April 2014 beginners

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by M0MMY1987, Apr 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Jaaa!! Ik heb de baan! Vanaf 28 april kan ik beginnen met een maad proeftijd en een half jaars contract. Ben helemaal door de dolle!!!

Ik vermoed ook dat het door de eisprong komt met de harde buik. Heb 'm ales het goed is morgen.

2. Rifer

Rifer Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    b0otjuh echt knap hoor hihi!! Spannend!

Sieza, joepie!! Van harte gefeliciteerd! En al lekker snel aan de gang! Super!

Meneertje lag ieder uur te hoesten :( zo sneu! Laat de zomer maar gauw komen!

iemand ondertussen al de action ovulatietesten geprobeerd? Twijfel of ik ze straks nog ga halen. Heb zo het idee dat mijn eisprong eerder komt..

3. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gefeliciteerd !! Das een super vooruitzicht!:)

4. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    @ rifer das idd super sneu .. dat ie maar gauw op mag knappen !

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    @Sieza03 Helemaal super!

@Rifer Beterschap voor je zoontje

@b0otjuh Jeetje spannend joh!

6. lizz1981

lizz1981 Actief lid

Apr 9, 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ river, ik gebruik de action testen, deze maand voor het eerst gedaan, maar ik heb mijn ei er nog niet mee gevonden haha, het was/is voor mij ook meer uit nieuwsgierigheid en omdat ze zo goedkoop zijn wilde ik ze wel uitproberen.

Bij mij zou hij ergens tussen 5 en 10 april moeten zijn dus ben begonnen met testen op 3 april, toen had ik een redelijk donkere streep, alleen niet donkerder dan de controle streep en dit moet wel zo zijn. Vervolgens iedere dag weer getest en werd alleen maar lichter en nu helemaal geen streep meer..dus of mijn eisprong is heel vroeg of die testen zijn K. Volgende maand dus maar nog vroeger beginnen met testen. Ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen met ov testen..

7. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    @siaza: super, van harte!

@lizz: waarschijnlijk geweest idd :( ik kon het vandaag ook niet laten.. En gister had ik toch echt een lichte streep, vandaag helemaal geen streep (behalve dan de controle streep) :(

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Waaah sieza gefeliciteerd, super zeg!!! :)

Hier ook nog alleen lichte steepjes met action testen. Wel idee dat mn slijm/bmm beetje veranderen dus wie weet vind ik mn ei van het weekend :)

9. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    @1Hanneke: Spannend, wie weet idd.. Hier heb ik echt trek slijm zeg maar en bijna doorzichtig.. Maar heel weinig eigenlijk.. Ik baal zo dat ik mn cyclus niet voor 100% weet omdat ik nog geen echte ongi heb gehad.. Het maakt me lichtelijk gefrustreerd haha!

10. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

Feb 19, 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Dank jullie wel allemaal!:D

11. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Mommy trekslijm = vruchtbaar dus denk dat je toch tegen ei aan zit dat :) lijkt op rauw eiwit dan en dat je echt draadjes krijgt zeg maar, hoeveelheid zegt denk ik weinig. Weet niet precies hoe lang dat slijm meestal blijft, maar je bent al meerdere dagen voor ei vruchtbaar. Zou het lekker gezellig maken en wie weet test je van t weekend ook ineens positief :)

12. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Nou dames ... ik kon mezelf absoluut niet langer beheersen en heb net een test gedaan... absoluut negatief... :( en dat terwijl mijn lichaam hele anderen dingen zegt ... over een paar dagen nog maar eens proberen..

13. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Heee @bootjuh, dat is balen! En vaag ook.. Ik ben benieuwd over een paar daagjes.. Misschien houdt je lichaam (of gedachten) je voor de gek :(

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    @b0otjuh Jeetje meid balen zeg! Over paar dagen nog maar eens proberen zolang er geen menstruatie aankomt!

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Jaa ik zie wel heeeeel licht iets maar hou mezelf liever niet voor de gek dus vandaar over een aantal dagen nog eens proberen :)

16. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

Oct 25, 2009
    280
    0
    0
    Een streep is Eem streep, licht of niet, jij reageert op iets! Heb je zo een extra gevoelige test of normale?

17. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Een normale .. ga morgen die van de kv halen en dan maandag ochtend even met mijn ochtend urine proberen ;)

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Ik ben benieuwd! Kan je wel zolang wachten dan.. harstikke spannend! :D

19. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Hahah nou ciprilla ik weet t niet hoor :p .. al lijkt t me wel het verstandigst

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Eens met mommy :)
    Zolang nog geed bloed is er hoop haha.
    Weet je echt zeker wanneer je ei en nod was? Misschien was t net beetje later of maak je iets langzamer hcg aan ofzo... en je hebt niet met ochtendurine getest toch.
    Blijf voor je hopen haha
    Maar je hebt gelijk ook niet zoveel kans eerste ronde.

Share This Page