April 2013 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tamararonald, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goedemorgen meiden!

Chantal, veel plezier en succes met je drukke dag vandaag! Word vast gezellig :) Wel balen als je met restschuld moet verkopen.
    Wil je al verhuizen voordat de kleine komt of pas daarna?

Hier een lekker rustig dagje. Ga straks op zoek naar de laatste Sint inkopen en aan me surprises beginnen (al heb ik nog geen idee wat ik moet maken :()
    Heb ook even een overzichtsfoto van me buiken door de weken heen, zal hem erbij plaatsen hihi :)

Fijne dag lieve meiden, en hopelijk voor iedereen een goede dag!

x

Bijgevoegde bestanden:

2. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kipje, dank voor het medeleven maar het ligt niet aan de yoga hoor! Die is fijn. Het ging beter met me maar de afgelopen dagen en vandaag ook weer gaat t weer heel slecht. Snap er niets van. Meteen ook puistjes, moe maar wel slecht slapen en dus erg misselijk... Zouden de hormonen weer opspelen? fingers crossed dat het een korte terugval is!
    Wat een mooie buikfoto's!!!

@mamavandave, is eigenlijk wel een goed idee zo'n maillotje :)

@scmidt, misschien kun je het nummer van de pin automaat opschrijven. Staat er altijd op en de bank bellen. Dan weet je in ieder geval hoe het zit? Soms komt je geld er ook gewoon niet uit, heb daarom ook weleens de bank moeten bellen. Ze noteren alle handelingen... Veel sterkte hoor

@suzanne, heb jij al geprobeerd te koken met een doek voor je neus en mond? Ik sta hier regelmatig te koken met de theedoek om mijn gezicht geknoopt: tegen de geur. Daarna eten wij dan in een afgesloten kamer zodat de geur van koken daar niet in trekt zoals soms de slaapkamer. Hetbis echt erg dat het zo moet maarja, Het helpt echt en daarna is eten makkelijker. Of ben je gewoon te slapjes om te koken? Want dan helpt geen theedoek en voel jeje als een vaatdoek.... Arm ding

3. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    hey girls,

Wow Rianne, supermooi! En wat een buik zeg, pretty pretty!
    En wat betreft trots zijn, tja ik zit dit week niet echt op die golflengte helaas. Voel me echt niet normaal, voel me vooral een aansteller. Zo veel zwangere vrouwen die zich er doorheen slaan en ik zit gewoon thuis zielig te zijn. Ben ik dan echt n extreem geval? Ik ben ook gewoon nooit ziek, kan hier slecht mee omgaan. Hihi, genoeg geklaag :).

Chantal, balen van de restschuld zeg! En zoals Rianne al vroeg, willen jullie nog voor de geboorte verhuizen of daarna?

Chanti, hoop dat het een korte terugslag is meis, bah wat is dat rot voor je. Het koken met een doek is wel een waardevolle tip, voor mijn betere dagen. Heb dan inderdaad dat ik in de keuken sta en van het een op het andere moment richting wc moet racen. Op middagen als gisteren is t echter dat ik alleen maar kan liggen met niet te veel geluid en licht en wachten tot t minder heftig is.

Morgen is manlief jarig en krijgen we mijn kant waarmee we ook Sinterklaas vieren (gelukkig krijgen we cadeau's van mamalief en hoef ik zelf niets te doen) en op zondag doen we zijn verjaardag, maar zonder Sint met zijn kant. Normaal stoppen we alles op 1 dag, maar vanwege Sinterklaas hebben we het nou verspreid.
    Vandaag pas 1x geknuffeld dus ik hoop op een goede dag. Dan kan ik vast wat voorbereidingen treffen :). Denk alleen dat ik de zelfgebakken taarten dit jaar maar skip :).

Fijne dag nog lieve meiden!

X

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Wencke: Balen dat je dag alsnog minder goed eindigde gisteren, hoop zo dat je je echt eens beter gaat voelen!
    Kan me ook voorstellen dat het extra moeilijk voor je is omdat je verder nooit ziek bent! Maar geloof ook echt niet dat je je aanstelt, geen enkele zwangerschap is hetzelfde meis!
    En alvast gefeliciteerd met ml zijn verjaardag!

@Rianne: Fijn hoor, dat na enige aanpassingen de dakopbouw toch goedgekeurd is! Hartikke leuk!
    En wat een leuk overzicht van je buik!!! Ik moet ook hoognodig weer een foto maken, maar vergeet het telkens of heb er geen zin in.

@Chantal: Leuke voorstelling lijkt me, haha!
    Wij hebben ons huis ook vlak voor de crisis gekocht (eind 2007), dus zouden we nu ook een restschuld overhouden als we zouden verkopen.
    Gelukkig hebben wij vrij snel een dakkapel laten plaatsen en hebben we wel een zolder en schuur. Ruimte genoeg, verderop woont een gezin met 4 kinderen, dus die ene van ons moet passen, hihi;)

Ik ga vandaag lekker bankhangen en wat telefoontjes plegen, dan kan ik dat ook weer van mijn lijstje strepen!

Fijne dag allemaal!

5. rsky

rsky Niet meer actief

kipje, wow! super mooi... en wat een buik... kan ik alleen maar jaloers op zijn... die van mij valt nog reuze mee... zelfs mensen om me heen zeggen het, wel klein hoor.. :( hmm.. en laatst iemand die zei, voel je nog niks?? ooh zit het wel goed dan... Hup hormonen achtbaan ging weer van hier naar de maan en weer terug... pfff

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Korte reactie, want ben aan het werk.
    Ik denk dat ik of vanavond of morgen pas uitgebreid reageer. Wanneer ik thuis kom ga ik eerst slapen en dan gaan we heel misschien uit eten. Is nog een kado voor onze bruiloft. Een vriendin van ons werkt af en toe in het betreffende restaurant (waar de bruiloft ook was) en vanavond moet zij werken.

@foto's, wauw, mooi overzicht van beide dames. Leuk om te zien.

Ik heb vanochtend de bank gebeld en ze gaan nu uitzoeken of de automaat het geld heeft ingeslikt. I hope so, anders heb ik helaas pech. Daar gaat mijn kerstoutfit :p.

7. Chanti1

Chanti1 Actief lid

16 feb 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wencke, doe niet zo gek joh! Ik had net nog iemand aan de telefoon van mijn verzekering. Ik was weer eens te laat met iets regelen dus ik legde uit dat ik er gewoon te ziek voor was geweest. 1 en al begrip: mevrouw was zelf ook heel lang heel ziek geweest, we raakten ineens helemaal daar over in gesprek! En dat heb ik nu al zo vaak gehoord. Er zijn echt meer vrouwen dan wij denken die zo ziek zijn!
    Sterkte het weekend, laat je lekker bedienen

Aan iedereen: een heerlijk weekend met alle nieuwe dakkapel plannen en shop-ideeen!

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Dankjulliewel meiden hihi :D Pas als ik het overzicht zie denk ik wow ben echt veel gegroeid! Ook mensen om mijn heen zeggen van je bent zo mooi zwanger van achter niets te zien en dan draai je om tadaaa buik haha :D

Roos ik vind dat jij ook al echt een buik hebt hoor! Echt wel zwanger!! (wel kleine fotootjes ;)) Nergens zorgen om maken hoor meis, straks word je nog gek van al die schopjes hihi

Wencke, ik ben wel trots op je hoor meis! Vind het super knap hoe jij ermee dealt!! Dat je er enorm van baalt snap ik wel, juist doordat je nooit ziek bent.
    Alvast gefeliciteerd met ml! Op naar een gezellig weekend met vol goede dagen!

Monica, wat een heerlijk dagje! Lekker bankhangen niet verkeerd hihi! En ben wel benieuwd naar je buik hoor dus toch maar even snel doen ;)

Maartje, hopelijk kunnen ze het achterhalen voor je. Zou toch wel zonde zijn. Veel plezier met uiteten! lekker genieten ;)

Chanti, grappig dat je dan precies zon iemand aan de lijn treft hihi. Je moet er dan helemaal om denken om wel uitgepraat te raken haha!
    Jij ook een goed weekend! Met veel goede dagen :)

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @ziek, Dames, jullie zijn echt niet de enige!! Er zijn best veel vrouwen die niet alleen de eerste drie maanden ziek zijn!!

@huis, We moeten eerst verkopen, dus daar hangt het even vanaf. In deze markt weet je het gewoon niet, of je huis een maand of een jaar of zelfs twee jaar te koop staat. Maar denk niet dat het nog voor de bevalling wordt. We moeten nog wat kleine dingetjes doen in huis voordat we kunnen verkopen, moeten nog makelaar zoeken, hebben volgende week nog afspraak bij de hypothekeren over eventuele nieuwe hypotheek... En de bevalling is toch echt al over 4,5 maand..

Ik ben dom... :( zou ik rustig aan doen vandaag, vanochtend zoontje naar gastouder gebracht, nog even langs Hema voor lakentje voor de wieg enzo... Had ik in de planning om de kinderwagenbak en maxi cosi even te pakken, zodat ik kon kijken of alles nog heel was en daarna even op de bank mn zoontjes kleren door om te kijken of ik nog iets kan hergebruiken.... Sta ik voor ik het weet weer ramen schoon te maken, ledikant op te maken, kinderwagen op te maken, beddengoed in de kast van het juiste kind te leggen... En wat is het gevolg?? Ja hoor, ik zit weer met pijn op de bank en kan bijna niet lopen van de pijn. Had ik al gezegd dat ik dom ben?? :p

@wencke, alvast gefeliciteerd!!!

Mooie buiken dames!!!

10. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bij deze dan mijn buik...:$

Bijgevoegde bestanden:

11. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Thanks lieve meiden, jullie zijn schatten!!! Zat ik net mijn kiwi op te lepelen, werd ik toch wel een beetje emotioneel van jullie lieve berichten en steun.

Heb ook het idee dat de hormonen meer aanwezig zijn de laatste tijd. Vooral als ik heel hard moet lachen, ga ik echt uit het niets opeens huilen :). En laatst keek ik Forrest Gump met manlief en toen was ik opeens ook ontroostbaar.
    Gelukkig blijf ik alsnog redelijk sereen richting manlief en geen opperkreng zoals ik soms ben tijdens my period, ben echt zo aanhankelijk als maar kan. Hihihi.

Monica, thanks meis :D. Geniet van het lekkere bankhangen :). En beautybuikje hoor!

Roos, ohhh ik zou ook onzeker worden van dat soort opmerkingen, maar je niet laten kisten hoor meid. Helemaal nergens voor nodig. Mijn schoonzus voelde haar ukje pas met 24 weken!!!
    En leuk je buikfoto's! Morgen maar even een nieuwe maken hier :).

Chanti, thanks babe, je bent een schat!

Maartje, alvast veel plezier vanavond en doe lekker rustig aan. Ik duim echt voor je dat je je centjes niet kwijt bent. En in t meest negatieve geval baal ik lekker met je mee! Zo vervelend dit soort dingen.

Rianne, jij ook dankjewel meis :). Jaaa jij bent echt schitterend zwanger. Ik heb gelukkig ook dat je aan de achterkant niets zit, maar zo'n mooie ronde buik heb ik nog lang niet hoor. Ukkepuk zit op de echo ook vaak redelijk diep, met zijn hoofdje naar onder en rugje tegen mijn buik aan (ready to go? vraag me af of hij doorheeft dat het nog even duurt). Hoor dat als ze zo diep zitten dat je dan ook minder buik krijgt, maja ik zie alleen momentopnames.

Chantal, ook jij dankjewel :). Vervelend he dat de markt nu zo slecht loopt, helemaal als je weg wil.
    Wij hebben ons appartement 3,5 jaar geleden gekocht en nu ben ik blij dat we voor de zekerheid de extra slaapkamer er bij wilde (je weet immers maar nooit dachten we destijds + ik heb zo'n 100 paar schoenen ;)). We hebben ook alle winkels om de hoek, dus ik heb geen auto nodig om boodschappen te doen. Alleen als ik echt wil winkelen moet ik het centrum in, maar dan fiets ik of pak ik de tram want dat is makkelijker dan met de auto :).
    Hopelijk verkoopt jullie huisje lekker snel :). *fingers crossend*

Hier inmiddels echt een betere middag, dus lief krijgt hollandse pot vanavond :). Nu twijfel ik echter tussen de zuurkool of a/v/g waarbij ik wortel en pastinaak in de oven wil doen. Dat is pas oud hollands :D.

Lieve meiden, nogmaals dank jullie wel voor de lieve berichtjes!!

X

12. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Chantal, inderdaad niet heel handig van jezelf hihi. Maar je bent voorlopig wel weer klaar en dat is ook wel fijn toch? (even de positieve kant bekijken hihi) Hopelijk kun je nu nog even je rust pakken voor je drukke avond!
    Succes met het verkopen van het huis en alle afspraken daar omheen. Je kunt er inderdaad niets over zeggen of het snel gaat of juist niet.

Monica, mooi buikje!! En wat een verschil he in 10 weken tijd :D

Wencke, dat van plotseling ontroostbaar zijn herken ik helemaal! Pfff zomaar om het niets kan ik dan huilen. En soms voel ik het gewoon aan komen dan zeg ik al tegen vl, heb gewoon even zin om te huilen haha lucht vaak wel even op! En wat betreft die buik, jouwe komt evengoed nog wel hihi (en als hij minder is is ie ook weer eerder strakker?;)) Bij mij ligt de placenta juist helemaal tegen de achterwand aan dus uk ligt helemaal voor, kan vaak ook al voelen aan welke kant uk zich bevind hihi.
    Wat fijn dat je een betere middag hebt! Wat zal lief blij zijn hihi. Succes met koken ;)

Hier zijn alle inkopen binnen. Ook gelijk de hoognodige dingen voor de baby gekocht (lees: hydrofiele luiers, monddoekjes, basic rompers) Heb ook een roze en een blauwe romper, vind het wel leuk als uk er is om meteen een roze of blauwe aan te kunnen doen. En blauw zou voor een meisje ook nog kunnen en die roze nouja als het een jongen is heb ik vast wel weer een liefhebber die hem wel kan gebruiken :)
    Nu alleen nog gaan bedenken wat voor surprises ik wil gaan maken.
    Heb zowel bij mij thuis me schoonzus en bij vl zijn kant me andere schoonzus, heel fijn haha.

Nou meiden fijne dag nog!

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Heet meiden
    Heb geen tijd gehad om bij te lezen!
    Doe ik morgen op me gemak!
    Gister naar de vk geweest alles was goed! Moet er wel aan wennen dat ik nu geen echo meer krijg. Elke keer als ik kwam kreeg ik er een.

Voor goedkope zwangerschaps kleding moet je op outletprocent.nl kijken.

X

14. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hey girls,

Nou ik ben stiekem voor mezelf gegaan en heb nou de pastinaak en wortels in de oven, dus die zuurkool moet ik wel nog aan geloven maar nog even niet vandaag.

Hihi, Rianne, ja heel herkenbaar :). Manlief vind het zo schattig als ik dan opeens begin te huilen. En wat leuk dat je een roze en een blauwe hebt :). Succes nog met de surprises!!

Eef, wat fijn dat alles goed was :D!

Ik ga zo braaf het vleesje in de pan gooien en dan hoop ik om half 9 aan tafel te kunnen :).

Geniet van jullie weekend lieve meiden!

Kus

15. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Roos: Sommige mensen zijn zóóó on-tactisch, vreselijk!
    Ik voel ook nog niks, en bij de vk zeiden ze er ook niets van en het hartje klopt gewoon, dus ga er maar vanuit dat het later dubbel en dwars ingehaald gaat worden door mini en wij met blauwe ribben rondlopen;)
    Mooie buik hoor!

@Chantal: Ow jee, toch de volgende keer écht wat rustiger aan doen meis!!

@Wencke: Fijn zeg, dat je je vanmiddag beter voelde!
    Eet smakelijk:)

@Rianne: Fijn dat je zo goed geslaagd bent met inkopen doen!

@Eef: Bedankt voor de site en fijn dat jouw controle ook goed was!
    Gaan jullie partners elke keer mee naar de vk? Die van mij is deze keer wel meegeweest, maar de volgende controle ga ik alleen hoor, je staat met 15 minuten weer buiten en zo indrukwekkend vond ik het niet;) En ml moet er toch voor van ze werk weg, dus is het makkelijker als ik alleen ga.

Ik moet het weekend werken, ga dus vroeg mijn mandje in!
    Goed weekend allemaal!

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Dank u dank u :). Eten is bijna klaar, joepie!

Ik vroeg mij ook wel eens af of mannen altijd mee komen naar de vk. Zelf vind ik het nogal onzinnig, hij heeft wel meer te doen dan vrij nemen voor die 15 minuten idd. Echter kan ik bij mijn vk wel tot half 8 's avonds afspraken inplannen en dan gaat hij wel gewoon mee.
    Voor de echo's komt hij overigens wel vroeger naar huis of gaat hij eerder weg, maar dat vind ik ook anders.

De oven piept dus ik ben er vandoor :).

Ciao!!

X

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poeh waar Moet ik deze morgen beginnen....ja met hier reageren, maar dat op mijn mobiel en zoveel verhalen die hier staan. Ik ga m'n best doen.

@wencke, allereerst gefeliciteerd met ml. Hopelijk heb je een goede dag. Wel fijn dat jullie zo dicht bij het centrum wonen, maar dat zal ook niet goed voor de portemonnee zijn :p

@rianne, fijn dat jullie nu eindelijk mogen uitbouwen. Suc6 ermee.

Poeh nu ben ik het allemaal weer kwijt.

@mamavandave, het is en blijft moeilijk, niet over je grenzen gaan. Ik herken dit heel goed.

Hmmm sorry dat ik mensen niet persoonlijk noem, maar ik ga nu wat algemene onderwerpen af.

@kleding, omdat ik zo groot ben groei ik echt uit de basic shirts van de Hema. Hopelijk krijg ik mijn 100,- terug zodat ik wat nieuws kan kopen. Thanks voor de kledingtip, durf met mijn lengte alleen niet zo goed online te kopen.

@woning, het is nu idd wel een hele moeilijke tijd om je huis te verkopen. Dus dat zal lastig worden. Wij moeten helaas voorlopig blijven zitten waar we nu zitten.

@vk, ml gaat eigenlijk altijd mee, omdat hij dit graag wil. Als het een x echt niet kan, helaas. Ik vin het ook wel fijn en mooi om hem erbij te hebben.

@ziek zijn, ik heb ook veel wisselende dagen. Ik kan nooit zeggen hoe dat een dag zal zijn. Wel of geen energie, emotioneel, hoofdpijn en/of bandenpijn. We zullen onze klachten voor lief moeten nemen. We krijgen straks natuurlijk wel een heel mooi geschenk ;).

@voelen, ik snap dat het frustrerend is wanneer je de kleine nog echt niet voelt. Ik vind de bewegingen ook vaak bijna niet waarneembaar, maar weer zeker dat het niks anders is. Alleen het draaien voel ik van binnen zo ontzettend goed. Komt denk allemaal mede door de placenta. Uiteindelijk komt het goed.

Hiero, bij de Vl. Was alles weer goed. We krijgen misschien nog wel een groeiecho, omdat de kleine zo hard lijkt te groeien, maar hierover wordt later pas een beslissing genomen. Nu mogen we weer 5 wkn wachten. Ik was wel weer wat kilo's aangekomen. Nog even en ik zit boven de 100 kilo. Gelukkig zegt de omgeving dat alleen mijn buik dikker wordt en ik hou gewoon nu al vocht vast.
    Gisteren zijn we niet meer wezen uiteten. We moet echt even op de kleintjes gaan letten met ml zonder werk. Zeker omdat er nog wat leuke uitstapjes in het verschiet staan. Over 2 wkn naar de kerstmarkt in Duitsland en 2de kerstdag willen we naar de sauna.
    Dit weekend is hectisch, maar wordt zeker ook leuk. De Stucadoor is nu bezig, hij hoopt begin bande middag klaar te zijn, waarop er gepoetst moet worden. Ik ga straks eerst de commode schuren ;).
    Morgen vieren we Sinterklaas bij mijn ouders met mijn neefjes. Mijn moeder zei al, we wilden voor jullie niet veel kopen, maar dat is wiet gelukt :p. Dat vind ik o zo erg. Heb vooral dingen voor mijzelf gevraagd, maar we zullen denk ook wat spullen voor de kleine krijgen.

Fijn weekend allemaal!

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Goedemorgen meiden,

Eef, fijn dat alles weer goed was bij de vk!

Wencke, gefeliciteerd met ml! Wat fijn dat het koken gelukt was!Ml zal vast blij geweest zijn met je hihi. Veel plezier het weekend!

Monica, succes met werken weer dit weekend.
    Als het lukt gaat vl mee naar de vk. Vorige keer was sm mee. Echo‘s gaat vl uiteraard mee das weer specialer vind ik dan hihi :)

Maartje, wat fijn dat alles weer goed was. En komt het niet doordat jullie allebei zo lang zijn dat uk sneller groeit? Extra echo is echter nooit verkeerd. Hoeveel ben je nu aangekomen in totaal als ik vragen mag? Best frustrerend hè dat aankomen, ik moet er zelf althans iedere keer nog aan wennen op de weegschaal.
    Wat heerlijk als de stukadoor zo snel klaar zou zijn! Leuk leuk! Dan kun je beginnen met verven en behangen?
    Leuke uitjes in het vooruitzicht! En veel plezier met Sinterklaas, tja moeders en hun verwennerij hè hihi. Geniet van je weekend!

Nou ik ben eruit met ideeën, ga vandaag beginnen. Al moet ik alles op de fiets halen want vl heeft de auto mee op cursus.
    Uitslapen word hem ook niet meer, uk vind het leuker om mama wakker te houden hihi. Ach van elke beweging geniet ik meer dan van een half uurtje meer slaap :)

Fijn weekend allemaal!
    x

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, ideeën? Wat heb ik gemist:p. Veel plezier/succes.

De vk vond het ook niet bepaald vreemd wanneer blijkt dat wij een groot kind krijgen.
    Ik woog rond de bruiloft ong. 82 (begin juli) nu weeg ik... Niet schrikken..... 97 :(.

Man wat ben ik moe.

20. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Ja ideeën voor me surprises pfff haha. Normaal vind ik het super leuk en dit jaar zo geen zin en geen inspiratie haha.

Hoe lang is ml eigenlijk? Jij bent 184 toch?
    Hmm ja dat gaat wel hard met de kilos, maar als het ook veel vocht is plas je dat straks zo weer uit! En gelukkig alleen je buik toch? :)
    Hadden ze tijdens de echo nog wat gezegd over of je veel normaal of weinig vruchtwater hebt? Balen dat je zo moe bent, hopelijk kun je nog even lekker liggen vandaag.
    En die kilos ach die zijn voor het goede doel hihi, en zoals we al eerder zeiden na de bevalling start ons afvalclubje toch? ;)

Rustig aan meis!

Deel Deze Pagina