bijna 30 en gaan voor een eerste kindje wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door esklessebes, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Hallo daar,

Zou het leuk vinden om op deze site mensen te leren kennen die net als ikbijna 30 is en ook gaan voor een eerste kindje!

Ik zit nu in ronde 4 en ben erg benieuwd, en vind het vreselijk om te wachten...:$ heb liever dat k weet waar ik aan toe ben.

groetjes esklessebes

2. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Esklessebes
    Ik ben 26 jaar mag dat ook ;)

Ik ben al een tijd gestopt (januari 2013) met de pil.
    In augustus een pauze gehad had nogal wat stress maar sinds december er weer mee bezig.
    Vorige maand en nu bezig met ovulatietesten als het goed is heb ik donderdag mijn ei dus ik test vrolijk door :)

Groetjes MeisjeXxx1987

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113

Tuurlijk mag dat ook!
    Die ovulatietesten zijn best handigom je ei op te sporen.
    heb je hem al vaker gebruikt?
    Lijkt mij best lastig voor je als je al een poosje bezig bent.
    K zit nu in de4e ronde heb 1april denk mn ei gehad en het is geengrap. Wachten is het lastigst maarjah je kan niks anders doen dan het proberen los te laten!

Hoop datje je ei snelhebt

4. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL

Vorige maand voor het eerst met ovulatietesten geprobeerd van kv.
    Heb nu die van zwanger & kidsen vind ze erg fijn in gebruik.
    Hopelijk heb ik een knaller a.s donderdag want mijn cyclus us niet altijd regelmatig.
    Afgelopen maand werd ik 2 dagen eerder ongi.
    Haha hoop voor je dat het geen grap was ! Gebruik je ook ovulatietesten?
    Het wachten vind ik vreselijk maar het hoort erbij.
    Ik probeer het ook los te laten maar toch als NOD datum er aan komt elke keer weer de zenuwen :)

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113

K zal voor je duimen!

Zelf had ik de ovulatietesten van clear blue gekocht ze zijn duur maar wel makkelijk in gebruik.
    en hoop idd ookdat het geen grap was haha.
    mijn cycles is ookniet heelerg regelmatig maar dat was ie al nooit ookniet voordat ik aan de pil was.

mijn nod dag is tussen de 14 & 18 april denk ik.

6. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja van clear blue zijn idd niet goedkoop, maar als het makkelijk in gebruik is waarom ook niet. Ik lees er meer positieve verhalen over. Als het deze ronde niet raak is misschien ook maar eens clear blue proberen.

Mijne was ook niet heel regelmatig voor dat ik aan de pil was.
    Spannend ! Dat is al over een week ! Voel je al iets? Of gewoon lekker op je af laten komen?
    Ik zal ook voor jou duimen!

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113

Nou ik voel vanalles ook onderin mn buik maar goed niet heel de tijd hoor, toen ik net gestopt was met de pil tot nu toe voel k vanalles wil niet teveel hopen.
    je lichaam kan je echt voor de gek houden.

thnxx voor het duimen!

Zal zo blij zijn als het binnekort lukt :)

van clear blue zijn ze duur maar k had eerst een test gekocht met 10 teststrips paars en nu afgelope mnd de roze en die heb k in de paarse gestopt want dan zie je minimaal 4 vruchtbare dagen. Met de roze houder zie je er maar 2. Dus k hebde gok genomen ;)

8. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal. Je gaat automatisch toch dingen voelen wat je linkt aan kwaaltjes. Elke keer weer spannend als de NOD datum eraan komt.

Heb je wel een positieve ovulatietest gehad ? Op de site van zwanger&kids kun je ook clear blue kopen. Een stuk goedkoper als in de winkels.

Ik hoop voor je dat het raak is! Ik kan mij ook zo verheugen op het moment dat de test eindelijk positief is!
    Heb het al helemaal in mijn hoofd hoe we het dan zullen vertellen. Zo leuk om daar over te praten en over na te denken.

Ga je op je NOD dag testen of probeer je je in te houden ;)

9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Jah ik had de cb testen op een site gekocht stuk goedkoper.
    ik had idd een posi ovulatietest 4dagen knipperende smiley en dan de 5e dag een stilstaande. Die blijft 2 dagen staan!

Hoe zou jij het willen vertellen dan?
    Heb wel wat ideetjes en zou wat orgineels willen.
    miss voor mn zus een boek van Tante!
    En mn ouders miss het boek vsn nijntje opa en oma pluis
    schoonmoeder miss een lijstje met zo een verhaaltje van mag k dan en dan hierin.
    en de rest nog geen idee.

geloof toch wel dat ze het zullen merken. Haha

Weet nog nie hoe ik ga testen miss word ik wel gewoon ongi dan scheelt het testen anders miss op goede vrijdag ;) :)

10. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor ! Ik ben gister begonnen met ovulatietesten hopelijk woensdag/donderdag een knaller !

Bij mijn schoonouders willen wij moorkoppen aan de onderkant uithollen en dan bij beide een speentje met i love opa en i love oma het word hun eerste kleinkind.
    Ik heb 3 zussen en ben al 6 x tante. Als 1 van mijn zussen zwanger was organiseerden wij altijd een babyshower dus wil voor mijn 3 zussen een lijstje maken met welke mensen ik op mijn babyshower zou willen. Dan zullen ze alle 3 zeggen wat moet ik hier mee, en dat ik dan zeg kunnen jullie alvast beginnen met organiseren van mijn babyshower ;)
    Denk zoiets maar misschien als het zo ver is dat het wel heel anders gaat.

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Dat is ook echt een goeie van die moorkoppen!
    Zal hem onthouden haha

das ooktof voor je zussen om te regelen.
    Mn zusje is nu zwanger van de eerste en ben al 2x tante van mn zus.

Succes voor donderdag!! Hoop dat ie raak is ;)

12. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je? Al verandering ?
    Bij mij nog geen Lh piek kunnen vinden :( volgens mijn berekening
    Had Ik hem donderdag moeten hebben maar heb nog geen knaller wel een licht
    treepje maar hij knalt nog niet helaas. Test nu 2x per dag ben bang dat ik hem anders mis.

13. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Heyhey gaat goed hoor hier, voel soms dagen niks en soms wel allerlei dingen ik denk niet dat k zwanger ben.

In een vorige cycles had k net nadat k ongesteld was geweest zo een ovulatietest gedaan en had gelijk een stilstaande smiley dus het kan zijn dat je of geen eisprong hebt of dat je hem nog moet krijgen of al gehad hebt.
    Hoop dat je hem nog vind deze maand ;)

hier nog een week wachten en kijken of k ongesteld word

we gaan het zien ;)

14. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Hoe gaat het ? Al test drang ?
    Ik heb vandaag 3 knallers van positieve ovulatietesten in mijn handen gehad !
    Vanavond maar gezellig maken :) haha

Bijgevoegde bestanden:

15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113

Heyy jah gaat hier goed ben blij dat ik de komende dagen moet werken. Durf niet te testen kan tussen morgen en volgende week di ongeveer ongesteld worden.
    K heb echt geen idee soms voel k mn onderbuik en darmen maar nog steeds last van mn rug dus k kan niet peilen wat k precies voel.
    Misschien goede vrijdag testen of verlopig afwachten of de ongesteldheid komt.

probeer het los te laten maar moeilijk! Lukt het jouw om er niet vaak mee bezig te zijn?
    Bij mij verschilt het per moment.

Superrrr van je knallende testen en maak het maar erg gezellig ;)
    Ben benieuwd hoop dat het raak is.

16. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend is het he dat je steeds moet wachten op je NOD.
    Kon je maar gewoon de dag na de eisprong een test doen dat zou een hoop zenuwen schelen!
    Ik hoop dat je het nog even volhoud ik zou niet te vroeg gaan testen is moeilijk ik weet het.
    Ik probeer altijd tegen mezelf te e zeggen als ik bv maandags mijn nod heb en ik ben zaterdags nog ongesteld dan ga ik zaterdags testen.
    Al is het dan wel super moeilijk.

Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar het is wel moeilijk. Het ene moment kan ik het zo even naast mij neerleggen en andere keer kan ik aan niks anders denken (al zit het het natuurlijk heletijd in mijn hoofd)

Ik duim voor je !!

17. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Idd heb liever dat k weet waar k aan toe ben.

Ik heb altijd gezegd dat k denk dat k het voel als k zwanger zou zijn. Nou nu dus niet dus zal wel ongesteld worden :(

We gaan het zien. Jij veeel plezier met het gezellig hebben :)

18. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms kun je beter ongesteld worden. Dan kun je verder.
    Niet de moed verliezen. Het kan nog !

19. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.023
    3.672
    113
    Inderdaad heb alleen vandaag regelmatig echt een soort ongi gevoel gehad . Dus zal der wel aan zitten komen ;( we gaan het zien!

Volgende leven word ik een jongen haha geen vrouwen kwaaltjes enzo

voor jou is het nu ook spannend

20. meisjeXxx1987

meisjeXxx1987 Actief lid

24 mrt 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat het niks betekend! En anders maar snel ongesteld worden en vol goeie moed de volgende ronde in. Maar hoop dat het raak is voor je.

Nou idd al die lichamelijke ongemakken die wij hebben als vrouw haha.

Ik zit nu op het 'wachtbankje' net een witte ovulatietest en heb volgens mij gister ook echt mijn eisprong gevoelt. Spannend !

Deel Deze Pagina