiddag toch nog een baalmiddag, dus ik heb niet meer gekookt. Nu weet manlief dus wel dat er een hollandse maaltijd op het menu staat, maar heb m 1 dag verschoven in de hoop dat ik m dan alsnog kan maken :D.

Geniet nog van jullie avondjes!

X

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    #1739 kipje87, 29 nov 2012
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
    Monica, lekker genoten van je dag dus! Basic shirts zijn inderdaad ideaal heb ze ook van only en vero en dat kan voorlopig prima. Moet zelf helaas ook op zoek naar een grotere bh :( na ruim 21 weken krijg ik nu randen erin staan verdorie.
    Inderdaad was de opbouw eerst afgekeurd, maar na enige aanpassingen in de tekening hebben we akkoord gekregen :D echt super! dus beebje krijgt een super kamer hihi!
    Vervelend van je onderrug! Hopelijk kun je er terecht! Je houding is inderdaad belangrijk. Ik gebruik op me werk nu ook zoveel mogelijk trapjes waar de kinderen zelf omhoog kunnen klimmen ipv tillen, in de zorg ook lastig ja.
    Succes en goed je rust nemen lekker genieten van dagen zoals deze voor je :)

wencke, wat balen van je middag :( maar ml is vast al blij met het vooruitzicht hihi.
    hoop dat het morgen dan wel lukt.
    En wat een ontzettende lieve reactie van je:)
    Allemaal kunnen we trots op ons zelf zijn, ook als werken niet lukt. Er groeit tenslotte in ons allemaal een mini mensje waar we trots op zijn en daar doen we het allemaal voor! :)

Fijne avond allemaal!

20. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Sjonge jonge, zo maar eens slapen, het is alweer veel te laat!!! Morgen naar de voorstelling van help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.... Erg zin in, maar wordt een hele lange dag, duurt tot 21.30 ongeveer en dan nog even wachten op mn vriendin die eerst bij Bastiaan Ragas moet kwijlen en daarna 1,5 uur terug rijden....

Maartje wat zonde zeg, kan me voorstellen dat je echt baalt, hopelijk krijg je het nog terug!! Ik check tegenwoordig wel drie keer of ik alles heb voor ik weg loop...

Suzanne, haha ja, weer shoppen is echt fijn en nu ik een beetje aan het idee gewend ben, kijk ik er ook wel naar uit. Alles is weer nieuw en voor het eerst nu, want een ander geslacht is toch weer nieuw! Wel balen van je middag zeg... :(

Rianne, super dat jullie toch mogen verbouwen, spannend hoor!!

Wij gaan verhuizen denk ik, zouden eerst verbouwen, grotere dakkapel en uitbouw op het platte dak van de uitbouw beneden, maar ons huis blijft klein. Geen zolder, geen bergruimte... Dus toch verkopen, helaas wel met een restschuld, aangezien wij in 2008 hebben gekocht, vlak voor de crisis begon en de hoofdprijs hebben betaald....

Ik ga slapen, welterusten meiden!!

Deel Deze Pagina