April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @1Hanneke: zag je ook geen lichte streep in de T?

2. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Oke, dan ga ik ze ook halen. Ovu-testen wil ik nog niet aan beginnen. Misschien later als het de eerste rondes nog niet lukt.

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Vandaag maar besloten om toch weer proberen wat af te vallen.
    Ik keek de afgelopen paar dagen constant tegen mijn onderkin aan, erger me groen en geel.. dus het is tijd om er wat aan te doen.

Wil dit keer op mn beweging gaan letten en eetschema's gebruiken. Een beetje van Sonja Bakker en een beetje van mezelf, zodat het wel haalbaar is en leuk blijft.

Iemand nog tips? :D
    Afvallen kan ik wel, aankomen nog beter. Ik ben alleen ongeduldig dus ik zou wel graag een beetje snel resultaat willen zien.. ;)

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @ciprilla, herken het! Ik heb 2 weken een soort van dieet gedaan. Je mocht veel eten, maar toch met mate. Je kwam aan je 3 maaltijden per dag en 3 tussendoortjes. Dit deed ik dan van maandag tot vrijdag en in het weekend mocht ik dan wat lekkers van mijzelf. Dit hielp mij heel erg, aangezien ik een enorme snoepkont ben! Zal eens kijken of ik het dieet voor je kan terug vinden

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Jawel, alleen nog maar heel licht ;)

6. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ik ook! Maar google bracht mij naar het feit dat er altijd heel lichtelijk een streep te zien is :) en dat je pas bij wat donkere strepen een posi ovu test hebt. Ik heb mezelf voorgenomen om de 3 dagen te gaan testen met ovu..

7. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Dieten kan ik gewoon niet, als iet niet mag snoepen ga ik snoepen en als ik er niet mee bezig ben gaat het goed.
    Dus sorry, geen tips! Bij mij helpt sporten heel goed.
    Deze week is het feest, weer een kilo kwijt! Hoop dat ze er snel allemaal weer aankomen! ;)

Ovulatietesten heb ik nog minder verstand van dan wiskunde A, sorry. :D

8. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sieza03 Als je dat 'dieet' nog kan vinden, zou ik dat graag willen zien. Misschien heb ik er wat aan. Meestal kan ik wel een paar dagen heel gedreven zijn, en dan dus weinig eten. Maar dat houd ik echt geen maanden vol..:( Ik eet namelijk nu al voor twee haha :p.
    Maar wel even goed een dieetje op zn tijd, krimpt mn maag weer, dus minder honger!

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ja klopt ook wel, aangezien je de hele tijd wel beetje LH hebt maar pas voor ovulatie echt veel. Ik wil eigenlijk kijken wanneer slijm anders wordt en dan dagelijks testen. Maarja eigenlijk weet je met slijm ook al dat je vruchtbaar bent want dat is juist mede daardoor.

Wat afvallen betreft... lukt me wel door goed op te letten met eten en te sporten, maar heb echt motivatie nodig. Ik en mn man houden teveel van lekker eten :p ben nu wel weer gemotiveerd vanwege kinderwens, maarja als je eenmaal zwanger bent kan je niet meer gaan afvallen. Probeer zelf toch mn eetgewoontes aan te passen, minder boterhammen, gezonde tussendoortjes, meer groente en fruit. Echt diëten zie ik niet zo zitten, als ik dan ooit weer stop zit het er zo weer aan...
    Stiekum hoop ik dat afvallen zonder de pil makkelijker gaat...

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @1Hanneke Ik heb nu ook wel zoiets van nu kan het nog, dus elke gram die ik eraf kan krijgen is er weer een. Aan de andere kant, heb ik het idee dat mocht ik zwanger worden.. dat ik dan een bolletje ga worden. Dusja.. nu mn best doen en dalijk toch rond worden. Tja moeilijk.. maargoed mijn onderkin gaf de doorslag om er toch weer voor te gaan. En wat je zegt, ik hoop nu ook zonder pil toch wat af te vallen.. wie weet.

11. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heb het je gestuurd!

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Toppie! Super bedankt:D

13. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Ooo, ben zo zenuwachtig! Over een uur stap ik in de auto richting kwantum voor mijn 2de gesprek. Ondanks dat het al zo'n 90% zeker is dat ik de baan heb, ben ik er behoorlijk gestrest onder :p

En ik wilde nog wat vragen, sinds gisteravond laat en vanaf vanmorgen heb ik een enorm harde buik. Kan dit een voorteken zijn van de ei sprong? Ik moet zeggen dat ik dit soort gelijk ook had toen ik net had uitgevonden dat ik zwanger was, maar dat kan bijna niet zo zijn :(

14. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Succes @Sieza03 !! Komt vast goed, misschien zijn het gewoon de zenuwen van dat je weet dat het toch wel goed zit ;)

Of het je aankomende eisprong is? Geen idee, voor mijn spiraal voelde ik altijd rond mijn eisprong steken aan de linker of rechterkant.. Heel typisch, zo heeft ieder zijn 'tekenen' denk ik en is die harde buik misschien jou teken? Spannend!

15. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    O tjonge veel succes sieza!!

Dat van de harde buik weet ik niet... heb dat zelf nooit gehad. Misschien is het je ei, misschien spanning ;)
    Spannend hoor!

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sieza03 Succes!!

17. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Succes sieza03!!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @sieza, hier altijd een harde gespannen buik tijdens eisprong!
    En succes!!

19. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat zijn jullie ontzettend hard gegaan haha!

Veel over werk gelezen, nou inderdaad in deze tijd zegt een vast contract helemaal niets meer helaas. Zou mooi zijn als de economie nou eens snel gaat aantrekken. Voor diegene die momenteel geen werk hebben, hopelijk vinden jullie snel iets wat bij je past! Succes.

Verder ovu testen. Ik heb ze bij mijn vorige zw wel gebruikt van de kruidvat maar weet gewoon niet meer hoe en wat, erg hè? Misschien ook eens die van de action proberen!

Afvallen.. pfff haha! Aankomen is inderdaad vele malen makkelijker haha! Heb niet echt tips, sowieso moet je denk ik iets zoeken wat bij jezelf past en niet extreem moeten aanpassen want dat houd niemand vol. Succes!

Spannend hoor al die aankomende eisprongen en de nod's!

sieza en weet je al meer?

b0ootjuh, heb je je nog kunnen beheersen?

meiden die intussen erbij zijn gekomen, welkom en gezellig dat jullie meekletsen!

hier druk gehad, werken, verjaardag en zoonlief die vannacht elk uur wakker was pff! Gelukkig maakt die geweldige lach 's morgens alles weer goed hihi.

20. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    @ Rifer .. gelukkig is t bijna weekend ;) was je zoontje niet lekker of kon hij gewoon de slaap niet vatten ?

Ik heb mij met moeite in kunnen houden haha morgen weten we hopelijk meer .

En Sieza03 .. ook ik ben heel benieuwd of je al meer weet ;)

Deel Deze Pagina