April 2014 beginners

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door M0MMY1987, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    @ hanneke1 inderdaad.. heb de cyclus van tijdens mijn pil aangehouden dus kan er idd misschien wel naast zitten.. net wat je zegt geen bloed is goed haha en zolang dat er nog niet is :p

2. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ja dat slijm, ik word daar ook nooit echt wijzer van haha!
    Stomme onzekerheid :p

@b0otjuh, ahh balen als hij echt negatief is. Maar...... een streep is een streep ja! Heb je er een foto van gemaakt? Spannend nog even!

3. Tum83

Tum83 Niet meer actief

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Dank je wel @ireen83

En @b0otjuh, inderdaad geen bloed = hoop! Misschien zit je nog in een te vroeg stadium dat je nog niet genoeg hvg hebt aangemaakt, het is heel lastig, maar toch nog even wachten ;)

5. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ik hou het vandaag even voor gezien haha.. Waar ik vanmorgen nog helder slijm had, merkte ik net tijdens het douchen dat het ineens roze-ig/bruinig van kleur was, maar nog steeds slijmerig :( Ook heb ik ineens een humeur van hier tot Tokio, pukkeltjes en hoofdpijn.. Normaal gesproken verschijnselen van een opkomende menstruatie.. Ik hoop het, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben..

Fijne aaf dames!

6. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Blootjuh: jeetje wat spannend! Maar een streep is een streep toch?
    Weer zo'n kliffhanger!

Mommy: vanmorgen ook roze slijm. Dacht ook ongesteld te worden.
    Helemaal niets, noppes, nada.....
    En enorme krampen en een opgezwollen buik maar ben nog niet van dat buikvirus af dus daar zal dat wel van komen.

7. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Haha ik weet niet maar eigenlijk is het best grappig als je er over nadenkt hoe we zo met zn allen naar slijm zitten te kijken en op elk kriebeltje en raar gevoel letten waar je normaal helemaal geen aandacht aan zou besteden :)
    Mijn man vind het maar raar allemaal geloof ik whahaha
    Had het vanavond beetje over bevalling en dat man dan navelstreng doorknipt. Hij was echt compleet flabbergasted dat hij dat schijnbaar zou gaan doen dan whahahaha
    Zou je ook melig worden van naderend ei :p

8. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Het is eigenlijk te zot voor woorden he?! :)
    Je wilt niet weten welke gesprekken ik met de meiden van mijn pufclub heb gehad over kleur van de moedermelk/afscheiding/babypoep/babysnot/gazomaardoor. Het is zo fijn om ongegeneerd met gelijkgestemde te kunnen kletsen over dat soort dingen. Maar je hebt gelijk: net zo belangrijk om te relativeren.

Mijn man heeft bijna een vinger van de gyn doorgeknipt samen met de navelstreng. Hij was te verbaast denk ik, dat het uiteindelijk dan toch gelukt was er een baby uit te trekken, om te letten op wat hij deed.

9. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @mommy en @ ireen nog steeds rustig of is er een ongesteldheid opgekomen?

@hanneke, het is tenslotte bijna pasen haha

@ireen moet wel lachen hoor, bijna vinger doorgeknipt, oeps!

Hier rustig sinds vandaag. Twijfel alleen of mijn ei al een sprong heeft gewaagd. Gisterochtend die harde buik en gister avond eiwittig slijmie. Nu vanochtend van beide geen last meer.

10. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hoi! Ongesteld geworden vanmorgen.
    En vol overtuiging ook! Haha. De laatste keer is alweer ruim een jaar geleden. Moet zeggen dat de krampen haast als een oude vriend aanvoelen.
    Jeej! Op naar ronde 1!

Mommy: hoe is het bij jou?

Fijn weekeind dames!

11. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Haha ik zie dat al zo voor me van die vinger lol

Mooi ireen dat je nu weet waar je in je cyclus zit :)

Hier wel vruchtbaar slijm volgens mij, ovulatietest gister nog negatief maar wie weet komt dat vandaag of morgen wel dan.

Ook fijn weekend!

12. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Hier nog steeds niks! Lichtelijk bloedverlies weer voorbij.. Ovu test gedaan, maar weer niks, terwijl ik eervister een lichte streep had Ik denk dat ik een paar dagen geleden mijn ei heb gehad, best spannend eigenlijk, aangezien wij hier zondag nog geklust hebben voor de Mirena eruit ging! Dat zou betekenen dat ik over een weekje ongesteld zou moeten worden (of niet ;)) Gister was ik ook echt niet lekker, had ook een koortsig gevoel.. We wachten het maar even af allemaal..

@ireen, fijn dat je nu weet wanneer je cyclus begint en op naar ronde 1!

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Ireen83 Nou fijn toch (ondanks de ongemakken van je menstruatie) nu kan je echt de eerste ronde in!

Verder let ik ook op elk krampje en raar gevoel wat ik krijg.. wel vervelend want volgens mij is er nog niks aan de hand. Ik heb ook redelijk vaak last van mijn darmen en dat kan ik nog al eens verwarren met elkaar.. dus probeer maar niet van elk krampje uit te gaan. ;)

Ik was gister trouwens toevallig nog even in de action, serieus 3 minuten naar die ovu testen staan kijken.. Maar nee toch niet gedaan, ik wacht braaf even af.

Fijn weekend! :D

14. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @ciprilla wat een beheersing hihihi! Ik heb er vandaag ook een zwangerschapstest tegenaan gegooid.. Dom eigenlijk, want of ik ben veeeeels te vroeg en anders word ik gewoon elk moment ongi.. Ik let ook op van alles.. Spannen ciprilla, want jouw ei is al bijna ;)

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @mommy1987 Ja haha voor hoelang kan ik me nog beheersen haha.. Gelukkig bestaan er goedkope zwangerschapstesten, dus geeft niet toch. :p Mijn ei is inderdaad bijna, tenminste dat is natuurlijk niet 100% zeker. Spannend allemaal, met zo'n naderend ei. Ik ben wel benieuwd want meestal voel ik dit wel. Zelfs tijdens pilgebruik, maar die pil bleek ook te licht te zijn voor mij.

16. Tum83

Tum83 Niet meer actief

Hahahaha Ciprilla, had mijn verhaal kunnen zijn maar ik zat op de site van 123 testen! Lol

Mommy: gister ook een zw test gedaan. :) lekker mutserig.

17. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    Hier ook ongesteld geworden:( maar op naar ronde 2 dus ;)

18. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @ciprilla ik voelde mijn ei ook altijd, behalve met mijn spiraal, maar daar had ik weer andere symptonen waarbij ik MN eisprong merkte.. Gelukkig zijn de testen van de action goedkoop idd!

@ireen gelukkig ben ik niet de enige whaha heeft geen enkele nut natuurlijk.. Maar er is altijd hoop haha

19. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @bootjuh ahh jammer! Op naar de volgende ronde, was je cyclus langer dan gedacht?

20. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    provincie utrecht
    @mommy1987 ja ik had geschat 28 dagen maar is dus 31 dagen .. alsnog niet slecht haha :)

Deel Deze Pagina