Maartje wat leuk je neefjes weer zien!! Gezellig! Wat balen van je rug zeg, hockey lijkt me ook best een harde sport. Zelf heb ik 2 jaar lang een gekneusde onderrug gehad nadat ik was gevallen op het ijs. Dus herken de pijn wel, en nu met je zwangerschap worden die gewrichten natuurlijk extra belast. Hopelijk blijft het wel dragelijk voor je. Haha slimme actie van die kerststol! Geniet er van dan alvast hihi Leuk hè dat getrap! Nu kunnen we er van genieten! straks als we gekneusde ribben en bont en blauw zijn van binnen zullen we wel weer zien haha! Hier kan ik soms uk al een beetje vast pakken voel dan heel duidelijk dat het helemaal tegen de wand aanligt en kan dan de billen of hoofd pakken. Verder is het hier ook heel druk ja! Veel plezier in Utrecht en rustig aan met je rug Monica, een kunstboom vanwege de katten?? Gaan ze anders sproeien? Of slopen ze hem? Hier staat de boom nu te drogen voor ik hem kan optuigen maar meneer kat ligt er al mooi onder hihi! Wat blijft het bijzonder hè dat je de kleine voelt! Gewoon een leventje in je buik! Vervelend dat je wakker lag door je banden! Buik dus weer lekker aan het groeien! Hier inderdaad ook bakken regen en er lag al niet. veel sneeuw maar nu is er helemaal niets meer te zien. Chantal, wat jammer dat het niet doorgaat! En het idee is lief dat ze dat bedachten, vaak schiet het er bij in.inderdaad maar ze denken er in ieder geval wel aan. Mijn vriendinnen vroegen in eerste instantie niet eens hoe de 20 weken echo was geweest maarja, andere levensfase En een keer niet naar de stad is ook niet verkeerd! Even lekker je bekken rust geven Ik ga lekker nog even plat en hoop dat daarna de boom droog is Fijne zondag lieve meiden!
@Rianne, doe rustig aan en hopelijk kun je de boom optuigen. Wij persoonlijk hebben een kunstboom, omdat ml deze al had. Verder scheelt het een hoop gezuig en denk zeker dat het helpt tegen sproeien en erin klimmen. In ieder geval bij onze katten hihi.
@maartje. Dat is idd wel vaak, als je al een rugblessure had voor de zwangerschap krijg je vaak meer last tijdens de zwangerschap. Ik had ook al bestaande onderrug klachten en daardoor heb je ook weer meer kans op bekkeninstabiliteit. Ik ben toen ik een jaar of 7 was van een meter of 1,5/2 op mn stuitje gevallen, niet fijn.... Daar heb ik nog altijd last van, helaas hebben ze al veel foto's gemaakt van mn rug, maar hebben ze nog nooit iets duidelijks kunnen vinden... Hm mandarijntjes, die kan ik zo ook wel even eten!
Hey girls, Maartje, fijn dat manlief de commode al had verplaatst en de vriezer heeft schoongemaakt . Wel irritant van de kat *foei!* en uiteraard ook van je rug . Kerststol, mjam!!! Was het nog leuk met je neefjes? Rianne, ohhh meis wat vreselijk balen. Ziek zijn sucks en op deze manier al helemaal. Ben blij dat het niet te lang heeft aangehouden. En joggingspakken worden de hit van 2013 toch (oke, laten we hopen van niet), trendsetter! Hoe gaat het nou met het dak? Monica, bezige bij + heerlijk zo'n kerstboom . Super dat de bewegingen steeds duidelijker worden, fantastisch he! Chantal, wat fijn dat het matrasje omhoog leggen scheen te helpen , maar irritant van de printer ! Ook jammer dat Sinterklaas verschoven moet worden. Wat leuk trouwens een vriendin in Dublin! Ga je vaak op bezoek? Ik heb er zelf een tijdje gewoond en kom er vaak terug. Heerlijk shoppen, leuke pubs en fantastische mensen . Hier gaat het nog steeds goed. Gisteren in Amsterdam geweest bij vrienden en vandaag komt een andere vriendin langs. Ik ben nu bezig met weer aan het werk gaan. Stiekem vind ik het wel heel eng om weer aan de slag te gaan. Ik ben nog steeds geen hele dagen uit bed, maar ben heel benieuwd hoe dat uiteindelijk gaat als ik gewoon weer 40uur op kantoor zit. Fijne dag lieve meiden! X
@wencke, fijn dat het zo goed gaat. Kun je niet het beste voor halve dagen beginnen? Gewoon rustig opbouwen na alles. Mijn dag is niet heel best begonnen. Heb geloof maar 3 à 4 uur geslapen. Ik was erg onrustig. Het gaat nu redelijk al begint de dip al te komen. Dat wordt vanaf 15.00u de rest van de dag slapen . Gisteren was het weer gezellig bij mijn neefjes. Al kreeg ik op de heenweg (ml reed) weer een Black out, waardoor we verkeerd reden. Daar kan ml niet goed tegen. Ineens werkt zijn navigatie niet
Maartje, ja daar twijfel ik nu ook over. Eerst maar even kijken wat ze kunnen bedenken en hoe ik me daar bij voel. Roos, minuut of 20/25? Zoiets geloof ik? X
@suus, het is misschien indd beter dat je halve dagen gaat werken, ik denk dat het te vermoeiend is om gelijk hele dagen aan de slag te gaan... Wel fijn dat je je al wat beter voelt.. en dat het werken uberhaupt in het vooruitzicht is... @schmidt, wat rot van je nacht... Hoop dat je vanmiddag ff kan bijslapen.. en wat fijn dat het leuk was bij/met je neefjes! en mannen en de weg, het maakt volgens mij niet uit of je wel of niet goed rijd of het verkeerd zegt... ze hebben altijd wel wat te klagen.. haha @kipje, hoe is de boom geworden? lukte het met opzetten ervan? @mandarijnen, hier nog geen liefde ermee hoor haha, @kerststol, ik zou het niet erg vinden om al aan de kerststol te zitten hoor, ik haal hem niet voor niks in huis al anders is die zo op.. heerlijk met een kop thee of choco erbij... @20 weken echo... Ik vroeg het me af omdat die van ons vrijdag zo raar liep.. Wij hadden een afspraak om 12.15 was er netjes om 12.05 krijg ik te horen dat degene van 11.15 nog niet binnen is, ik denk als ik er maar niet op hoef te wachten maar nee dat hoefde niet, ik ging om 12.25 naar binnen, liep om 12.35 weer buiten en 12.38 (weet t nog precies) zaten wij weer in de auto.. kreeg een beetje het idee dat we moesten opschieten omdat degene die om 11.15 moest net binnen kwam toen wij naar binnen mochten en ivm de sneeuw alles uitliep... Vrijdag had ik totaal niet bij stilgestaan want ik was natuurlijk in de zevende hemel op me blauwe wolk maar ook de dvd die we mee kregen was zo onduidelijk... Betaal er 6 euro voor, en nu gaat het me totaal niet om het geld, maar de dvd bestaat uit in totaal 7 min, das ong een euro per minuut.. Mijn vriend zei halverwege de echo dat die totaal kwijt was met waar we waren en wat we moesten zien, heb 2 vage echo foto's waarvan ik totaal niet kan zeggen wat het is.. of hoe dan ook.. Misschien stel ik me wel aan hoor, maar ze ging er zo snel doorheen, dat ook ik halverwege de tel kwijt was... Heb vanmorgen de vk gebeld, en die zei ook dat binnen 10 min binnen/buiten was dat ze me nog een echo aanbieden met 30 weken die ik dan niet hoef te betalen, erg vriendelijk! dat wel.. zal proberen een foto bij te voegen van de echo.. Eerste foto kan ik nog plaatsen, gezichtje met achter het hoofd een handje... @e vind ik vaag, help!! meiden met alziend oog.. tell me... Armpje oke, maar rest???
@roos, dat hadden wij ook: en heel sjaggo en gehaast mens. ze had niet eens tijd om me een hand te geven. wij stonden ook binnen 10 minuten weer buiten. dit kwam doordat een arts ziek was vermoed ik. ze deed het ook heel wild en dus onprettig voor mij met mijn misselijke golven als je al naar mijn buik wijst. ik zei het nog maar daar moest ik dan maar even aan wennen. wij baalde ook zoooooo erg! maar gelukkig heb ik nog een pret echo staan. hoop dat die langer duurt. normaal gezien heb ik hele prettige ervaringen hier maar de 20 weken echo niet. afgelopen weekend volede ik niets en werd ik ongerust: als ze maar niet iets op de echo gemist hadden. Het is me wel gelukt om mijn kalmte een beetje te bewaren en gelukkig was het weer lekker druk in mijn buik vanmorgen . @wencke: wat dapper van je! doe je het wel een beetje rustig aan zodat je niet alle adhd en misselijkheids knopjes meteen indrukt. succes, het is ook fijn weer onder de mensen te zijn @kinderwagen: yeahhhhhh we hebben hem gekocht! tweede hands via MP maar precies die ik wilde. limited edition bugaboo in spijker met zwart frame. hij is echt als niuw dus blij dat ik vor tweede hands ben gegaan. sorry dat ik niet op iedereen reageer: ik kan jullie tempo echt niet bijhouden. lig toch nog regelmatig op bed al gaat t steeds beter alle liefs
Hoidiehoi! @Maartje: Stuur maar een stukkie kerststol hierheen hoor, mjammie! De eerste zak oliebollen en 2 appelbollen zijn hier het weekend al verslonden, ml en ik zijn er gék op! Fijn dat je het leuk hebt gehad bij de broer en neefjes, jammer dat je vandaag niet zo'n goede dag hebt. @Rianne: Kunstboom vanwege de katten én makkelijk Maar onze katten hebben er inderdaad een handje van om overal in en op te klimmen en bij onze eerste kerst met hun zat een van onze katten halverwege de boom... Wij zoeken, zagen we ineens 2 geel/groene ogen in de boom fonkelen (kat is zwart en dus slecht te zien als die in de boom ligt!) Vandaar dus maar voor veilig gekozen en een kunstboom, hier kunnen ze niet in klimmen en niet in gaan liggen. Eronder liggen is wel een grote hobby van beide heren! @Wencke: Ben jaloers op je, wonen in Dublin! Ik ben er nog nooit geweest, maar op de een of andere manier trekt Ierland me enorm! (ok, misschien komt het gewoon omdat mijn favo boyband uit Ierland kwam, hihi, niet verder vertellen hoor1) Hoe lang (en wanneer/waarom) heb je in Dublin gewoond? Volgende keer ga ik met je mee naar Dublin! En wanneer ga je nu weer beginnen met werken? En hoeveel uur per dag/week? Succes ermee meis! En luister wel naar je lichaam hè! @Roos: Onze 20-weken echo duurde 30 minuten (incl. geslachtsbepaling en papierwerk). Wij hebben 6 foto's mee gekregen, geen video genomen, daar moest je 15 voor betalen maar vonden wij niet nodig. We hebben met de pretecho met 16.5 weken al een video gekocht, vonden we genoeg. Ik kan je 2e echo-foto ook niet goed plaatsen, heb er weinig verstand van, sorry! Mooie kerst hoor bij jullie thuis! @Chanti: Gefeliciteerd met je kinderwagen, mag ik vragen of ie veel goedkoper was dan in de winkel? Ik vind de meeste kinderwagens nog zo duur tweedehands! Maar super dat je zo'n goede koop hebt gedaan, ik ben ook nog steeds helemaal blij met mijn Maxi-Cosi, Easyfix én Box via MP! Ik voel mijn rug en banden inmiddels behoorlijk, vanmorgen op mijn werk was het echt even niet leuk. Later op de dag ging het wel, maar nu op de bank voel ik mijn rug weer aardig... Vrijdag gelukkig intake bij Cesar, hopelijk kan ze me gelijk wat adviezen geven. Gelukkig kan ik uk ook lekker voelen bewegen, dat is wel weer erg fijn! Fijne avond allemaal, en ik wil nog even kwijt dat ik ontzettend blij ben met jullie als mede-April 2013-mama's!!!
Hey girls, Ja misschien hebben jullie ook wel gelijk. Ik vind het alleen zo vreselijk om thuis te zitten en ik geniet er van om aan het werk te zijn, maar ik ben pas 1 week weer een soort van normaal en het is veel verstandiger voor me om me koest te houden. Ben alleen niet zo goed in mate houden . Roos, wat debiel van die echo! Dat is echt stom hoor en ik vind het ook wel erg kort om alles zorgvuldig te checken. Bij mij ging het heel rustig en uitgebreid en heeft ze zelfs nog minuten lang haar best gedaan om maar een mooi beeld van zn koppie te krijgen, maar dat lukte niet (meneer lag naar beneden met z'n rug naar mijn buik toe en negeerde ons compleet). Ik heb ook 7 foto's meegekregen en de verontschuldiging dat ze geen betere kon maken (terwijl dat toch echt aan Ukkepuk zelf lag). Wel fijn dat je met de 30 weken nou een gratis echo krijgt. Bij onze praktijk krijgt iedereen standaard een 30 weken echo, dus die heb ik ook nog tegoed. Wel iets om naar uit te kijken . Supergezellige kerstsfeer trouwens, heerlijk! Hier staat de boom, maar de decoratie is nog niet compleet dus de foto komt, maar laat nog even op zich wachten. Chanti, en wat stom dat de 20 weken echo ben jou ook zo gehaast ging . Wel echt een prachtige wagen heb je uitgekozen! Ik heb er ook nog naar staan kijken, maar wij zijn dus uiteindelijk voor de andere limited edition gegaan. Monica, hihi mooi zo'n kat in de boom. Hier dus wel een echte, maar onze cavia's zijn ook niet echt in staat uit hun hok te springen en in de boom te klimmen . Ik word wo officieel gekeurd of ik weer aan het werk mag, maar voor mij is het wel duidelijk dat ik weer aan de slag kan. Afgelopen week heb ik wo, do, vr, zo en vandaag weer met vrienden afgesproken en als dat kan zonder me daarna slecht te voelen, dan kan ik ook werken. De vraag is alleen hoe veel. Misschien vraag ik wel of ik van de week even een proefdagje kan draaien, zodat ik kan kijken hoe het gaat. Dublin is amazing!!! Ik was net een paar dagen 19 toen ik richting Ierland vloog om daar een half jaar als Au pair aan de slag te gaan. Elk weekend de boel op stelten zetten, echt een periode om nooit te vergeten. Waar je ook komt zijn de mensen fantastisch. Daarnaast is het landschap en de cultuur adembenemend. Alles is authentiek en ongerept, echt prachtig. En it never rains in the pub, dus het weer is ook geen enkel probleem. Overigens vond ik het weer geen moment slechter dan in Nederland . Volgende keer neem ik je zeker mee . Shoppen, lekker de kroeg in en wat uitstapjes naar Newgrange en Glendalough. En wat superlief van je moon, dat ben ik helemaal met je eens hoor . Wel stom dat je je banden zo goed voelt ! Dikke kus lieve meiden!
Ik reageer morgen wel weer even uitgebreid, heb een beetje een baal dag, geen idee waarom. Met als hoogtepunt een emo uitbarsting omdat ml moeilijk deed over patat halen en ik zo graag patat wou eten!!! Ook al de hele dag pijn in mn buik links onderin, ben er vannacht zelfs wakker van geworden omdat ik mn linkerzijde lag, had het helemaal warm en pijn... Gelukkig voel ik uk verder wel goed vandaag... Zometeen ook nog een vergadering van de buurtvereniging waar ik echt geen zin in heb, zeker omdat het meestal heel langdradig is en ik eigenlijk wel graag wil zwemmen vanavond omdat dat goed is voor mn bekken. Bah, echt geen zin... Wel om te zwemmen, ik verzin er wel wat op
@Chantal, vervelend zo'n baaldag. We kennen het denk allemaal. Pijn in de buik herken ik. Bij mij is het rechtsonder. In het begin had ik hier al even last van, toen zei de gyn dat dit waarschijnlijk littekenweefsel is. Nu ik flink begin te groeien heb ik er bijna elke nacht last van. Wanneer je het nit vertrouwd gewoon even de vk bellen. @20 wkn echo, balen van die slechte ervaringen. Bij ons duurde beide keren bijna 30 min. We kregen gratis foto''s op een sticky mee. Klinkt stom, maar ik zal een klacht indienen als ik jullie was. Al is het via de zorgverzekeraar. Zij betalen er flink voor. @Wencke, denk aan jezelf. Misschien idd eerst een proefdag en vervolgens halve dagen. Je moet echt niet te snel willen. @Dublin, gaaf, wil ik ook eens naartoe. @monica, Jij een stukje kerststol ik een stukje appelbol? @Roos, mooie foto's. Ik moet eigenlijk ook foto's maken, maar wil dat bij licht doen. Ben bang dat dit pas het weekend wordt, al dan niet later. @gesprek ml (bedrijf). Ik heb vrij gekregen om met hem mee te gaan. Nu gaat het erom. En mannen in de kinderopvang??? Staat toch goed een zwangere vrouw, met ervaring Gelukkig wilde ze op het werk meewerken. @vanmiddag, heb even lekker geslapen. Nu ga ik het eten van het vuur halen.
grappig dat jullie allen Dublin zo leuk vinden: mijn lief komt er vandaan en dus zijn we er vaak . sowieso elke kerst natuurlijk, daarom hebben wij zelf ook geen kerstboom staan, daar wordt het nog groots en traditioneel gevierd. Dit jaar staan wij erg in het middelpunt door onze zwangerschap. heel schattig. niet om jullie jaloers te maken maar het is wel echt de moeite waard om een keer te gaan als je er interesse in hebt. Ik zou wel in de zomer gaan hahahaha mensen zijn ongekend aardig, zeker buiten de grote steden en het landschap is prachtig. Glendalough is geweldig indeed het lijkt daar wel een sprookje! Met kerst staat Bono weleens op straat gitaar te spelen: unreal! ik heb hem zelf nooit gezien maar er zijn legio youtube filmpjes over te vinden. kinderwagen was minder dan de helft van de nieuwprijs. en die ligt iets hoger bij een limited edition. mama heeft hem voor ons betaald dus helemaal gaaf! echo: ik hoop dat de pretecho mooie beelden oplevert: dat is ook een beetje een kerstkado voor onze mama's van ons: we laten hen dan ook weten wat het wordt
Hi, Chantal, meissie wat vervelend zo'n rotdag! Dikke knuffel! Hopelijk kun je ondanks de vergadering wel nog even zwemmen. Maartje, wat ontzettend fijn dat je mee kan naar het gesprek met ml . Fijn dat je even kon slapen na je korte nachtje! Chanti, oeww een ier, ieren zijn grappig en sexy . Heerlijk dat je zo vaak naar Dublin kan. X
@chanti, leuk een Ier. Lijkt me idd erg mooi, leuk en gezellig rondom kerst. Ik wens jullie alvast heel veel plezier, maar dat zal wel gaan lukken. Ik lig alweer op bed met hopelijk een betere nacht. Vanavond best wel last van mijn buik gehad. Komt denk door de rugklachten. Eens kijken of ik dadelijk mijn draai kan vinden. . Slaap lekker allemaal!
Trusten meis, hoop dat je beter slaapt komende nacht. Ik vroeg me af of jullie al over het volgende hebben nagedacht --> sparen voor de kleine? Zijn jullie van plan om te gaan sparen en zo ja, op een aparte rekening op je eigen naam of open je een kinderspaarrekening? Ik las dat de rente op zo'n kinderspaarrekening echt verwaarloosbaar is :S. X
Zo, gelukkig nog net kunnen redden het zwemmen!! Was echt even heerlijk, had er de hele dag naar uitgekeken na een paar rotdagen met mn bekken. Heerlijk gedobberd en wat oefeningen gedaan en er was een nieuw meisje, die 14 april is uitgerekend, ongeveer even ver dus!! Nu lekker op bed met twee aspirientjes en morgen nog eventjes met een vriendin winkelen voor kleertjes in leeuwarden!! @spaarrekening, wij hebben wel een spaarrekening voor onze zoon, die met zijn 18de verjaardag voor hem vrijkomt. Wij storten elke maand 25 euro en dat zullen we dus ook met de volgende gaan doen. Ik vond de rente juist wel prima en hij krijgt nog een aantal keer met een bepaalde leeftijd steeds een bonus, een percentage van het tot dan toe gespaarde erbij. @wencke, bedankt!! En idd, rustig aan maar eerst. Een proefdag is misschien wel een goed idee, kun je even kijken of je denkt dat je het aan kunt!! @Dublin, mn vriendin was helaas alleen een paar dagen op vakantie... Ik wil er zelf idd ook nog wel eens heen! @echo, bij ons was ie idd ook 30min, kan me niet voorstellen dat ze al het belangrijke in zo'n korte tijd kunnen zien. Wij waren tien minuten te laat en idd geen uitgebreide beleefdheden, maar ze nam wel de tijd voor de echo.... Vervelend dat het bij jullie zo naar ging!! @rug/banden Hier vandaag echte bandenpijn voor het eerst! Maar afgelopen dagen vooral bekken.... Net met uit het water komen na het zwemmen echt ontzettend pijn, toen de zwaartekracht weer begon te werken... Hopelijk valt het morgen mee met winkelen, ga express niet te lang! @ego, zoonlief zijn winterschoenen/snowboots waren er vandaag, zo schattig!! Morgen maar direct uitproberen! Nu lekker slapen, maar dat moet wel lukken na zwemmen en met twee paracetamol... Truste dames!!!